CSS IE Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
dit is mijn eerste post hier dus ik weet niet of ik het goed doe.

maar ik heb een probleem, ik kan maar een klein beetje CSS en heb een systeem dat bugt met vormgeving in alle IE's.

*snip*
weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?
ik kan code geven als dat nodig is...

mvg Bastian Stolk

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 30-08-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:26:
dit is mijn eerste post hier dus ik weet niet of ik het goed doe.
Niet bepaald ;)
weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?
Kan iemand even...?
ik kan code geven als dat nodig is...
Dat is nodig. Gebruik dan code tags als je dat doet ;)

Voor je een nieuw topic opent, neem even onze Quickstart door. Zoals je zult lezen verwachten we wel een portie eigen inzet en zien we dus graag terug wat je bijv. al geprobeerd/gezocht/gevonden hebt. Tevens verwachten we dat je een "uitgeklede testcase" neerzet als je je probleem "live" wil demonstreren. Linken naar een kant-en-klare (alles-erop-en-eraan) site wordt gezien als spam. Beperk je in die testcase tot enkel relevante HTML/CSS om je probleem te reproduceren. Die testcase is voor jezelf ook handig om mee te "stoeien" en zo te pinpointen waar je probleem door ontstaat.

Oh, en probeer iets duidelijker te zijn in 't beschrijven van je probleem; "een systeem dat bugt met vormgeving in alle IE's" is niet bepaald een heldere omschrijving van een probleem ;)

Desalniettemin van harte welkom op GoT :w Open gerust een nieuw topic, maar hanteer dan wel even voorgenoemde quickstart ;)

[ Voor 65% gewijzigd door RobIII op 30-08-2011 14:36 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.