Hallo iedereen.
Ik heb zojuist het volgende systeem gekocht.
Nu heb ik het volgende probleem:
Als ik Windows 7 probeer te instaleren, kan deze niet met de HDD werken. Deze mist een stuurprogramma. Hij is wel te zien wanneer ik naar stuurprogramma's ga bladeren maar ik kan er dan ook niet op omdat deze niet geformateerd is en deze niet geformateerd kan worden omdat deze niet bereikbaar is (waarschijnlijk weer door ontbrekende stuurprogramma's).
Ik heb al op internet gezocht en verschillende dingen geprobeerd (zoals de firmware updaten maar deze is al de laatst beschikbare versie). Probleem lijkt ook vrij veel voor te komen maar echte oplossingen worden er niet gegeven die tot nu toe voor mij gewerkt hebben.
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Ik heb zojuist het volgende systeem gekocht.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 42,90 | € 42,90 |
1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 80,- | € 80,- |
1 | Cooler Master CM 690 II | € 65,99 | € 65,99 |
1 | Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev. 2 | € 17,89 | € 17,89 |
1 | XFX Pro 550W | € 55,50 | € 55,50 |
1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G | € 20,04 | € 20,04 |
1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 98,88 | € 98,88 |
1 | Gigabyte GA-970A-UD3 | € 78,95 | € 78,95 |
1 | MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC | € 195,- | € 195,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 655,15 |
Nu heb ik het volgende probleem:
Als ik Windows 7 probeer te instaleren, kan deze niet met de HDD werken. Deze mist een stuurprogramma. Hij is wel te zien wanneer ik naar stuurprogramma's ga bladeren maar ik kan er dan ook niet op omdat deze niet geformateerd is en deze niet geformateerd kan worden omdat deze niet bereikbaar is (waarschijnlijk weer door ontbrekende stuurprogramma's).
Ik heb al op internet gezocht en verschillende dingen geprobeerd (zoals de firmware updaten maar deze is al de laatst beschikbare versie). Probleem lijkt ook vrij veel voor te komen maar echte oplossingen worden er niet gegeven die tot nu toe voor mij gewerkt hebben.
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?