ok,
les 1 landen met heli
Zorg dat je langzaam vliegt, dat doe je door een scherpe bocht te maken en page down inhoud, niet te lang anders start je neer,
nu , als het goed is, hang je gedeelte stil of vlieg je langzamer dan voorheen, Kijk in het menu, dat meestal rechtsonderin verschijnt, (druk dus op enter( , daara staat
AUTO HOVER ofzo bij, zet het aan! nu zul je merken dat je je heli niet kan besturen, alleen kun je de knoppen, page up en down gebruiken (omhoog naar beneden) en delete en end, (linksom rechtsom,) zet daarna als je stil hangt, dat auto hover weer uit, hoeft dnek niet maar ik doe het wel, zet daarna de moter uit, dat geeft je zat tijd nog om te landen, maar ik ondervond dat als je dat als laast deed, dat je heli dan nog over de grond gaat schuiven, en dat suckt, nou langzaam naar beneden, het beste is om nu met cijfer 4 of 6 in te drukken, (alleen als je nog oefent zeg maar) dan kan je psies zien wanneer je de grond raakt, best wel handig, je moet natuurlijk niet met een noodvaart om grond afkomen
nou, hiermee zou je het moeten redden! mij lukt het wel, is wel leuk, want je kan bij het 2e dorpie, waar 4 tanks staan, kan je eerst al die tanks mollen, daarna met je laaste raketjes die popjes, en dan landen om vervolgens de wat betere verstopte ventjes neer te maaien, en daarna die truck te pakken en weer naar huis te rijden, maar schiet dan in dat eerste dorp ook effe die tank, die dingen kunne goed mikken op bewegende doelwitten

en hij stond midde op de weg dus moest ik uitwijken tegen een hek, jaammer dat die trucks zou gauw stuk zijn
nahja, suc6