::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Ik zie alleen 20 % kans op zon
20% kans op regen
neerslag 0 mm (minder dan 10 dus)
kortom, nog steeds niks aan de hand
jep
ArnhemHayfork schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:35:
DAMN zeg. Gewoon ook meedere keren overheen gelezen. Wie komt er uit het zuidoosten?
Oosten ja
zuiden nee
Idd, op knmi.nl zie ik nu 's nachts wat mist en 8C, overdag 15C en wisselend zon en lichte bewolking. Klinkt mij als perfect motorweer in de orenGIAS schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:18:
waar zie je dat?
Ik zie alleen 20 % kans op zon
20% kans op regen
neerslag 0 mm (minder dan 10 dus)
kortom, nog steeds niks aan de hand
iig stukken beter dan afgelopen dinsdag, 's ochtends windkracht 6 van opzij op Afsluitdijk in oostelijke richting, 's avonds minder wind maar bakken met regen en spekglad wegdek - iig weet ik nu dat Gamma regenpak doet wat het moet
Oslik blyat! Oslik!
Zijn er soms plannen om te eten 's middags en 's avonds?
De voering zit ook weer in het pak, als het 's avonds flink kouder gaat worden is dat toch wel lekker.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Er zijn echt een paar dingen die ik moet doen morgen, die ik niet kan verzetten.
Veel rij plezier allemaal!
[ Voor 10% gewijzigd door TheNameless op 28-10-2011 19:01 ]
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
er staat geen restaurant gepland halverwege de route. maar ik denk dat we rond Ridderkerk wel even wat kunnen eten. Lijkt me wel verstandigYouk schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:56:
Zijn er soms plannen om te eten 's middags en 's avonds?
Allen: kom met een volle tank bij het AC aan zodat we als iedereen er is, kunnen beginnen met de rit. We tanken dan 1 keer tijdens de rit (hopelijk dichtbij een restaurant). Ik las er mensen waren met een kleine tank...
Ik ben te herkennen aan de witte FZR 600R

Wut? Kleine tank OK, maar we gingen toch maar 150km rijden_Erikje_ schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:03:
[...]
Allen: kom met een volle tank bij het AC aan zodat we als iedereen er is, kunnen beginnen met de rit. We tanken dan 1 keer tijdens de rit (hopelijk dichtbij een restaurant). Ik las er mensen waren met een kleine tank...
* dion_b irriteert zich mateloos aan "slechts" 320km op een tank te kunnen rijden.
Ik aan de lelijkste BMW K, van voren een witte K75RT, van achteren een rode K100. En een zwartleren Difi jas met blauwe motorjeans.Ik ben te herkennen aan de witte FZR 600Ren een wit/zwart alpinestars jack
Oslik blyat! Oslik!
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
heel veel choppers redden de 140km nog niet eensdion_b schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:46:
[...]
Wut? Kleine tank OK, maar we gingen toch maar 150km rijden
* dion_b irriteert zich mateloos aan "slechts" 320km op een tank te kunnen rijden.

mooi van lelijkheiddion_b schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:46:
Ik aan de lelijkste BMW K, van voren een witte K75RT, van achteren een rode K100. En een zwartleren Difi jas met blauwe motorjeans.
De rit is ongeveer 4uur rijden, ligt natuurlijk aan het tempo

Ik ben hier aan te herkennen. Helaas zonder achtergrond
Oslik blyat! Oslik!
dus ben bang dat ik niet voor kan rijden.

wtf. er hoort een uSD kaart in te zitten, deze is nu weg

ik heb een microSD kaart in de garmin gestopt met de route en hij doet het gewoon!!
[ Voor 58% gewijzigd door _Erikje_ op 29-10-2011 08:46 ]
genoeg thermo kleding en een sweater doen wonderen. vorige week bij 10 graden nog prima uitgehouden.
jep
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
B ) Superbrak/ziek
C ) Helmmount voor camera afgebroken, dus helm eerst fixen
helaas... volgend jaar beter
na, koffie is iig goed
Oslik blyat! Oslik!
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Die dijkweggetjes op dat laatste stuk:
Dat gezegd, $E^%$@&%$@&$@&-navigatieprut
Zou bijna zeggen: volgende keer gewoon iemand die de weg weet voorop laten en gassen ipv Tomtommen...
* dion_b heeft een leuke route in gedachte vanaf AC Veenendaal met veel rivierdijken en stukje DE autobahn
Oslik blyat! Oslik!
Oslik blyat! Oslik!
Was een heel leuke dag en een mooie route. Voor de volgende keer kan ik misschien mijn topkofferrek monteren met daarop een extra tank, 3 maal tanken op een dag is toch iets teveel van het goede.
gelukkig is het uiteindelijk nog een mooie dag geweest voor jullie en hopelijk ben ik er van het voorjaar weer bij

