Jij denkt dat HP op deze hype zit te wachten? Ze gaan geen WebOS hardware meer maken, en ze staan als zakelijke dienstverlener in hun hemd omdat hun online winkel faalt.
Ik weet wel zeker dat HP op deze hype zit te wachten, ze wisten echt wel waar ze aan begonnen toen ze prijs naar 99 dollar lieten zakken.
Beter hadden ze dit centraal geregeld i.p.v. iedere webshop die zijn eigen prijs zet
snap niet dat de hp palm store niet de nieuwe lage oprijzen heeft
http://eurostore.palm.com...e/Products/HP-FB437AA-ABU
http://eurostore.palm.com...e/Products/HP-FB437AA-ABU
Hah, zo te zien hebben ze de stekker van staples.co.uk er nu helemaal uit getrokken.
De helft van alle webshops op internet wordt op dit moment helemaal geDDOS'ed.
[ Voor 33% gewijzigd door --MeAngry-- op 23-08-2011 12:04 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Ik snap niet dat B&N mijn order nog steeds niet heeft geannuleerd... zou het...
Ik zet al mijn geld op FNAC: besteld op 22-08 om 21.10 uur
Ik zet al mijn geld op FNAC: besteld op 22-08 om 21.10 uur
Hmm. Nog steeds geen update van FNAC , maar dat is niets bijzonders. Die zullen het druk genoeg hebben. Was gisteren in Duitsland in de Saturn, stom dat ik niet even heb nagevraagd naar de prijs van de Pre 3! Die stond op 199,- simlockvrij, maar wellicht hadden ze wat met de prijs kunnen doen nav HP's persbericht.
Due to unexpected customer demand for this item, our inventory was depleted prior to your order being processed so we are unable to fulfill this item as requested. Consequently, we have canceled your order and you will not be billed for this amount.
You may see an authorization on your credit or debit card for the order, but please be assured you will not be charged. The authorization will be released in accordance with your bank's policies.
We sincerely regret any inconvenience that this may have caused.
dit bericht kreeg ik van barnes & noble.
krijg ik nu mijn geld gewoon terug gestuurd(paypal) of moet ik er zelf achterna zitten?
You may see an authorization on your credit or debit card for the order, but please be assured you will not be charged. The authorization will be released in accordance with your bank's policies.
We sincerely regret any inconvenience that this may have caused.
dit bericht kreeg ik van barnes & noble.
krijg ik nu mijn geld gewoon terug gestuurd(paypal) of moet ik er zelf achterna zitten?
you will not be billed for this amount.
Gewoon afwachten en heb je na een paar dagen nog niks dan even een belletje geven
Gewoon afwachten en heb je na een paar dagen nog niks dan even een belletje geven
^^ Dat klopt zeker. De grote vraag is: wat wil HP hiermee bereiken? Naamsbekendheid hadden ze al, naamsbekendheid van de touchpad hebben ze nu (ik had nog nooit van dat kreng gehoord, heb het niet nodig, en toch heb ik er nu 2 in bestelling staanbartsidee schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:58:
[...]
Dat creëert niet zo'n hype zoals nu natuurlijk

Vroeger heette dat gewoon het Slashdot-effect...--MeAngry-- schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:03:
WebOS kunnen verkopen?RemcoDelft schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:20:
[...]
^^ Dat klopt zeker. De grote vraag is: wat wil HP hiermee bereiken? Naamsbekendheid hadden ze al, naamsbekendheid van de touchpad hebben ze nu (ik had nog nooit van dat kreng gehoord, heb het niet nodig, en toch heb ik er nu 2 in bestelling staan), maar naamsbekendheid voor een product waar ze mee stoppen is zinloos!
Verwijderd
FNAC: Half uur geleden gewijzigd van "controle bancaire" of zoiets naar "Commande en preparation"
Uw bestelling wordt momenteel voorbereid. Een e-mail bevestigen binnenkort verzending. In Frankrijk is de levertijd over het algemeen vond 24 tot 48 uur, waarin je moet een paar extra dagen toe te voegen als u bestelt vanuit het buitenland.
Opmerking: In het geval van een pre-order ontvangt u het artikel besteld op de dag van nationale release.
Ze willen van hun onverkoopbare voorraad af, zo snel mogelijk om zoveel mogelijk cash te genereren in zo kort mogelijke tijd. Zooi die in hun magazijnen blijft liggen kost alleen maar geld uiteindelijk. Nu kunnen ze er nog wat voor krijgen, over een half jaar misschien nog maar de helft.RemcoDelft schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:20:
[...]
^^ Dat klopt zeker. De grote vraag is: wat wil HP hiermee bereiken? Naamsbekendheid hadden ze al, naamsbekendheid van de touchpad hebben ze nu (ik had nog nooit van dat kreng gehoord, heb het niet nodig, en toch heb ik er nu 2 in bestelling staan), maar naamsbekendheid voor een product waar ze mee stoppen is zinloos!
Lucky you ik sta al 14 uur op "Commande en preparation" en verrandert weinigVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:21:
FNAC: Half uur geleden gewijzigd van "controle bancaire" of zoiets naar "Commande en preparation"
[...]
SamePinky-H9 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:23:
[...]
Lucky you ik sta al 14 uur op "Commande en preparation" en verrandert weinig

Verwijderd
Nja, er staat ook 24 tot 48 uur.... Even geduld lijkt me dus.Pinky-H9 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:23:
[...]
Lucky you ik sta al 14 uur op "Commande en preparation" en verrandert weinig
Ah, op Eurostore.palm.com is de voorraadstatus gewijzigd nar OoS
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
via twitter:
@carmelo42: super ... la #fnac annule toutes les commandes de #hp #touchpad à 99€... quelle bande de nazes !
Bij Darty staat hij niet meer op de site.
Fnac ook niet meer.
Zijn er nog andere franse webshops die hem verkopen?
Fnac ook niet meer.
Zijn er nog andere franse webshops die hem verkopen?
dan maar ipad 1 hunten voor 299,- in de VS??
Toch maar een weblog?
Ik geloof er niets van dat ze alle bestellingen cancelen. Misschien wel degene die besteld zijn met de 4-12 dagen levertijd, maar dat mag geen verrassing zijn.
Geen bron helaas.. dus gewoon weer een gerucht om hier reacties te krijgen natuurlijk
Gelukkig een 32Gb besteld
rm -r *
Die is hier al vaker besproken en schijnt niet betrouwbaar te zijn.Quorian schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:35:
Hier is de 16 GB momenteel leverbaar
http://www.erwincomputers.com/fb454utaba.html
Die staat daar al meer dan 2 uur als op voorraad, denk dat ze hun voorraad niet bijhouden..
[url=http://sk.nkon.nl]
Quorian schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:35:
Hier is de 16 GB momenteel leverbaar
http://www.erwincomputers.com/fb454utaba.html
bartsidee schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:48:
[...]
Vooral niet doen, stond op slickdeals een hele thread over slechte reacties. Ze houden daarnaast geen stock bij maar processen je order handmatig de volgende dag. Aangezien hij al 2 dagen online staat hebben ze daar 10.000+ order op misschien 10 devices
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Durfde het zelf ook niet aan om daar te bestellen, maar hij staat nog altijd bij slickdeals als "Places Live With Drop"
bij dabs heb ik wel 1 tje in mij winkelmandje maar : Orders to BFPO addresses
Due to circumstance beyond our control, we are unable to accept any orders which are to be delivered to a BFPO address.
helaas
Due to circumstance beyond our control, we are unable to accept any orders which are to be delivered to a BFPO address.
helaas
[ Voor 3% gewijzigd door Hippowave op 23-08-2011 12:44 ]
ik was bij de laatste stap @ dabs (account moeten aanmaken, duurt weer lang) en hij is out of stock. en ja, ik heb een uk adres ingevuld.
Nee, een partner van ze heeft ze in stock, voor € 627,13
Waarom staan ze dan voor de volle prijs?Rev! schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:49:
Waarom zou FNAC annuleren? Ze zijn volgens de site nog gewoon in stock?
Ze zijn dan wederverkoper voor een andere winkel met bijbehorende (hogere) prijzenRev! schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:49:
Waarom zou FNAC annuleren? Ze zijn volgens de site nog gewoon in stock?
[ Voor 51% gewijzigd door arjants op 23-08-2011 12:52 ]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
ik vraag me af in hoeverre de fransen straks chauvinistische trekjes gaan krijgen en alle buitenlandse order cancellen en wat ze hebben naar de franse markt zelf gaat.
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
Reken maar niet dat ze dat gaan doen....Zuluman schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:52:
ik vraag me af in hoeverre de fransen straks chauvinistische trekjes gaan krijgen en alle buitenlandse order cancellen en wat ze hebben naar de franse markt zelf gaat.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
ook hier is de status veranderd naar "Commande en préparation" (order prepared) met de 24/48 uur melding daarbij. Lijkt positief. Gisteren trouwens om 21:00 besteld met CC. 2x 16gb
Wat ik me net afvroeg, hoe zit het eigenlijk met garantie e.d.? kan dat in NL geregeld worden of moet ik hem dan weer terugsturen naar de VS?
Voor die prijs?Heinemancp schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:55:
Wat ik me net afvroeg, hoe zit het eigenlijk met garantie e.d.? kan dat in NL geregeld worden of moet ik hem dan weer terugsturen naar de VS?
Als ik HP was zou ik zeggen bekijk het maar, je krijgt het voor 100 euro or less naar je garantie kan je fluiten
Garantie is toch wettelijk verplicht in ieder geval binnen de EU? Alleen moet je je dan melden bij de verkoper...erofact schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:57:
[...]
Voor die prijs?
Als ik HP was zou ik zeggen bekijk het maar, je krijgt het voor 100 euro or less naar je garantie kan je fluiten
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Ik denk dat het zoiets wordtHeinemancp schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:55:
Je hebt gewoon garantie alleen weet ik niet of er world wide dekkking op zit (net zoals de hp laptops). Dat zou je even kunnen nakijken.
als je op Commande en préparation klikt.beest123 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:02:
Waar staat de 24/48uur melding?
"Your order is currently being prepared. An email will confirm shortly shipment. In France, the delivery time is generally found 24 to 48 hours, which you must add a few extra days if you order from a foreign country.
Note: In the case of a pre-order you will receive the item ordered on the day of national release."
Google vertaler
Note: In the case of a pre-order you will receive the item ordered on the day of national release."
Google vertaler
Dat is heel erg bekend. Ze hebben het grootste deel van de orders teruggedraaid met een slap excuus over voorraad die niet actueel is. Niet meer van deze tijd voor een relatief groot bedrijf. Je kan toch geen credit card belasten zonder een lock te zetten op je stock. Nou wel dus, maar het zou niet moeten kunnen. Ik heb ze daar een pissig mailtje over gestuurd daar ik het nu juist altijd een sympathiek bedrijf vindt en heel bewust een nook ipv een kindle gekocht heb omdat ik niet hou van het vendor lock in systeem van Amazon en Apple.bartsidee schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:24:
[...]
Is bekend dat B&N stock problemen heeft een veel orders cancelled
Doen ze dit
[ Voor 84% gewijzigd door Ginz op 23-08-2011 13:06 ]
en niet meer relevant
[ Voor 55% gewijzigd door Nanax op 23-08-2011 13:07 ]
Je creditcard is nog niet belast enkel alleen geautoriseerd. Oftwel in een soort van borg gezet, dit wordt automatisch vrijgegeven door je bank als ze het niet claimen na enkele dagen.max3D schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:04:
[...]
Dat is heel erg bekend. Ze hebben het grootste deel van de orders teruggedraaid met een slap excuus over voorraad die niet actueel is. Niet meer van deze tijd voor een relatief groot bedrijf. Je kan toch geen credit card belasten zonder een lock te zetten op je stock. Nou wel dus, maar het zou niet moeten kunnen. Ik heb ze daar een pissig mailtje over gestuurd daar ik het nu juist altijd een sympathiek bedrijf vindt en heel bewust een nook ipv een kindle gekocht heb omdat ik niet hou van het vendor lock in systeem van Amazon en Apple.
Doen ze dit
Was trouwens wel te verwachten, B&N heeft bijna een dag online gestaan terwijl andere inclusief een aantal grote als amazon binnen een half uur OOS waren
[ Voor 8% gewijzigd door bartsidee op 23-08-2011 13:09 ]
Hoezee!!!!!
FNAC UPDATE: Commande en préparation
FNAC UPDATE: Commande en préparation
Votre commande est actuellement en cours de préparation. Un mail vous confirmera très prochainement son expédition. En France, le délai de distribution généralement constaté est de 24 à 48 heures, auquel vous devez ajouter quelques jours supplémentaires si vous commandez depuis un pays étranger.
À noter : Dans le cas particulier d’une pré-commande, vous recevrez l'article commandé le jour de sa sortie nationale.
Eindelijk goed nieuws!Uw bestelling wordt momenteel voorbereid. Een e-mail bevestigen binnenkort verzending. In Frankrijk is de levertijd over het algemeen vond 24 tot 48 uur, waarin je moet een paar extra dagen toe te voegen als u bestelt vanuit het buitenland.
Opmerking: In het geval van een pre-order ontvangt u het artikel besteld op de dag van nationale release.
Dat heeft iedereen toch al?
Ik denk de was pas blij kunnen zijn als het verscheept hebben.
Verwijderd
Het lijkt erop dat misco.co.uk op het punt staat zijn prijzen aan te passen.
Ze gaan het announcen via: Misco_UK twitter dus houd deze in de gaten. Website is erg moeilijk bereikbaar atm. Succes!
Ze gaan het announcen via: Misco_UK twitter dus houd deze in de gaten. Website is erg moeilijk bereikbaar atm. Succes!
Ik had al een aantal website's gevonden waar ik hem kon bestellen, echter alleen US only en/of geen PayPal.
Die status verandering bij FNAC waar zoveel het over hebben had ik gister eigenlijk direct na het bestellen al.
Verwijderd
Misco.co.uk ligt er nu uit.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:12:
Belangrijkste vraag : Wel of niet paypallable en shipping naar NL ?Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:12:
Zou je deze sites kunnen mededelen?gerwim schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:13:
[...]
Ik had al een aantal website's gevonden waar ik hem kon bestellen, echter alleen US only en/of geen PayPal.
Same here.. Maar ze zijn dus iig bezigAutodrop schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:14:
Die status verandering bij FNAC waar zoveel het over hebben had ik gister eigenlijk direct na het bestellen al.
Hetzelfde verhaal hier.Autodrop schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:14:
Heeft iemand FNAC aan de lijn gehad, een email gestuurd??
Why partner with HP? We have the experience, supporting more than 1 million applications worldwide. We use a balanced, global delivery model to drive down costs while reducing risk. We design applications for lower TCO over their lifetime. And we have a proven track record, meeting or exceeding service levels 98 percent of the time.gebradenkip schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:00:
Jij denkt dat HP op deze hype zit te wachten? Ze gaan geen WebOS hardware meer maken, en ze staan als zakelijke dienstverlener in hun hemd omdat hun online winkel faalt.
Kennelijk is het niet de bedoeling dat HP´s services intensief gebruikt worden. Dan kom je dus in die 2% terecht hebben ze netjes gedemonstreerd. Ik zou toch eens ergens anders kijken voor dat ik Oracle/HP als e-commerce oplossing begon.
Ze wilden af van hun pc en mobiele divisie, maar ik wist niet dat ze ook van de grote services en zware machines afwilden. Ze maken er in ieder geval geen goede reclame voor
De laatste Amerikaanse site waar ik op klikte, gaf daarna de optie om 1 jaar garantie te kopen voor iets van 70 dollar.Heinemancp schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:55:
Het zou me dus niets verbazen als deze dump-actie zonder garantie is in de VS. Binnen de EU lukt dat ze niet.
Can I place an order from outside the UK?FlyEragon schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:14:
[...]
Belangrijkste vraag : Wel of niet paypallable en shipping naar NL ?
We currently only deliver to UK, Channel Islands and the Republic of Ireland addresses. However Systemax operates in many European countries as well as the US. For full details visit our Worldwide partners page.
bron: FAQ op de misco-site
Die authorisatie betekent dat zij een lock op dat bedrag zetten terwijl ze niet een lock op het produkt zetten. Het lijkt me zelfs strafbaar.bartsidee schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:08:
[...]
Je creditcard is nog niet belast enkel alleen geautoriseerd. Oftwel in een soort van borg gezet, dit wordt automatisch vrijgegeven door je bank als ze het niet claimen na enkele dagen.
Was trouwens wel te verwachten, B&N heeft bijna een dag online gestaan terwijl andere inclusief een aantal grote als amazon binnen een half uur OOS waren
TouchpadVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:12:
Of
Pre?
Jammer dat Misco.co.uk dan geen optie is als ze niet shippen buiten de UK.
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Die van mij heeft dus tot nu op het checken van de creditcard gestaan, wat dus weer slecht nieuws was.beest123 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:11:
Dat heeft iedereen toch al?
Nu ga ik mee met de "gewone" groep.
Borderlinx?thof schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:18:
Jammer dat Misco.co.uk dan geen optie is als ze niet shippen buiten de UK.
Misco.co.uk ligt echt plat...bestellen gaat waarschijnlijk nooit lukken. Een account aanmaken lukt al niet eens.
lol die mensen uit engeland hebben al genoeg tablets door rellen
[ Voor 3% gewijzigd door Hippowave op 23-08-2011 13:22 ]
Alleen de sjonniesHippowave schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:22:
lol die mensen uit engeland hebben al genoeg tablets door rellen
bij dabs vastgelopen bij creditcard verificatie....
De eerste tablets zijn all kennelijk afgeleverd in Frankrijk.
DABS is OOSbartsidee schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:26:
bij dabs vastgelopen bij creditcard verificatie....
Bron?beest123 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:27:
De eerste tablets zijn all kennelijk afgeleverd in Frankrijk.
Was op 4chan, thread is nu 404. Kan ook gewoon een troll geweest zijn
Dat zal best maar zolang ik hem nog zie voor die prijs en kan betalen vindt ik het prima
Verwijderd
En op Samenkopen zit men te zeggen dat er 5000 geannuleerd zijn...
Zucht, er zijn mensen die er 4 of zo hebben en ik wil er maar eentje en dan nog.
Zucht, er zijn mensen die er 4 of zo hebben en ik wil er maar eentje en dan nog.
Waar gecanceld?Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:31:
En op Samenkopen zit men te zeggen dat er 5000 geannuleerd zijn...
Dit kreeg ik net NL leveranciers te horen
CentralPoints
"Beste Eric,
Deze prijzen zijn bij onze leverancier (nog) niet doorgevoerd. Vooralsnog staan ze dus voor de originele prijs op de website.
Met vriendelijke groet,"
Palmstore
Dear Customer,
Thank you for contacting the Palm Store Customer Service.
HP/ Palm did not confirm new prices for Palm products in Europe yet.
We expect official announcement to be released within 24 hours.
All prices will then be updated in the Euro Store and you will be able to
place order from there.
The Palm Store Customer Service thanks you for the opportunity to assist
you and hopes to have been of assistance.
Kind Regards,
Computer Universe.de zegt dit. Hier kan je gewoon met pp betalen en is in NL verkrijgbaar.
Dear Mr.
Thanks for your inquiry. We're sorry to say that we can't confirm this yet. Pre-orders exceed available units, too, so we're not certain for how much longer we can offer this model at all.
Best regards
MaxIct
Beste Eric
Helaas doen wij hier niet aan mee en hebben eigen voorraad zonder prijsprotectie HP.
MvG
Jeroen
Max ICT BV
CentralPoints
"Beste Eric,
Deze prijzen zijn bij onze leverancier (nog) niet doorgevoerd. Vooralsnog staan ze dus voor de originele prijs op de website.
Met vriendelijke groet,"
Palmstore
Dear Customer,
Thank you for contacting the Palm Store Customer Service.
HP/ Palm did not confirm new prices for Palm products in Europe yet.
We expect official announcement to be released within 24 hours.
All prices will then be updated in the Euro Store and you will be able to
place order from there.
The Palm Store Customer Service thanks you for the opportunity to assist
you and hopes to have been of assistance.
Kind Regards,
Computer Universe.de zegt dit. Hier kan je gewoon met pp betalen en is in NL verkrijgbaar.
Dear Mr.
Thanks for your inquiry. We're sorry to say that we can't confirm this yet. Pre-orders exceed available units, too, so we're not certain for how much longer we can offer this model at all.
Best regards
MaxIct
Beste Eric
Helaas doen wij hier niet aan mee en hebben eigen voorraad zonder prijsprotectie HP.
MvG
Jeroen
Max ICT BV
Max ICT raakt z'n voorraad dus nooit meer kwijt
Ik zou de palmstore dus wel even in de gaten houden. (Kan je daar betalen met paypal?)
Daar hebben ze ook de pre3, even watchen dusbeest123 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:35:
Ik zou de palmstore dus wel even in de gaten houden. (Kan je daar betalen met paypal?)
MAC ICT gaat dus nooit meer een grote voorraad HP producten inslaan? ;-)
Ja, daar kan je betalen met PayPal en ze leveren ook naar Nederland (de Duitse Palmstore tenminste, de anderen heb ik niet gecheckt).beest123 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:35:
Bij de DE palmstore hebben ze de 16GB helemaal niet op voorraad. Probeer even uit te vogelen hoe en waar je kan bestellen en betalen, alvast.
Welles
Ze hebben de Pre 3 ook bij PDATechCenter.nl, echter voor de volle prijs.bartsidee schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:36:
[...]
Daar hebben ze ook de pre3, even watchen dus
bij welk land in palm store zou ik het best geluk hebben
Ik zou de UK site in de gaten houden.Hippowave schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:37:
Engeland als je de 16 GB wil, Duitsland als je de 32 GB wil.Hippowave schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:37:
Mijn B&N bestelling is dus gecancelled, was er ook laat mee... enige hoop is op FNAC maar heb het gevoel dat die ook gecancelled wordt net als bij B&N.. Was er wel snel mee met FNAC maar ben benieuwd..
Oh god
Maar hoe kan FNAC nu al cancelen als ze zelf op de site hadden staan dat de orders voor over 4-12 dagen waren, wanneer waarschijnlijk nieuwe stock zou komen.
[ Voor 34% gewijzigd door Soru op 23-08-2011 13:39 ]
Let op:
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal