\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Ik zou zelf kiezen voor positie 2, echter wanneer je op je versterker de mogelijkheid hebt om rechtsachter kwa volume terug te draaien ten opzichte van linksachter zou positie 1 ook kunnen..
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ik zou voor 1 gaan, en dan nog de linker achter speaker wat verschuiven naar de rechterkant.
Waarom?
Ik hou mijn speakers liever symmetrisch, dan hou je het simpel i.v.m. tweaking van het geluidsniveau en timing.
Waarom?
Ik hou mijn speakers liever symmetrisch, dan hou je het simpel i.v.m. tweaking van het geluidsniveau en timing.
Met de meneer hierboven 
Als die op locatie 2 hangt hoor je hem waarschijnlijk überhaupt niet meer en is je effect weg.
Als die op locatie 2 hangt hoor je hem waarschijnlijk überhaupt niet meer en is je effect weg.
[ Voor 65% gewijzigd door Hooglander1 op 25-08-2011 15:30 ]
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Mooiste is natuurlijk optie 1, dan zit je meer in de sound bubble. Echter moet je dan wel over een receiver beschikken die het kanaal rechtsachter naar beneden kan zetten. Anders wordt het volume wel erg hard vanaf die kant. Aan de andere kant, je kan ook het volume op positie 2 opschroeven voor een zelfde idee.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
wbt oude versterker en dikke kabels
Passen er geen banaanstekkers in je versterker ? soms moet je even een kapje verwijderen.
Wel of niet Banana Plugs?
Passen er geen banaanstekkers in je versterker ? soms moet je even een kapje verwijderen.
Wel of niet Banana Plugs?
plaatsen is altijd lastig. En helaas kunnen we niet allemaal beschikken over een dedicated, perfect ingerichte HT kamer.
Ik heb een soort gelijke situatie. En heb gewoon situatie 1. Even met instellingen kwa volume spelen en het werkt prima zo.
Optie 2 is te ver weg denk ik.
Ik heb een soort gelijke situatie. En heb gewoon situatie 1. Even met instellingen kwa volume spelen en het werkt prima zo.
Optie 2 is te ver weg denk ik.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Bananen plugs gaat niet werken en daarnaast kan ik nog wel even wachten. Vandaag nog even langs de lokale elektro boer geweest en die heeft de Marantz SR5006 al op voorraad, dus duurt niet lang meer eer ik de nieuwe receiver heb.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Pagina: 1