mijn record staat ergens op 7 volgens mijYouk schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:54:
Ben nu ongeveer een half uurtje thuis. In totaal zo'n 520 km gereden.![]()
Was een heel leuke dag en een mooie route. Voor de volgende keer kan ik misschien mijn topkofferrek monteren met daarop een extra tank, 3 maal tanken op een dag is toch iets teveel van het goede.

Navigatie is toch niet altijd perfect.
Net met Gias nog de dijk van deventer naar wijhe gedaan met een flink tempodion_b schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:18:
Yup, eerst Ijsseldijk, dan Lekdijk. Beste stukken van de dag

En nogmaals door rood gereden. Na ~3 minuten wachten op groen was ik het wel zat.
Wil ik volgende keer weer wél met de fiets komen?dion_b schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:55:
Was zeker gezellig
Dat gezegd, $E^%$@&%$@&$@&-navigatieprut
Zou bijna zeggen: volgende keer gewoon iemand die de weg weet voorop laten en gassen ipv Tomtommen...
* dion_b heeft een leuke route in gedachte vanaf AC Veenendaal met veel rivierdijken en stukje DE autobahn
Motor - GoT Najaarsrit ..... dat soort route's kan ik blindelings voor rijden, maar andere route's vaak ook wel
@ Decoy88: Hoe is 't met jou nú als TS ..... Hoorde vandaag pas dat je er in verband met wat "ge-sukkel" aangaande gezondheid helaas niet bij kon zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Will_M op 29-10-2011 21:22 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
ik zag je trouwens nog bij IJsselstein/Nieuwegein de A2 opduiken toen ik terug kwam van hapje eten met vriendin.Youk schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:54:
Ben nu ongeveer een half uurtje thuis. In totaal zo'n 520 km gereden.![]()
ze zijn er al een jaar mee aan het kloten en over 1,5 week laten ze me dan eindelijk bij het amc binnenwimmel_1 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:17:
[...]
Wil ik volgende keer weer wél met de fiets komen?
Motor - GoT Najaarsrit ..... dat soort route's kan ik blindelings voor rijden, maar andere route's vaak ook wel
@ Decoy88: Hoe is 't met jou nú als TS ..... Hoorde vandaag pas dat je er in verband met wat "ge-sukkel" aangaande gezondheid helaas niet bij kon zijn.
begon met steeds minder energie overhebben na het werk. totdat ik uiteindelijk een ochtendje werkte en 3 dagen sliep. nu wel een leefbare weg ertussen gevonden. maar lange dagen ver van huis word hem niet meer.
en het irritantste is dat ik bv. morgen alles weer kan. maar daarna lig ik weer een week in bed. en niemand weet wat het kan zijn

Was eerst nog gaan tanken,en zelf iets gedronken voor ik de snelweg opging.
Decoy, wel jammer dat je er niet bij kon zijn. Jij had uiteindelijk de moeite gedaan om de rit uit te stippelen. Hopelijk kunnen ze je snel op de juiste manier helpen.
dion_b schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:55:
Was zeker gezellig
I'm in!Dat gezegd, $E^%$@&%$@&$@&-navigatieprut
Erg naar m'n zin gehad vandaag. Leuke route, leuke mensen. Erg leuk dat we aan het eind goed konden doorrijden.
Ik ben er nu wel achter dat het veel leuker is om te rijden met andere motorrijders erbij (i.p.v. iemand achterop)
volgend jaar weer
Nog gelijk getankt, 229 km gereden en 13 liter ging erin.
ruim 1 op 17,5
niet slecht. Op de snelweg met 130 rijdt die ongeveer 1 op 19. Volgas in Duitsland haalt die 1 op 10
Voordat ik't vergeet:
Google Maps link
Paar km langer dan afgelopen weekend, maar met stukje autobahn duurt't zeker niet langer
Yup, zo'n ding is niet alleen leuk, het is stiekem best practisch...Viper® schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:34:
Na de terugreis in Arnhem nog even snel iets moeten halen bij het speelkwartier. Heerlijk met zo'n motor, gewoon midden in de stad je bike neerzetten, niks geen parkeren en file's.
Oslik blyat! Oslik!