Toon posts:

Harde schijf kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik startte vandaag mijn computer op en kreeg het bericht dat er problemen zijn met mijn harde schijf. Wat blijkt nu is dat eigenlijk alles het nog gewoon doet alleen mijn hele ´gebruikers´ map is weg. Ik kan dus niet meer bij mijn documenten enz. Verder is mijn schijf nog wel even vol als dat hij was want er zijn geen gb´s af gegaan. Wat kan ik eraan doen om mijn gebruikers map terug te krijgen?

alvast bedankt.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 09:21:
Wat kan ik eraan doen om mijn gebruikers map terug te krijgen?
Thematopic: Datarecovery en de FAQ al bekeken?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:39
Controleer met de diagnostic tool (bij voorkeur dos versie) die je op de site van de hd fabrikant kunt downloaden of de schijf echt defect is. Daarna kun je kijken wat er verder aan de hand is, mogelijk alleen een corrupt filesystem (doe eens checkdisk indien windows) of misschien zelfs malware die je bestanden gijzelt (doe een goede virus/malware scan, liefst offline).

• Pixel Punk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Oplossing staat daarin.

En geen back-ups gemaakt?

Verwijderd

Topicstarter
Het rare is, is dat als ik bij het start menu zoek naar bestanden uit de map die weg is, hij ze wel gewoon vind..

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:09:
Het rare is, is dat als ik bij het start menu zoek naar bestanden uit de map die weg is, hij ze wel gewoon vind..
"Ik startte vandaag mijn computer op en kreeg het bericht dat er problemen zijn met mijn harde schijf"
welke melding dan begin ik me af te vragen. Hoe dan ook eerst backupen lijkt me geen slechte actie.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-01 22:40
ga je via de GUI erheen of via explorer ? anders probeer eens via de explorer . C:\Users\gebruikersnaam

kan namelijk zijn dat de orginele link weg is.

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:15
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:09:
Als je erbij kunt; meteen alles kopiëren.
Maar ehhhhhhhh even een domme vraag:
Ben je niet gewoon per ongeluk als andere gebruiker ingelogd?

Welke foutmelding had je precies?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-01 16:36
Laatst ook al tegenkomen.

waarschijnlijk zijn die bestanden aangevinkt als verborgen.

Kan zijn dat dit met een virus te maken heeft. mijn laatste ervaring ermee is dat het te maken had met het virus "PC-repair"

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-01 15:07

yzx

pwnage2 schreef op maandag 05 september 2011 @ 23:03:
Laatst ook al tegenkomen.

waarschijnlijk zijn die bestanden aangevinkt als verborgen.

Kan zijn dat dit met een virus te maken heeft. mijn laatste ervaring ermee is dat het te maken had met het virus "PC-repair"
had deze virus ook :)

Je gaat in veilige modus en vinkt dat je alle mappen kunt zien, zet je ze op USB/external HDD en dan de luie manier Windows erop opnieuw opzetten of linux

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Pagina: 1