Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet echt of het nu door het scherm van de Radar komt, maar het lijkt er op dat ik een barstende hoofdpijn van het S-LCD scherm krijg. Ik heb de helderheid al verlaagd tot normaal, maar dan nog heb ik het idee dat ik niet al te lang naar dit scherm kan kijken.
Komt deze klacht iemand bekend voor of heb ik weer iets bijzonders?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik denk dat jij iets bijzonder heeft, het enigste scherm waar ik koppijn krijg is het scherm van de 3DS met 3d aan.

Maar on-topic, ik denk dat ik toch voor de radar ga ipv van de Lumia 800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illewoare
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-07-2023
Sinds woensdag ook mijn HTC Radar binnen, prachtig toestel qua esthetiek en bouwkwaliteit!
Het is ook echt een verademing in vergelijking met wat ik hiervoor al gebruikt heb (Nokia s40 mobieltjes en een Nokia 5230 met Symbian). Ook in vergelijking met verschillende Android smartphones (Desire S, Wildfire, Galaxy Ace) die ik al in mijn handen gehad heb gaat het toch een stukje vlotter.

Zeker vergelijkbaar met iOS op alle vlakken, met als extra dat je out of the box veel meer mogelijkheden hebt zonder dat je externe apps nodig hebt. Wel iets drukker en meer werk om alles uit te zoeken, maar een keer je het allemaal door hebt, vind ik mijn iPod Touch maar saai ;)

Een aantal kleine tekortkomingen heb ik wel ontdekt: ik heb bv nog niet gevonden hoe ik afbeeldingen kan posten op iemand zijn facebook wall of hoe je een facebook groep benadert tenzij via de website zelf.. Meldingen van berichten op facebook zijn ook nergens te bespeuren, je moet handmatig checken via de aparte app. Kleinigheidjes ten opzichte van alle voordelen van de integratie natuurlijk!

Ik ben ook aangenaam verrast van de marketplace. Je leest veel over een beperkte store, maar voorlopig heb ik nog niet veel gemist!

Nu nog hopen dat WP aanslaat bij het grote publiek... Ik ben alvast fan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Laatst online: 07-11-2024
Heb nog steeds geen WP toestel, (:() maar de Radar vind ik toch wel een pracht toestel het enige wat jammer is dat er geen Hyves in de People hub zit, want meer dan de helft van mijn vrienden vinden Hyves nog altijd het fijnst werken en dan is het wel jammer dat de updates niet in de What's New sectie zit..

Maar binnenkort hopelijk wel, met een T-Mobile smart 150i abbo met 500 mb internet. 30,95 p/m gratis toestel. Alleen hoeveel mb kost nou bijvoorbeeld ff de What's New sectie door kijken en een update te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Laatst online: 19-07-2023
CokeZero schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:46:
Maar on-topic, ik denk dat ik toch voor de radar ga ipv van de Lumia 800.
En waarom de Radar en niet de Lumia 800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-06 21:49
Vandaag m'n radar voor 't eerst laten vallen. Zit een miniem krasje op de zijkant. Stelt niks voor, maar ik heb 'm nu nog maar 3½ week en 't eerste zit er op. Wordt tijd dat winkels als de belcompany, phonehouse en MM eens hoesjes ervoor gaan verkopen. Assortiment bij die winkels beperkt zich nu tot iphone4, SGS II en de sensation

Want als die hoesjes zijn net te klein of veel te groot.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:52
Op Ebay zijn er al plenty hoesjes te koop voor een paar euri. Bijvoorbeeld linkje1 en linkje2. Zijn in allerlei kleuren te koop.

[ Voor 77% gewijzigd door buzzbuzz68 op 08-11-2011 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woordenboek10
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-05-2022
ik heb mijn radar(per ongeluk) op een porseleinen bord laten vallen.
Hele bord kapot, maar mijn telefoon heeft een heel klein deukje.
Dus de radar kan wel tegen een stootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-04 21:42
Deze telefoon lijkt me ook erg interessant als een nieuw toestel voor m'n werk. Goede exchange integratie is alvast een voordeel en het beperkte geheugen is niet echt een probleem voor een professioneel toestel.

Zijn er mensen die ervaring hebben met dit toestel voor professioneel gebruik?

Ik lees ook overal dat usb mass storage niet mogelijk is. Is dit heus niet op een bepaalde manier open te zetten? Dat zou ik wel een flinke tegenslag vinden (net de reden dat ik bijvoorbeeld niet hou van apple dingen waar je voor alles een applicatie nodig hebt)

En hoe zit het met tethering? Kan ik mijn laptop via usb/bluetooth/wifi van mijn 3G verbinding gebruik laten maken?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-11-2024
PaT schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:15:
Komt deze klacht iemand bekend voor of heb ik weer iets bijzonders?
Ik heb het niet, maar ik ben geen heavy user. Scherm felheid staat op 'automatisch'.
CyberMonkey schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:26:Is dit heus niet op een bepaalde manier open te zetten?
Niet zonder een workaround, nee. Als ik Google zie ik wel 'usb-storage enablers' maar ik heb het niet geprobeerd en weet dus niet of het werkt.
Ik mis het ook niet echt moet ik zeggen (wat ik wel had verwacht). Je hebt skydrive voor documenten/notities en evt. dropbox voor grotere bestanden..
Maar ik kan me voorstellen dat het idee je gewoon niet aanstaat.
CyberMonkey schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:26:Kan ik mijn laptop via usb/bluetooth/wifi van mijn 3G verbinding gebruik laten maken?
Ik heb een optie 'gedeeld internet', maar nog geen gebruik van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
veincode schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:21:
[...]
[...]

Ik heb een optie 'gedeeld internet', maar nog geen gebruik van gemaakt.
Ik wel! en dat werkt subliem! Je telefoon wordt gewoon een wifi hotspot, je kan een eigen pincode ingeven zodat alleen mensen die de pincode weten kunnen verbinden met je telefoon. Je kan maximaal 5 apparaten tegelijk verbinden met de radar. Ik gebruik het altijd icm me android tablet als er even geen wifi is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-05 11:15
Ik kreeg net via Zune de melding dat er een update is voor m'n Radar, een hele generieke "HTC Update for Windows Phone".

Iemand een idee wat de update inhoudt?

Edit: Zie net dat Microsoft is begonnen aan een updateronde om Mango van versie 7720 naar 7740 te patchen, gaat blijkbaar om een probleem met voicemail notifications en Exchange Server 2003 email problemen, zie http://www.wpcentral.com/...0-os-update-windows-phone en http://www.wpcentral.com/...-mysterious-7740-os-patch

[ Voor 65% gewijzigd door SpankmasterC op 18-11-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
veincode schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:21:
[...]

Ik heb het niet, maar ik ben geen heavy user. Scherm felheid staat op 'automatisch'.
Bleek ook niet de schuld te zijn van de Radar, maar vanwege een defecte lamp boven mijn werkplek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
Haha, jeetje. Hij gaf flikkeringen ofzo?

En ontopic: als iemand een nieuw telefoonnummer heeft moet ik dat nu zowel wijzigingen in het Live account als in het Gmail account. Net lastig want dan moet ik het dus 2x invoeren.. Of kan dat handiger?

Ik heb ook al in dat 'geheugengebruik' topic aangegeven, maar de 'gereserveerde ruimte' van mijn telefoon is ook vreselijk groot.

Ik zie dat er al meerdere apps zijn voor een 'weekly view' voor de agenda. Ik hoop dat ze dit nog eens standaard implementeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet het uiteraard alleen wijzigen in het account waar je je contactpersonen vandaan haalt. Als je het in 1 van beiden in voert komt het keurig in je People hub te staan. Pas als je de 2 contactpersoon lijsten apart gaat gebruiken kan je ineens contacten missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamoosio
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-01-2024

thamoosio

Ja-haaaaaa

CyberMonkey schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:26:
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit toestel voor professioneel gebruik?
Jup. Ik heb deze voor zakelijk gebruik ingezet (en gebruik daarnaast ook Privé, maar daar ben ik niet zo'n actieve gebruiker in.

Voorbeelden van zakelijk gebruik daarin zijn;
Integratie Exchange (meerdere exchange accounts)
Integratie Office 365 en Webapps incl de sharepoint online omgeving

Ik heb op die manier al mijn werk bij me.

Het nadeel is dat de screenprotector en hoesje nu al 2 weken in bestelling zijn en geleverd zouden worden, maar tot op heden nog niet binnen. Daarnaast is na 2 dagen de accu echt leeg, dus oplader voor in de auto is aan te raden.

Het meest sterke vind ik nog de inzet van privé en zakelijk in één hub qua contactpersonen, updates (twitter, linked in, etc.) zonder dat ik gebruik "moet" maken van Live, Hyves, Facebook of dat soort kinderspeelgoed.

Ik ben echt heel tevreden met deze telefoon, al vraag ik me af of dat niet tevredenheid is met WP7 ipv met de Radar. Volgens mij is het om het even op welke telefoon het draait, maar dat zal ik nooit weten. Ik ben verknocht aan deze telefoon!

(ben nu de update aan het installeren overigens..)

P.s: De vraag die je stelt over tethering; geen probleem.

Bij voorbaat sorry..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vandaag weer een nieuwe update voor de telefoon;

Iemand enig idee wat er in deze update is verwerkt?
Update 7.10.7740.16
Email threads. Fixes an email issue related to Microsoft Exchange Server 2003. With this fix, when you reply to or forward a message, the original message is now included in your response.

Voicemail. Fixes a voicemail notification display issue that occurs on some European and Asian networks under certain conditions.

This update is available only in certain markets.
Dit is te vinden op de Microsoft Site, vraag me af of HTC ook nog iets heeft geupdate?

[ Voor 71% gewijzigd door Vorkie op 20-11-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow
  • Laatst online: 02-05 02:48

Mr_Mellow

Keep it simple

Vorkie schreef op zondag 20 november 2011 @ 10:04:
Vandaag weer een nieuwe update voor de telefoon;

Iemand enig idee wat er in deze update is verwerkt?
[...]
Dit is te vinden op de Microsoft Site, vraag me af of HTC ook nog iets heeft geupdate?
Ik had zat met dezelfde vraag toen ik de update zag. Microsoft verwijst je door naar de fabrikant.. op de HTC-site is de Radar nog niet te vinden in de lijst met toestellen onder support?
Gelukkig is de update (waar het toestel wel erg zoet mee was) goed gegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
Ik kreeg m nog niet aangeboden :'(

Anoniem: 433751

heeft iemand al problemen gehad met bluetooth. Nu kan in ineens mijn bluetooth via instelling niet meer inschakelen ?? status blijft uitgeschakeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Zit er een status LED op welke oplicht bij gemiste gesprekken/sms etc,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batsu schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:42:
Zit er een status LED op welke oplicht bij gemiste gesprekken/sms etc,
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
kewl, das de eerste WP die ik ken die dat heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
Pff. Al die tijd geeft mijn telefoon niet aan dat er een update is. Dan hang ik m aan Zune en geeft hij netjes aan dat er een update is. Na de update check ik softwarestatus zegt hij 'update beschikbaar'.
Nu bezig met tweede update :p

EDIT: na 2 updates zit ik dus nog steeds op 7720 en geen updates beschikbaar.

[ Voor 14% gewijzigd door veincode op 25-11-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand idee of 'good technology' werkt met een windows phone zoals htc radar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:43
Anoniem: 433751 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 23:14:
iemand idee of 'good technology' werkt met een windows phone zoals htc radar ?
Wat is het?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamoosio

thamoosio

Ja-haaaaaa

Weet je ook waar ik dit instel? Want ik kon dit juist niet vinden..

Bij voorbaat sorry..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

thamoosio schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 14:02:
[...]

Weet je ook waar ik dit instel? Want ik kon dit juist niet vinden..
Staat standaard aan. Hoef je en kan je niks van instellen (tenminste bij de Trophy. Ik neem aan dat het bij de Radar hetzelfde verhaal is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamoosio

thamoosio

Ja-haaaaaa

Nope. dat staat het niet (ik kan alleen voor mezelf spreken, maar volgens mij kan ik daar echt helemaal niets aan veranderen of instellen)

Wat mij betreft een groot gemis. Wel een van de weinige overigens..

Bij voorbaat sorry..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zodra je een gemist gesprek heb of een nieuwe email gaat bij mijn radar het oplaad-lampje knipperen. Nu heb ik wel een klein beetje bijzonder toestel hier (geen retail firmware) dus mogelijk dat dat in de definitieve versie niet zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamoosio

thamoosio

Ja-haaaaaa

Hmm. Dat is toch wel erg apart, en wat mij betreft een goede gegadigde voor een update!

Maargoed, ik heb net gebeld met support en die geven aan dat het er wel op moet zitten.
Of ik even de batterij uit het toestel wil halen :z

Na wat brabbelen kwam het onvermijdelijke advies de telefoon terug te zetten naar factory defaults. Lekker dan.

Voordat ik dat doe wil ik graag wat feedback van andere gebruikers met regulie firmware (no offense he PaT ;) ) of het wel of niet werkt bij hun.

Bij voorbaat sorry..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
thamoosio schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:52:
Hmm. Dat is toch wel erg apart, en wat mij betreft een goede gegadigde voor een update!

Maargoed, ik heb net gebeld met support en die geven aan dat het er wel op moet zitten.
Of ik even de batterij uit het toestel wil halen :z

Na wat brabbelen kwam het onvermijdelijke advies de telefoon terug te zetten naar factory defaults. Lekker dan.

Voordat ik dat doe wil ik graag wat feedback van andere gebruikers met regulie firmware (no offense he PaT ;) ) of het wel of niet werkt bij hun.
Het zit er volgens de handleiding inderdaad op maar volgens mij kan je t nergens instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illewoare
Mijn Radar heeft sinds vandaag rare kuren. Zonder het installeren van extra apps is mijn app list nu gecategoriseerd met letters zoals de contactenlijst. Is er een manier om dit uit te schakelen? Ik vind dit onoverzichtelijk en de lijst wordt er heel wat langer door. Heb al 5 apps verwijderd, maar het blijft zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Dat zijn geen kuren hoor..... dat is normaal gedrag, als ik me niet vergis krijg je dat vanzelf bij meer dan 50 apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illewoare
Nu heb ik maar 35'apps meer staan en toch blijft het.. Herstarten helpt niet helaas :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Get used to it dan, seriously wat is er nou zo erg aan wat lettertjes die het makkelijker maken om een app te vinden? :p

[ Voor 69% gewijzigd door Ramon op 01-12-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batsu schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:23:
[...]

Het zit er volgens de handleiding inderdaad op maar volgens mij kan je t nergens instellen
Nee, een instelling ben ik er ook nog niet voor tegen gekomen. dat ledje knippert gewoon al vanaf dag 1 bij mij...

Edit: Net even getest, maar dat ledje knippert alleen bij een gemiste oproep. Door een nieuwe mail wordt het lampje niet geactiveerd...

[ Voor 17% gewijzigd door PaT op 01-12-2011 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illewoare
Ik vind het stukken minder overzichtelijk dan een simpele lijst :) Heb net hetzelfde gevoel bij de Zune app, ik luister voornamelijk naar albums en dan heb je een klein aantal artiesten op je gsm staan, elk met hun letter erboven. Bij de contactpersonen daarentegen is het heel handig, dus het werkt voor mij enkel bij heel lange lijsten!

Nu, het is niet het eerste probleem dat ik had na de updates:
- de app lijst die te pas en te onpas alfabetisch categoriseert
- af en toe reboots zonder reden
- de flits ging niet meer af bij foto's, zelfs al was deze ingesteld op 'aan'
- het toetsenbord dat sporadisch verdwijnt (achtergrondtaken uitschakelen maakt geen verschil, ondanks verschillende websites die dit als oplossing aanbieden)

... en nog een paar kleine dingen. Heb dan maar eens de fabrieksinstellingen teruggezet en nu werkt alles voorlopig weer naar behoren! Updaten werkt dus niet helemaal feilloos blijkbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
En nu ga je niet meer dan 50 apps installeren omdat je "probleem" anders weer terugkomt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illewoare
Moest je nu eens de moeite gedaan hebben om mijn posts helemaal te lezen, dan had je gezien dat ik nooit meer dan 50 apps staan had ;)
In eerste instantie had ik +- 40 apps en een platte lijst. Zonder installeren van een app veranderde dit plots. Ik verwijder een app, het verandert terug naar de platte lijst. Dag erna weer terug naar de ABC-lijst. En het maakte dan niet meer uit wat ik deed, het bleef zo. Dat lijkt me dan wel eerder een bug dan een feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Ik weet niet wat precies de criteria zijn die MS aanhoudt voor het tonen van de letters (ik dacht zelf 50+ apps), maar feit is dat het gewoon weer terugkomt als wederom aan die criteria wordt voldaan, ga je dan weer je telefoon resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illewoare
Nee, maar ik wil de rest van de eigenaars wel waarschuwen als ze problemen hebben na de update dat een reset helpt. Vooral de niet werkende flits speelde me parten :) ben ik echt de enige met problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramon schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 18:16:
Ik weet niet wat precies de criteria zijn die MS aanhoudt voor het tonen van de letters (ik dacht zelf 50+ apps), maar feit is dat het gewoon weer terugkomt als wederom aan die criteria wordt voldaan, ga je dan weer je telefoon resetten?
45+ apps that is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensh
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05 16:41
Gberuik aleen 6tal maanden een HTC Trophy met W7. W7 werkt zeer prettig en is zeer goed geintegreerd met de scoial media en office pakket. Met actieve tiles ed zijn er duidelijk een aantal punten waar IOS5 van kan leren (heb ook IPAD en IPhone dus weet hoe die werken)

Mango update was mooi maar bracht de outlook exchange2003 bug die zakelijk zeer irritant was. Update 7740 fixed dit maar nu wordt mijn Wifi thuiswerk niet meer gezien!! Na downgrade weer wel dus ligt echt aan update. Factory reset helpt ook niet. Ziet wel andere Wifinetwerken. Had er 1 opgezet met een android phone en die werkt braaf.

Wil niet terug naar built 7720 wegens outlook2003 probleem. Iemand enig idee?

Vostro1000 en Dimension9150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

Rensh schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:15:
Wil niet terug naar built 7720 wegens outlook2003 probleem. Iemand enig idee?
Voeg je netwerk toe op
Settings => Wifi => button 'Advanced'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hallo,
zit met een vervelend sync probleem .tot gisteren kon ik nog alles syncen via outlook account en via server werk. Nu heeft mijn werk omwillen van security redenen ( supporten enkel software 'good technology ' voor te syncen en dit wordt nog niet gesupport op windows phones) , syncen via de exchange server stopgezet.

ik probeer dus nu via mijn windows live account (hotmail.be) mijn outlook calendar te synchen naar mn windows phone, maar dit lukt niet. ik heb outlook hotmail connector gedownload en ik zie nu wel mijn hotmail agenda in outlook, maar ik wil natuurlijk omgekeerd mijn outlook agenda op mn windows phone zien.
probleem is dat ik bij instellingen van hotmail account op de windows phone enkel 'e-mail' kan aanvinken als te synchroniseren inhoud ....

heeft iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-06 10:13
Hoeveel dagen doen jullie met een volle batterij en netwerk 3G continu aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illewoare
Met normaal gebruik (een halfuurtje internetten per dag, paar apps gebruiken, smsen, bellen en misschien een spelletje) doe ik er gemakkelijk 2 dagen mee. Bij intensiever gebruik wordt 2 dagen al wat moeilijker...
Heb geen ervaring met muziek spelen, want ik gebruik daar een iPod apart voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-06 10:13
illewoare schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:02:
Met normaal gebruik (een halfuurtje internetten per dag, paar apps gebruiken, smsen, bellen en misschien een spelletje) doe ik er gemakkelijk 2 dagen mee. Bij intensiever gebruik wordt 2 dagen al wat moeilijker...
Heb geen ervaring met muziek spelen, want ik gebruik daar een iPod apart voor!
Ok, dat klinkt wel goed, en je netwerk is dan continu verbonden met 3G ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illewoare
Ja dat leg ik nagenoeg nooit af, ik lees mijn mails en facebook updates graag direct :) WiFi blijft meestal uit, tenzij ik iets wil downloaden of een Youtube filmtje wil bekijken.

• .Sjoerd
BIj het tikken van een bericht gaat met elke aanslag de brightness van 't scherm omlaag en vervolgens weer naar normaal. 't flikkert enorm als je snel tikt. Meer mensen hier last van?

Nu ben ik redelijk argwanend, want bij m'n lg viewty was dit probleempje de top van een ijsberg, scherm kalibratie ging er vervolgens totaal aan, iets wat ik echt niet weer wil...

specs

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:51
Ik loop nu tegen een probleempje aan,

Whats App geeft niet meer aan als ik een nieuw bericht ontvang, hebben meer mensen hier last van?

Whats App heeft nog niet geweldig gewerkt, maar dit is wel heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

.Sjoerd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:59:
BIj het tikken van een bericht gaat met elke aanslag de brightness van 't scherm omlaag en vervolgens weer naar normaal. 't flikkert enorm als je snel tikt. Meer mensen hier last van?

Nu ben ik redelijk argwanend, want bij m'n lg viewty was dit probleempje de top van een ijsberg, scherm kalibratie ging er vervolgens totaal aan, iets wat ik echt niet weer wil...
Heb je al eens geprobeerd je brightness van automatisch af te halen en op High of Medium te zetten? Lost dat het probleem op? Zo ja, kan een probleem met de licht sensor zijn.

Of je houd steeds je hand ervoor tijdens het typen, kan ook natuurlijk ;)

[ Voor 33% gewijzigd door FoggyFreek op 23-12-2011 10:09 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowfox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-05 16:57
Vandaag (tot nu toe) trotse eigenaar van een HTC Radar geworden, het is een grijze geworden.
Heb al 4 jaar mijn iPhone 3G en wilde echt dat nieuwe mobiele OS van Windows uitproberen die er zo sexy uitzag :) Zag ik vandaag dan wel niet iemand die hem verkocht voor 250€ (nieuw, had hem gewonnen) zeker :D

Ik las hier daarnet iets waarvan ik echter nóg vrolijker van werd, namelijk die dock voor naast het bed. Maar heb hem tot nu toe nog niet te koop gevonden. Heeft iemand een idee waar ik er één kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Ik heb een lastige vraag :P.
Mijn vader was vergeten de telefoon tijdens het werk uit zijn broek te halen en is toen met het scherm tegen een hoek van een stalen balk gekomen, dus nu is de glasplaat voor het scherm verbrijzeld.
De telefoon doet het verder nog prima, echt alleen het glas is gebroken maar aanraking registreerd het toestel nog wel gewoon.

Nu vraag ik mij af, wat heb ik nodig om deze schade te herstellen?
Ik kan via ebay een scherm kopen maar het lijkt erop dat dit alleen een lcd is en geen touch gedeelte/glasplaat.
Is de op ebay aangeboden set voldoende of moet ik zoeken met andere zoektermen ofzo?
Volgens mij zoek ik een digitizer, of klopt dit niet?

[ Voor 3% gewijzigd door dutch_warrior op 26-12-2011 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shadowfox schreef op maandag 26 december 2011 @ 00:11:
Ik las hier daarnet iets waarvan ik echter nóg vrolijker van werd, namelijk die dock voor naast het bed. Maar heb hem tot nu toe nog niet te koop gevonden. Heeft iemand een idee waar ik er één kan krijgen?
Zoek op cradle
http://www.bing.com/searc...ar+cradle+%2Bprijs+-price

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowfox
Bedankt hAI maar dat heb ik al gedaan.

Dit is de enige die ik vind en hij is dan nog in het wit, bovendien kom ik regelmatig op een niet-bestaande webpagina terecht wanneer ik binnen deze website navigeer en dat boezemt mij niet echt veel vertrouwen in.
http://www.htcaccessorystore.com/be/p_htc_item.aspx?i=222077

Is dit de officiële HTC winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shadowfox schreef op maandag 26 december 2011 @ 11:12:
Bedankt hAI maar dat heb ik al gedaan.

Dit is de enige die ik vind en hij is dan nog in het wit, bovendien kom ik regelmatig op een niet-bestaande webpagina terecht wanneer ik binnen deze website navigeer en dat boezemt mij niet echt veel vertrouwen in.
http://www.htcaccessorystore.com/be/p_htc_item.aspx?i=222077

Is dit de officiële HTC winkel?
De enige die je vind?
Met wat door klikken vanaf de bing zoekpagina zie er in een paar minuten zo een stuk of 5 staan:
http://www.gsmpunt.nl/accessoires/htc/radar/cradles
http://www.expansys.be/ht...op-cradle-cr-s610-222077/ (nl => http://www.expansys.nl/ht...op-cradle-cr-s610-222077/)
http://www.centralpoint.n...n-99h10475-00-num-963455/
http://www.pdashop.nl/pro...anpid=1586351550505612288 (zwart)
http://www.mobileplaza.nl/producten/details/21143
http://www.telecomtelecom...adar-cr-s610-cradle-white

De meeste waren wel wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowfox
Dank je. (Ben trouwens een belg ;))

Ik geraak maar niet gewoon aan bing, misschien moet ik me daar toch eens op gaan toeleggen hé nu ik een Windows Phone heb :p

Jammer dat het bijna allemaal witte zijn en dat pdashop ze nog niet op voorraad heeft :(
We zullen dan nog maar even wachten veronderstel ik, want een witte ziet er echt niet uit met dat grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je geen bezwaar hebt tegen ebay dan kun je er daar wel 1 vinden.
http://www.ebay.co.uk/itm...ionen&hash=item589105c49e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342067

ik wil graag een eigen sms geluid gebruiken, niet 1 van de standaard geluiden. Ringtones heb ik al wel kunnen veranderen, maar hoe krijg ik eigen geluiden op de juiste plek ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-06 12:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Dat kan (nog) niet.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaaj
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-05 14:32
Ik krijg de mijne morgen binnen met een beetje geluk, ben benieuwd of ik het OS fijner ga vinden dan mn oude android telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
de schermflikkeringen bij het typen zijn verdwenen met de laatste update. Maar een nieuw probleem doet zich voor. Stof. Mijn toestel is nog geen 3 maanden oud en heeft altijd in een hoesje gezeten.

Ik vraag me af of ik m'n toestel kan ruilen op grond van ondermaatse bouwkwaliteit. De camera's zitten alles behalve in het midden van het daarvoor bestemde gat, de batterijklep sluit niet goed aan (en is cheapass), de foto LED zit ook niet waar hij hoort.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
Ik krijg het niet voor elkaar om custom ringtones op mijn telefoon te zetten, via zune :S

Iemand die het al wel gelukt is? @ Toompie hoe heb je dat voor elkaar gekregen.

Ik heb een mp3 bestand, 38 sec, genre: ringtone.

Maar tussen mijn ringtones kan ik hem niet vinden.

[ Voor 38% gewijzigd door dewil1990 op 22-01-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

whiplash1990 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:31:

Heb je hem wel gesynced vanuit Zune naar je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
Anoniem: 80466 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:12:
[...]

Heb je hem wel gesynced vanuit Zune naar je telefoon?
Jup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woordenboek10
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-05-2022
whiplash1990 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:31:
Ik krijg het niet voor elkaar om custom ringtones op mijn telefoon te zetten, via zune :S

Iemand die het al wel gelukt is? @ Toompie hoe heb je dat voor elkaar gekregen.

Ringtone mag maar 30seconde maximaal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
woordenboek10 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:14:
[...]

Ringtone mag maar 30seconde maximaal zijn
Nope, 40 seconden. Zie hier voor de details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ringtone genre wil nog wel eens wegvallen zodra je een bestand in Zune sleept (heb ik al een paar keer gemerkt); moet even op zoek maar volgens mij kan je in Zune, tijdens dat je telefoon eraan hangt via USB, alsnog de tag/genre veranderen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:05

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Zo, na een hele hoop android toestellen nu een htc radar... Zo na een avondje spelen raak ik steeds meer onder de indruk van wp7!
Ik moet enkel de agenda nog zie te synchroniseren. Ik heb een gedeelde met mijn vriendin, Google agenda..

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-06 08:40
Ik sta op het punt om een htc radar te kopen. Ik kom van een zte blade android 2.3.5 die ik geroot heb.
Ik kan er dus op zetten wat ik wil en er is een goed forum waar je alles kan vinden. Dit mis ik hier,het is hier maar een flauw gedoe, weinig interesse! Mijn vraag, zijn hier nog mensendie die overstap hebben gemaakt?
Zonder spijt of heimwee? Ik heb nog enkele dagen bedenktijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk eerder dat de Radar, net als de Trophy, een (nagenoeg) probleemloos toestel is.
Dat is in ieder geval wat ik van de Radar en Trophy hoor.
.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 614 op 27-02-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
Ik kwam van de htc legend. Die had ik niet geroot. Ik vind WP7 erg goed werken, het enige nadeel is dat je zo weinig kan customizen (bijv. die homescreen met al die persoonlijke linkjes vond ik in android goed werken). Als ik nu mn wifi aan/uit wil zetten moet ik bijv. altijd 3 klikjes doen, wat ik eerst met 1 klik kon. Maar ik gebruik apps niet heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Ik heb sinds kort een HTC Radar.

Ik heb een wachtwoord ingesteld voor het ontgrendelen van het scherm, maar daar wil ik van af. Nu heb ik wel de aan/uit schakelaar gevonden van de wachtwoordfunctie (zoals op p95/96 van de handleiding staat beschreven), maar die is grijs, m.a.w. kan ik niet aan of uit zetten.

Wie weet raad?

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
Tsja. Ehm. Bij mij is het niet grijs. Ik heb ook een wachtwoord ingesteld en als ik ga naar instellingen vergrendelingsscherm  wachtwoord dan kan ik m gewoon uitzetten. Heb je het gegoogled? En het is sowieso een WP7 algemeen ding (en niet specifiek HTC Radar), dus je kan proberen te crossposten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Ik ben er al achter, het wachtwoord is verplicht door mijn werkgever, waar ik het toestel van heb. Ook wel logisch, want via de mobiel is bedrijfs(patienten)informatie in te zien. Ik leer er dus gewoon maar mee levenm niet erg.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Nu heb ik weer een ander probleem cq aandachtspuntje. Mijn Radar zegt dat er een update voor de telefoon is en adviseert aan te sluiten op de computer. Dat doe ik (Met de Windows 7 Phone Mac Connector), de Connector controleert op een update en.... zegt dat er geen update is? Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is inderdaad erg vreemd, meestal is het eerder anders om.
Heb je al eens geprobeerd om hem aan een windows pc te hangen. Het zou niet uit mogen maken, maar wie weet?

Anders misschien een (harde) reset overwegen? Anders gewoon leren leven met de melding totdat er echt een update is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
PaT schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:04:
Dat is inderdaad erg vreemd, meestal is het eerder anders om.
Heb je al eens geprobeerd om hem aan een windows pc te hangen. Het zou niet uit mogen maken, maar wie weet?

Anders misschien een (harde) reset overwegen? Anders gewoon leren leven met de melding totdat er echt een update is
Dank voor de reactie. Gelukkig heb ik in huis nog een paar windows pc's draaien op onhandige plaatsen (de kinderkamers) maar ik zal het daar maar op proberen. Ik dacht ook dat Mac/Windows niet uit zou moeten maken, maar misschien doet het dat toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Laatst online: 13-05 09:15
Hoe zet je godv... auto-rotate uit? Iemand die er al achter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Tremio schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 00:39:
Hoe zet je godv... auto-rotate uit? Iemand die er al achter is?
Toestel op zijn kop draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Laatst online: 13-05 09:15
Ramon schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 08:10:
[...]

Toestel op zijn kop draaien.
Haha :-) Moest echt even lachen toen ik je reactie las...

Ik heb een aantal Androids telefoon gehad, begonnen met de G1 natuurlijk.. Ik vind WP7 wel lekker werken, lagt veel minder dan bij Android, werkt lekker soepel en snel. Enige minpunt is dat WP7 bijna niet te customizen is. Veels te weinig instellingen, en zelfs een aantal basic instellingen ontbreken nog.

[ Voor 7% gewijzigd door Tremio op 10-03-2012 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evolution536
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06-2024

evolution536

besh besh

WP7 is niet zo goed te customizen idd. Ik heb zelf ook een HTC Radar gekocht, en vooral de mogelijkheden tot Apps bouwen onderzocht. Microsoft heeft veel functionaliteit van interop geblokkeerd. Dit is erg jammer. Een app voor het meten van datagebruik is dus ook niet mogelijk. Verder vind ik het toestel erg soepel en fijn werken. De tegels zijn ook enorm gebruiksvriendelijk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399638

Ik heb sinds een paar dagen de HTC Radar overgenomen van mijn vader.
Alleen nu zit ik met een probleem; ik kan geen sms'jes versturen.
Wel kan ik sms'jes ontvangen, bellen, gebeld worden, gebruikmaken van internet en whatsapp.
Weet toevallig iemand een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk eens in het HTC gedeelte van de Marketplace. Ik weet niet exact hoe het bij HTC heet, maar ze hebben een app om je netwerkinstellingen goed te zetten. Draai die app eens en kijk eens of dat verbetering geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Laatst online: 29-05 16:40
Op mijn HTC radar heb ik geregeld dat de marketplace en xbox live games niet werken.
Ik druk op de tile. De tile beweegt alsof hij het programma wil gaan openen, maar ik blijf in het startscherm hangen. Heel vervelend, want ik kan vervolgens niet eerder games spelen/ naar de marketplace dan nadat ik de telefoon opnieuw aan en uit heb gezet.

Nu ben ik zelf niet helemaal handig met dit soort dingen, (Google zoeken levert geen resultaten omdat ik niet echt weet welke zoekwoorden ik moet gebruiken) dus ik hoop dat iemand hier een suggestie heeft hoe ik dit kan oplossen? / Hebben meer mensen hier problemen mee?

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-06 22:08
Geldt voor alle WP7 toestellen. Is een bug in WP7.
Zelf heb ik geen idee waardoor dit ontstaat en kan je dus ook niet vertellen hoe je dit zoveel mogelijk kunt voorkomen.
Gelukkig duurt het herstarten van een WP7 toestel niet lang. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet per se. Eerder een combinatie met netwerk.
Persoonlijk heb ik het 2x gehad in 1.5 jaar gebruik van WP7, dus die beide keren kan het zelfs gewoon onderhoud van de dienst zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Laatst online: 29-05 16:40
Anoniem: 614 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 16:17:
Niet per se. Eerder een combinatie met netwerk.
Persoonlijk heb ik het 2x gehad in 1.5 jaar gebruik van WP7, dus die beide keren kan het zelfs gewoon onderhoud van de dienst zijn geweest.
Hmmm zou het daar echt aan liggen?
Het toeval wil dat ik het toestel al op 2 verschillende netwerken heb gedraaid (Eerst vodafone en toen t-mobile, omdat mijn abo nog niet was afgelopen)
En ik er juist ook vaak thuis (via Wifi) last van heb.
Momenteel heb ik er 1/10 keer openen last van... dus begint wel echt een (kleine) irritatie te vormen...

Zou wel heel jammer zijn als het - zoals hierboven gezegd- een standaard WP7 bug is.
Ben verder namelijk extreem enthousiast over het systeem!

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 462785

Ik zit er aan te denken om een HTC radar aan te schaffen maar heb nog een aantal vragen waarvan ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.
- Werkt whatsapp goed op de radar? ( ik las op de site van de marketplace bij beoordelen dat er nogal negatieve reacties waren, zoals langzaam of dat het crasht na de laatste update)
- Is het emojitoetsenbord te vergelijken met dat van android en iphone? ( ik zag dat dit nog niet in kleur is of vergis ik mij hierin?)
- Hoe is de camera? ( flitsen vaak nodig e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-06 23:12
Anoniem: 462785 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:04:
Ik zit er aan te denken om een HTC radar aan te schaffen maar heb nog een aantal vragen waarvan ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.
- Werkt whatsapp goed op de radar? ( ik las op de site van de marketplace bij beoordelen dat er nogal negatieve reacties waren, zoals langzaam of dat het crasht na de laatste update)
- Is het emojitoetsenbord te vergelijken met dat van android en iphone? ( ik zag dat dit nog niet in kleur is of vergis ik mij hierin?)
- Hoe is de camera? ( flitsen vaak nodig e.d.)
Emoji zijn inderdaad niet in kleur.
Volledige lijst van de ingebouwde emoji kan je hier terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 462785

Oke bedankt :)

Draait whatsapp zelf wel goed op de telefoon? ( snelheid, crashen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
c-mattic schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:31:
[...]

Emoji zijn inderdaad niet in kleur.
Volledige lijst van de ingebouwde emoji kan je hier terugvinden.
Ehh, dit is helemaal niet waar. Met de laatste update hebben we emoji zoals op iOs en Android gekregen. Zo dus:
Zie : http://mynokiablog.com/20...emoji/screen-capture-8-2/

Afbeeldingslocatie: http://mynokiablog.com/wp-content/uploads/2012/04/Screen-Capture-8-250x150.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door PaT op 14-06-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Dat geldt alleen voor Whatsapp, voor de messaging app en default keyboards hebben we gewoon zwart-witte smileys (emoji's??). Even ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Vorige week wilde ik even zune syncen en vervolgens kwamen er 4 updates achter elkaar. Vond ik niet erg, de radar viel random de hele tijd uit. :X Nu heeft dat probleem plaatsgemaakt voor een ander. Hij laadt voor geen ene meter meer op. Met 2 uur laden gebeurt er helemaal niks (terwijl hij eerst met een uurtje van leeg vol was) en met een hele avond heeft ie max een halve accu bij geladen. :F

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 11:20
.Sjoerd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 17:57:
Vorige week wilde ik even zune syncen en vervolgens kwamen er 4 updates achter elkaar. Vond ik niet erg, de radar viel random de hele tijd uit. :X Nu heeft dat probleem plaatsgemaakt voor een ander. Hij laadt voor geen ene meter meer op. Met 2 uur laden gebeurt er helemaal niks (terwijl hij eerst met een uurtje van leeg vol was) en met een hele avond heeft ie max een halve accu bij geladen. :F
Stomme vraag, maar laad je hem op via je computer of via het stopcontact? Ik heb namelijk zelf als ik het via de pc oplaad het ook niet normaal lang duurt..

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 29-07-2012 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Stop contact. PC duurt altijd ages, er gaat maar 0.3A(correct me if i'm wrong) door een USB poort.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En al een andere netstroom lader geprobeerd?

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Hey, ik heb een HTC Radar. Als hij werkt opzich een prima ding maar ik zit dus met een probleem:
Ik heb via zune een update gedaan alleen halverwege die update liep zune vast en was ik dus genoodzaakt de boel af te sluiten en af te koppelen. Sinds die tijd start mijn telefoon niet meer op. Hij blijft hangen bij het witte scherm met de groene letters HTC. Ik heb al een hard reset gedaan alleen dat lost niks op. Wat zijn mijn verdere opties om deze telefoon weer werkend te krijgen?

Huawei P30

Pagina: 1 2 3 Laatste