hallo, ik ben van plan een nieuwe computer te kopen, alleen weet ik niet echt of mn boord goed genoeg is.
ik ben van plan een i5 2500 (socket 1155) te kopen, 2x4 gb kingston hyperx ram @ 1600, sapphire hd 6870 cf
en een haf 912 plus behuizing.
(de rest staat in mn inventaris, minder belangrijke spullen (maar nog steeds altijd belangrijk).)
eisen:
4x ddr3 ram slots
1155 socket mobo
past in een haf 912 behuizing
en is goed geschikt voor een sapphire hd 6870 cf
het moederboord moet rond de 80-120 euro zijn, en belangrijkste: moet bij mycom te halen zijn (omdat mn vader het niet echt vertrouwd om ergens anders wat te bestellen, of het moet ergens anders in leiden te koop zijn maar mycom is het goedkoopst)
overklokken hoeft niet zo zeer, maar misschien voor laten.
ik heb al wat rondgekeken, en kom een beetje op dit uit: asus p8p67 le
heeft iemand nog suggesties?
ik ben van plan een i5 2500 (socket 1155) te kopen, 2x4 gb kingston hyperx ram @ 1600, sapphire hd 6870 cf
en een haf 912 plus behuizing.
(de rest staat in mn inventaris, minder belangrijke spullen (maar nog steeds altijd belangrijk).)
eisen:
4x ddr3 ram slots
1155 socket mobo
past in een haf 912 behuizing
en is goed geschikt voor een sapphire hd 6870 cf
het moederboord moet rond de 80-120 euro zijn, en belangrijkste: moet bij mycom te halen zijn (omdat mn vader het niet echt vertrouwd om ergens anders wat te bestellen, of het moet ergens anders in leiden te koop zijn maar mycom is het goedkoopst)
overklokken hoeft niet zo zeer, maar misschien voor laten.
ik heb al wat rondgekeken, en kom een beetje op dit uit: asus p8p67 le
heeft iemand nog suggesties?