Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yo,

Welke is beter?

ASUS Maximus IV GENE-Z

of

GIGABYTE GA-Z68X-UD4-B3

En waarom?

Bijvoorbaad dank voor jullie input!

Cheers Rik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Yo Rik!

de ASUS Maximus IV GENE-Z, omdat de naam met een a begint :+

Je gaat hier geen serieus antwoord op krijgen. Wanneer vind jij iets beter? als het goedkoper is? als het meer features heeft? etc.
Zet op zijn minst je eisen erbij (meestal waarderen tweakers het ook als je erbij zet wat voor research je al hebt gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik vergelijk me rot maar kom er zelf niet echt meer uit...
In mijn optiek komt de asus er beter uit omdat deze betere features heeft voor onboard Sound en beter voor OC, maar ik kan er ook naast zitten.

Vandaar vraag ik het jullie om eens te kijken wat jullie licht hier op is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03:33

ötzi

eclecticus

Er is sowieso een verschil in form factor ; uATX (Asus) vs ATX (Gigabyte)...
Ook wellicht handig om mee te nemen in je keuze welke videokaart(en) je wilt inbouwen , het Asus bordje kan bijvoorbeeld geen 2 kaarten huisvesten die een drie slot koeler gebruiken.
Denk dat je jezelf moet afvragen wat je ermee wilt doen en daarop een gerichte beslissing maken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daar hebben wij **LET OP** Welk moederbord moet ik kopen? voor........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is de bedoeling dat er nu 1 5770 in gaat, de maand erop vervangen voor een 6970 en 2 maanden later misschien een 2de 6970. beide hebben vapor-x.

Vind het lastig kiezen want de Asus is beter maar zoals je zegt miss passen de vid er niet in :S

Moeilijk kiezen...

Is de Asus zoveel beter dat het een betere optie is met 1 kaart dan de Giga? of zeg je dat verschil merk je niet?!

Set word een i72600K, 8Gb vengance 1600, 60Gb Corsair force3 en een 5770 OC vapor-x en wordt tzt vervangen voor een 6970 en mogelijk later in CF. Dit alles in een Silverstone FT01, corsair H80 en een 750w Mod. Corsair voeding uit de gaming series.

Bijvoorbaad dank voor jullie advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Yo 1:
Op GoT verwachten we dat je zelf uitzoekt wat je kunt voor je een vraag stelt, en dat je duidelijk aangeeft wat je zelf allemaal al bekeken en gelezen hebt (incl links) als je een topic opent. Zie ook:
Het algemeen beleid #quickstart

Yo2:
We verwachten ook dat je info die al in een subforum gegeven is in stickies, FAQs en andere topics opzoekt en leest voor je een topic opent. Dat lijk je hier totaal niet gedaan te hebben. Begin eens hier:
**LET OP** Welk moederbord moet ik kopen?

Yo3:
"Beter" bestaat niet, alleen "beter in" iets. Als je niet aangeeft wat je ermee wilt doen (en nee, een paar videokaartnamen zegt weinig tot niets over wat je eisen zijn) kunnen wij je niet eens helpen. Let trouwens ook even op geheugencompatibility, met name Asus kotst regelmatig dingen uit die niet in QVL staan, maar dat kan je bij Gigabyte of om het even welk andere merk (er zijn wel meer dan alleen die twee...) ook overkomen.

Yo4:
Het hoeft hier geen grimmige bedoening te worden, maar als je totaal niet serieus een topic opent (Yo!) ga je ook geen al te serieuze reacties krijgen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.