Heb je een directe link? Ik zie namelijk uberhaupt geen Touchpads in de store.ALPACINO schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:27:
Ik heb net op expansys account gemaakt want heb vermoeden dat ze de prijs ook gaan droppen kan gewoon niet anders. Weet iemand of je met Paypal kan betalen?
Oude prijs.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:31:
Bij de Palmstore staat overal de oude prijs nog, correct? Zo niet, heeft iemand een URL? Bestellen mensen nu daar op de gok dat ze het verschil later terugkrijgen?
http://www.expansys.com/hp-touchpad-eu-black-209138/Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:32:
[...]
Heb je een directe link? Ik zie namelijk uberhaupt geen Touchpads in de store.
Correct, er waren geruchten dat de prijs daar ook omlaag ging wat logisch is aangezien ze onderdeel zijn van hp. Alleen de vraag is hoeveel stock er is en of ze die zo en zo wel hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:31:
Bij de Palmstore staat overal de oude prijs nog, correct? Zo niet, heeft iemand een URL? Bestellen mensen nu daar op de gok dat ze het verschil later terugkrijgen?
Gelieve niet iedereen aan te sporen om zijn wijzigingen te posten, maar mijn status is veranderd. 1x Paypal 1x CC. Het wordt klaargemaakt (voor verzending ?)
Deze status is in ieder geval anders dan daarvoor, dus ze zijn bezig zoals verwacht!
Deze status is in ieder geval anders dan daarvoor, dus ze zijn bezig zoals verwacht!
ze hebben in ieder geval geen touchpads meerbartsidee schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:32:
[...]
Correct, er waren geruchten dat de prijs daar ook omlaag ging wat logisch is aangezien ze onderdeel zijn van hp. Alleen de vraag is hoeveel stock er is en of ze die zo en zo wel hebben
Waarom zou expansys de prijs verlagen? Ze hebben niet eens een voorraad?ALPACINO schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:27:
Ik heb net op expansys account gemaakt want heb vermoeden dat ze de prijs ook gaan droppen kan gewoon niet anders. Weet iemand of je met Paypal kan betalen?
Als FNAC.com gewoon iedereen max 1 levert is er meer kans op een TP voor iedereen
rm -r *
Vanwaar eigenlijk de run? Hannspree Hannspad is ook dualcore, Draait al Android en is net 60 euro duurder...
Kwaliteit is net wel van een andere categorie enkel al productiekosten worden op €300 geschat.Camiel schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:35:
Vanwaar eigenlijk de run? Hannspree Hannspad is ook dualcore, Draait al Android en ik net 60 euro duurder...
Omdat mensen kudde dieren zijn en de een de ander nog gekker maakt
Zijn er bij anderen nog ontwikkeling betreffende de amazon onsale aanbieding? Bij mij staat er nog steeds "Ship soon".
Het gaat mij niet alleen om de processor, zo is het scherm van de touchpad vele malen beter als van de hannspree. Audio is mooi helder van de touchpad en zo wel meer voordelen.Camiel schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:35:
Vanwaar eigenlijk de run? Hannspree Hannspad is ook dualcore, Draait al Android en ik net 60 euro duurder...
Maar nog afwachten of er wel een Android (3.x) op gaat draaien...bartsidee schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:36:
[...]
Kwaliteit is net wel van een andere categorie enkel al productiekosten worden op €300 geschat.
Gerucht gaat dat onsale iedereen kan leveren, wat ze tekort komen zouden ze bij hp bijbesteld hebbenCuno schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:36:
Zijn er bij anderen nog ontwikkeling betreffende de amazon onsale aanbieding? Bij mij staat er nog steeds "Ship soon".
Verwijderd
bij mij staat er ook nog steeds ship soon heb hem 21 aug besteldCuno schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:36:
Weet niet wanhoopsdaadralfbosz schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:34:
[...]
