PC - hdmi geluid over home cinema?

Pagina: 1
Acties:

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10-2025

M4DMan

Into disorder!

Topicstarter
Beste audiofreaks..

Ik ben een leek op het gebied van home cinema en audio.. Ik zal het kort houden en hoop dat iemand me kan helpen.. Heb zelf al via Google gezocht maar ik kom er niet helemaal uit..

Wat ik wil is het volgende.. Ik sluit mn PC altijd via een hdmi kabel aan op mijn Sony Bravia HD tv om zo films rechtstreeks op mijn tv te kijken.. Nu wil ik dus een home cinema set aanschaffen die ook het geluid van mijn PC kan weergeven, via die hdmi kabel.. Hoe moet ik zoiets zien, hoe gaat dit in zn werking? Ik wil ongeveer 200 euro uitgeven aan een set, heeft iemand tips voor me? Alvast bedankt!

• brutalbasterd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-01 13:55
Zorgen dat je receiver een HDMI ingang en en een HDMI uitgang heeft.

This message was deleted

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01 13:31

FikkieHo

Wokmaster

Hoe kan je niet op google vinden wat je nodig hebt? Dat is bijna het nummero 1 onderwerp van home cinema searches. Maar goed, je hebt idd een receiver nodig die een HDMI in en uit heeft. En met 200 euro kom je bijna niet verder dan kant en klare setjes of 2de handse receivers.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Topicstarter
FikkieHo schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:06:
Hoe kan je niet op google vinden wat je nodig hebt? Dat is bijna het nummero 1 onderwerp van home cinema searches. Maar goed, je hebt idd een receiver nodig die een HDMI in en uit heeft. En met 200 euro kom je bijna niet verder dan kant en klare setjes of 2de handse receivers.
Een receiver, dat wil zeggen de dvd/blurayspeler die in zo'n set zit? Nogmaals, ik ben echt een leek op dat gebied, excuses daarvoor..

• brutalbasterd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-01 13:55

This message was deleted

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Topicstarter
Hmmm mooie foto's maar nu weet ik verder nog niet veel :P Ik denk dat ik eens binnenloop bij een Expert of BCC ofzo, toch bedankt voor de reacties!! Wat mij betreft kan hier een slotje op of t topic verwijderen..

[ Voor 7% gewijzigd door M4DMan op 25-08-2011 12:45 ]

Verwijderd

Ten eerste moet je een receiver kopen die aan jou budget voldoet. Geef meer informatie wat je wil?

Wil je alleen een receiver ? of wil je hier ook Speakers bij? afhankelijk wat voor geluid je wil moet je bedenken wat je uit wilt geven. neem aan dat je nu dus geluid hebt via je tv. Dus loop idd ergens bij een audiozaak naar binnen en kijk wat aan je budget voldoet en wat je mooi vind klinken.
Pagina: 1