Alle LG's zijn passief 3D (wat ik trouwens prettiger vind dan actief 3D, nu ik beide thuis heb).turkeyhakan schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:48:
Is de LG een aanrader ja? Hmm. Moeilijk!!
We gaan de TV over 3 weken kopen.
Wat is wijsheid? Passief 3D doet zeer aan mijn ogen, maar of dat bij deze LG ook zo is?
Waarschijnlijk wordt het de Sony 46HX920. Geen slechte keus toch?
Ik las dat deze LG 4 keer een beeld aan je oog liet zien ofzo. Ipv 2 keer.
Alleen de LW-serie van LG is passief 3D, je kan echt niet zeggen dat 'alle' tv's van LG passief 3D zijn. De oudere series zijn actief 3D en ook de plasma tv's zijn nog geen passief.Uniciteit schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:01:
[...]
Alle LG's zijn passief 3D (wat ik trouwens prettiger vind dan actief 3D, nu ik beide thuis heb).
The devil is in the details.
2010 was actief, maar sinds dit jaar allemaal passief (van plasma wist ik niet dat die nog actief waren).Hahn schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:36:
[...]
Alleen de LW-serie van LG is passief 3D, je kan echt niet zeggen dat 'alle' tv's van LG passief 3D zijn. De oudere series zijn actief 3D en ook de plasma tv's zijn nog geen passief.
Die nieuwe LG ziet er prachtig uit. Als ik de foto's zie, is het beeldkwaliteit ook erg mooi. In alle opzichten beter dan de Sony HX920.
Waarschijnlijk wordt het de LG 47LW980S. Maar ik wil ervaringen/reviews lezen. En natuurlijk advies!
Hij is ook een stuk goedkoper.
Het 3D beeld zou ook niet flikkeren. Wat positief is! Waar kan ik hem bekijken?!
Waarschijnlijk wordt het de LG 47LW980S. Maar ik wil ervaringen/reviews lezen. En natuurlijk advies!
Hij is ook een stuk goedkoper.
Het 3D beeld zou ook niet flikkeren. Wat positief is! Waar kan ik hem bekijken?!
Sony zal waarschijnlijk de beste beeldkwaliteit leveren, maar er zijn nog geen side-by-side reviews. Daarnaast, je kan beeldkwaliteit echt niet beoordelen op basis van foto's...
Ben erg benieuwd, de LX9500 viel me erg tegen want was gewoon te plat voor de gebruikte backlight. Duidelijk de losse zones te zien bij een wit scherm. De LE8500 daarentegen was wel erg mooi.
LG kan mooie TV's maken, maar zou hem zeker eerst willen zien.
LG kan mooie TV's maken, maar zou hem zeker eerst willen zien.
liever de tong gebrand dan lauwe soep
Sony een betere beeldkwaliteit? Daar zouden we over kunnen discusseren. Ik was laatst bij de BCC en vond de Samsung qua kwaliteit veel mooier. Maar dat zou ook kunnen door de filmpjes die worden afgespeeld. Sony had niet echt een goed filmpje.
Ben benieuwd naar de LG.
Ben benieuwd naar de LG.
Samsung springt er met de standaard winkel instellingen meer uit, maar kwaliteit zit (bij vergelijkbare schermen, samsung heeft geen alternatief voor de hx920 want d8000=~hx820) op het zelfde niveau. Kwaliteit van het filmpje maakt erg veel verschil.
liever de tong gebrand dan lauwe soep
Voor welke TV zouden jullie kiezen? De 46HX920 of de 47LW980S?
(waarom is de LG een stuk goedkoper dan de Sony? De specs lijken hetzelfde)
Heb hier een lange review gevonden: http://www.besteproduct.n...w_gebruikers.html#!k=ajax
Edit: ik heb weer de Sony in de winkel bekeken. Dit keer met een Blue-ray disk. Prachtig beeld!! De LG hadden ze niet..
Heb hier een lange review gevonden: http://www.besteproduct.n...w_gebruikers.html#!k=ajax
Edit: ik heb weer de Sony in de winkel bekeken. Dit keer met een Blue-ray disk. Prachtig beeld!! De LG hadden ze niet..
[ Voor 84% gewijzigd door turkeyhakan op 03-10-2011 11:14 ]
Weer een nieuwe review gevonden: http://www.avforums.com/r...LED-LCD-3D-TV-Review.html (dankzij een forumlid van het AVS forum)
Hier een Nederlands review van de 47LW980s
Opzich heb ik niks tegen topics waarin aankoopadvies wordt gevraagd, we zijn er immers om elkaar te helpen, maar dit topic gaat steeds meer richting van "moet ik dit of dat kopen" en dat is niet de bedoeling. Je toont geen eigen inzet meer, dus deze gaat op slot... Als je voor jezelf een paar modellen hebt uitgezocht en daadwerkelijk de keuze gaat maken, mag je een goed onderbouwd nieuw topic openen nadat je [FAQ] Welke TV moet ik kopen? gelezen hebt.turkeyhakan schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 09:18:
Voor welke TV zouden jullie kiezen? De 46HX920 of de 47LW980S?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.