Damn vergeten te melden, ik heb nog 3 HDD's die nog van men oud systeem ga overpakken:-The_Mask- schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:34:
[...]
Ja de Corsair AX650 is ook meer dan genoeg.
[...]
Welke resolutie ga je gamen?
1x 160GB
2x spinpoint F3 1TB
Maar dat zal het hem nu niet doen denk ik.
1920x1200, een Dell 2408WFP A02 (ja dat gaat uitstekend
Heb nog een extra scherm voor tijdens het bewerken van video, photo and audio, dat is 1024x1280, een Eizo Flexscan L568.
Tijdloos ontwerp, aluminium, lkkr groot (makkelijke montage, geen gefriemel) en uitstekende koeling.Cassissss schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:35:
[...]
Persoonlijk vind ik je kast wat buiten proportie duur.
Misschien kun je aangeven waarom je voor deze kiest?
Ik ga men GPU niet overklokken, de 2600K waarschijnlijk wel, al zal dat niet veel zijn.Mr_Size schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:37:
@reaper, als je niet gaat overclocken en geen CF gaat draaien is 850W wel overkill.
Dan heb je aan 450W ook wel genoeg, bijv de pricewatch: XFX Pro 450W
Anders neem je, zoals Mask aangeeft, de 650W versie.
Je zou ook voor de Dirt3 edition van de 6950 kunnen gaan, dis is nog wat goedkoper.
De HDD die je hebt geselecteerd draait op 5400 RPM. Je zou ook voor de hier vaak genoemde Spinpoint kunnen gaan, en er daar dan bijv. 2 van nemen als je per sé 2 GB wilt.
Tenslotte zou ik persoonlijk nooit zoveel aan een kast uitgeven, maar als je dit echt wilt moet je het vooral doen natuurlijk (je budget laat het tenslotte toe)
Als ik dan toch 650W neem, de Corsair AX650? Of gelden de uitstekende prestatie niet voor de hele reeks?
Die dirt heb ik ook al gezien, maar even goede prestaties en/of koeling? *Gaat wat reviews lezen :p*
de 2TB heb ik genomen omdat ik al 2 spinpoint F3's heb en ik het toch echt gewoon voor opslag gebruik.
Dat laat het inderdaad toe maar ik zelf voel me toch ook nog een beetje terughoudend. €200 is inderdaad vrij veel geld voor een case, al heeft ze al de dingen dat ik eerder opnoemde.
[ Voor 65% gewijzigd door reaper_unique op 08-09-2011 12:56 ]