Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP] nieuwssubmit in zwart gat?

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:08
offtopic:
Ik wist even niet of deze nou bij geachte redactie of bij lieve devvers moest, dus verplaats maar als nodig

Ik had nog nooit iets gesubmit in de nieuws queue. Tot gister. En tot mijn verbazing zag ik mijn submit eigenlijk in een zwart gat verdwijnen. Je ziet niet of er iets mee gedaan word. Of die afgewezen is of misschien wel geaccepteerd en zijn jullie as we speak een artikel aan het schrijven.

Is hiervoor een reden? Is dit een wens vanuit de redactie? Of is dit technisch gezien moeilijk? Ik zou dit namelijk wel erg fijn vinden.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Zie: GR FAQ en Beleid, hoofdstuk 'De nieuwssubmit' :)

[ Voor 22% gewijzigd door P_de_B op 09-09-2011 14:48 ]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Craven
M.a.w. nee er is geen submitqueue (die jullie in kunnen zien) en die gaat er ook niet komen?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:35
Jawel, die is er wel (of in ieder geval, toen ik nieuwsposter was, was die er wel :P), maar die krijgen bezoekers niet te zien, alleen de redactieleden.

The devil is in the details.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Die zien alleen redactieleden inderdaad. Er bestaat wel de wens dat er een functie komt waarop de gebruikers op de hoogte worden gehouden van wat de status is. Maar een dergelijk iets is er voorlopig nog niet en ik kan helaas niet zeggen op welke termijn het eventueel komt :)

• Craven
Dat was inderdaad waar ik op doelde. Maar als het al op het todo lijstje staat ben ik al tevreden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.