Games met meerdere topics

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 15:12
Ondanks mijn aantal posts ben ik toch vrij veel op tweakers te vinden en dan met name de games sectie .
Zeker in tijden dat er veel nieuws is over een game zal je meer problemen zien in een bepaalde topic , zoals nu in Battlefield 3 . Vaak zal het ook vaak over hetzelfde gaan , maar daar is het uiteindelijk een discussie voor .
Let wel discussie en geen opsomtopic , en daar gaat het in mijn ogen momenteel verkeerd .
Wat er nu gaande is dat we maar aparte topics gaan aanmaken over verschillende discussies .

Systeemeisen BF3 - Alpha ervaringen
[Multi] Battlefield VS Call of Duty

Edit*
En dan nog maar 1
Het BF3 hardware topic

In mijn ogen ben je dan bezig met iets oneindig , met name omdat het netzo makkelijk vandaag de hele dag over gamescom en Battlefield3 kan gaan , en misschien morgen weer over Punkbuster de anti-cheat van Battlefield3.
Moeten we dan maar weer telkens nieuwe topics aanmaken omdat we nu een discussie hebben die net op het randje is van de regels van GoT , zolang het geen opsomming is moet het mogelijk zijn .

Maar als je naar de 2 topics kijk is het niets anders als opsomming en heeft het weinig toegevoegde waarde .Nu doe je niets anders als het vuil uit topic A verwijderen en het vervolgens weer in topic B toelaten .
Met als extra gevolg ervan dat je 1001 wannabee mods op je nek heb als er maar net iets op het randje van de ene topic of de andere topic is .En vaak is het woord "vriendelijk" daar ver te zoeken .

De regels zijn volgens mij vrij simpel hier op GoT en ik denk ook daarom dat het gewoon 1 topic moet blijven zonder het woord hardware of call of duty te bannen uit zo'n topic , zolang het wat toegevoegde waarde heeft .Zodra je daar over gaat twijfelen plaats dan niet .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het probleem is dat met al die hardware specifieke vragen, hele topic worden gekaapt om het probleem van 1 of 2 personen op te lossen.

In principe hebben wij de game topics bedoelt om te praten over de game. Dit kan eigenlijk van alles zijn, op een aantal dingen na:
  • Waar kan ik hem kopen?
  • Ik heb hem?
  • Draait het spel op systeem x, y met optie z
Dit soort dingen zijn eigenlijk voor niemand interessant. Ook gaat het om algemene kennis. Waar je spellen kan kopen mag toch wel als bekend worden.

De systeem vragen zijn eigenlijk nooit specifiek voor aan game, maar gelden voor meestal veel breder. Het is bekend wat de prestaties zijn van een Nvidia X of een AMD Y. Dat hoeft echt niet voor elke game opnieuw besproken te worden. Anders is het natuurlijk als je problemen hebt, maar daarvoor hebben we gelukkig Spielerij - Problemen & Vragen

Wat mij betreft is het simpel: Alles wat specifiek te maken heeft met spel X, kan in het topic worden besproken. Alle zaken die veel generieker zijn hebben een andere plek, of kan je zelf even op zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 15:12
PWM schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 16:53:

In principe hebben wij de game topics bedoelt om te praten over de game. Dit kan eigenlijk van alles zijn, op een aantal dingen na:
  • Draait het spel op systeem x, y met optie z
Is dat niet hetgeen wat er nu ook gaande is met 2 van de 3 links ?
Waarom dan wel toestaan in een aparte topic weer ?
Of er in de "normale" topic er al dan niet een discussie over mag plaats vinden laat ik in het midden , want zoals ik net zei zit het op het randje van de regels .

[ Voor 21% gewijzigd door MaFFia op 21-08-2011 18:04 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Even voor de duidelijkheid, deze topics zijn aangemaakt zonder toestemming van de Spielerij Crew.
Daarnaast waren we nog in overleg over deze 2 topics maar mocht het doorgaan dan is het voorbeeld wat je aanhaalt uiteraard nog steeds niet de bedoeling.

[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 21-08-2011 20:00 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream