Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo! Ik probeer mango op mijn telefoon te zetten (WP7 Htc pro 7) maar ik krijg steeds een fout.

Via deze stappen doe ik het. Windows Phone Mango RTM build 7720

Ik kom om de een of andere niet voorbij nummer 8. Wanneer ik dit 8. Run "ISV-Provisioning_Live.exe" from the directory "NoDoToRC" as Administrator dus doe komt er even later een scherm omhoog.

Provision, dan klik ik op Agree, en komt er een scherm "Update WP werkt niet meer, er word een oplossing gezocht". Even later gaat dat weer weg en komt het provision vlak terug. Waar het voor is geen idee, je kan er in typen. Maar verder gebeurt er helemaal niets.. terwijl dat wel hoort te zijn. (backup moet er gemaakt worden!?)

Wie weet hoe ik dit kan oplossen? want hoop nu eigenlijk wel dat ik het zo voor elkaar krijg.

Alvast bedankt voor het nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derdappie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-08 22:49
probeer het eens via deze methode? http://windowsphonehacker.com/articles/get_the_mango_update_now._without_being_a_developer.-06-30-11? Via die manier is het mij ook gelukt op mn Trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik ga kijken of ik die methode ook snap. vind het erg moeilijk en mijn engels is niet zo best. gister hielp mijn vriend er bij. Dus eventueel kan hij er vanavond ook naar kijken.

Hij belde net en hij dacht dat het kon zijn dat hij het niet deed omdat mijn telefoon eerder is geupdate. Omdat ik eerst niet kon kopieren en plakken en nu wel. Kan het daar aan liggen? Of zou het gewoon op jouw manier wel lukken. Dan ga ik het even proberen te vertalen en kijken hoe ik het moet doen.

Heel erg bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
UpdateWP opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe installeer ik die op nieuw Polarbear?
Ik heb er gisteren hulp bij gekregen dus heb geen idee hoe/welke link ik moet pakken om dat te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:22:
Hoe installeer ik die op nieuw Polarbear?
Ik heb er gisteren hulp bij gekregen dus heb geen idee hoe/welke link ik moet pakken om dat te downloaden
GoT is niet bedoeld om je aan het handje te houden. Je mag hier best vragen stellen, maar wel nadat je eerst het eea zelf hebt geprobeerd. :) Probeer dus eerst eens Google en de zoekfunctie op het forum.
Pagina: 1