Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:35
Zo ik ben weer thuis.. Even alles doorgelezen op mijn gemak en nu even reageren :).
Singular1ty schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:35:
Ik zeg niet doe dit, doe dat, ik stel dingen voor want het schijnt dat dit topic daarvoor is. Meedenken heet dat, wat jullie ermee doen is jullie zaak. Ik zit inderdaad niet bij de organisatie, maar ik zie ook niet hoe dit systeem voor jullie ingewikkelder is, of hoe dit lastiger te realiseren valt met eventuele sponsors/medeorganisators. Het hebben van verschillende categorieen met scores leek mij overzichtelijk. Leg anders eens uit wat nou precies het bezwaar is tegen het tellen van meerdere categorieën.
Mijn bezwaar tegen meerdere categorieen gebaseerd op het type koeling wat wordt gebruikt is dat in iedergeval mijn motivatie weg zou gaan voor het gebruik van ln2/dice. Als ik kan winnen op water, waarom zou ik dan ln2 gebruiken? scheelt heel wat geld, tijd en moeite om het dan gewoon op water of air te doen. Maargoed genoeg over dit onderwerp.

Ik vind Drucchi zijn idee zeker goed! Maar, zoals ik al eerder heb gezegd, dit topic was niet perse de bedoeling om ideeën te geven voor de compo. Het is en blijft nog maar een animo check. Zoals in de TS vermeld gaan we op basis van de polls kijken hoe we de compo verder op poten kunnen zetten. Natuurlijk wordt alle input gewaardeerd, maar om het topic netjes te houden wil ik bij deze vragen aan alle personen die nog suggesties hebben buiten wat er al besproken is deze via een DM naar mij te sturen. Alle goede en haalbare suggesties kunnen desnoods nog in een extra Poll worden toegevoegd aan de TS zodat de community kan stemmen.

Dus nogmaals: Alle suggesties voor de compo graag sturen in een DM naar mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zo'n lange discussie over de klasses en dergelijke....

Het lijkt mij slimmer om te kijken wat qua sponsoren te regelen is.
Mocht daar niks tot weinig te regelen is vind ik het voor de organisatie NOG niet de moeite om daarover krom te liggen.

Niet iedereen zal blij zijn met de beslissingen.

Ik zou het liefste zien:
- luchtkoeling stoch/aftermarket
- WC
- Stikstof enz.

Dan heb je de 3 hoofd secties.

Daarin kun je (eventueel) nog verdelingen maken qua ervaring of CPU en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

De vorige compo was toch ook goed gelukt? Ik zeg dat we gewoon zoals vorig jaar moeten doen, elke keer het wiel opnieuw uitvinden vind ik persoonlijk wat zinloos. Het is een OC compo, dat je daar wat kennis voor mee moet nemen is toch niet zo heel gek? Er is heel veel info te vinden over klokken, het is leuk om mee te doen, ookal doe je niet mee in de hoogste regionen. je leert er een hoop van en de kaart moet toch stuk, slopen die handel!

Ik vind als water en air klokker nog steeds dat we maar 1 categorie moeten hebben: de snelste?! Ik ga ook niet in de top 10 eindigen, maar kijk graag mee met de top.. Tenzij we met eigen spullen en een beetje sub0 spullen van een ander ook een score mogen neerzetten? Maargoed je doet mee voor de hobby, niet voor t winnen.. althans, ik niet.. Dan mag iemand die de betere spullen en kennis heeft van mij wel winnen...

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Dus zoals eerder gezegd. Laten we dit onderwerp skippen... Het is een animocheck. En op basis hiervan wordt gekeken wat wel en niet mogelijk is qua vendors, videokaarten, eventuele prijzen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:04
Ik zou zeggen: begin maar met een lijstje maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Update 03-09-2011:
Het topic staat nog geen week online, en toch al best veel interesse. Een zeer goede motivatie om deze competitie door te zetten! Op basis van de huidige poll resultaten geven veel mensen aan mee te willen doen indien de prijs van de videokaart niet te hoog is. Ook is te zien dat de meeste mensen 60-80 euro een mooi maximaal bedrag vinden en iets minder mensen vinden 40-60 euro genoeg. Op basis daarvan is te zien wat jullie willen uitgeven. Hier zullen we dus ook zo goed mogelijk rekening mee gaan houden (voor zover mogelijk).

Met de huidige info is er genoeg kennis vergaard om door te gaan. Mogelijk dat het eventjes stil blijft rondom dit topic maar, dat wilt niet zeggen dat er niks gebeurd! Het is tenslotte nog vroeg, en nog geen winter.

Bedankt voor jullie stemmen!

[ Voor 96% gewijzigd door wesjuhdabomb op 03-09-2011 15:56 ]

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
Lijkt me enorm interessant. Zelf nog nooit druk bezig geweest met overclocken maar loop al wel 2 jaar mee te lezen. Word maar eens tijd dat ik ook mee ga doen en kijk of ik er wat van bak :D

Verwijderd

Mooi dat het doorgaat.
Ga zeker proberen aanwezig te zijn.

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:46:
Mooi dat het doorgaat.
Ga zeker proberen aanwezig te zijn.
het is een thuis compo... ga je bij iedereen langs?

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

• wesjuhdabomb
Over een niet al te lange tijd hoop ik een grote update in deze compo te plaatsen :). Denk hierbij aan een tijdsbestek van 2-3 weken.

• Reveltoorn
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-08 08:49
Zal alvast wat tin bij elkaar sprokkelen :+

Enphase Evory-S / 9x IQ7+ / 9x REC TWIN PEAK 4 BLACK 360Wp

Verwijderd

nedernakker schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:50:
[...]

het is een thuis compo... ga je bij iedereen langs?
Dat is de andere compo.:S

My mistake

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 11:54
Die 2-3 weken zijn allang voorbij :+

updeejt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Sorry, het duurt inderdaad iets langer! Ik was een beetje optimistisch met 2-3 weken ;) .

Goede nieuws is dat:
- Sponsors bekend zijn
- Type videokaart en prijzen staan vast
- Bedrag voor de videokaart staat vast

Echter is er nu nog 1 onderwerp waar het over eens gekomen moet worden, dan komt de officiële aankondiging van de competitie. Alleen het enige wat ik er van kan zeggen is dat je iets verder zou moeten zoeken dan dit forum om jezelf in te schrijven... Meer details volgen.

Als de compo volgende week maandag (31-10) nog niet online staat, dan is het uiterlijk 1 week later. Dus helaas nog 0.5-1.5 weken geduld hebben, maar dan hopen we daar ook iets leuks voor neer te kunnen zetten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
ah... waar vind ik meer info over welke kaarten etc?

Zou trouwens leuk zijn om 3 cats te hebben, lucht, water en xtreme :+
niet iedereen heeft een vapochiller òf een dewar
Ja k doe t ook voor de lol, maar een competitie is een competitie en om t een beetje "fair" en competitief te houden zonder dat degene met t meeste geld bijna meteen de winnaar is :+ lijkt me een categorisering wel handig

[ Voor 9% gewijzigd door KaWaReZ op 26-10-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Categorisering is helaas niet mogelijk. Wat ik wel al kan doorschemeren is dat er een zogenaamde "lucky draw " prijs komt. Zodat iedere deelnemer (op de winnaars na) kans maakt op die prijs, ongeacht de koeling of de uitslag van de competitie. Dit om deelnemers die geen extreme koelingsmogelijkheden hebben toch een kans te geven om iets te winnen. Uiteindelijk hopen we ook zo deelnemers te trekken die nog niet zo veel ervaring hebben maar het wel graag willen leren :).

