Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Social media buttons uitklappen->page refresh

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Topicstarter
Naar aanleiding van Video's Automatisch Afspelen ben ik het betreffende topic genoemde linkje (video: Star Wars: The Old Republic) eens gevolgd.

Daar viel het mij op dat als ik de social media buttons inklap de pagina niet herlaad. Als ik ze vervolgens echter weer uitklap herlaad de pagina wel.

Geen idee of het devtijd waard is, maar ik kan me voorstellen dat het minder prettig is als je middenin een video de pagina opnieuw voorgeschoteld krijgt.

Het zal niet vaak voorkomen, maar ik vond het wel apart. Aangezien het volgens mij niet heel lastig zou moeten zijn om zo'n klein stukje code gewoon standaard mee te sturen oid. En dit alleen bij mensen te laten zien die betreffende buttons aan hebben staan. Maar het kan natuurlijk ook dat ik de plank compleet missla. :+

Ik vermoed tenminste dat de pagina opnieuw laad omdat er een stukje code mist als ie dat wil laten zien.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

crisp

Devver

Pixelated

crizyz schreef op donderdag 01 september 2011 @ 02:04:
[...]
Ik vermoed tenminste dat de pagina opnieuw laad omdat er een stukje code mist als ie dat wil laten zien.
Dat vermoeden is geheel juist; als je de social media buttons verborgen hebt worden niet de javascripts van de betreffende widgets geladen (wat, omdat het 3rd party widgets zijn, als privacy-gevoelig en vertragend kan worden ervaren). De enige manier om die widgets alsnog te laden is een page refresh.

Dat is dus by design, en zonder deze behaviour zou het voordeel van het verbergen bijna nihil zijn.

wont/cantfix dus...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.