Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers,

Mijn vader is oktober jarig en voor zijn verjaardag wil ik hem een tablet geven. Daarbij moet om de volgende punten gedacht worden:

- Tenminste Android 2.3 of 3.0
- 1ste hands aka nieuw
- Budget is MAXIMAAL 300,- (het kan niet verhoogd worden)
- Capacitief scherm
- Android of IOS (welke afvalt gezien de prijzen van de tablets met IOS)
- Minimaal 6,5 inch en maximaal 100 inch (just kidding :D , lees 15inch)
- Hij heeft een leesbril maar wil deze liever niet op

Nou heb ik zelf al onderzoek gedaan en DACHT de goede tablet te hebben. Todat ik op HWI vandaag keek. Ik twijfel nu tussen de volgende tablets:

- pricewatch: Acer Iconia Tab A100 8GB WiFi (Zilver) (deze had ik in gedachte)
- http://nl.hardware.info/n...apad-a1-tablet-vanaf-$199

Kunnen jullie mij helpen met het kiezen tussen de tablets? Overigens mochten jullie een betere tablet hebben met de eerder genoemde eisen geef ze AUB!

Alvast bedankt!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:57

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We kunnen je wel helpen, maar we verwachten wel dat je aangeeft waarom je tot die twee bent gekomen, en waar je nog specifiek over twijfelt. Het is namelijk niet de bedoeling dat wij voor jou bepalen wat je moet kopen ;)

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:47

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik zou echt eens kijken naar de hannspree hannspad. Hijs snel (dual core processor) heeft een goed scherm (vraag naar versie 1653) en is niet duur. Je kan hem bestellen bij alternate.

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 23:12:
We kunnen je wel helpen, maar we verwachten wel dat je aangeeft waarom je tot die twee bent gekomen, en waar je nog specifiek over twijfelt. Het is namelijk niet de bedoeling dat wij voor jou bepalen wat je moet kopen ;)
Ik ben tot deze 2 gekomen omdatde eerste de ENIGSTE was die android 3.0 had en binnen budget viel. En de 2de omdat deze mooie specs heeft en ruim binnen budget valt en ook nog een zeer recente versie van android heeft.

@T exelletor:

thanks voor de tip _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2011 17:56 ]