Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-10 14:55
Ik merk dat je net mijn topic
Boek "Ontdek de Android Phone"
hebt afgesloten onder de noemer SPAM.

Mag ik vragen waarom? Ik heb eerst de regels van het forum doorgelezen en daar staat niets in waar ik tegen zou gezondigd hebben.

Mijn post is werkelijk alleen om feedback van Android gebruikers te krijgen. Indien nodig mag voor mij gerust de link naar de bestelbladzijde van de uitgever verwijderd worden, maar ik zie niet in waarom, omdat dergelijke links naar webshops van toestellen wel mogen gepost worden.

Ik vermoed dus dat je de post niet goed gelezen hebt. Kan je mij even privé contacteren hierover aub?

Bednakt!
Joris

www.SmartphoneHelp.be

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:51
Je kan hem zelf ook privécontacteren, moet je alleen Direct Messages in Voorkeuren aanzetten.

En waarom het spam is? Omdat je iets aanprijst ;) In het vervolg is het misschien verstandiger om eerst te vragen of je een topic zoals die mag openen.

The devil is in the details.

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-10 14:55
Toch vind ik het raar. Er worden hier toch ook voortdurend toestellen aangeprijsd? Dat zou dan ook niet mogen.

Het onderwerp van het boek past toch ook volledig binnen het forum?

Ik stuur hem een privé berichtje. Bedankt voor de link.

www.SmartphoneHelp.be

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik gok dat het verschil is dat jij er persoonlijk baat bij hebt dat dat boek onder de aandacht wordt gebracht. Terwijl de gebruikers die de telefoons bespreken dat doorgaans niet hebben. 't Is bijvoorbeeld ook niet de bedoeling dat Apple zelf topics start over de iPhone 5 (niet dat dat nodig is...)

Maar dit kan je idd beter met hem via een DM bespreken.

[ Voor 8% gewijzigd door ACM op 24-08-2011 15:48 ]

Dit topic is gesloten.