Bij paypal staat status: in behandeling wtf????
Heeft iemand een 16 GB van FNAC met verzenddatum in de mail?
Ik geloof dat de eerste 32 GB's dit hadden maar ik zie niemand met 16 GB.
Ik geloof dat de eerste 32 GB's dit hadden maar ik zie niemand met 16 GB.
Bij mij staat er ook een shipping date. Ik hoop het echt. Gewoon eentje binnenkrijgen is al leuk.gebradenkip schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:34:
[...]
Mijne is nagenoeg hetzelfde, behalve dan weer die shipping date.
[afbeelding]
Ik heb hetzelfde als jou staan. Hopelijk wordt ie niet gecancelled. Mijn amazon order (niet van onsale overigens, maar direct van amazon) is ook nog steeds niet geshipped. Dus ik heb er dalijk 0 1 of 2 van die dingen.gebradenkip schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:34:
[...]
Mijne is nagenoeg hetzelfde, behalve dan weer die shipping date.
[afbeelding]
Ik heb trouwens express dde 32gb versie besteld omdat ik er van uit ging dat deze minder populair zou zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 22-08-2011 21:35 ]
Ps4/switch gamer
Ik ben dus waarschijnlijk fucked bij mij staat er niks
Kan iemand er eentje voor mij bestellen
Facts don't care about your feelings
Je hebt gelijk ook hoor met je 30 tablets... Net of Donald Trump dacht, oh, misschien willen deanderen er ook wel een...
En nou niet gelijk allemaal weer huilie huilie gaan doen...
If you`re not first, you`re last .
Pays-basmelvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:36:
Ik kan geen Netherlands invullen bij registratie?
Ps4/switch gamer
Heeft iemand hier een directe betaling gedaan via bank-paypal????
30 van die dingen bestellen is gewoon ASO tenzij deze voor kostprijs naar medetweakers gaan.G64 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:36:
Je hebt gelijk ook hoor met je 30 tablets... Net of Donald Trump dacht, oh, misschien willen deanderen er ook wel een...
Ps4/switch gamer
Ja, er staat ook bij de staat bij mijn verzending dat ze ermee bezig zijn in plaats van simpelweg dat ik hem besteld heb.NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:35:
[...]
Ik heb hetzelfde als jou staan. Hopelijk wordt ie niet gecancelled. Mijn amazon order (niet van onsale overigens, maar direct van amazon) is ook nog steeds niet geshipped. Dus ik heb er dalijk 0 1 of 2 van die dingen.
Ik heb trouwens express dde 32gb versie besteld omdat ik er van uit ging dat deze minder populair zou zijn.
Als er bij je orderstatus onder "Expédié le" een datum staat, heb je er volgensmij een uit de voorraad. Staat er geen datum, dan is je status "disponibilité, expédié sous 4 à 12 jours". Oftewel, beschikbaar binnen 4 tot 12 dagen. Kan me niet voorstellen dat ze die nog krijgen...
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Tja, ook wel respect voor de investering van 5k.
Ik zei het al, ik durf het niet aan.
Anders had ik hetzelfde misschien wel gedaan. Succes met de verkoop!
Ik zei het al, ik durf het niet aan.
Anders had ik hetzelfde misschien wel gedaan. Succes met de verkoop!
Potverdomme, vulde ik dus met mijn domme kop een verkeerde datum in van mijn creditcard.
Help ik tientallen mensen aan een touchpad, zit ik zelf zonder door een tikfout
Help ik tientallen mensen aan een touchpad, zit ik zelf zonder door een tikfout
Ik heb nog niet eens betaald er staat betaling in behandeling wtf...Tom Paris schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:37:
Als er bij je orderstatus onder "Expédié le" een datum staat, heb je er volgensmij een uit de voorraad. Staat er geen datum, dan is je status "disponibilité, expédié sous 4 à 12 jours". Oftewel, beschikbaar binnen 4 tot 12 dagen. Kan me niet voorstellen dat ze die nog krijgen...
Ja, ik gewoon paypal gegevens invullen van je account wat gelinked is met je bankrekeningbeest123 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:36:
Heeft iemand hier een directe betaling gedaan via bank-paypal????
Toch maar een weblog?
Ik heb er ook 1 besteld, een 32GB uitvoering.... En ik heb een bevestiging gekregen mét datum
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
En... de 16GB is terug naar 451,54 €
Hij is al de hele avond aan het springen tussen 100 euro en 450... Je moet gewoon een paar keer refreshenTutti-frutti schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:38:
Heeft iemand hier Paypal en dan via bankrekening betaald?
Wat staat er bij paypal bij jou?
En bij je order een datum of niet?
Je voert een autorisatie uit btw. Je betaalt pas op het moment dat zij verzenden.tomic schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:38:
[...]
Ja, ik gewoon paypal gegevens invullen van je account wat gelinked is met je bankrekening
ik wil die koppen zien van de medewerkers van die franse site als ze morgen op kantoor komen.
of die van ons als ze iedereen morgen melden dat er niks kan worden geleverd. LOL!
dit is bijna zo leuk als de ibood hunt!
of die van ons als ze iedereen morgen melden dat er niks kan worden geleverd. LOL!
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
Hier zie ik nog 99 staan... Apart, verschillende versies...Tutti-frutti schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:38:
Wat 30 stuks bestellen betreft: ik zou het graag doen! Maar m'n creditcard trekt dat niet eens... En omdat ze toch op 4-12 dagen staan, heb ik het bij eentje gelaten
Hopen dat-ie komt, appelstickertje erop en stoer doen op het terras
[ Voor 36% gewijzigd door RemcoDelft op 22-08-2011 21:40 ]
word her bedrag dan gewoon automatisch van je bankreking naar paypal gezet en gelijk betaalt ?tomic schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:38:
[...]
Ja, ik gewoon paypal gegevens invullen van je account wat gelinked is met je bankrekening
Sturen ze het nog op denk je?danielkraak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:39:
[...]
Je voert een autorisatie uit btw. Je betaalt pas op het moment dat zij verzenden.
Bij paypal staat er gewoon wat er normaal ook staat... Daar kan niet veel aan veranderenbeest123 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:39:
Ik heb via Paypal betaald en het bedrag staat nu op pending, dus gewoon vast, nog niet betaaldHippowave schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:40:
[...]
word her bedrag dan gewoon automatisch van je bankreking naar paypal gezet en gelijk betaalt ?
Als je je bankrekening bevestigd hebt (Dmv een paar centen die ze op je bankrekening storten) dan kun je gewoon direct vanaf je bankrekening betalen jaHippowave schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:40:
[...]
word her bedrag dan gewoon automatisch van je bankreking naar paypal gezet en gelijk betaalt ?
Nee joh dit is veel leuker, nog nooit zon actief topic geziet op GoTZuluman schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:39:
ik wil die koppen zien van de medewerkers van die franse site als ze morgen op kantoor komen.
misschien zijn er mensen ana het werk. die checken de voorraad bij de diverse filialen live. als ze niet zeker weten of ze er nog zijn zetten ze even de oude prijs erop. dan besteld toch niemand. op het moment dat ze gechecked hebben en er is nog doen ze weer de discount prijs.RemcoDelft schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:39:
[...]
Hier zie ik nog 99 staan... Apart, verschillende versies...
een webmaster moet toch een bericht krijgen dat er unusual activity is en zou anders de artikelelen meteen eraf gooien?
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
Sous réserve de disponibilité, expédié sous 4 à 12 jours.
Verzonden binnen 4 tot 12 dagen. Onder voorbehoud.
hele domme vraag wellicht..maar het zal toch niet zo zijn dat we die dingen dadelijk in het Frans krijgen? Kan iemand verifieren dat het ook gewoon in het Engels draait? out of the box?
Hi Ha Hopjesvla
Bankmachtiging duurt met paypal wat langer kan tot 5 dagen extra duren, maar verschilt erg naar waar je het overmaakt. Op het moment dat het bij paypal binnen is wordt het pas betaald (en verzonden) CC is directBas_De_Beer schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:40:
[...]
Bij paypal staat er gewoon wat er normaal ook staat... Daar kan niet veel aan veranderen
Wat betreft de winkel moet je je geen zorgen maken hoor.
Fnac is er hier ook in België en is een respectabele keten! Wel duur.. Maar in dit geval gaat dat dus niet op ;-)
Maar ze zijn in ieder geval niet van het soort malafide webshopje ergens achter de hoek...
Dit is bijvoorbeeld de fnac in antwerpen:
Fnac is er hier ook in België en is een respectabele keten! Wel duur.. Maar in dit geval gaat dat dus niet op ;-)
Maar ze zijn in ieder geval niet van het soort malafide webshopje ergens achter de hoek...

Haha even zo snel gekeken volgens mij zijn er al 500 tablets er doorheen bij hun.
Ze zullen wel denken WTF als ze terugkomen achter hun seats.
Krijg je zo'n stug Frans mailtje terug dat ze niet meer leverbaar zijn
^ Post is hierboven!
Bij paypal staat:beest123 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:39:
Status: In behandeling
In FNAC mail staat:
Participation aux frais d'expédition : <niets>
Toch maar een weblog?
een soort bijenkorf dus. in belgie is ie dus niet te koop?C.QL schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:42:
Wat betreft de winkel moet je je geen zorgen maken hoor.
[afbeelding]
Verwijderd
Idemtomic schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:42:
[...]
Bij paypal staat:
Status: In behandeling
In FNAC mail staat:
Participation aux frais d'expédition : <niets>
Ik denk wel meer.... Veel meer.kiwie2 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:42:
Haha even zo snel gekeken volgens mij zijn er al 500 tablets er doorheen bij hun.
Jammer genoeg staat hij niet in het aanbod van fnac.be. Zal voor de hele benelux gelden denk ik.Zuluman schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:43:
[...]
een soort bijenkorf dus. in belgie is ie dus niet te koop?
als ik via paypal gelinkt bankrekening betaal en hij is niet op voorraad wat dan ? word het geld weer terug naar pay pal gezet ?? leg het me uit eerste keer 
edit: ik wil zeker zijn dat mijn geld veilig terug komt
edit: ik wil zeker zijn dat mijn geld veilig terug komt
[ Voor 15% gewijzigd door Hippowave op 22-08-2011 21:46 ]
Zij kunnen terugbetalen.Hippowave schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:45:
als ik via paypal gelinkt bankrekening betaal en hij is niet op voorraad wat dan ? word het geld weer terug naar pay pal gezet ?? leg het me uit eerste keer
Wanneer ze niks leveren kan je klacht aanmaken en alsnog zorgen dat je je geld terug krijgt.
(bij betaling -> klacht indienen)
^ Post is hierboven!
Pffff inderdaad kom ik er eindelijk door is ie €450 nu geworden.
Facts don't care about your feelings
Volgens mij schrijft FNAC het pas af als ze hem naar je sturen. Je geeft ze een autorisatie met PayPal.Hippowave schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:45:
verversen.YoshiBignose schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:46:
Pffff inderdaad kom ik er eindelijk door is ie €450 nu geworden.![]()
mon vocabulaire de fraincais cést ne pas bien. je ne parle pas francais bien. ;-) (zonder google translate)
Ik wil nu naar bed gaan, maar als ik morgen wakker wordt met een annulereings email is heel mijn dag verpest
148 winkels in Frankrijk, België, Brazilië, Griekenland, Italië, Portugal, Spanje, Zwitserland en Taiwan.
Maar... hij is wel weer op voorraadYoshiBignose schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:46:
Pffff inderdaad kom ik er eindelijk door is ie €450 nu geworden.![]()
Niet heel je levenbeest123 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:46:
Ik wil nu naar bed gaan, maar als ik morgen wakker wordt met een annulereings email is heel mijn dag verpest
ik was bij het laatste scherm maar nu zei hij dat voor een direkte betaling paypal ik een cc nodig hebt ? ik heb mij bankrekeing gekoppeld met die 2 cent controle, Help ?
edit: U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist.
edit: U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist.
[ Voor 58% gewijzigd door Hippowave op 22-08-2011 21:50 ]
Verwijderd
Wat zijn enkele unieke eigenschappen van WebOS? Het kaarten systeem heb ik wel eens op een youtube filmpje gezien. Verder heb ik er nog nooit een in het echt gezien.
Dat is te merken ja!Zuluman schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:46:
mon vocabulaire de fraincais cést ne pas bien. je ne parle pas francais bien. ;-) (zonder google translate)
Nederlanders en andere talen, het blijft toch een moeilijke combinatie hé!
Dit is een mooie review:
http://www.engadget.com/2011/06/29/hp-touchpad-review/
http://www.engadget.com/2011/06/29/hp-touchpad-review/
hij is op denk ik nu. wie zien het wel morgen. ik heb als ambtenaar weer mijn portie adrenaline gehad. kers op de taart zou een HP TP zijn. wie zine het morgen wel. ik zie het als een loterij 0,1 of 2.
Nou... Volgens mij is Nederland het enigste land zo een beetje waar je al die talen moet leren.C.QL schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:48:
[...]
Dat is te merken ja!![]()
Ik denk dat ik buiten de Belgen weinig volkeren ken die evenveel talenkennis als de Nederlanders hebben.C.QL schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:48:
[...]
Zijn Nederlanders juist niet bij uitstek goed in andere talen? Of verbeeld ik me dat maar? Weinig landen waar bijna iedereen Engels spreekt (het zij met een flink accent) en daar bovenop een aardig woordje duits en een beetje frans.C.QL schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:48:
[...]
Heeft de touchpad eigenlijk wel flash?
Onder de 16 gig staat nu "3 new in stock" vanaf 99 euro, hetzelfde bij de 32 gig voor 129 euro...
Ja maar dat komt omdat we gedwongen worden om die talen te leren. Niks mis mee vind ik, maar ik heb ook aanleg voor talen, dus dat was makkelijk hoge punten halen.JJerome schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:49:
[...]
Zijn Nederlanders juist niet bij uitstek goed in andere talen? Of verbeeld ik me dat maar? Weinig landen waar bijna iedereen Engels spreekt (het zij met een flink accent) en daar bovenop een aardig woordje duits en een beetje frans.
Volgens mij niet maar Android welbeest123 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:50:
^ Post is hierboven!
hoho...ik ben 3/4-talig opgevoed.en daar zit geen frans bij. ik had een 4 voor frans.C.QL schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:48:
[...]
we spraken thuis nederlands, engels en duits ja en zulu (maar dat is geen internationale taal)
Staat er een apple logo op de achterkant?beest123 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:50:
ik was bij het laatste scherm maar nu zei hij dat voor een direkte betaling paypal ik een cc nodig hebt ? ik heb mij bankrekeing gekoppeld met die 2 cent controle, Help ?
Uw bestelnummer is:
(verkocht door Fnac.com)
Deze referentie zal dienen om de status van uw bestelling monitor van de sectie
U ontvangt de samenvatting van uw bestelling en het toezicht op de verschillende fasen van zijn behandeling op: mail@mail.nl
(verkocht door Fnac.com)
U ontvangt de samenvatting van uw bestelling en het toezicht op de verschillende fasen van zijn behandeling op: mail@mail.nl
[ Voor 6% gewijzigd door melvinnie op 22-08-2011 22:52 ]
Als je doorklikt zie je dat je dat niet tegelijk kan krijgen. Of voor 99 euro maar niet in stock, of voor hogere prijzen via 3rd party retailers en wel in stock.RemcoDelft schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:50:
Onder de 16 gig staat nu "3 new in stock" vanaf 99 euro, hetzelfde bij de 32 gig voor 129 euro...
http://www.fnac.com/HP-To...ID=3531595&REF=FnacDirect
Wauw jij bent slim... Je e-mailadres hier even mededelen. Ik zal hem doorsturen aan de spambots (als die hem zelf al niet vinden).melvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:51:
Uw bestelnummer is:
0F7IBDKS3NROQ (verkocht door Fnac.com)
U ontvangt de samenvatting van uw bestelling en het toezicht op de verschillende fasen van zijn behandeling op: zip
M'n Frans is niet zo goed... Maar kan ik die 32 voor 129 dan wel gewoon bestellne?gebradenkip schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:52:
[...]
Als je doorklikt zie je dat je dat niet tegelijk kan krijgen. Of voor 99 euro maar niet in stock, of voor hogere prijzen via 3rd party retailers en wel in stock.
http://www.fnac.com/HP-To...ID=3531595&REF=FnacDirect
Juist de grote fout: Wij Nederlanders denken dat we zo goed andere talen kunnen spreken, maar met een beetje middelbaar school engels/frans en duits kan je nog niet een taal spreken.. Ok engels gaat meestal wel goed, maar de rest..JJerome schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:49:
[...]
Zijn Nederlanders juist niet bij uitstek goed in andere talen? Of verbeeld ik me dat maar? Weinig landen waar bijna iedereen Engels spreekt (het zij met een flink accent) en daar bovenop een aardig woordje duits en een beetje frans.
Heb je ze btw in Scandinavië wel eens Engels horen praten:dat is pas Engels (Niemand opgevallen hoe goed de jongeren Engels spraken in Noorwegen laatst? Zweden idem.)
Hi Ha Hopjesvla
Ik zou dat emailadres even weg edittenmelvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:51:
Uw bestelnummer is:
0F7IBDKS3NROQ (verkocht door Fnac.com)
U ontvangt de samenvatting van uw bestelling en het toezicht op de verschillende fasen van zijn behandeling op: xxxxxxxxxxx@xxxxx.xxx
Heb zelf de 16GB besteld, ben benieuwd
[ Voor 4% gewijzigd door Nukubu op 22-08-2011 21:54 ]
dan moet niet iedereen hem gaan quoten. of verdwijnt het mailadres uit de quote als hij it aanpast?
Bestellen wel, maar levering "onder voorbehoud". Zou er niet te veel op hopen.RemcoDelft schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:52:
[...]
M'n Frans is niet zo goed... Maar kan ik die 32 voor 129 dan wel gewoon bestellne?
Quote hem nog effe door, wijzig effe man!Wauw jij bent slim... Je e-mailadres hier even mededelen. Ik zal hem doorsturen aan de spambots (als die hem zelf al niet vinden).
Er moet toch wel iemand zijn die de voorraad of weet ik veel wat op FNAC in de gaten houdt. De prijzen veranderen namelijk constant en de voorraadsindicatie ook.
Maar goed; als je via directe bankoverschrijving betaald (Paypal) is dat ook gewoon goed lijkt me.
Je hoeft dus niet persé via Paypal een CC te gebruiken.
Lol sorry, dat was weer niet zo slim van mij. Mijn oprechte excuses.melvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:54:
[...]
Quote hem nog effe door, wijzig effe man!
dit zei hij bij mijn gekoppelde paypal accountMad Maniak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:54:
Maar goed; als je via directe bankoverschrijving betaald (Paypal) is dat ook gewoon goed lijkt me.
U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist.
Gedaan!gebradenkip schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:54:
[...]
Bestellen wel, maar levering "onder voorbehoud". Zou er niet te veel op hopen.
Twee afzonderlijke bestellingen: 16 en 32 GB, ik zie wel of er iets van binnenkomt. Voor zover ik begrijp belasten ze m'n CC pas als ze hem echt opsturen. In het "ergste" geval betaal ik alleen dubbele verzendkosten door 2 losse bestellingen. In het "beste" geval krijg ik gewoon niets en kost het me ook niets
Ik heb ING met Ideal gekoppled.Hippowave schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:55:
[...]
dit zei hij bij mijn gekoppelde paypal account
U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist.
Ik denk dat ik niet nog meer pogingen ga wagen.
Ik heb inmiddels 3 orders open staan.
#1 "Best"Buy: Order in process of being fulfilled; Usually ships in 0 - 1 days [vanaf zondag ochtend]
#2 OnSale(amazon): Shipping Soon (automatische status)
#3 Fnac: Lege verzenddatum
Ik ben hier al dagen mee bezig en ik krijg niks anders dan onzekerheden en valse beloftes..
#1 "Best"Buy: Order in process of being fulfilled; Usually ships in 0 - 1 days [vanaf zondag ochtend]
Ik ben hier al dagen mee bezig en ik krijg niks anders dan onzekerheden en valse beloftes..
Maf.
Ik heb ook een CC toegevoegd maar hij zei dat hij via directe ING overschrijving zou gaan.
Maarja... ze geven ook aan dat ze CC mogen gebruiken als je bankrekening niet voldoet.
Dus misschien krijgt mijn Visa een verrassinkje.
In ieder geval staat mijn bestelling, hoe hij ook betaald is/wordt.
Ik heb ook een CC toegevoegd maar hij zei dat hij via directe ING overschrijving zou gaan.
Maarja... ze geven ook aan dat ze CC mogen gebruiken als je bankrekening niet voldoet.
Dus misschien krijgt mijn Visa een verrassinkje.
In ieder geval staat mijn bestelling, hoe hij ook betaald is/wordt.
HP touch pad ondersteund wel FLASH werkt met youtube en hulu yay
En dus ook bij andere site hehe
En dus ook bij andere site hehe
Het kost je tijdRemcoDelft schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:56:
[...]
Gedaan!
Twee afzonderlijke bestellingen: 16 en 32 GB, ik zie wel of er iets van binnenkomt. Voor zover ik begrijp belasten ze m'n CC pas als ze hem echt opsturen. In het "ergste" geval betaal ik alleen dubbele verzendkosten door 2 losse bestellingen. In het "beste" geval krijg ik gewoon niets en kost het me ook niets
Ik heb mijn US bestelling gecanceld en vertrouw op de Fransman.Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:57:
Ik denk dat ik niet nog meer pogingen ga wagen.
Ik heb geen zin in 3 van die dingen. Als de Fransman afvalt ga ik nog de tweede batch proberen te pakken.
iemand met een abn rekening koppeld met paypal gelukt om gewooon via direct te betalen?
Let op:
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal