Toon posts:

Operation flashpoint demo

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 257 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-02 11:30
(jarig!)
Na ambush II zijn er geen echte missie's meer :( , alleen lightstorm ofzo komt in de buurt, maar daar moet je gewoon simpel met een sniper vanaf een heuvel en dorpje uitroeien.
Die anderen zijn precies hetzelfde als de eerste ambush, je kan nu alleen verschillende wapens kiezen, zonder eerst een officier af te maken.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:52

Bloodclot

Jawier!

de m21? die kan ik niet aan de praat krijgen.
ik heb ook al verschillende patches gedowned....

maar hoe moet ik die lightstrom spelen met een m21?? m21patch heb ik al

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
dit zegt de OF site

Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.17 Server at www.operationflashpoint.com Port 80

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ga anders ff naar deze site (link zou nu moeten werken)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Mister_X
thank you! :)

trouwens, ik heb dat ambush II ook al uitgespeeld, echt starak, je moet die LAW ventjes apart nemen, en de rest goed opstellen voor het geval er mannetjes uit die truck komen, ow, en mijnen moet je zekers plaatsen,! >:)

de laws doen het meest, na de verrassings attack leefde er nog maar 3 mannetjes, die waren zo dood :) het ziet er trouwens super stoer uit, als je zo'n raket schie

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

mij lukt het dus niet. of ik raak zonder ammo. of mijn computer crasht. (gebeurt vrij vaak mat dit spel :( ) ok ik ga dood door een schot van die tanks. het is mij al zo'n 10x overkomen dat hij is de laastste fase van de aanval crasht. (vaarvan 7x terwijl ik aan het winnen was) ze rijden haast nooit over de mijnen. ik ben kennelijk niet zo goed in het plaatsen van die dingen. ik probeer ze meestal in de trackmarks te plaatsen maar dan gaan ze vaak (door situaties ontstaan tijdens het gevecht) daar weer niet overheen.

de sovjet versie van de missie had ik in 2x uit. (1e keer niet goed opgelet en doot m113 geraakt)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Mister_X
de mijne moet je redelijk ver weg laten plaatsen, zo ver dat je met je verderkijker dat popetje moet besturen

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

wie gebruiken hier eigenlijk de map om commando's te geven aan groepen? gewoon de mannen selecteren en dan klikken op de plaats waar je ze heen wilt sturen. heel handig!
bij wie is de demo nog meer instabiel? (als die wil draaien, bedoel ik)

© ocf81 1981-infinity

• Mister_X
ik stuur wel mannen aan naar locaties, maar niet zo ver weg dat ik een map nodig heb

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-02 11:30
(jarig!)
Bij mij is de demo ook niet altijd stabiel, soms heb ik ook ff een seconde last van wegvallende textures dat ik alleen het frame zie. Zoals je ziet heb ik ook een radeon, misschien ligt ut daaraan. Ps sinds de nieuwe drivers heb ik er geen last meer van gehad.

Wie weet er nog meer gave missies voor de demo?

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:52

Bloodclot

Jawier!

lightstorm is moeilijk... ik kan hem maar niet uit spelen. wel bijna....

ambush II is super vet gewoon. al 2 x uitgespeeld zowel met de americans en de russen.

AT4 ruled. m16 ook

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

in lightstorm loopt een wacht van 3mg's en een gewone soldaat in de bergen.

btw. lopen jullie om over de berg of gan jullie gewoon "barging in guns blazng"?

© ocf81 1981-infinity

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 20:06

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Ok, het lukt mij dus niet om een _plek_ aan te wijzen waar bijvoorbeeld mijnen neergelegd moeten worden.

Ik wil die gast mijnen op de weg laten leggen, maar hij legt ze er rustig naast, of absoluut niet. Hoe kan ik hem dat goed laten doen?

Negeren is vooruitzien

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
Ik laat die mijnenlegger naar de plek toelopen, doe dan opdracht 6,2...dan legt ie op de plek waar die staat/loopt een mijn...
en dan op 3 plekken.....

• Mister_X
alleen een beetje jammer dat als je hem ver weg laat lopen, en je staat met de verderkijker naar hem te koekeloeren om te kijken of ie het goed doet en als ie op een andere plaats een mijnlegt, dat ie dan DOOR DE WEG HEENZAKT! soms helemaal en soms tot zijn middel!
Pagina: 1 2 Laatste