Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TFBlunt
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-10 16:11
Beste Tweakers,

Sinds enige tijd heb ik het probleem dat mijn Galaxy S blijft hangen wanneer ik iemand probeer te bellen. Zodra ik een nummer ingetoetst heb en probeer te bellen, of wanneer ik de telefoon opneem, zou normaal gesproken in beeld komen dat ik de betreffende persoon aan het bellen ben, inclusief de mogelijkheid om op te hangen.

Op dit moment blijft het scherm echter zwart. Daarnaast hoor ik, in plaats van de persoon aan de andere kant, enkel ruis. Er is vanuit deze staat geen manier om weer naar het homescreen te komen, behalve door de accu uit het toestel te halen. Het probleem lijkt hier erg op, behalve dat ik een nieuwere firmware draai.

Ik heb inmiddels dit forum en Google afgezocht naar een oplossing, maar heb er helaas geen kunnen vinden. Ik heb een nieuwere firmware (de laatste 2.3.4 op samfirmware.com) geflashed dor middel van Odin en naar aanleiding van een suggestie in bovenstaande thread het automatisch draaien van het scherm uitgeschakeld. Niets van het bovenstaande loste mijn probleem op. Hopelijk hebben jullie nog suggesties over wat ik zou kunnen proberen.

Hiervoor bij voorbaat dank :)

Edit: Overigens krijg ik, na het rebooten van mijn telefoon, een smsje van mijn operator dat ik een telefoontje gemist heb. Wellicht is dit nog interessante informatie, hoewel ik er niet veel wijzer van word.

[ Voor 8% gewijzigd door TFBlunt op 08-09-2011 18:51 ]