Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben in het bezit van een leuk Android telefoontje, maar als ik veel tijd over heb zou ik wel eens een filmpje willen kijken. Zijn er films van <100 mb (wel volledige films van rond de 90 minuten)? Zo ja, in welk formaat zijn die dan? Zo niet, kan ik ze dan converteren en met welk aanbevolen programma?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Waarom converteren ? Installeer een mediaspeler zoals MX Video Player of Moboplayer en je kunt bijna alle formaten afspelen. En in combinatie met UPNPlay ( vind UPNP mediaspelers in je netwerk ) of de meeste recente versie van ES File Explorer kun je ook nog streamen vanaf andere computers.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:33

D4NG3R

kiwi

:)

Ik betwijfel of je films van meer als 30 minuten gaat vinden onder de 100MB op een fatsoenlijke artifactloze kwaliteit. Maaruhm, met Handbrake kan je films resizen in formaat en bestandsgrote.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Indien je uw films converteert naar H.264 kunnen ze redelijk goede kwaliteit zijn & ook nog klein zijn, ik zou wel voor een film van 90 minuten minstens 200-250Mb rekenen.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

AVS Video converter 8 (niet gratis) - Kan een formaat(scherm res+aspect ratio) aangegeven worden en dan je codec kiezen.
Werkt perfect, maar verder dan southpark/family guy e.d. kom ik zelf niet is leuk maar scherm is me toch net iets te klein (HTC DHD).

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:33

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:03:
Waarom converteren ? Installeer een mediaspeler zoals MX Video Player of Moboplayer en je kunt bijna alle formaten afspelen. En in combinatie met UPNPlay ( vind UPNP mediaspelers in je netwerk ) of de meeste recente versie van ES File Explorer kun je ook nog streamen vanaf andere computers.
Waarom? Gebruik gewoon handbrake en verklein de videos naar je schermresolutie, indien nodig verlaag je de bitrate wat (Bij HD films) en encode de video gewoon als H.264 zodat de default videospeler het kan afspelen..

Zo is niet alleen het bestandsformaat veel kleiner, maar hoef je ook geen 3rd party videospelers te kopen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Moboplayer is gewoon gratis te installeren.
Het lijkt me handig als de TS eerst even vermeldt wat voor telefoon ie heeft..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Verwijderd

Topicstarter
MaximusTG schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:08:
Moboplayer is gewoon gratis te installeren.
Het lijkt me handig als de TS eerst even vermeldt wat voor telefoon ie heeft..
Ik heb een HTC Wildfire ;)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Nou dan, groot micro SD kaartje erin, moboplayer erop en spelen maar. Weet alleen niet of de Wildfire snel genoeg is om xvid af te spelen.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:03:
Dus dit zou moeten betekenen dat op mijn Popcorn Hour in het netwerk, de VIDEO_TS gelezen kan worden en dus zonder problemen afgespeeld kan worden? Nice... wist niet dat zoiets bestond.
Pagina: 1