Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Er staat volgens mij dat er behalve dunne laptops ook andere ontwerpen komen. Volgens de auteur lijken de tot nog toe getoonde dunne modellen nogal op de MacBook Air, wat moeilijk te ontkennen valt.
Zou je dan kunnen stellen dat deze opinie van de redacteur nu wat sterk naar voren komt, mede omdat de context zou impliceren dat het de visie van Intel betreft? (Nog lostaand van de juistheid van die opinie)
edit:
Daarnaast moet ik zeggen dat ik best wat ultraportables heb zien langskomen die binnen de criteria van de Ultrabook vallen en eigen karakteristieke kenmerken hebben. Zo vind ik bijvoorbeeld Samsung met de 9 series toch wel een orginele en nieuwe benadering van de ultrabook. Ook de Lenovo is m.i. onderscheidend.
[ Voor 63% gewijzigd door Herman op 22-08-2011 20:08 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Dit zijn geen ultrabooks zoals Intel ze voor ogen heeft, voor zover ik weet. De ultrabooks die nog uit moeten komen beschikken onder andere over speciale cpu's met een erg laag verbruik en ze moeten aan bepaalde eisen voldoen. De Acer en de Asus Ultrabook, waarvan dacht ik foto's zijn uitgelekt, lijken vrij sterk op de MacBook Air.Herman87 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:48:
Zou je dan kunnen stellen dat deze opinie van de redacteur nu wat sterk naar voren komt, mede omdat de context zou impliceren dat het de visie van Intel betreft? (Nog lostaand van de juistheid van die opinie)
edit:Daarnaast moet ik zeggen dat ik best wat ultraportables heb zien langskomen die binnen de criteria van de Ultrabook vallen en eigen karakteristieke kenmerken hebben. Zo vind ik bijvoorbeeld Samsung met de 9 series toch wel een orginele en nieuwe benadering van de ultrabook. Ook de Lenovo is m.i. onderscheidend.
De redacteur zal morgenochtend zelf even moeten bepalen of hij het stuk aan wil passen, tot nog toe staan er geen feitelijke incorrectheden of spelfouten.
Marc heeft het al prima verwoord. Voor zover ik weet zijn de Asus UX21 en de Acer Aspire 3951 de enige Ultrabooks die momenteel in ontwikkeling zijn. Samsungs 9-serie en die Lenovo die je aanhaalt zijn ook compact, maar dragen niet het label. En dat het ontwerp van de Asus en de Acer erg lijkt op dat van de MacBook Air lijkt me overduidelijk.
Volgens een eerder nieuwsbericht zijn het er meer:WoutF schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:02:
Marc heeft het al prima verwoord. Voor zover ik weet zijn de Asus UX21 en de Acer Aspire 3951 de enige Ultrabooks die momenteel in ontwikkeling zijn.
Daarnaast valt die Lenovo waar ik naar verwees, volgens mij wel binnen het Ultrabook-segment. Zie bijvoorbeeld dit item: http://www.zdnet.com/blog...tion-of-the-notebook/3791 of deze: http://www.geeky-gadgets....book-revealed-01-06-2011/ Hier een duidelijke afbeelding van de toekomstige Lenovo IdeaPad Ultrabook U300s.HP, Acer, Asus, Dell en Lenovo komen in de tweede helft van dit jaar naar verluidt met laptops op basis van Intels ultrabook-specificatie.
Persoonlijk vind ik de afbeeldingen van de Lenovo niet op een MBA lijken. Van het concept van HP en Dell heb ik nog geen afbeeldingen gezien, dus daar kan ik weinig van zeggen
[ Voor 4% gewijzigd door Herman op 23-08-2011 11:42 . Reden: Typefout in 'Lenovo' 8)7 ]
Pagina: 1