538 trekt podcasts terug

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:45
Hallo,

Ik kan in het nieuwsbericht nergens vinden dat ze met terugwerkende kracht de tarieven wijzigen vanaf 1 januari 2011.

Dat zet het hele artikel in een ander daglicht, aangezien kleinere ondernemers een vast bedrag hadden afgesproken als het ware en nu in de problemen komen doordat er ineens hele andere tarieven betaald moeten worden over 9 maanden!

Bron is de volkskrant: http://www.volkskrant.nl/...erhoging-verwachten.dhtml

Maar ook op andere site's staat het vermeld. Dus ik denk dat het op T.net ook wel vermeld kan / mag worden, voor de volledigheid van het bericht.

Het modden daar gaat ook weer helemaal mis. Iemand zet reactie krijgt een 0 irrelevant of 1, een repost een pagina later een +3 met exact hetzelfde bericht (Het zijn boeven blabla). Ik post een toevoeging (Met dit verhaal, dat het dus per 1 januari 2011 ingaat) en krijg een On topic. Ik vind dat eerder informatief, omdat ik de informatie in het artikel aanvul. Het modden op de frontpage is echt geen zak aan. .

[ Voor 32% gewijzigd door RedHat op 24-08-2011 22:01 ]

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-01 09:32
Goed punt, zinnetje toegevoegd.

Abort Retry Fail?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:16

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
RedHat schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:02:
Het modden daar gaat ook weer helemaal mis. Iemand zet reactie krijgt een 0 irrelevant of 1, een repost een pagina later een +3 met exact hetzelfde bericht (Het zijn boeven blabla). Ik post een toevoeging (Met dit verhaal, dat het dus per 1 januari 2011 ingaat) en krijg een On topic. Ik vind dat eerder informatief, omdat ik de informatie in het artikel aanvul. Het modden op de frontpage is echt geen zak aan.
Meldt die reacties even in Het kleine-mismoderatietopic deel XXII als je wil?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.