Waarom zou expansys de prijs verlagen? Ze hebben niet eens een voorraad?
Als FNAC.com gewoon iedereen max 1 levert is er meer kans op een TP voor iedereen.
Ik ben heel tevreden met webos, eigenlijk veel beter dan android, jammer alleen dat er (nog) niet veel apps zijnCamiel schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:36:
[...]
Maar nog afwachten of er wel een Android (3.x) op gaat draaien...
Bij FNAC zijn ze weer op voorraad, de 32 gb versie, helaas voor een prijs van 5xx en soms 6xx euro. Misschien gaat ie dalijk weer op 129?
Verwijderd
Expansys UK zegt het volgende:
Hello,
for the moment as our suppliers don’t offer it at discount prices at least not at this time so there is no point for us to buy from supplier at full price and then sell at fire-sale prices for loss.
we are in talks with suppliers right now but some far we got no reply or confirmation about this from them or HP directly if they will honour this rebate.
If the price will change the website will be updated accordingly.
Best regards
eXpansys UK
Hello,
for the moment as our suppliers don’t offer it at discount prices at least not at this time so there is no point for us to buy from supplier at full price and then sell at fire-sale prices for loss.
we are in talks with suppliers right now but some far we got no reply or confirmation about this from them or HP directly if they will honour this rebate.
If the price will change the website will be updated accordingly.
Best regards
eXpansys UK
Voor de zoveelste keer geen voorraad fnac, maar van 3th partylauwie0 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:40:
Bij FNAC zijn ze weer op voorraad, de 32 gb versie, helaas voor een prijs van 5xx en soms 6xx euro. Misschien gaat ie dalijk weer op 129?
zegt nu op twitter : @ Le_Marsu @ scooby25 statutes which I speak is the status of products on page articles yesterday and not a status command status.
Dus met andere woorden : als je bestelde terwijl dat hij op in stock stond en tijdens het bestellen uitverkocht werd, is het alsnog niet zeker. Het is pas zeker volgens mij dat als hij na het bestellen op in stock stond.
Dus met andere woorden : als je bestelde terwijl dat hij op in stock stond en tijdens het bestellen uitverkocht werd, is het alsnog niet zeker. Het is pas zeker volgens mij dat als hij na het bestellen op in stock stond.
Verwijderd
2 besteld bij Erwincomp.com @ 129.95/unit
Beniewd... Ze moet het nog bevestigen, buiten dat ik een orderbevestiging heb gekregen.
Bij Insight.com nog altijd CC problemen.
Beniewd... Ze moet het nog bevestigen, buiten dat ik een orderbevestiging heb gekregen.
verloren zaak, lees aub een aantal post terugVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:42:
2 besteld bij Erwincomp.com @ 129.95/unit
Bij mij stond ie na het bestellen nog op En stock, dus ik neem aan dat ik hem sowieso ga krijgen.enzoronald schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:41:
zegt nu op twitter : @ Le_Marsu @ scooby25 statutes which I speak is the status of products on page articles yesterday and not a status command status.
Hoe laat was dat?Vistaus schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:43:
[...]
Bij mij stond ie na het bestellen nog op En stock, dus ik neem aan dat ik hem sowieso ga krijgen.
lijkt er wel op jaVistaus schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:43:
[...]
Bij mij stond ie na het bestellen nog op En stock, dus ik neem aan dat ik hem sowieso ga krijgen.
In het eerste halfuur dat ze de prijs dropten bij Fnac.
Ik kijk net op fnac en de status is verandert in Ordervoorbereiding 
Uw bestelling wordt momenteel voorbereid. Een e-mail bevestigen binnenkort verzending. In Frankrijk is de levertijd over het algemeen vond 24 tot 48 uur, waarin je moet een paar extra dagen toe te voegen als u bestelt vanuit het buitenland.
Opmerking: In het geval van een pre-order ontvangt u het artikel besteld op de dag van nationale release.
