Toon posts:

Nieuwe laptop kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views

Verwijderd

Topicstarter
Voor het nieuwe schooljaar heb ik een nieuwe laptop nodig voor op kot. Dus voornamelijk voor internetgebruik enzo. Mijn budget ligt rond de 600 euro.

Mijn laatste gsm heb ik bij coolblue (pdashop.be) gekocht, en ben zéér tevreden over de levering, dus nu kijk ik ook eens op hun laptopshop.be en ben bij deze twee modellen uitgekomen:

http://www.laptopshop.be/...ecificationprofileid=2913

Ik heb de indruk dat ik gewoon 60 euro meer zou betalen omdat het een sony vaio is?

Mijn keuze ligt dus nu bij Asus X52JC-EX209V Azerty.

Mijn vraag: Waar zou ik best mijn laptop kopen, misschien kennen jullie nog een heleboel andere goede sites? En zijn er misschien nog andere voorstellen die prijs/kwaliteit toch een betere keuze zouden zijn. Ik heb daar allemaal niet zo heel veel verstand van.

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
De Asus is een verouderd model. De Sony is een nieuwer model.

Moet het specifiek een webwinkel zijn ? Kijk eens bij een informatique / mycom / paradigit. Prijzen zijn tegenwoordig niet zo veel hoger, maar de service is wel beter.

I don't hate you, I nothing you

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:22
Dit soort vragen passen hier beter:

[NBBG Aanschaf] Basisnotebook Juni 2011

Om jou vraag even snel te beantwoorden: De Sony heeft een nieuwe processor (Sandy Bridge vs de vorige serie i5's waarvan ik de naam ben vergeten), die dus wat sneller is. Ikzelf vind het design van de Sony ook een stuk mooier, maar dat is mn persoonlijke mening :).

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil azerty, dus is een Belgische winkel wel aan te raden zeker? Is online goedkoper, of maakt dat niets uit en loop ik beter even naar mediamarkt bijvoorbeeld?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2011 15:23 ]

Verwijderd

Zie het bovenstaande topic voor verdere vragen. SF is niet bedoeld voor welke moet ik kopen vragen. Lees wel even goed de FAQ en de openingspost van dat topic, want volgens mij zijn er wel wat eisen aan het stellen van een vraag. Ik doe deze voor je op slot :)

Dit topic is gesloten.