Beginnersvraag: Onkyo TX-SR309 icm Jamo A210 PDD 5.1

Pagina: 1
Acties:

• proeleveld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-05-2015
Allen,

Ik zit met een vraag. Ik heb een Onkyo TX-SR309 besteld. Nu heb ik nog oude Sony boxen staan met een actieve subwoofer (volgens mij al wel een 5.1 set). Echter is ons huis niet zo groot en ik wilde eigenlijk die set wegdoen en een Jamo A210 PDD kopen. Hier zit nl. een hele kleine sub bij, de A 2sub, die ik onder de bank kan plaatsen en dat is eigenlijk wel wat ik zou willen. Ik zie alleen heel weinig info over deze set, want hij is volgens mij al wat ouder.

Verder zou ik willen weten of er nog andere kleine 5.1 sets bestaan, waarbij de subwoofer heel klein is.

Dus mijn vraag is eigenlijk, of iemand ervaringen heeft met de boxen set en of men iets anders aanraadt, of dat de Jamo set aan mijn wensen voldoet. Nogmaals, ik ben een beginner en ik heb een kleine woonkamer, dus ik wil er nog niet teveel geld aan uitgeven.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Patrick

• B3U5
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-10-2025
Ik weet niet hoe goed je duits is, maar tabelletjes lezen kunnen we allemaal.

Het duitse blad Audio heeft een "Bestenliste" waarin ze de door hun geteste systemen, waaronder surroundsets, in vermelden met een grote verscheidenheid aan prijs-range.

Voordat je de eerste de beste audio koopt, besef wel even dat deze lijst inmiddels zo groot is dat ze per nummer slechts een gedeelte afdrukken.

Had gehoopt een linkje te kunnen vinden naar waar je de bestenliste op de uitgever zijn site (al dan niet tegen betaling) kon vinden. Ik kwam niet verder dan een leuk - duits - pdf je met info over het testen. En wat google hits die wellicht niet helemaal geschikt zijn voor herhaling ;).

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:05
Hier nog een vergelijkende review:
http://www.soundandvision...icle/thinking-outside-box

Uiteindelijk is het toch aan jezelf of je het fatsoenlijk genoeg vindt klinken.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• proeleveld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-05-2015
OK, bedankt voor de antwoorden en zeker de review. Ik heb voor heel weinig een Jamo A102 HSC setje kunnen kopen, dus die ga ik nu eerst proberen.