Uw bestelling wordt momenteel voorbereid. Een e-mail bevestigen binnenkort verzending. In Frankrijk is de levertijd over het algemeen vond 24 tot 48 uur, waarin je moet een paar extra dagen toe te voegen als u bestelt vanuit het buitenland.
Opmerking: In het geval van een pre-order ontvangt u het artikel besteld op de dag van nationale release.
Verwijderd
*zucht*bartsidee schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:42:
[...]
verloren zaak, lees aub een aantal post terug
't zal dus niks worden >_<
Samsung Galaxy Tab 10.1 inkoopactie houden in de plaats ;-)
Update van Fnac:
Nos équipes font le maximum pour répondre favorablement au maximum de demandes #touchpad
Onze teams doen hun uiterste best om positief te reageren op de maximale # toepassingen touchpad
Nos équipes font le maximum pour répondre favorablement au maximum de demandes #touchpad
Onze teams doen hun uiterste best om positief te reageren op de maximale # toepassingen touchpad
Volgens twitter zouden ze hier binnenkort moeten verschijnen:
http://www.miitwo.co.uk/hp-touchpad-16gb-wifi/
http://www.miitwo.co.uk/hp-touchpad-32gb-wifi/
Deze site was volgens mij nog niet voorbij gekomen hier.
En Slechts enkele van de mensen die het product de status van ac "afhankelijk van de beschikbare schepen ss 4 tot 12 dagen" besteld kan worden geleverd
zeiden ze net ook.
zeiden ze net ook.
prijs toch zo'n 30% hoger daar heQuorian schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:46:
Hier staat het wat duidelijker
for customers who ordered last night:
• With the status of the product "in stock" will be delivered
• With the status of the product "subject to availability dispatched within 4 to 12 days" only part of the customer who placed the order can be served, the product is no longer available from the supplier.
• With the status of the product "subject to availability dispatched within 4 to 12 days" only part of the customer who placed the order can be served, the product is no longer available from the supplier.
Bij mij stond er gisteravond beide. Hij was in stock voor en na het bestellen en daarna stond er op de orderpagina die melding over 4-12 dagen. Ik snap er niks meer van.beest123 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:47:
Hier staat het wat duidelijker
[ Voor 15% gewijzigd door TheVivaldi op 23-08-2011 14:49 ]
Klopt maar ik vind het nog steeds een mooie prijs, verder versturen ze gewoon naar Nederland dus heb je geen Borderlinx nodig. Denk dat je dan nog goedkoper uit bent dan het uit de USA te laten komen.
[ Voor 25% gewijzigd door Quorian op 23-08-2011 14:49 ]
We hebben het al lang niet meer over de prijzen in de VS, alles is daar uitverkocht. 89pond is een mooie prijs.Quorian schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:48:
[...]
Klopt maar ik vind het nog steeds een mooie prijs.
Cogitationis poenam nemo patitur
Maar levren ze in NL?Quorian schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:46:
Heeft iemand inmiddels al een Pre 3 of Veer met korting gespot
ik denk het wel http://www.miitwo.co.uk/pages/Dispatch-%26-Delivery.html via royal nog iets
Discussie over de modderatie mag via DM of in het Telecomproviders Feedback Topic
[ Voor 85% gewijzigd door Bullet NL op 23-08-2011 15:16 ]
Ze leveren in nederland, heb ik net al even nagekeken!
Haha
Down for Maintenance
This store is currently unavailable due to high load.
We apologize for any inconvenience caused.
Blijkbaar wel, want je kunt wel een Nederlands account aanmaken.
Echter vraag ik me af of ze betrouwbaar zijn
EDIT: En MiiTwo is down!
[ Voor 4% gewijzigd door alex3305 op 23-08-2011 14:53 ]
enig idee van de kosten ?omgwtfbbq schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:52:
Ze leveren in nederland, heb ik net al even nagekeken!
Nope, werkt de Veer ook met touchpad?Domipost schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:51:
Heeft iemand inmiddels al een Pre 3 of Veer met korting gespot
maar vroeg me af, is het nou zo dat alleen een webpagina overgezet kan worden? geen docs, pics oid? dan hoef ik die hp toestellen niet.
Weet iemand toevallig hoe je kan betalen bij miitwo.co.uk? ik krijg het niet gevonden en nu is ie down
Ik vraag mij hetzelfde af, het inkopen van de touchpads vereist het snel posten van nieuwe informatie. Ik denk dat niemand zich ergert aan 'slowchat'Heinemancp schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:52:
[...]
Waarom mag dat niet? In het kader van deze verkoopactie is snel reageren van essentieel belang. Graag zou ik een uitleg hebben, en niet: zie algemene voorwaarden of "daarom" maar een onderbouwde argumentatie.
dank alvast
Idd hier hetzelfde.Sourcey schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:54:
[...]
Ik vraag mij hetzelfde af, deze inkoopactie vereist het snel posten van nieuwe informatie. Ik denk dat niemand zich ergert aan 'slowchat'
Trouwens hier een review van miitwo, schijnen een relatief nieuwe site te zijn:
http://www.reviewcentre.com/reviews264493.html
Met een CC kon je betalen, volgens mij niet met paypal.lauwie0 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:54:
Weet iemand toevallig hoe je kan betalen bij miitwo.co.uk? ik krijg het niet gevonden en nu is ie down
Staat hij hier ook op, maar dat zal voor 90% van de mensen zo zijn gok ik?Soldaaatthijs schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:46:
Ik kijk net op fnac en de status is verandert in Ordervoorbereiding
In de palm eurostore staat dit bij de pre3:
A price reduction is expected to be announced in the next 24 hours. This price reduction will apply to a Pre 3 Bundle which will include a number of accessories. To reserve this offer, please order a Pre 3 at the current price and we will refund the difference between the current listed price and the bundle price once the new reduced price has been confirmed. We expect this to be a substantial price reduction. This is a limited time offer while stocks last.
Betekent dit dat ik ook nog kan annuleren, mocht die prijs-reductie niet komen?
A price reduction is expected to be announced in the next 24 hours. This price reduction will apply to a Pre 3 Bundle which will include a number of accessories. To reserve this offer, please order a Pre 3 at the current price and we will refund the difference between the current listed price and the bundle price once the new reduced price has been confirmed. We expect this to be a substantial price reduction. This is a limited time offer while stocks last.
Ik denk dat het prima is zolang het over bestellen en leveren gaat. Maar dus geen grapjes over inkoopacties van Galaxy Tabs enzo.
Waar lees je dat? link pleaseW0153R schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:55:
In de palm eurostore staat dit bij de pre3:
http://eurostore.palm.com...e/Products/HP-FB437AA-ABU hier gewoon, eerste stuk tekst
Welles
Knap dat je dat kan lezen, want bij mij is de site down.roy.ahuis schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:57:
http://eurostore.palm.com...e/Products/HP-FB437AA-ABU hier gewoon, eerste stuk tekst
dit soort opmerkingen zijn niet nodig!
[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 23-08-2011 15:16 ]
Ik zit hier op de duitse variant (ivb met euro) en daar staat niks overVistaus schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:58:
[...]
Knap dat je dat kan lezen, want bij mij is de site down.
Ik heb het ook gezien.
Dit voegt helemaal niets toe!
Dit voegt helemaal niets toe!
[ Voor 49% gewijzigd door Bullet NL op 23-08-2011 15:17 ]
Wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is, ik kan hem gewoon bezoeken. Bewijs (screenshot) : http://www.royahuis.nl/up...8-23_om_14.59.04_9301.pngVistaus schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:58:
[...]
Knap dat je dat kan lezen, want bij mij is de site down.
Welles
Niet echt slim van websites om aankondigingen voor de touchpad op twitter te melden. Ze verdienen amper op die lagere prijzen en nu is hun hele website plat waardoor ze geen andere inkomsten kunnen genereren.
http://eurostore.palm.com...e/Products/HP-FB368UA-ABB
is te bestellen alleen voor de hoge prijs en niets over een reductie
is te bestellen alleen voor de hoge prijs en niets over een reductie
Ik had nu zeker een Ipad2 kunnen kopen met alles erop en eraan als ik was gaan werken i.p.v. op i-net rondhangen om $99 pad te scoren
Maar ja dit kun je ook als moderne ''hunt'' zien en je wilt natuurlijk met trofee naar huis gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door ALPACINO op 23-08-2011 15:02 ]
Verwijderd
Voor degenen die bij Insight.com willen proberen: verloren moeite. Je kan geen CC gegevens aan je account toevoegen en zonder het opslaan van de gegevens loopt de bestelling vast op een error. Of je moet zin hebben om lang naar 1-800-INSIGHT te bellen.
Mwah dit hele verhaal is natuurlijk prachtig gratis reclame.Quorian schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:59:
Niet echt slim van websites om aankondigingen voor de touchpad op twitter te melden. Ze verdienen amper op die lagere prijzen en nu is hun hele website plat waardoor ze geen andere inkomsten kunnen genereren.
Weer een aankondiging: https://twitter.com/#!/Ma...status/105658748390998018
Ik weet niet of dat hem gaat worden, ik zie sinds vanochtend 293 In-stock staan bij de 16Gb versie. De 32Gb versie is rond het middaguur van ongeveer 5000 ineens naar 833 In-stock gezakt en sindsdien niet meer aangepast. Ik denk niet dat er realtime wordt bijgewerkt met hun voorraadstatus. Ik zou graag de 32Gb versie bestellen als mijn 16Gb Onsale Amazon order niet doorgaat maar twijfel aan Insight.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:25:
Bij Insight kun je er nog vinden, maar zit je vast bij invoeren van CC gegeven, dé enige betalingsmethode.
Je hebt een dag vrij genomen voor de touchpad?ALPACINO schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:01:
Ik had nu zeker een Ipad2 kunnen kopen met alles erop en eraan kunnen kopen als ik was gaan werken i.p.v. op i-net rondhangen om $99 pad te scorenMaar ja dit kun je ook als moderne ''hunt'' zien en je wilt natuurlijk met trofee naar huis gaan.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
*knip* Post iets zinvols of laat het reageren achterwege!
[ Voor 86% gewijzigd door Bullet NL op 23-08-2011 15:18 ]
Miitwo net een account aangemaakt voor site down ging
Als er nog mensen een TP zoeken zou ik nu echt opschieten, want USA is bijna weer wakker. en toen dat gisteren zo was gingen de een-na-de-andere website plat.
Dit mag in vervolg via een Topic Report, ondanks dat ik begrip heb je voor je post is deze netzo off topic.
[ Voor 81% gewijzigd door Bullet NL op 23-08-2011 15:22 ]
Haha, je hebt gelijk. Niet gelezen. Dit bericht kwam weer uit een ander bericht wat 1 minuut geleden gepost is. Mijn excuses.
Zoals aangegeven 0% kans dat je zowel bij INSIGHT als bij Erwincomp je TP krijgt. Ze hebben beide geen stockcontrol en staan al het halve weekend open voor orders, daarnaast hebben zo ook een 'shady' reputatie.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:01:
Voor degenen die bij Insight.com willen proberen: verloren moeite. Je kan geen CC gegevens aan je account toevoegen en zonder het opslaan van de gegevens loopt de bestelling vast op een error. Of je moet zin hebben om lang naar 1-800-INSIGHT te bellen.
FNAC Monaco maakt me gek. Ze nemen gewoon de telefoon niet op. Loop er straks dan maar even langs, nu te warm. Mochten ze op voorraad zijn dan koop ik er wel een aantal, als ik weer in NL ben kan ik ze wel hier aanbieden voor de FNAC prijs.
[ Voor 37% gewijzigd door Damocles.NL op 23-08-2011 15:07 ]
Die zie ik inderdaad ook. Neem aan dat je die altijd nog kan cancellen?roy.ahuis schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:57:
Geen idee, ik waag het er niet op denk ik. Er zitten ook wat accessoires bij, wat heel goed maar ook heel slecht kan uitpakken (price-wise)...Domipost schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:07:
[...]
Die zie ik inderdaad ook. Neem aan dat je die altijd nog kan cancellen?
Welles
Ik vind het toch een beetje tricky, met accessoires bundles. strack wordt die €300, omdat er een heel pakket van laders etc bij zit.Domipost schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:07:
[...]
Die zie ik inderdaad ook. Neem aan dat je die altijd nog kan cancellen?
Cogitationis poenam nemo patitur
Pre 3 topic:
HP Pre 3 - deel 1
HP Pre 3 - deel 1
Kunnen we het topic niet even aanpassen naar de hp hunt deals ofzo (zodat het WEL binnen de regels valt) ik vindt het een beetje flauw om hier erg moeilijk over te doen. Nu moet ik 2 topics gaan checkenBullet NL schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:09:
[modbreak]
Dit is een aankoop en levertijd topic van HP Touchpad's.... Ondanks eerdere waarschuwingen blijven we hier berichten lezen die hier helemaal niet ter zake doen.
Het is niet nodig om het hele bestelproces te bespreken, we hoeven dan ook niet te weten alsof je wel of geen e-mail hebt ontvangen. Tevens is dit niet het topic waar accesoires worden besproken, indien er voor jouw betreffende Touchpad nog geen accessoires topic is dan staat het je natuurlijk vrij om deze aan te maken.
Ik herhaal het nog maar eens; GEEN slow chat & GEEN off topic discussies!
[/]
*knip*
Zoals ik eerder heb geschreven, discussie over de moderatie staan we niet toe in het betreffende topic, dit mag via DM naar de MOD's of in het Telecomproviders Feedback Topic
Zoals ik eerder heb geschreven, discussie over de moderatie staan we niet toe in het betreffende topic, dit mag via DM naar de MOD's of in het Telecomproviders Feedback Topic
[ Voor 84% gewijzigd door Bullet NL op 23-08-2011 15:25 ]
Zo veel mogelijk relevant dan:
De Palm eurostore is langzaam, maar niet kapot. Pagina's laden half, en na een paar minuten helemaal. Geef het dus de tijd. Verzending is £12 naar Nederland.
en FFS: niet slowchatten over het verbod op slowchatten
De Palm eurostore is langzaam, maar niet kapot. Pagina's laden half, en na een paar minuten helemaal. Geef het dus de tijd. Verzending is £12 naar Nederland.
en FFS: niet slowchatten over het verbod op slowchatten
[ Voor 15% gewijzigd door gebradenkip op 23-08-2011 15:14 ]
Behalve aan de mod zelf danHeinemancp schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:12:
[...]
die GoT regels zijn er toch voor zodat mensen zich niet ergeren. in dit topic ergert niemand zich hieraan, dus ik denk dat deze Mod een beetje onnodig is.
Eens. Normaal ben ik het eigenlijk altijd eens met de mods. Maar gezien alle gekte vind ik dat er deze keer wel een oogje dichtgeknepen mag worden.Heinemancp schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:12:
[...]
die GoT regels zijn er toch voor zodat mensen zich niet ergeren. in dit topic ergert niemand zich hieraan, dus ik denk dat deze Mod een beetje onnodig is.
Om toch iets meer ontopic te gaan. Zijn er nog meer mensen die hem op amazon.co.uk besteld hebben terwijl hij op out of stock stond, wat is de kans dat amazon nog gaat leveren? Heb nog geen statement van hun langs zien komen.
[ Voor 21% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 23-08-2011 15:14 ]
Ps4/switch gamer
Ik ook niet, het is juist fijn zo. Weet je waar je aan toe bent qua Touchpad bestellen.
Mocht het zover komen, dan hou ik me aanbevolen.Damocles.NL schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:06:
FNAC Monaco maakt me gek. Ze nemen gewoon de telefoon niet op. Loop er straks dan maar even langs, nu te warm. Mochten ze op voorraad zijn dan koop ik er wel een aantal, als ik weer in NL ben kan ik ze wel hier aanbieden voor de FNAC prijs.
Ik ben met de MOD eens dat het een beetje een chaos wordt, maar ik denk dat dit inherent is aan deze bijzondere uitverkoop.
Ikzelf laat weten als ik vooruitgang heb bij FNAC... tot die tijd, kijk en check ik regelmatig of er verandering is van de status (zonder dat te vermelden).
ik heb er wel moeite mee met offtopic gebeuren, ik ben hier om te kijken en deals te scoren, als ik over half uur weer kijk, moet ik 90% van de berichten doorlezen die geen inhoud bevatten, zoals deze bericht ook!
Verwijderd
Ik ook niet! maar als iedereen dat gaat zeggen wordt het natuurlijk wel een slowchat topic.
Ik houd twitter al 2 dagen in de gaten, en heb nog steeds niks gekocht. Geen een store wilde naar Nederland versturen
Ik houd twitter al 2 dagen in de gaten, en heb nog steeds niks gekocht. Geen een store wilde naar Nederland versturen
Mod bannen dan maar
On topic: Mail gestuurd in het frans maar natuurlijk een FAQ standaard email terug gehad. Voor diegenen die hun CC fout hadden met voor & achternaam omgedraaid: Gewoon je CC nogmaals (goed) aan je account toevoegen als de betaling nog niet gedaan is.
Ik heb de volledige naam opgegeven zoals die op de kaart staat, moet goed zijn volgens mij.Pinky-H9 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:17:
[...]
Mod bannen dan maar
On topic: Mail gestuurd in het frans maar natuurlijk een FAQ standaard email terug gehad. Voor diegenen die hun CC fout hadden met voor & achternaam omgedraaid: Gewoon je CC nogmaals (goed) aan je account toevoegen als de betaling nog niet gedaan is.
nom = achternaam
prenom = voornaam
Sommigen hadden dit omgedraaid
prenom = voornaam
Bedankt, ik moet dit even gaan aanpassen.SAWYER schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:23:
nom = achternaam
prenom = voornaam
Edit:
Als ik een nieuwe kaart wil toevoegen vraagt hij niet om een naam.
[ Voor 14% gewijzigd door Soru op 23-08-2011 15:25 ]
Hoe pas je dat aan? Denk dat ik ook fout zit.
Ps4/switch gamer
Onderaan de "mijn account" pagina.NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:25:
[...]
Hoe pas je dat aan? Denk dat ik ook fout zit.
Reactie van Moderator:
dus wel minder spammen, er zijn mensen die dat dus niet relaxed vinden en daar moet rekening mee gehouden worden.We hebben niets tegen het specifieke topic, het gaat alleen om het grote aantal niet zinvole berichten.... We hoeven niet te weten als een mail wel/niet aankomt.
Ik krijg om de 5 min 10 topic reports voor mijn neus omdat mensen vinden dat het topic wel een chatbox lijkt en echt zinnige tips lastig zijn te vinden.
Kortom, het topic gaat gewoon te veel off topic en daar sturen we op bij.
Je bedoelt bij 'mes cartes' heb je dan een nieuwe toegevoegd?
Ps4/switch gamer
Let op:
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal