Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Mits? Bedoel je niet tenzij?Francis schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:13:
[...]
Nope. Uiteraard mits er gezoend wordt met lichaamssappen overdracht en tong.![]()

Oslik blyat! Oslik!
het moet wel bewezen worden dat het echte liefde tussen die 2 is. dusss

Excuseert u mij, maar ik moet helaas afhaken. Tenzij we op zondag gaan
s ochtends een bakkie meedoen en daarna door naar familiedagExigence schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:15:
Shitshitshit. Krijg net te horen dat onze familiedag op 29 oktober valt. Was ik alweer helemaal vergeten![]()
Excuseert u mij, maar ik moet helaas afhaken. Tenzij we op zondag gaan

Gaat wat lastig als ik eind van de ochtend weer terug moet zijn helaas.
je weet dat je dat rechter handvat kan draaienExigence schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:39:
Het is iets meer dan twee uur rijden... enkele reis
Gaat wat lastig als ik eind van de ochtend weer terug moet zijn helaas.
Als allochtoon heb ik dat gewoon geleerd toen ik de NL taal leerde. Sowieso voor mensen met IT-affiniteit extra relevant aangezien het gewoon logica is.Francis schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:15:
Als allochtoon heb ik geen idee waar je het over hebt?
Mits X: als X het geval is
Tenzij X: als X NIET het geval is
Lees je eerder post over lichaamssappen terug en zie het verschil.
Geen probleem...
...mits ze sappen uitwisselen: geen probleem zolang ze WEL sappen uitwisselen
...tenzij ze sappen uitwisselen: geen probleem zolang ze GEEN sappen uitwisselen
Overigens boeit het mij uitermate weinig wie wat met welke sappen doet zolang het niet mijn sappen zijn of dat die sappen op/over mij of mijn spullen terechtkomen danwel dat de acties me wakker houden als ik probeer te slapen. Of dat m'n benedenbuurman maanden later de gevulde condooms terugvindt in het trappenhuis

[ Voor 42% gewijzigd door dion_b op 09-10-2011 17:50 ]
Oslik blyat! Oslik!
en nog steeds heeft francis gelijkdion_b schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 17:46:
[...]
Als allochtoon heb ik dat gewoon geleerd toen ik de NL taal leerde. Sowieso voor mensen met IT-affiniteit extra relevant aangezien het gewoon logica is.
Mits X: als X het geval is
Tenzij X: als X NIET het geval is
Lees je eerder post over lichaamssappen terug en zie het verschil.
Geen probleem...
...mits ze sappen uitwisselen: geen probleem zolang ze WEL sappen uitwisselen
...tenzij ze sappen uitwisselen: geen probleem zolang ze GEEN sappen uitwisselen
Overigens boeit het mij uitermate weinig wie wat met welke sappen doet zolang het niet mijn sappen zijn of dat die sappen op/over mij of mijn spullen terechtkomen danwel dat de acties me wakker houden als ik probeer te slapen. Of dat m'n benedenbuurman maanden later de gevulde condooms terugvindt in het trappenhuis

Als ik het weer van de afgelopen dagen zo zie, vrees ik zo dat het op de dag zelf 13 graden zal zijn met regenRedHat schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:57:
Afhankelijk van het weer ben ik er wel/niet bij. Maar dat beslis ik wel op de dag zelf
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Me too.Widow schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 19:45:
[...]
Als ik het weer van de afgelopen dagen zo zie, vrees ik zo dat het op de dag zelf 13 graden zal zijn met regenen dan blijft ik lekker thuis.
Hoop dat ik ook nog een 2007+ model Z1000 kan scoren voor normaal geld
Anders kom ik op de Duc bij goed weer.
[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 09-10-2011 21:57 ]
Nu heb ik weer geen idee waar jij het in vredesnaam over hebt...DECOY88 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:14:
[...]
en nog steeds heeft francis gelijk. en kan je het verzopen kalf gewoon weer terug de sloot ingooien
. nu is hij toch al dood
Oslik blyat! Oslik!
de liefde moet bewezen worden dus blijft mits de goede keuze.dion_b schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:07:
[...]
Nu heb ik weer geen idee waar jij het in vredesnaam over hebt...

als dat niet mag mag je tenzij gebruiken

en nu heeft Viper opeens geen homo vriendje meer

[ Voor 8% gewijzigd door DECOY88 op 11-10-2011 10:14 ]
Francis had het erover dat hij geen problemen had mits er sappen uitgewisseld werden. Dat impliceert dat hij wel problemen zou hebben als er geen sappen uitgewisseld wordenDECOY88 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:12:
[...]
de liefde moet bewezen worden dus blijft mits de goede keuze.![]()
als dat niet mag mag je tenzij gebruiken

Lijkt me tenzij hij een erg militante homo is onwaarschijnlijk dat hij dat laatste bedoelt.
en nu heeft Viper opeens geen homo vriendje meer
Lijkt er zelfs op dat hij sowieso niet mee denkt de komen.
Oslik blyat! Oslik!
Oslik blyat! Oslik!
Als het overigens nationale stortregendag is blijft de motor binnen
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
2 much infodion_b schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:49:
En dan te denken dat ik degene ben die al een dikke maand niet meer fatsoenlijk kan zitten
weer's verwachting ziet er redelijk uit, weinig kans op regen.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Not an option.Paxlie schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:04:
Ik kom niet.
JE MOET!
ik moet niks. Misschien sluit ik alsnog aan, als verrassing, maar voor nu is het een "ik ben bang van Francis en durf niet meer" momentje.
Jij bang voor mij? Nah....Paxlie schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:34:
[...]
ik moet niks. Misschien sluit ik alsnog aan, als verrassing, maar voor nu is het een "ik ben bang van Francis en durf niet meer" momentje.
Jammer als je niet mee kan iig.
Niet wat jij (en de rest van de wereld om een of andere vreemde reden

Gelukkig afgelopen weekend ontdekt dat als ik een bepaalde houding aanneem ik wel gewoon 1.5u achter elkaar op de motor kan rijden. Ik ben er dus zeker bij
Mooiweer's verwachting ziet er redelijk uit, weinig kans op regen.
al wil ik nog steeds een keer die Gamma-regenpak uitproberen, maar daar krijg ik gegarandeerd nog kans toe de komende maanden
Oslik blyat! Oslik!

wie de route wil hebben in .gpx moet me even mailen op het adres in mijn profiel.
Brakke gezondheid is brakDECOY88 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 18:49:
iemand toevallig de mogelijkheid om voor te rijdenhad de hoop dat er in die 2 maanden enigszins verbetering in me gezondheid zou komen. maar helaas gaat het harder achteruit dan vooruit
![]()
wie de route wil hebben in .gpx moet me even mailen op het adres in mijn profiel.

Sterkte!
Heb geen ervaring met rijden in groepen, dus lijk me niet de meest handige keuze. Dat gezegd, ben bereid me in het diepe te werpen als niemand anders wil.
Alhoewel - zo te horen rij ik zowat in m'n eentje
Gaat er nog wel iemand mee??
Oslik blyat! Oslik!
In groep rijden altijd baksteensgewijs. Het handigste is dat de eerste links rijdt, de tweede rechts, derde terug links, ... Op deze manier heeft de voorrijder het beste zicht op heel de groep. Ook handig om iemand die goed herkenbaar is in de spiegel als laatste te laten rijden (speciale lamp, fluo helm, bedenk maar iets), deze persoon moet dan het beste herkenbaar zijn voor de eerste en zo weet de eerste dat heel de groep mee is.
Wanneer er personen achter blijven (door rood licht bijvoorbeeld) kan de groep gewoon verder rijden zolang het op dezelfde weg is. Wanneer er van richting wordt veranderd kan de laatste van die groep dan blijven wachten op de achterkomers. Dit kan zo verder gaan tot enkel de voorrijder nog over blijft.
=> dus eigenlijk als je niemand ziet gewoon rechtdoor de (hoofd)weg blijven volgen waar je je op bevind. Wanneer hier iets in wijzigt moet er iemand staan te wachten.
Heb dus al heel wat ervaring met in groep rijden, maar heb geen gps met motormount. Heb enkel nog maar kop getrokken bij ritten die door middel van pijltjes uitgezet waren.
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
De laatste keer dat ik met een groep heb gereden hanteerden ze het molenprincipe. Je hebt een voorrijder, deze geeft bij elk kruispunt aan dat iemand daar moet gaan staan. Alle motoren die volgen kunnen dan zien waar ze af moeten, en een laatste opvallende motorrijder geeft aan dat je weer kan gaan rijden. Op die manier kan iedereen zijn eigen tempo rijden Dit werkte best goed in een groepje van ~15 motorrijders en je hoeft niet op te letten of iedereen mee kan komen.Youk schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 10:57:
Tot nu toe ben ik nog steeds van de partij.
In groep rijden altijd baksteensgewijs. Het handigste is dat de eerste links rijdt, de tweede rechts, derde terug links, ... Op deze manier heeft de voorrijder het beste zicht op heel de groep. Ook handig om iemand die goed herkenbaar is in de spiegel als laatste te laten rijden (speciale lamp, fluo helm, bedenk maar iets), deze persoon moet dan het beste herkenbaar zijn voor de eerste en zo weet de eerste dat heel de groep mee is.
Wanneer er personen achter blijven (door rood licht bijvoorbeeld) kan de groep gewoon verder rijden zolang het op dezelfde weg is. Wanneer er van richting wordt veranderd kan de laatste van die groep dan blijven wachten op de achterkomers. Dit kan zo verder gaan tot enkel de voorrijder nog over blijft.![]()
=> dus eigenlijk als je niemand ziet gewoon rechtdoor de (hoofd)weg blijven volgen waar je je op bevind. Wanneer hier iets in wijzigt moet er iemand staan te wachten.
Heb dus al heel wat ervaring met in groep rijden, maar heb geen gps met motormount. Heb enkel nog maar kop getrokken bij ritten die door middel van pijltjes uitgezet waren.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Waardoor die snelle persoon die snel naar voren rijdt continue de groep kan gaan inhalen. Je kan beter gewoon kijken bij afslagen of iedereen meekomt, indien iemand niet gelijk meekomt dan even wachten op een hoek. Verder altijd doorrijden.Gisae schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:34:
[...]
De laatste keer dat ik met een groep heb gereden hanteerden ze het molenprincipe. Je hebt een voorrijder, deze geeft bij elk kruispunt aan dat iemand daar moet gaan staan. Alle motoren die volgen kunnen dan zien waar ze af moeten, en een laatste opvallende motorrijder geeft aan dat je weer kan gaan rijden. Op die manier kan iedereen zijn eigen tempo rijden Dit werkte best goed in een groepje van ~15 motorrijders en je hoeft niet op te letten of iedereen mee kan komen.
dat principe dat bij de ha vandaan komt om volledige kruispunten af te zettenGisae schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:34:
[...]
De laatste keer dat ik met een groep heb gereden hanteerden ze het molenprincipe. Je hebt een voorrijder, deze geeft bij elk kruispunt aan dat iemand daar moet gaan staan. Alle motoren die volgen kunnen dan zien waar ze af moeten, en een laatste opvallende motorrijder geeft aan dat je weer kan gaan rijden. Op die manier kan iedereen zijn eigen tempo rijden Dit werkte best goed in een groepje van ~15 motorrijders en je hoeft niet op te letten of iedereen mee kan komen.

Voorrijder met daarachter iedereen die het tempo aan kan. Iedereen die langzamer rijd raakt vanzelf achterop. Bij iedere afslag even op elkaar wachten en in dorpen het gas er vanaf, zodat de groep weer bij elkaar komt.
Je rijd om te rijden, iedereen op zn eigen tempo, niet om elkaar vage regeltjes op te leggen of verkeersregelaar te spelen
Maargoed, mogen jullie zelf bepalen, ben er toch niet
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Je hoeft ook niet midden op de weg te gaan staanDECOY88 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:03:
[...]
dat principe dat bij de ha vandaan komt om volledige kruispunten af te zettenhelaas maar als je geen hesje met verkeersregelaar op je rug heb mag dat principe niet uitgevoerd worden
Valt wel mee, alleen de hele langzame personen staan nooit op een kruispunt.Paxlie schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:42:
[...]
Waardoor die snelle persoon die snel naar voren rijdt continue de groep kan gaan inhalen.
als je het doet zoals het hoort welGisae schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:20:
[...]
Je hoeft ook niet midden op de weg te gaan staan
[...]
Valt wel mee, alleen de hele langzame personen staan nooit op een kruispunt.

Snelste voorop, wachten bij de volgende afslag tot groepje weer compleet is (maximaal 5/6) mensen.
Dan in dezelfde volgorde gewoon weer lekker verder, het andere systeem waarbij de 1e of 2e wacht tot iedereen voorbij is en dan weer achteraan sluiten werkt prima bij offroad rijden (maar ook dan irriteer ik me als er iemand trager voor rijdt...., maar daar is het wel lekker als je ook af en toe uit het stof rijdt
Ik moet alleen werken dit weekend dus ik kan helaas
[ Voor 11% gewijzigd door charrel op 24-10-2011 16:20 ]
We zien vanzelf wel wat het tempo is. Ik pas me wel aan op de langzaamste, hard rijden kan op de heen en terugweg
[ Voor 11% gewijzigd door _Erikje_ op 25-10-2011 19:04 ]
en ook bij deze meet (via Gisae)
Ik beschik ook over navi, dus als ik de route ook kan ontvangen zou het super zijn.
rij liever ook wat voorop, ik hou van een sportief tempo.
jep
herkenbaar aan groene kawa zx-6 '03. met witte duo cover
groen/zwart mqp pak, witte met wat groene kawa helm*,
* ja, Fanboy ikweet't
jep
jep
*kuch*DECOY88 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:04:
s ochtends rond 10:30 beginnen met een bakkie koffie. en rond 11:00 vertrekken ....

Ik zie alleen 20 % kans op zon
20% kans op regen
neerslag 0 mm (minder dan 10 dus)
kortom, nog steeds niks aan de hand
jep
ArnhemHayfork schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:35:
DAMN zeg. Gewoon ook meedere keren overheen gelezen. Wie komt er uit het zuidoosten?
Oosten ja
zuiden nee
Idd, op knmi.nl zie ik nu 's nachts wat mist en 8C, overdag 15C en wisselend zon en lichte bewolking. Klinkt mij als perfect motorweer in de orenGIAS schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:18:
waar zie je dat?
Ik zie alleen 20 % kans op zon
20% kans op regen
neerslag 0 mm (minder dan 10 dus)
kortom, nog steeds niks aan de hand
iig stukken beter dan afgelopen dinsdag, 's ochtends windkracht 6 van opzij op Afsluitdijk in oostelijke richting, 's avonds minder wind maar bakken met regen en spekglad wegdek - iig weet ik nu dat Gamma regenpak doet wat het moet
Oslik blyat! Oslik!
Zijn er soms plannen om te eten 's middags en 's avonds?
De voering zit ook weer in het pak, als het 's avonds flink kouder gaat worden is dat toch wel lekker.
Er zijn echt een paar dingen die ik moet doen morgen, die ik niet kan verzetten.
Veel rij plezier allemaal!
[ Voor 10% gewijzigd door TheNameless op 28-10-2011 19:01 ]
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
er staat geen restaurant gepland halverwege de route. maar ik denk dat we rond Ridderkerk wel even wat kunnen eten. Lijkt me wel verstandigYouk schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:56:
Zijn er soms plannen om te eten 's middags en 's avonds?
Allen: kom met een volle tank bij het AC aan zodat we als iedereen er is, kunnen beginnen met de rit. We tanken dan 1 keer tijdens de rit (hopelijk dichtbij een restaurant). Ik las er mensen waren met een kleine tank...
Ik ben te herkennen aan de witte FZR 600R

Wut? Kleine tank OK, maar we gingen toch maar 150km rijden_Erikje_ schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:03:
[...]
Allen: kom met een volle tank bij het AC aan zodat we als iedereen er is, kunnen beginnen met de rit. We tanken dan 1 keer tijdens de rit (hopelijk dichtbij een restaurant). Ik las er mensen waren met een kleine tank...
* dion_b irriteert zich mateloos aan "slechts" 320km op een tank te kunnen rijden.
Ik aan de lelijkste BMW K, van voren een witte K75RT, van achteren een rode K100. En een zwartleren Difi jas met blauwe motorjeans.Ik ben te herkennen aan de witte FZR 600Ren een wit/zwart alpinestars jack
Oslik blyat! Oslik!
heel veel choppers redden de 140km nog niet eensdion_b schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:46:
[...]
Wut? Kleine tank OK, maar we gingen toch maar 150km rijden
* dion_b irriteert zich mateloos aan "slechts" 320km op een tank te kunnen rijden.

mooi van lelijkheiddion_b schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:46:
Ik aan de lelijkste BMW K, van voren een witte K75RT, van achteren een rode K100. En een zwartleren Difi jas met blauwe motorjeans.
De rit is ongeveer 4uur rijden, ligt natuurlijk aan het tempo

Ik ben hier aan te herkennen. Helaas zonder achtergrond
Oslik blyat! Oslik!
dus ben bang dat ik niet voor kan rijden.

wtf. er hoort een uSD kaart in te zitten, deze is nu weg

ik heb een microSD kaart in de garmin gestopt met de route en hij doet het gewoon!!
[ Voor 58% gewijzigd door _Erikje_ op 29-10-2011 08:46 ]
genoeg thermo kleding en een sweater doen wonderen. vorige week bij 10 graden nog prima uitgehouden.
jep
B ) Superbrak/ziek
C ) Helmmount voor camera afgebroken, dus helm eerst fixen
helaas... volgend jaar beter
na, koffie is iig goed
Oslik blyat! Oslik!
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Die dijkweggetjes op dat laatste stuk:
Dat gezegd, $E^%$@&%$@&$@&-navigatieprut
Zou bijna zeggen: volgende keer gewoon iemand die de weg weet voorop laten en gassen ipv Tomtommen...
* dion_b heeft een leuke route in gedachte vanaf AC Veenendaal met veel rivierdijken en stukje DE autobahn
Oslik blyat! Oslik!
Oslik blyat! Oslik!
Was een heel leuke dag en een mooie route. Voor de volgende keer kan ik misschien mijn topkofferrek monteren met daarop een extra tank, 3 maal tanken op een dag is toch iets teveel van het goede.
gelukkig is het uiteindelijk nog een mooie dag geweest voor jullie en hopelijk ben ik er van het voorjaar weer bij

mijn record staat ergens op 7 volgens mijYouk schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:54:
Ben nu ongeveer een half uurtje thuis. In totaal zo'n 520 km gereden.![]()
Was een heel leuke dag en een mooie route. Voor de volgende keer kan ik misschien mijn topkofferrek monteren met daarop een extra tank, 3 maal tanken op een dag is toch iets teveel van het goede.

Navigatie is toch niet altijd perfect.
Net met Gias nog de dijk van deventer naar wijhe gedaan met een flink tempodion_b schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:18:
Yup, eerst Ijsseldijk, dan Lekdijk. Beste stukken van de dag

En nogmaals door rood gereden. Na ~3 minuten wachten op groen was ik het wel zat.
Wil ik volgende keer weer wél met de fiets komen?dion_b schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:55:
Was zeker gezellig
Dat gezegd, $E^%$@&%$@&$@&-navigatieprut
Zou bijna zeggen: volgende keer gewoon iemand die de weg weet voorop laten en gassen ipv Tomtommen...
* dion_b heeft een leuke route in gedachte vanaf AC Veenendaal met veel rivierdijken en stukje DE autobahn
Motor - GoT Najaarsrit ..... dat soort route's kan ik blindelings voor rijden, maar andere route's vaak ook wel
@ Decoy88: Hoe is 't met jou nú als TS ..... Hoorde vandaag pas dat je er in verband met wat "ge-sukkel" aangaande gezondheid helaas niet bij kon zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Will_M op 29-10-2011 21:22 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
ik zag je trouwens nog bij IJsselstein/Nieuwegein de A2 opduiken toen ik terug kwam van hapje eten met vriendin.Youk schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:54:
Ben nu ongeveer een half uurtje thuis. In totaal zo'n 520 km gereden.![]()
ze zijn er al een jaar mee aan het kloten en over 1,5 week laten ze me dan eindelijk bij het amc binnenwimmel_1 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:17:
[...]
Wil ik volgende keer weer wél met de fiets komen?
Motor - GoT Najaarsrit ..... dat soort route's kan ik blindelings voor rijden, maar andere route's vaak ook wel
@ Decoy88: Hoe is 't met jou nú als TS ..... Hoorde vandaag pas dat je er in verband met wat "ge-sukkel" aangaande gezondheid helaas niet bij kon zijn.
begon met steeds minder energie overhebben na het werk. totdat ik uiteindelijk een ochtendje werkte en 3 dagen sliep. nu wel een leefbare weg ertussen gevonden. maar lange dagen ver van huis word hem niet meer.
en het irritantste is dat ik bv. morgen alles weer kan. maar daarna lig ik weer een week in bed. en niemand weet wat het kan zijn

Was eerst nog gaan tanken,en zelf iets gedronken voor ik de snelweg opging.
Decoy, wel jammer dat je er niet bij kon zijn. Jij had uiteindelijk de moeite gedaan om de rit uit te stippelen. Hopelijk kunnen ze je snel op de juiste manier helpen.
dion_b schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:55:
Was zeker gezellig
I'm in!Dat gezegd, $E^%$@&%$@&$@&-navigatieprut
Erg naar m'n zin gehad vandaag. Leuke route, leuke mensen. Erg leuk dat we aan het eind goed konden doorrijden.
Ik ben er nu wel achter dat het veel leuker is om te rijden met andere motorrijders erbij (i.p.v. iemand achterop)
volgend jaar weer
Nog gelijk getankt, 229 km gereden en 13 liter ging erin.
ruim 1 op 17,5
niet slecht. Op de snelweg met 130 rijdt die ongeveer 1 op 19. Volgas in Duitsland haalt die 1 op 10
Voordat ik't vergeet:
Google Maps link
Paar km langer dan afgelopen weekend, maar met stukje autobahn duurt't zeker niet langer
Yup, zo'n ding is niet alleen leuk, het is stiekem best practisch...Viper® schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:34:
Na de terugreis in Arnhem nog even snel iets moeten halen bij het speelkwartier. Heerlijk met zo'n motor, gewoon midden in de stad je bike neerzetten, niks geen parkeren en file's.
Oslik blyat! Oslik!