Toon posts:

Geschikt moederbord voor Q6600?

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik heb een Scaleo pc van Fujitsu. Tis een Q6600 met DDR2 geheugen.
Nu wil ik mn pc upgraden en zoek een leuk mobo met de mogelijkheid tot overclocken. De Q6600 schijnt te zijn overclocken van 2.4 naar zo'n 3.5ghz terwijl ie gewoon ie gewoon met lucht wordt gekoeld.

Helaas kan ik in mn huidige mobo(via bios uiteraard) helemaal niks instellen qua multiplier enzo. De mobo is een G31T M2.

Wie weet er leuk mobo doe overclockmogelijkheden biedt? Ik heb er velen gezien maar zie door de bomen het bos niet meer.

Enige voorwaarden: gigabit lan en liefst DDR3. En qua prijs? Tja, liefst zo goedkoop mogelijk uiteraard :)

• Skeltjers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-04-2024
Hoeveel onderzoek heb je zelf nou ondernomen? Het lijkt er niet op dat je zelf al wat dingen hebt uitgezocht qua nieuw mobo.
Ik denk dat je met een beetje googleen, wat fora checken op tweakers en het doorlezen van http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1430440 een heel eind moet komen met het vinden van een goed mobo ;)

Sommige mensen zetten iets nuttigs in hun signature...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Sluit ik me helemaal bij aan. Geen vraag is voor GoT te "dom" maar we vragen wel dat je je best doet om zelf dingen op te zoeken voor je een vraag stelt - en dat je ons duidelijk laat weten wat je zelf al bekeken hebt en waarom dat niet duidelijk is.

Zie dus:
**LET OP** Welk moederbord moet ik kopen?

Verder zou ik me ook maar even in C2Q-overclocking verdiepen, als ik je zo over die multiplier bezig hoor denk ik dat je daar een onaangename verrassing te wachten staat :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.