Info over de kaarten en alle overige informatie wordt bij de start van de competitie vermeld. Helaas zal je voor verdere informatie nog heel eventjes geduld moeten hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:37

Singular1ty

EV Evangelist

Goed nieuws! Ik wacht met spanning af, wil nu eigenlijk ook wel eens m'n tanden laten zien op OC-gebied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

vapo_chiller

Evga Untouchables Addicted

wesjuhdabomb schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:03:
Goede nieuws is dat:
- Sponsors bekend zijn
- Type videokaart en prijzen staan vast
- Bedrag voor de videokaart staat vast
Ik ben nieuwsgierig welke vga

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Geen classified :P

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRaGA88
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-09 17:59
:X Wil ook wel graag weten welke graka het gaat worden. Kan Ts geen hint geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
we zijn op dit moment de laatste puntjes op de I aan het zetten, alle info omtrent kaart, inschrijving, prijzen e.d. komt volgende week online

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel340
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 23:03
Lijkt met gewoon een keer leuk, lekker een GPU flink stressen kijken hoever we met z'n allen kunnen komen!

Core I5 12400F / MSI B660M / Gigabyte RX7600 / 32GB TeamElite DDR43200 / Windows 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:23
Hm, lijkt mij ook wel aardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

hoop niet dat t een 6670 word, alhoewel.............

als je moeilijk of geen Vmod voor te vinden is...

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Overmorgen.. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door wesjuhdabomb op 05-11-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRaGA88
Of 6750. Als ze voor ATi gaan zal het zo iets worden. Of 5670 misschien.
En als het Nvidia is zal het 500 reeks worden. Maar vorige keer was het Nvidia die keer daarvoor ATi en die keer weer daarvoor Nvidia. Dus waarschijnlijk weer ATi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

had gezien dat je Vmod vraagt daar :
http://kingpincooling.com...wthread.php?t=956&page=14

Wel zeker dat t die chip is ?
Vind t ma aardig.

Liever nVidia dan ati hoor.

[ Voor 11% gewijzigd door vapo_chiller op 05-11-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Afbeeldingslocatie: http://gratis-poll.nl/imageresult/10753.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobM
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Mij maakt het opzich niet uit wat voor kaart het is, zolang het volt modden (wat ik overigens nog nooit gedaan heb) maar niet te moeilijk wordt, ik moet het namelijk nog leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Het voltmodden hoeft niet perce voor zowel geheugen als voor de gpu. Het verplicht stellen van een voltmod is ook puur zodat je er ten eerste iets van leert (eens wat anders dan alleen clock frequenties ophogen), maar dat je ook laat zien dat je mee wilt doen aan de competitie, en niet een goedkoper kaartje probeert te scoren :). Tevens komt er genoeg uitleg dus ik verwacht wel dat het goed komt! Anders kan je altijd nog aan andere deelnemers om hulp vragen. Maar goed, overmorgen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

k heb geen voltmod nodig, ram der gewoon een Untouchables op lol.

Moet je wel nog antwoord van Tin krijgen voor Vmod van 6670, want k vind der ook niks van, ook niet van je uP chip die jij daar geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-08 22:07

sebasss2

Auto fanaat

Als het die kaart word doe ik ook mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 17:44
Ik heb de kaart al in m'n handen gehad zelfs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
:F haha.. okee het word de 6670 van msi. pricewatch: MSI R6670-MD1GD5

Maar de rest komt toch echt maandag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
Haha sorry wes, maar het sijpelde al aardig door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRaGA88
Ik vind het goed dat ze dit jaar eens een ATi pakken, is er ook afwisseling elk jaar.
Prijs zal wel rond de 60-70€ komen zeker? Als de kaart 80-90€ kost.
Straks beginnen met research ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
t!n0 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:32:
Haha sorry wes, maar het sijpelde al aardig door ;)
Geen probleem hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

wanneer kunne ze besteld worden voor de compo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
vapo_chiller schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 23:13:
wanneer kunne ze besteld worden voor de compo ?
wesjuhdabomb schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:09:
:F haha.. okee het word de 6670 van msi. pricewatch: MSI R6670-MD1GD5

Maar de rest komt toch echt maandag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

ha lol, overeen gekeken.

Mogen er teampjes gemaakt worden?
Dat je samen met iemand anders doet voor de compo ?

Of is het alleen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 16:02

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Dat moet je zelf weten, de prijs moet je dan wel delen.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

en als ieder een vga heeft?
voor het geval ene sleuveld ?

Heb je een backup he ?

Een belg die met mij wilt meedoen als Teampje ?
Ik heb me Vmods al ter info :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Wil je even je sig op hwbot veranderen.

Als je met je team van 2 man ofzo 2 vga's koopt willen we 2 scores zien van ieder. Anders 1 vga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

rsnubje schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 23:54:
Als je met je team van 2 man ofzo 2 vga's koopt willen we 2 scores zien van ieder. Anders 1 vga kopen.
Begrijpbaar en logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRaGA88
:) Ben belg en ben dicht in de buurt.
Misschien ga ik met een kameraad van me mee doen met 1 kaart.

Kan je me anders niet helpen met de Vmods? Ben ook al aan het zoeken geweest vind bijna niets....

[ Voor 33% gewijzigd door PRaGA88 op 06-11-2011 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
Hmm ik moet even zien of het me gaat lukken om mee te doen vanwege persoonlijke omstandigheden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveltoorn
Ik wacht morgen even af wat het allemaal precies inhoud.

Ben nog bezig met mijn eigen GX2 projectje (fittingen zijn onderweg) :P

[ Voor 10% gewijzigd door Reveltoorn op 06-11-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Veel plezier ermee ;) Morgen komt alle informatie online, indien er meer vragen zijn zullen ze dan beantwoord worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

PRaGA88 schreef op zondag 06 november 2011 @ 02:27:
:) Ben belg en ben dicht in de buurt.
Misschien ga ik met een kameraad van me mee doen met 1 kaart.

Kan je me anders niet helpen met de Vmods? Ben ook al aan het zoeken geweest vind bijna niets....
Valt nog af te wachten, maar indien mogelijk wil ik je daarmee wel helpen met solderen of dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveltoorn
Leuke compo en wens iedereen veel plezier, ik doen niet mee. (prijs van de kaart vind ik ook niet super scherp)

Ga eerst verder spelen met mijn 8800 serie videokaarten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Prijs is inderdaad niet super scherp. Vorig jaar met de 450 was de prijs echter "te" scherp. Veel maatregelen waren nodig om mensen niet alleen een goedkoop kaartje te laten kopen, maar er ook mee te laten overclocken. Dit jaar is het echter wat minder interessant om een goedkope kaart te scoren.

Tevens is geprobeerd de prijs zo dicht mogelijk te laten matchen met de resultaten van de animocheck, wat naar mijn inziens aardig is gelukt (75 euro ben je uiteindelijk kwijt na succesvol deel te nemen).

Maar geen verplichting om mee te doen natuurlijk :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRaGA88
Dus 85€ storten. En dan krijg je als je scores post 2.5€ euro terug (België). Of moet ik dan eerst 92.5€ storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Uit België is het inderdaad 92.5 storten, 10 euro retour na deelname. Helaas kon het niet goedkoper. Eventueel is het wel mogelijk om een nederlands verzendadres op te geven (indien aanwezig en mogelijk) dan spaar je die 7.5 euro extra verzendkosten voor naar België uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveltoorn
Ik vind het nog steeds een leuke actie/compo.

En op hardware zit bijna geen marge meer, dus korting is ook lastig.

Nogmaals succes en ik blijf het volgen :)

• jbkappirossi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 16:28
is er ook een deelname lijst? Kan ik eens kijken hoeveel ass er te whoopen valt.

[ Voor 8% gewijzigd door jbkappirossi op 10-11-2011 00:11 ]

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

http://nl.hardware.info/n...-competitie-schrijf-je-in!

lijst zal wel ergens uitkomen zeker?

