Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Flash] Buttons wel klikbaar maar geen fonts

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:56
Op dit moment ben ik een fotoalbum aan het ontwerpen op Vistaprint. De website maakt gebruik van Flash. Zodra ik een nieuw fotoalbum ga ontwerpen laadt het programma netjes de fonts, styles etc. Echter als alles dan geladen is en ik aan de slag kan gaan met het ontwerpen, mis ik overal de 'fonts'. De buttons staan er wel maar er staat geen tekst in.

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/1z23e9u.jpg

Ik heb gemaild met Vistaprint en zij raden mij aan om de cookies en temporary internet files te verwijderen. Dat had ik echter zelf al gedaan. Daarna heb ik Adobe Flash Player verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Verder heb ik dit alles met zowel IE als Firefox getest én op twee verschillende computers.

Toevallig was ik vanmiddag even in de UB (Universiteitsbibliotheek) en toen bedacht ik me dat ik het daar wel even kon testen. En je raadt het al, daar werkte alles wel.

Nu vraag ik me dus af of het aan mijn internetverbinding ligt? Of zie ik iets anders over het hoofd?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• LuPo
Iemand een idee wat ik misschien nog kan proberen? :$

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Wat je in ieder geval even moet doen is het lezen van Het algemeen beleid, hierin staat:
Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen. Als je iets nieuws toe te voegen hebt aan je topic binnen die 24 uur en je bent zelf de laatste poster, dan kun je je post bewerken.
Als je denkt dat het aan je internetverbinding ligt is het in ieder geval wel handig om even te vermelden wat voor verbinding je hebt en welke hardware hier voor gebruikt wordt. Is 1 van de systemen toevallig een laptop die je ergens anders zou kunnen proberen?
Daarnaast zou het van alles kunnen zijn volgens mij: een font dat mist op je systeem, een virusscan of iets dergelijks die je dwars zit.

Desktop | Server | Laptop

• LuPo
Rupie schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:46:
Wat je in ieder geval even moet doen is het lezen van Het algemeen beleid, hierin staat:

[...]

Als je denkt dat het aan je internetverbinding ligt is het in ieder geval wel handig om even te vermelden wat voor verbinding je hebt en welke hardware hier voor gebruikt wordt. Is 1 van de systemen toevallig een laptop die je ergens anders zou kunnen proberen?
Daarnaast zou het van alles kunnen zijn volgens mij: een font dat mist op je systeem, een virusscan of iets dergelijks die je dwars zit.
Allereerst mijn excuses. Vanwege het feit dat de fotoboeken gemaakt worden met een coupon (die bijna verloopt) is er een beetje haast geboden. Daardoor was ik misschien een beetje te snel.

Ik gebruik een Ziggo Z1 internetverbinding. De hardware is enerzijds een Toshiba Satellite A300-16I en anderzijds een Toshiba Satellite L300-26L. Op de eerste laptop moest ik toevallig Windows 7 opnieuw installeren dus daarop stond enkel een verse Windows 7 + Adobe Flash Player.

Wat het nog vreemder maakt is dat we een aantal dagen geleden in Firefox de fonts niet konden zien en toen vervolgens IE opgestart hebben waarna het wel werkte. Toen dacht ik dus dat het aan Firefox lag. Echter nu geeft hij de fonts bij IE ook niet meer weer. Ook loopt de Photo Builder (van Vistaprint) nu om de haverklap vast. Blijkbaar is het dus wel iets meer dan alleen fonts die we niet zien.

Ik maak geen gebruik van een virusscanner.

De mensen van Vistaprint vroegen nog of ik het swf wel aan- of uit had staan. Maar ik wist niet wat ze daarmee bedoelden. :P

Op een computer in de UB werkt het dus allemaal wel. Maar ik heb totaal geen idee wat ik nou verkeerd doe.

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 25-08-2011 09:02 ]

• Rupie
Dan is mijn eerste vraag of je beide systemen toevallig geïnstalleerd hebt met hetzelfde medium. Als daar iets aan mankeert en je hebt beide met dezelfde cd geïnstalleerd zou het voor mij wel verklaren waarom het op beide systemen het geval is. Zijn beide laptops niet oorspronkelijk geleverd met Vista? Voer je een upgrade uit of heb je een Win7 cd gekocht of iets dergelijke?

• LuPo
Rupie schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:25:
Dan is mijn eerste vraag of je beide systemen toevallig geïnstalleerd hebt met hetzelfde medium. Als daar iets aan mankeert en je hebt beide met dezelfde cd geïnstalleerd zou het voor mij wel verklaren waarom het op beide systemen het geval is. Zijn beide laptops niet oorspronkelijk geleverd met Vista? Voer je een upgrade uit of heb je een Win7 cd gekocht of iets dergelijke?
Klopt. Op beide systemen heb ik gebruik gemaakt van dezelfde Windows 7 disc (niet gekocht).

Het probleem doet zich echter alleen voor bij de website van Vistaprint en ik heb verder nooit ergens anders problemen met Flash. Daarnaast deed hij het 4 dagen geleden dus wèl op één van de laptops. Daar stond toen ook al diezelfde Windows 7 op.

Het blijft erg vreemd allemaal. Maar ik zou eens een andere Windows 7 disc kunnen proberen. Het is overigens x64. Moet ik x32 proberen?

• Rupie
"niet gekocht" klinkt als iets wat valt onder Het algemeen beleid #verbodencopyright.

En dat is dan weer genoeg reden voor een slotje. Als mijn conclusie verkeerd is ben je welkom om dat te melden in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier of via de DM

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.