Zo ik ben weer thuis.. Even alles doorgelezen op mijn gemak en nu even reageren
.
Ik vind Drucchi zijn idee zeker goed! Maar, zoals ik al eerder heb gezegd, dit topic was niet perse de bedoeling om ideeën te geven voor de compo. Het is en blijft nog maar een animo check. Zoals in de TS vermeld gaan we op basis van de polls kijken hoe we de compo verder op poten kunnen zetten. Natuurlijk wordt alle input gewaardeerd, maar om het topic netjes te houden wil ik bij deze vragen aan alle personen die nog suggesties hebben buiten wat er al besproken is deze via een DM naar mij te sturen. Alle goede en haalbare suggesties kunnen desnoods nog in een extra Poll worden toegevoegd aan de TS zodat de community kan stemmen.
Mijn bezwaar tegen meerdere categorieen gebaseerd op het type koeling wat wordt gebruikt is dat in iedergeval mijn motivatie weg zou gaan voor het gebruik van ln2/dice. Als ik kan winnen op water, waarom zou ik dan ln2 gebruiken? scheelt heel wat geld, tijd en moeite om het dan gewoon op water of air te doen. Maargoed genoeg over dit onderwerp.Singular1ty schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:35:
Ik zeg niet doe dit, doe dat, ik stel dingen voor want het schijnt dat dit topic daarvoor is. Meedenken heet dat, wat jullie ermee doen is jullie zaak. Ik zit inderdaad niet bij de organisatie, maar ik zie ook niet hoe dit systeem voor jullie ingewikkelder is, of hoe dit lastiger te realiseren valt met eventuele sponsors/medeorganisators. Het hebben van verschillende categorieen met scores leek mij overzichtelijk. Leg anders eens uit wat nou precies het bezwaar is tegen het tellen van meerdere categorieën.
Ik vind Drucchi zijn idee zeker goed! Maar, zoals ik al eerder heb gezegd, dit topic was niet perse de bedoeling om ideeën te geven voor de compo. Het is en blijft nog maar een animo check. Zoals in de TS vermeld gaan we op basis van de polls kijken hoe we de compo verder op poten kunnen zetten. Natuurlijk wordt alle input gewaardeerd, maar om het topic netjes te houden wil ik bij deze vragen aan alle personen die nog suggesties hebben buiten wat er al besproken is deze via een DM naar mij te sturen. Alle goede en haalbare suggesties kunnen desnoods nog in een extra Poll worden toegevoegd aan de TS zodat de community kan stemmen.