Sinds vorige week ben ik overgestapt naat internet van Ziggo en daarbij een modem/router ontvangen van cisco, de epc3925. Alles werkt goed, op een ding na. Mijn pc (windows xp sp2) is verbonden via lan en draait een tweetal Apple/bonjour services: iTunes bibliotheek delen en AirPrint. Vanaf een andere pc via lan worden deze services herkend, maar alle devices die via WLAN verbonden zijn kunnen deze services niet vinden. (waaronder een ipad en een windows 7 laptop). Als ik op de windows 7 laptop iTunes start dan wordt deze bieb wel gevonden, zowel via de ipad als via de pc op het LAN. Het lijkt dus een eenrichtingsprobleem te zijn.
Ik heb al zitten spelen met allerlei instellingen, waaronder de IGMP-proxy, WMM, uPnP, NO ACK, CTS en allerlei thesholds, encryptievormen en netwerksnelheden (b/g/n), allemaal op basis van het bete googlewerk, maar zonder succes.
Iemand een idee wat ik over het hoofd zie?
Ik heb al zitten spelen met allerlei instellingen, waaronder de IGMP-proxy, WMM, uPnP, NO ACK, CTS en allerlei thesholds, encryptievormen en netwerksnelheden (b/g/n), allemaal op basis van het bete googlewerk, maar zonder succes.
Iemand een idee wat ik over het hoofd zie?