Hoi,
Ik hoop dat ik hier in het juiste forum zit
Het probleem:
Ik heb een heel raar probleem geconstateerd en dat is dat er een probleem is met 2 geluidjes in pokerstars (van pokerstars.net).
Tevens is het probleem niet aanwezig als ik tijdens het pokeren iets aan het afspelen ben (bijv. muziek of films). Dan werken de sounds wel.
Alle sounds doen het behalve check (snd4.wav) en fold (snd6.wav).
Dit probleem doet zich alleen voor op de ASUS Xonar DS 7.1.
Op mijn onboard audio (CM6501) werken ze wel (deze staat normaal uit).
Daar moet nog wel bij vermeld worden dat de ASUS Xonar DS 7.1 aanwezig moet zijn.
Als ik die eruit trek werkt het op de onboard ook niet.
En het is 100% zeker dat de stekkertjes van de speakers in de juiste kaart zitten
Echter werkt de asus verder in alle programma's en games prima en heb ik het alleen met deze 2 sounds.
Wat ik al geprobeert heb:
- Windows opnieuw geinstalleerd
- Pokerstars diverse malen opnieuw geinstalleerd
- Nieuwste drivers van de geluidskaart geinstalleerd
De geluidsinstellingen in pokerstars werken ook alleen het check en fold geluidje niet (waar je het voorbeeld kan horen).
Als ik de desbetreffende sounds los afspeel (in mediaplayer bijv.) doen ze het wel.
Alleen via de pokerstars software doen ze het niet.
Mijn vragen:
- Kan dit een defect zijn in de Asus Xonar DS 7.1, ik heb deze kaart namelijk net nieuw?
- Hoe kan het zijn dat het wel werkt als ik iets anders tegelijk afspeel?
- Hoe is het te verklaren dat op de onboard sound het wel werkt?
Ik hoop dat ik hier in het juiste forum zit
Het probleem:
Ik heb een heel raar probleem geconstateerd en dat is dat er een probleem is met 2 geluidjes in pokerstars (van pokerstars.net).
Tevens is het probleem niet aanwezig als ik tijdens het pokeren iets aan het afspelen ben (bijv. muziek of films). Dan werken de sounds wel.
Alle sounds doen het behalve check (snd4.wav) en fold (snd6.wav).
Dit probleem doet zich alleen voor op de ASUS Xonar DS 7.1.
Op mijn onboard audio (CM6501) werken ze wel (deze staat normaal uit).
Daar moet nog wel bij vermeld worden dat de ASUS Xonar DS 7.1 aanwezig moet zijn.
Als ik die eruit trek werkt het op de onboard ook niet.
En het is 100% zeker dat de stekkertjes van de speakers in de juiste kaart zitten
Echter werkt de asus verder in alle programma's en games prima en heb ik het alleen met deze 2 sounds.
Wat ik al geprobeert heb:
- Windows opnieuw geinstalleerd
- Pokerstars diverse malen opnieuw geinstalleerd
- Nieuwste drivers van de geluidskaart geinstalleerd
De geluidsinstellingen in pokerstars werken ook alleen het check en fold geluidje niet (waar je het voorbeeld kan horen).
Als ik de desbetreffende sounds los afspeel (in mediaplayer bijv.) doen ze het wel.
Alleen via de pokerstars software doen ze het niet.
Mijn vragen:
- Kan dit een defect zijn in de Asus Xonar DS 7.1, ik heb deze kaart namelijk net nieuw?
- Hoe kan het zijn dat het wel werkt als ik iets anders tegelijk afspeel?
- Hoe is het te verklaren dat op de onboard sound het wel werkt?
[ Voor 7% gewijzigd door knorde op 07-09-2011 15:13 ]
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl