Vervanging van Asrock P67 Extreme4 (Pricewatch Augustus)

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views

• Alibambam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Beste,

De pricewatch van augustus kwam me goed uit want ik heb een nieuwe pc nodig. Ik zou me baseren op het high end-game systeem.

Ik ga deze set-up vrijwel volledig volgen, doch is er een "probleem". De shop waar ik deze pc zou bestellen biedt niet de Asrock p67 aan. Dus moet ik op zoek naar een andere moederbord met dezelfde specificaties ( hij moet dus al de onderdelen van het high end game systeem van augustus kunnen "draaien) & rond dezelfde prijs.

Na wat research kwam ik uit op

MSI P67A-GD65 REV B3

OF
Asus P8Z68-V Pro

Zijn dit goede vervangers? Of is er een andere die ik eventueel neem?

Alvast bedankt!

iRacing Profiel

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem **LET OP** Welk moederbord moet ik kopen? eens door om te kijken waar je op moet letten. Leg alle eigenschappen naast elkaar en kijk welke voor jou het beste bordje is.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad. Als je de tips in dat topic volgt kom je erachter dat performance grotendeels door chipset bepaald worden, en dat je verder vooral op features en compatibility moet letten.

Gewoon zorgen dat je bord dezelfde chipset heeft (daar ben je gezien de twee borden die je noemt al de mist in gegaan...), dat de gewenste connectoren enzo erop zitten en dat het geheugen en de CPU in kwestie compatibel zijn met het moederbord (zie QVL op site fabrikant).

Geen vraag is op GoT te "simpel" of "dom", maar we verwachten dat je zelf doet wat je kunt om tot een antwoord te komen en dan ook met ons deelt wat je exact gedaan/gezocht hebt. "Zijn dit goede vervangers? Of is er een andere die ik eventueel neem?" is wat dat betreft te karig, dit topic gaat dan ook dicht.

Overigens, heb je niet overwogen om gewoon bij een andere winkel te bestellen waar dat bord wel beschikbaar is? Muv een paar rotte appels (die je in Pricewatch snel op basis van beoordelingen eruit pikt) zijn webshops één pot nat.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.