Hallo,
Ik wil een mediaspeler kopen die ik ga gebruiken voor het afspelen van films, ook full hd films.
Deze heb ik op een netwerk harde schijf staan en wil deze dus gaan streamen.
Waar moet ik dan op letten bij het aanschaffen van een mediaspeler?
Gaat het dan om de chip ? Dan kom ik al snel uit op de Sigma chip, toch ?
Wat ik ook kan doen is een externe harde schijf op de mediaspeler aansluiten, en dan de bestanden afspelen.
Is dit dan ook streamen en moet ik dan ook letten op een mediaspeler die goed kan streamen ?
Daarnaast wil ik ook graag mijn films in een soort van bibliotheek zien met covers en info erbij. Kan dat ook op beide chips ? Of ligt dat weer ergens anders aan?
En ik wil graag een snel menu, ligt dit ook aan de chip?
Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen, want via google en dit forum, kom ik er nog niet uit.
Bedankt voor de reacties.
Ik wil een mediaspeler kopen die ik ga gebruiken voor het afspelen van films, ook full hd films.
Deze heb ik op een netwerk harde schijf staan en wil deze dus gaan streamen.
Waar moet ik dan op letten bij het aanschaffen van een mediaspeler?
Gaat het dan om de chip ? Dan kom ik al snel uit op de Sigma chip, toch ?
Wat ik ook kan doen is een externe harde schijf op de mediaspeler aansluiten, en dan de bestanden afspelen.
Is dit dan ook streamen en moet ik dan ook letten op een mediaspeler die goed kan streamen ?
Daarnaast wil ik ook graag mijn films in een soort van bibliotheek zien met covers en info erbij. Kan dat ook op beide chips ? Of ligt dat weer ergens anders aan?
En ik wil graag een snel menu, ligt dit ook aan de chip?
Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen, want via google en dit forum, kom ik er nog niet uit.
Bedankt voor de reacties.