• wesjuhdabomb
Deelnemerslijst komt dinsdag, na de inschrijfperiode, online:)

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

wesjuhdabomb schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:23:
ok
jbkappirossi schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:07:
is er ook een deelname lijst? Kan ik eens kijken hoeveel ass er te whoopen valt.
Bring it on..... :P :P :P

• jbkappirossi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 16:28
wesjuhdabomb schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:23:
lijkt me niet echt slim, want ik doe daardoor niet mee, als ik niet weet hoeveel er mee doen.
Als er maar een handje vol mee doet net als de vorige keer is er weinig competitie aan.

• wesjuhdabomb
Bij de 450 GTS compo waren er 33 deelnemers, lijkt me toch al redelijk wat voor een doorsnee compo. Ik hoop morgen in iedergeval te horen hoeveel deelnemers er nu ingeschreven hebben. Gezien de inschrijvingen via HWI verlopen heb ik hier geen realtime zicht op.

Overigens hoeven er toch ook geen 100 man mee te doen om een compo leuk te maken ;)

[ Voor 14% gewijzigd door wesjuhdabomb op 10-11-2011 19:37 ]

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Precies, er doen zoiezo bekenden mee, dus dan maakt het verder toch niet uit wie er nog meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveltoorn
^^ voor de compo wordt een ATI kaart gebruikt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

oeps verkeerd geplaatst :p
wesjuhdabomb schreef op donderdag 10 november 2011 @ 19:35:
Bij de 450 GTS compo waren er 33 deelnemers, lijkt me toch al redelijk wat voor een doorsnee compo. Ik hoop morgen in iedergeval te horen hoeveel deelnemers er nu ingeschreven hebben. Gezien de inschrijvingen via HWI verlopen heb ik hier geen realtime zicht op.

Overigens hoeven er toch ook geen 100 man mee te doen om een compo leuk te maken ;)
en hoeveel doen er mee ?

[ Voor 90% gewijzigd door vapo_chiller op 11-11-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

24+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

toch de moeite lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
MENSEN VERGEET JULLIE NIET IN TE SCHRIJVEN:
http://nl.hardware.info/n...-competitie-schrijf-je-in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 05:43

Gamer

mobile

Bedankt voor de reminder, maar ik doe al mee :+

4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
Ohja... ook nog maar ff inschrijven...

Moet er nog op een bepaalde datum gestort worden? (net mn centen opgemaakt aan neen nieuw mobo) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
de bestellingen gaan komende week komen, dus wel handig ene kaart in huis te hebben voor de como af is gelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
zucht.....

hoeveel levert een liter bloed op tegenwoordig? :+

die voltmod, komt er nog iets van een how-to?

Is trouwens een simpele dualcore niet te restrictief (licht cpu-gebonden) voor die kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
KaWaReZ schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 20:54:

Is trouwens een simpele dualcore niet te restrictief (licht cpu-gebonden) voor die kaart?
In principe niet. Ik heb nog geen merkbaar verschil gezien met een dualcore vs een sandy bridge processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

het zal altijd wel iets doen aan je uitkomst van FPS, maar zal niet zo veel zijn dan als Cpu scores zal meetellen in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
vapo_chiller schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 21:51:
het zal altijd wel iets doen aan je uitkomst van FPS, maar zal niet zo veel zijn dan als Cpu scores zal meetellen in totaal.
Nee dus, fps in gt2 is met low en mid end gpu even hoog met een dualcore op 2 ghz vs een quad met ht op 4 ghz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRaGA88
Hoe kunt ge u uitschrijven ?
:( Heb examen rooster gekregen, heb van de 12de tot de 20ste december examens :s. Hennig ****.

Maar ik ga het zeker volgen. En volgend jaar hopelijk wel kunnen meedoen.

Mvg,
Praga/herké
Pagina: 1 2 Laatste