• Printerfan1
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 03-10-2011
Hallo allemaal,

Heb een vrij irritant probleem met mijn Galaxy S (android 2.1), nadat ik de firmware gisteren geupdate heb.
Voor de firmware update had ik het probleem dat de telefoon vastliep wanneer ik iemand bel en de voicemail te horen kreeg. Als ik een oproep startte ging het scherm op zwart en kon ik met geen enkele mogelijkheid de telefoon er op leggen (behalve door de accu eruit te halen). Pas als mijn gesprekspartner de oproep beeindigde, ging het scherm weer van zwart af en kon ik de telefoon weer gewoon gebruiken.

Nu, zo na de firmware update van gisteren (iets met JM2), hangt de telefoon na alle oproepen. Ook wanneer mijn gesprekspartner de oproep beeindigt (hetgeen voor de update nog wel goed ging). Heeft iemand tips of een oplossing voor mij? Het zou erg fijn zijn! Ben het probleem nog bij niemand anders tegengekomen op internet.

Alvast bedankt!

• Andso
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 21-06 17:48

Andso

Tabby SCORE!!!

Dit probleem is ook met de voorgaande firmware. Het heeft te maken met het kantelen van de telefoon.

Ik heb dit al een x gemeld in het andere SGS topic.

• Printerfan1
Heb het gelezen, maar in dat geval zou het duidelijk een bug zijn. "Kantelen" uitschakelen is niet echt een optie wanneer je veel smst en dikke duimen hebt. Zijn er geen elegantere oplossingen?

• N1ckk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 22-09 15:28

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Naja als het daadwerkelijk een flinke bug is in de firmware kan ik me indenken dat de enige oplossing of opnieuw programmeren of nieuwe firmware is zegmaar. Of een workaround als die er is (zoals dat kantelen uitschakelen).

Of vergis ik me nu?

• Printerfan1
Heb het kantelen uitgeschakeld maar verhelpt het probleem helemaal niet. Ik heb echt geen idee hoe ik het op kan lossen behalve eindeloos wachten en hopen dat de update naar Froyo het oplost...

• The_Double
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 25-03 21:34
Bij froyo zit die bug er in ieder geval niet meer in.

• Printerfan1
Mag ik vragen hoe jij Froyo op je galaxy S gekregen hebt? Word nu zo gek van elke keer batterij loshalen en opnieuw erin leggen dat ik overweeg mijn oude mobiel weer te gaan gebruiken...

Zijn er nog tweakjes mogelijk als registerinstellingen veranderen, zodat de froyo update wel beschikbaar wordt in Kies? Of is rooten een goed alternatief?

• us1111
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 23-05-2012
Heb je wel een lagfix geïnstalleerd?

Voor juridisch advies (ook ICT): www.valentien.eu

• Printerfan1
Zojuist de one click lag fix erop gegooid, thnx voor de tip!

Na een eerste belletje ging het goed nadat de telefoon erop werd gelegd, maar tijdens het telefoontje zelf was het scherm nog steeds zwart en onbestuurbaar. Lijkt het probleem dus niet of nauwelijks verholpen te hebben helaas...

• Printerfan1
Update: is niet veel verbetering in gekomen, na paar telefoontjes loopt blijft mijn galaxy nog steeds regelmatig hangen. Iemand een advies over rooten? Zie dat er een groot topic is hier op tweakers maar zie eerlijkgezegd door de bomen het bos niet meer.... Zou graag een stabiele versie van Froyo er op zetten met zo weinig mogelijk problemen... Iemand advies? Hartstikke bedankt!

• Artuzzo
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 08-06 09:24
Misschien is het toch handig en overzichtelijker voor zowel de customers als het bedrijf zelf om een nieuwe topic te starten met alleen de nadelen van de Galaxy S (natuurlijk met de originele laatste samsung firmware 2.1 JM2).

Samsung I9000 Galaxy S - Problems original firmware

• Shan
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 29-01-2019
ik heb ook een probleem met mijne samsung galaxy s.
tijdens het bellen stopt het gesprek automatisch.
dit kan na 1 of 2 minuten zijn of vandaag zelfs na 7 min gebeurt het nog.
uiterst irritant natuurlijk.

weet iemand een oplossing?

heb ook een maat van me gesproken en hij had oudere samsungs en bleek ook dit probleem te hebben.
niet 1 maar zelfs 2 toestellen die hij had.
na dit lijkt het wel dat samsung toestellen gewoon klote zijn.

maar als iemand een oplossing weet heel graag, dank bij voorbaat?

ik heb froyo op staan.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee