je zit op een witte pagina te wachtenRomaniusDranius schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:16:
Zit al 10 minuten op hp.de met 'Zur Kasse gehen... Bitte Warten'..
ik hoop het, heb adres daar, dus fingers crossed.beest123 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:17:
[...]
Duitse HP verzendt toch alleen binnen DE?
Kent iemand nog freight forwarders in Duitsland?
[ Voor 4% gewijzigd door Soru op 22-08-2011 20:20 ]
Via welke site wil je ze bestellen? Als ze er twee sturen heb ik wel een duits postadresSoru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:19:
Kent iemand nog freight forwarders in Duitsland?
Ik wil het gewoon proberen vanaf HP.thefox154 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:21:
[...]
Via welke site wil je ze bestellen? Als ze er twee sturen heb ik wel een duits postadres
Heeft HP Duitsland geen telefoonnummer waar je kan bestellen?
De prijzen bij amazon.co.uk schommelen erg, toen straks: 20 % korting, daarna heel even 25% en nog nog maar 13%.
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
ughh voor zones.com heb je een cc nodig ben ik net door de winkelmandjes sectie
zones.com, maar die is wel erg traag, half Nederland zal er nu wel zitten
[ Voor 33% gewijzigd door Lt-Crash op 22-08-2011 20:28 ]
zones.com zo te zien, die doet het niet, waaruit ik afleid dat dit hem is...saveljos schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:26:
wat is de site van zones?
International ShippingHippowave schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:24:
ughh voor zones.com heb je een cc nodig ben ik net door de winkelmandjes sectie
We are not currently accepting international orders on-line.
Werkt wel maar erg traag. Voor 150 dollar staat ie daar (HP TouchPad DC Snapdragon 1.2 1GB/32GB BT WiFi 9.7 Smart Buy) maarja, shippen ook al niet over de oceaanRemcoDelft schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:27:
[...]
zones.com zo te zien, die doet het niet, waaruit ik afleid dat dit hem is...

[ Voor 6% gewijzigd door Bastien op 22-08-2011 20:29 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
borderlinx ?Yippie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:28:
[...]
International Shipping
We are not currently accepting international orders on-line.
Verwijderd
Blijkbaar gaan er in de loop van de week nog acties plaatsvinden in de VS.
Natuurlijk begint het onwaarschijnlijk te worden dat dit ook in Duitsland/UK zo zal zijn. Spijtig. Had er erg graag eentje gehad.
Natuurlijk begint het onwaarschijnlijk te worden dat dit ook in Duitsland/UK zo zal zijn. Spijtig. Had er erg graag eentje gehad.
Gelukkig heb ik een Amerikaanse CC met borderlinx
Ik heb bij zones een half uurtje geleden een 32GB besteld.
Gaat naar Borderlinx en dan door naar moi.
Ding kost 177 dollar (32GB) door California belasting en verzending naar Borderlinx.
En dan nog iets van 50$ naar Nederland.
Dus 220 dollar ofzo.
Viel mij trouwens op dat 16 EN 32 GB allebei 150 kostten bij Zones.
Trouwens, mogen winkels zelf ook meer vragen dan HP aangeeft?
Hoe dom zijn die winkels dan dat ze de tablets voor 100$ verkopen... zonder enkele moeite vang je er 200 voor.
Gaat naar Borderlinx en dan door naar moi.
Ding kost 177 dollar (32GB) door California belasting en verzending naar Borderlinx.
En dan nog iets van 50$ naar Nederland.
Dus 220 dollar ofzo.
Viel mij trouwens op dat 16 EN 32 GB allebei 150 kostten bij Zones.
Hoe dom zijn die winkels dan dat ze de tablets voor 100$ verkopen... zonder enkele moeite vang je er 200 voor.
Lt-Crash schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:30:
Gelukkig heb ik een Amerikaanse CC met borderlinx

Ik heb een Nederlandse CC.
Hopen dat ze de herkomst (Nederland) niet checken!
Sommige sites doen daar moeilijk over, wat ik niet echt snap. Het geld krijgen ze toch.
Hopen dat ze de herkomst (Nederland) niet checken!
Sommige sites doen daar moeilijk over, wat ik niet echt snap. Het geld krijgen ze toch.
Winkels die zo snel mogelijk van hun stock af willen denk ikMad Maniak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:30:
NL webshopt
Beste ...,
Helaas doen wij hier niet aan mee en hebben eigen voorraad zonder prijsprotectie HP.
MvG
Jeroen
Max ICT BV
Beste ...,
Helaas doen wij hier niet aan mee en hebben eigen voorraad zonder prijsprotectie HP.
MvG
Jeroen
Max ICT BV
Bijzonder hoor... zo'n doosje neemt een paar viekante decimeter in beslag, en daar betalen ze rond de 100 dollar voor door die lage prijs.
Goh, die gaan ze vast als warme broodjes verkopen..
Omdat we hier voorlopig de Galaxy Tab hebbn? :-)
edit: Om de concurrentie dwars te zitten
edit: Om de concurrentie dwars te zitten
[ Voor 31% gewijzigd door thof op 22-08-2011 20:37 ]
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Bah. Kan niet geloven dat ik die amazon lightning deal toen gemist heb.
Die waren van amazon zelf en zijn nu al geshipped.
Had toch via Borderlinx gemoeten.Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:37:
Bah. Kan niet geloven dat ik die amazon lightning deal toen gemist heb.
Scheelt dus maar rond de 20$ met bijv. Zones.
Het gaat er om of ik er überhaupt 1 krijg.
Ik zit nu met 2 open orders die geen duidelijkheid scheppen en ik wordt horendol van het zoeken naar nieuwe sites.
Ik zit nu met 2 open orders die geen duidelijkheid scheppen en ik wordt horendol van het zoeken naar nieuwe sites.
Trouwens; er is wel aangegeven door HP dat er nog een batch komt.
Blijven opletten dus de komende dagen.
Zal waarschijnlijk uit restjes bestaan van dealers die de tabs niet voor dit geld wilden verkopen i.v.m. verliezen, en dus terugstuurden (Cesco is daar de grootste van naar mijn weten).
Blijven opletten dus de komende dagen.
Zal waarschijnlijk uit restjes bestaan van dealers die de tabs niet voor dit geld wilden verkopen i.v.m. verliezen, en dus terugstuurden (Cesco is daar de grootste van naar mijn weten).
Ben je niet de enige in, word er gek van!Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:39:
Het gaat er om of ik er überhaupt 1 krijg.
Niet dus. Ik heb de 32GB-versie kunnen bestellen op Amazon.com tijdens de tweede Lightning deal (bestelling bevestigd, maar nog niet verzonden) en kon gewoon een NL verzendadres opgeven. Tijdens het afrekenen zijn aanvullende importbelastingkosten in rekening gebracht, ik was uiteindelijk 165 euro kwijt.Mad Maniak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:38:
[...]
Had toch via Borderlinx gemoeten.
Scheelt dus maar rond de 20$ met bijv. Zones.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Oh zo... ja, ik baalde ook dat ik het vanmiddag pas hoorde. 
Was één gozer op SD die hem op HP zag voor 150; toen waren er net 4 posts op SD ofzo.
Dus hij bestellen... maar toch maar gecanceld, want hij dacht dat hij hem wel goedkoper zou kunnen vinden op bijv. Amazon.
En toen was hij pats boem uitverkocht.
Was één gozer op SD die hem op HP zag voor 150; toen waren er net 4 posts op SD ofzo.
Dus hij bestellen... maar toch maar gecanceld, want hij dacht dat hij hem wel goedkoper zou kunnen vinden op bijv. Amazon.
En toen was hij pats boem uitverkocht.
Jullie mogen me dankbaar zijn 
http://recherche.fnac.com...uchpad&sft=1&submitbtn=Ok
FNAC, 12 euro verzendkosten, 99 euro voor 16GB, 129 euro voor 32GB.
Bezorgen in NL.
Bezorgen in NL.
Hoe kan je betalen?detulp050 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:44:
Bezorgen in NL.
Gewoon Creditcard.
edit: 16GB is uitverkocht.
[ Voor 8% gewijzigd door detulp050 op 22-08-2011 20:46 ]
Wacht eens efkes.
Accepteerd hij een NL CC?
Accepteerd hij een NL CC?
Hij is nu weer naar 99Bobbus schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:46:
Uh... Waarom zie ik hier dan ~450 euro voor de 16?
Je kunt bij FNAC de 16GB nu alleen nog reserveren voor als hij weer beschikbaar komt.
Accepteert NL adressen en NL creditcard. Heb bevestiging per mail, wordt per DHL verzonden.
Accepteert NL adressen en NL creditcard. Heb bevestiging per mail, wordt per DHL verzonden.
ik kan ook geen frans google vertaal maar een deel waar kan naar nl verzenden vinden
Nu baal ik dus dat ik zo weinig van Frans bak, ik wil de 32GB bestellen
Het internet begint langzaam aan te kraken, verdorie wat duurt het laden overal toch lang. Dacht ik even met een 1Gbps aansluiting vooraan in de rij te staan, NOT
Joepie, ik heb er eentje van Zones.com. een 32GB voor $149,-
Joepie, ik heb er eentje van Zones.com. een 32GB voor $149,-
[ Voor 16% gewijzigd door Lt-Crash op 22-08-2011 20:51 ]
Bleh... eindelijk een site die werkt voor een mooie prijs, snap ik er weer niets van
Maar webshop is webshop, ik vul gewoon gegevens in waar het logisch lijkt
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
32GB besteld bij fnac...ben benieuwd. Toch nog wat aan Frans op middelbare school gehad.
Ps4/switch gamer
fnac werkt! Bevesting van mijn bestelling is binnen. Wat betreft dat Frans, gewoon goed opletten en het moet gewoon lukken
Hoe zit het eigenlijk met invoerrechten vanuit frankrijk?
32GB besteld via FNAC! Status momenteel "Commande en cours de validation bancaire"
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Frankrijk is EU dus geen extra kosten (behalve een beetje verzendkosten)
Jij bent leuk als je nooit Frans hebt gehad @ schoolpipo01 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:52:
fnac werkt! Bevesting van mijn bestelling is binnen. Wat betreft dat Frans, gewoon goed opletten en het moet gewoon lukken
16 gb wifi via ebay "gewonnen/gekocht" ( nieuw in ongeopende doos uiteraard)
wel ietsjes meer betaald ( € 200 incl shipping e.d.) ), maar vind ik nog acceptabel.
overal zal er toch nog standaard btw+shipping bijkomen, dus rond de € 150 zul je altijd wel uitkomen mijns inziens
[edit] mmm.. of toch niet als ik onderstaand bericht lees :-)
wel ietsjes meer betaald ( € 200 incl shipping e.d.) ), maar vind ik nog acceptabel.
overal zal er toch nog standaard btw+shipping bijkomen, dus rond de € 150 zul je altijd wel uitkomen mijns inziens
[edit] mmm.. of toch niet als ik onderstaand bericht lees :-)
[ Voor 10% gewijzigd door fender89 op 22-08-2011 20:54 ]
Hoppa, 32GB besteld voor in totaal, met verzending, 141 euro.
HEEEEEEL hartelijk bedanktdetulp050 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:44:
Bezorgen in NL.
[ Voor 75% gewijzigd door CodeIT op 22-08-2011 20:55 ]
Bij mij 141 wtf????CodeIT schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:53:
Hoppa, 32GB besteld voor in totaal, met verzending, 129 euro
Je bent een kanjer die dat heeft gepost...
Heb er net 4 besteld.
Nu maar hopen dat ze geen Franse schermteksten hebben
En idd betaald met PayPal
Heb er net 4 besteld.
Nu maar hopen dat ze geen Franse schermteksten hebben
En idd betaald met PayPal
If you`re not first, you`re last .
Bij mij ook hoor...12 euro verzendkosten. Beter cancelen ze niet.
Mijn amazon order nog steed niet verstuurd.
Mijn amazon order nog steed niet verstuurd.
[ Voor 26% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 22-08-2011 20:54 ]
Ps4/switch gamer
Gelukkig had ik 3 jaar Frans gehad (eindcijfer niet hoger dan een 4, maar tochBastien schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:53:
[...]
Jij bent leuk als je nooit Frans hebt gehad @ schoolNou ja, met online vertalen moet lukken.
Ik neem lekker een 32!
Is maar 30 euro extra.
Nog even wat kudos voor de tipgever!
Is maar 30 euro extra.
Nog even wat kudos voor de tipgever!
Verwijderd
Gewoon vierkant vergeten dat ik geen geld meer op m'n paypal heb staan. AAaarghlrllll....
super wie met de fnac link is gekomen, genoeg besteld
thanks
thanks
Klopt het dat je meteen moet betalen bij FNAC?
Het lijkt er op dat ik 1x 16 GB heb weten te kopen!
Maar ik maak me een beetje zorgen over het invullen van creditcard.
Daar stond achter Naam + achternaam nog iets anders, wat was dat??
Volgens mij is het gelukt. Betaald met PayPal. Adres ziet er goed uit, trots op mezelf.
Paypal kan direct van je bankrekening afschrijven.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:55:
Gewoon vierkant vergeten dat ik geen geld meer op m'n paypal heb staan. AAaarghlrllll....
Dat laatste was optioneel, volgens mij voor jezelf om een naampje aan dat creditcardnummer te geven voor later gebruik.Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:56:
Het lijkt er op dat ik 1x 16 GB heb weten te kopen!
Nah, ik kom er niet uit, stomme taal... dan maar niet
Stond ie net niet op, hun voorraad is gewoon op dus.Bobbus schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:56:
Statussen staan al op 4/12 dagen (!). Doen of niet?!
Verwijderd
Die knop vindek niet. Heb alleen maar "Geld storten".hostname schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:56:
[...]
Paypal kan direct van je bankrekening afschrijven.
Kan iemand mij helpen ik heb een email gekregen maar weet niet wat er staat?
Vous serez prévenu par mail de l’expédition de votre commande . A tout moment, vous pouvez suivre l'évolution de votre commande grâce à notre suivi de commande en ligne.
Pour toute question concernant le suivi de votre commande, vos garanties et votre droit de rétractation, consultez nos pages d’aide en ligne ou envoyez un mail en cliquant ici. Vous pouvez également contacter notre service clients au 0 969 324 334 du lundi au samedi de 9h à 19h30 (coût d’une communication locale depuis un poste fixe depuis la France métropolitaine)
Vous serez prévenu par mail de l’expédition de votre commande . A tout moment, vous pouvez suivre l'évolution de votre commande grâce à notre suivi de commande en ligne.
Pour toute question concernant le suivi de votre commande, vos garanties et votre droit de rétractation, consultez nos pages d’aide en ligne ou envoyez un mail en cliquant ici. Vous pouvez également contacter notre service clients au 0 969 324 334 du lundi au samedi de 9h à 19h30 (coût d’une communication locale depuis un poste fixe depuis la France métropolitaine)
DANKJEWEL!gebradenkip schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:56:
[...]
Dat laatste was optioneel, volgens mij voor jezelf om een naampje aan dat creditcardnummer te geven voor later gebruik.
WOW ik denk dat het eindelijk gaat lukken jongens!
Zijn er mensen die er 20 hebben gekocht voor eBay?
Goed... nu hopen op een Android port.
Dan komen die 8 extra GB pas echt van pas.
Goed... nu hopen op een Android port.
Dan komen die 8 extra GB pas echt van pas.
@detulp050
als dit werkt dan heel erg bedankt jongen!
als dit werkt dan heel erg bedankt jongen!
Wat staat hier jongens??/
Dat ze je op de hoogte houden.
L'Google:
You will be notified by mail of your order ships. At any time, you can monitor your order through our online order tracking.
For questions regarding the status of your order, your benefits and your right of cancellation, see our online help pages or e-mail by clicking here. You can also contact our customer service at 0969324334 Monday through Saturday from 9 am to 7:30 p.m. (cost of a local call from a landline from Metropolitan France)
L'Google:
You will be notified by mail of your order ships. At any time, you can monitor your order through our online order tracking.
For questions regarding the status of your order, your benefits and your right of cancellation, see our online help pages or e-mail by clicking here. You can also contact our customer service at 0969324334 Monday through Saturday from 9 am to 7:30 p.m. (cost of a local call from a landline from Metropolitan France)
[ Voor 88% gewijzigd door JJerome op 22-08-2011 20:59 ]
Ja... 't is gewoon rottig dat sommigen schandalig veel inslaan. Ik zou het _veel_ beter vinden wanneer er een keer een fatsoenlijke cap van 1 of 2 op zou komen
U wordt verwittigd per e-mail van uw bestelling schepen. Op elk moment kunt u uw bestelling controleren door middel van onze online order tracking.
Voor vragen over de status van uw bestelling, voordelen en uw recht van annulering, zie onze online help pagina's of e-mail door hier te klikken. U kunt onze klantendienst te contacteren ook op 0969324334 maandag tot en met zaterdag van 9u tot 19u30 (kosten van een lokaal gesprek vanaf een vaste lijn van Metropolitan Frankrijk)
google transalte
Voor vragen over de status van uw bestelling, voordelen en uw recht van annulering, zie onze online help pagina's of e-mail door hier te klikken. U kunt onze klantendienst te contacteren ook op 0969324334 maandag tot en met zaterdag van 9u tot 19u30 (kosten van een lokaal gesprek vanaf een vaste lijn van Metropolitan Frankrijk)
google transalte
Haha, heerlijk dit! Geweldig om nu een belg te zijn en frans te kunnen!
Ik heb trouwens per ongeluk een 16gb teveel besteld, cancellen? of iemand die interesse heeft?
Ik heb trouwens per ongeluk een 16gb teveel besteld, cancellen? of iemand die interesse heeft?
Let op:
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal