Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rdvl
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-10 17:41
nielshesp schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:16:
[...]

Bij mij ook hetzelfde, ik baal achteraf wel dat ik niet met Credit-Card heb betaald, ik had het oorspronkelijk 12 juni besteld, dan was die er nu al geweest, maar door de trage bankoverschrijving (15 juni pas binnen), verschoof mijn leverdatum met 2 weken...
Weet iemand hier of je mail krijgt van Apple als de verzending wordt voorbereid, of pas als de het verzonden is?
Volgens mij alleen bij verzenden. Maar dat durf ik niet zeker te zeggen. Je kan de actuele status altijd zien via de apple website. En zodra die verzonden wordt via Exp.o

Verwijderd

rdvl schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:04:
[...]

Volgens mij alleen bij verzenden. Maar dat durf ik niet zeker te zeggen. Je kan de actuele status altijd zien via de apple website. En zodra die verzonden wordt via Exp.o
Zowel als de zending wordt voorbereid als bij het verzenden krijg je een mailtje.
Het eerste mailtje krijg je zodra apple het geld binnen heeft. Apple weet dan zeker dat ze een pakketje moeten verzenden, anders annuleren ze je bestelling als je na een maand nog niet betaald hebt.
Het tweede mailtje zodra apple je pakketje klaar heeft om te verzenden.

• Skylevel
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-11 08:35
Afgelopen vrijdag een MBA 8GB, US toetsenbord besteld met studentenkorting, alleen werden er geen details gevraagd over opleiding etc, is dit normaal?

Trouwens, ik neem aan dat als je voor een US toetsenbord kiest, je geen US netstroom stekker krijgt?

• rdvl
Skylevel schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:16:
Afgelopen vrijdag een MBA 8GB, US toetsenbord besteld met studentenkorting, alleen werden er geen details gevraagd over opleiding etc, is dit normaal?

Trouwens, ik neem aan dat als je voor een US toetsenbord kiest, je geen US netstroom stekker krijgt?
Is het niet zo dat je doorgelinkt ben door bijvoorbeeld slim.nl?

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-11 15:52
Bij het bestellen in de Online Store vragen ze om een telefoonnummer. Moet je hier ook daadwerkelijk op te bereiken zijn of gebruiken ze dit nummer over het algemeen niet? Ik ga namelijk morgen op vakantie en neem mijn telefoon niet mee...
Skylevel schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:16:

Klopt.

[ Voor 35% gewijzigd door Muchachooo op 08-07-2012 19:22 ]

Verwijderd

Is voor UPS, ze bellen je als ze voor de deur staan. Of als ze je willen melden dat ie ergens af te halen is.

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:23
webmasternick schreef op zondag 08 juli 2012 @ 16:57:
[...]

Je bent niet de enige :/ 12 juni besteld (14 juni betaling binnen) en staat ook nog op die status. Vrijdag gebeld met Apple en daar werd aangegeven dat het nog binnen levertijd indicatie (16-20 juli) valt.
Via APR besteld (15 juni) en kreeg van de week eindelijk een email dat de status is aangepast:

Huidige status: "Verzonden naar productie"

Helaas weer geen datum wanneer die ongeveer binnen komt :?

• Muchachooo
Lees net dat UPS na de derde bezorgpoging je pakket nog 5 dagen op een van hun locaties bewaart om het daarna retour te sturen :/

Aangezien ik toch echt niet weet of ik dan wel thuis ben laat ik het maar bij andere mensen bezorgen. :+ Dan weet ik in ieder geval zeker dat mijn mac niet weer onderweg is naar Azië als ik terug ben van vakantie.

• Skylevel
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-11 08:35
rdvl schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:20:
[...]

Is het niet zo dat je doorgelinkt ben door bijvoorbeeld slim.nl?
Ook niet. Ik heb mijn BTO MBA gewoon online besteld en de korting gekregen. Het enige wat ik heb gedaan is met mijn bestaande Apple-account inloggen, maar daar staat geen studenten informatie op..
Controleren ze dan überhaupt niet?

Verwijderd

Skylevel schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:19:
[...]

Ook niet. Ik heb mijn BTO MBA gewoon online besteld en de korting gekregen. Het enige wat ik heb gedaan is met mijn bestaande Apple-account inloggen, maar daar staat geen studenten informatie op..
Controleren ze dan überhaupt niet?
Enkel steeksproefgewijs heb ik altijd begrepen, ken ook wel mensen die daar misbruik van maakten.

• Muchachooo
Ziezo, bestelling geplaatst.

13" Macbook Air
8GB RAM
128GB SSD
US Keyboard
80 euro Student giftcard

Verwachte leverdatum: tussen 18 en 20 juli. :9

Verwijderd

Vanochtend Ups nummer gekregen
Verwachte bezorgdatum naar morgen _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 07:58 ]

• arjankoole
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-10 10:25
m'n vriendin bestelde onlangs een nieuwe MBP, en die was in 2 dagen binnen, terwijl de oorspronkelijke levertijd op 14 dagen lag. (aangepast toetsenbord).

Dus soms schuiven ze de leverdatum nog naar voren ook. (underpromise, overdeliver?)

• shadylog
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-11 11:52
Vanochtend ook een UPS nummer gekregen! Verwachte bezorgdatum is nu morgen :)
Ik heb maar liefst drie paketten, een voor de studentenbon, een voor de sleeve die ik erbij heb en uiteraard de macbook pro.

Is het nou zo dat het geheel eerst naar Duitsland moet om samengevoegd te worden eer het afgeleverd wordt?

[ Voor 66% gewijzigd door shadylog op 09-07-2012 09:08 ]

• _Piwi_
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:49
Weer een nieuwe week. Kunnen we weer zenuwachtig gaan doen :-)
Ik heb nog geen UPS nummer maar verwacht deze vandaag of morgen.

Edit: Zie op apple.nl zelf dat UPS het pakketje al heeft en het morgen bezorgd wordt :)

[ Voor 26% gewijzigd door _Piwi_ op 09-07-2012 10:30 ]

Verwijderd

UPS nummer binnen, pposthoorn, je kan op de UPS site nu je afleveradres wijzigen!!

>.Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) Jul 10, 2012
Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 10:36 ]

• rdvl
Yippie ook hier een ups nummer!

Verwijderd

Op 19 juni heb ik de rMBP besteld (NL keyboard; 8GB; 256GB SSD). Met een student discount btw.
Nu staat mijn status ook nog steeds op artikelen worden verwerkt.
En de verwachtte levertijd = 19-25 juli.

Ze mogen dus wel een deze dagen beginnen met shippen wil het rond de 19e binnen komen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 16:51:
Ben ik nu gewoon een pechvogel? rMBP besteld op 15 juni via de Online Store (standaardmodel), staat nog steeds op 'Artikelen worden verwerkt'
Welnee, je bent niet de enige ;)
Ik heb 'm ook de 15e besteld (de 19e was mijn betaling binnen) en mijn status is ook nog 'artikelen worden verwerkt'

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-11 09:13

Step

step@tweakers.net#

Storend als ie 't hele weekend al staat op: Ready for Delivery. :'(

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

• _Piwi_
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:40:
[...]

Welnee, je bent niet de enige ;)
Ik heb 'm ook de 15e besteld (de 19e was mijn betaling binnen) en mijn status is ook nog 'artikelen worden verwerkt'
Mensen die hem direct hebben besteld of nog in die week zullen wel eerst een mbpr ontvangen. Zelf heb ik op 12 Juni besteld volgens Apple maar wel met CC

• itsme
  • Niet online
Step schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:15:
Storend als ie 't hele weekend al staat op: Ready for Delivery. :'(
Idd, ben benieuwd op ze 09-Jul-2012 15:00:00 CEST Requested Delivery Date gaan halen.

Nothing to see here

Verwijderd

Wij zullen wel in de lichting daarna vallen inderdaad..
superbig91 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:20:
[...]

Mensen die hem direct hebben besteld of nog in die week zullen wel eerst een mbpr ontvangen. Zelf heb ik op 12 Juni besteld volgens Apple maar wel met CC

• Step

Step

step@tweakers.net#

itsme schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:25:
[...]

Idd, ben benieuwd op ze 09-Jul-2012 15:00:00 CEST Requested Delivery Date gaan halen.
Dat zal wel de levertijd zijn bij Apple of transport, het zal dan ook wel tegen die tijd aangepast worden.. :/

• _Piwi_
itsme schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:25:
[...]

Dat is de Delivery Date bij Apple he...

Expeditors wordt ingeschakeld door Apple. Apple is dus klant van Expeditors. de "Requested Delivery Date" die bij Expeditors staat is dan ook de datum dat het pakketje bij Apple moet aankomen. Apple verstuurt vanaf daar richting zijn klant. Die datum heeft dus ook niets te maken met de datum waarop jij jouw product ontvangt. Dat duurt meestal nog 1 of 2 dagen extra na die datum (of als het weekend er tussen zit nog langer).

Hoop dat het voor iedereen dan nu ook duidelijk is :-)

• itsme
  • Niet online
superbig91 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:32:
[...]

Expeditors wordt ingeschakeld door Apple. Apple is dus klant van Expeditors. de "Requested Delivery Date" die bij Expeditors staat is dan ook de datum dat het pakketje bij Apple moet aankomen. Apple verstuurt vanaf daar richting zijn klant. Die datum heeft dus ook niets te maken met de datum waarop jij jouw product ontvangt. Dat duurt meestal nog 1 of 2 dagen extra na die datum (of als het weekend er tussen zit nog langer).

Dat begreep ik al idd, maar als ze 15:00 vandaag niet halen zal het ook bij apple weer wat langer gaan duren :'( zucht ...

Nothing to see here

• Dynoot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:18
superbig91 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:32:
[...]

Bij mij wordt het verstuurd door een bedrijf met applestore.bridge-point.com. Hierbij staat wel dat het verzonden is naar mijn huisadres. Of houdt het in dat het alsnog via Apple gaat, en dus de verwachte bezorgdatum ook later zal zijn dan dat er staat?

• Step

Step

step@tweakers.net#

Dynoot schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:46:
[...]

Bij mij wordt het verstuurd door een bedrijf met applestore.bridge-point.com. Hierbij staat wel dat het verzonden is naar mijn huisadres. Of houdt het in dat het alsnog via Apple gaat, en dus de verwachte bezorgdatum ook later zal zijn dan dat er staat?
Je let niet helemaal goed op, daar staat:
Ons leveringsnummer: 8209XXXXXX

Dit nummer kun je invoeren bij:
www.expeditors.com

Vervolgens kun je je verzending al beginnen te tracken vanuit de oorspronkelijk locatie. :)

• pposthoorn
  • Laatst online: 26-11 18:13

pposthoorn

Constructeur

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:34:
UPS nummer binnen, pposthoorn, je kan op de UPS site nu je afleveradres wijzigen!!

>.Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) Jul 10, 2012
Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum
Bedankt, gelijk even gekeken maar helaas. Als ik klik op Aflever Adres Wijzigen krijg ik het volgende:
"Opmerking: Voor de eerste afleverpoging kunt u contact opnemen met de verzender om een wijziging in de afleverinstructies te vragen of om uw afleveradres te wijzigen."

Dus ik zal toch moeten wachten tot ze morgen voor een dichte deur hebben gestaan. Raar systeem, ik weet dat het fout gaat en kan hun moeite besparen maar daar hebben ze geen mogelijkheid voor 8)7

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 20:02

afterburn

No more...

Ik zou ze (UPS) gewoon even bellen. Met bellen kun je vaak meer regelen als via een website.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• pposthoorn
  • Laatst online: 26-11 18:13

pposthoorn

Constructeur

afterburn schreef op maandag 09 juli 2012 @ 12:11:
Ik zou ze (UPS) gewoon even bellen. Met bellen kun je vaak meer regelen als via een website.
Goed idee, ga ik zo even doen :)

• Dynoot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:18
Step schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:51:
[...]

Je let niet helemaal goed op, daar staat:
Ons leveringsnummer: 8209XXXXXX

Dit nummer kun je invoeren bij:
www.expeditors.com

Vervolgens kun je je verzending al beginnen te tracken vanuit de oorspronkelijk locatie. :)
Bedankt voor het antwoord! Nooit geweten dat je de bestelling zo kan traceren. Bedankt!

• rdvl
Heeft iemand al vanuit UPS te horen gekregen dat het pakketje bij hun binnen is?

Hier staat hij nog steeds op de volgende status:

Bestelling verwerkt: klaar voor UPS

Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast.

• _Piwi_
rdvl schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:50:
Heeft iemand al vanuit UPS te horen gekregen dat het pakketje bij hun binnen is?

Hier staat hij nog steeds op de volgende status:

Bestelling verwerkt: klaar voor UPS

Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast.
Worden vanavond pas opgehaald ;-) Is altijd bij UPS (en elke andere vervoerder).
Vanaf daar gaat het naar een distributiepunt bij jouw in de buurt en zal het morgen afgeleverd worden.

• rdvl
superbig91 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:52:
[...]

Worden vanavond pas opgehaald ;-) Is altijd bij UPS (en elke andere vervoerder).
Vanaf daar gaat het naar een distributiepunt bij jouw in de buurt en zal het morgen afgeleverd worden.
Okee, das dan weer minder.

Bij TNT is het mogelijk om te zien hoelaat het pakketje wordt afgeleverd ongeveer. Is dat bij UPS ook te zien?

Verwijderd

openingspost van dit topic even lezen?
Dynoot schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:22:
[...]

Bedankt voor het antwoord! Nooit geweten dat je de bestelling zo kan traceren. Bedankt!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Spannende week dit. Benieuwd of mijn 15 juni (19 betaling ontvangen) met 19-25 Juli verzonden gaat worden één dezer dagen. Zie wel dat bijna iedereen in het topic binnenkort in bezit van zijn nieuwe aankoop is!

Verwijderd

Ik ben benieuwd; hoor graag wanneer jouw aankoop verzonden wordt.
Ik heb exact dezelfde bestel-, betalings- en leveringsdata als jou :)
Eduardboon schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:03:
Spannende week dit. Benieuwd of mijn 15 juni (19 betaling ontvangen) met 19-25 Juli verzonden gaat worden één dezer dagen. Zie wel dat bijna iedereen in het topic binnenkort in bezit van zijn nieuwe aankoop is!

• Eduardboon
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:08:
Ik ben benieuwd; hoor graag wanneer jouw aankoop verzonden wordt.
Ik heb exact dezelfde bestel-, betalings- en leveringsdata als jou :)

[...]
Ik zal het zeker ook wel even melden :)

Mijn config is overigens als volgt:

rMBP 2,3Ghertz met 16GB RAM met NL toetsenbord
15" Sleeve

• Kiphaas7
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:43
Gaat hard hier :).

09-Jul-2012 14:29:00 CEST Import Customs Release
09-Jul-2012 14:28:00 CEST Decl. Lodged w Customs
09-Jul-2012 05:42:00 CEST At Final Destination

• _Piwi_
rdvl schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:54:
[...]

Okee, das dan weer minder.

Bij TNT is het mogelijk om te zien hoelaat het pakketje wordt afgeleverd ongeveer. Is dat bij UPS ook te zien?
Nee, kan bij TNT ook niet bij mijn weten. Nu weet ik dat de UPS waarschijnlijk morgenvroeg al op de stoep staat (en dan bedoel ik echt vroeg, geloof al om 10 uur). TNT komt hier altijd rond 2 - 3.

Verwijderd

Nice! Mijn config is:

rMBP 2,3Ghz, 8GB met NL toetsenbord
studenten voucher
Eduardboon schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:16:
[...]

Ik zal het zeker ook wel even melden :)

Mijn config is overigens als volgt:

rMBP 2,3Ghertz met 16GB RAM met NL toetsenbord
15" Sleeve

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Mijn rMBP staat al sinds donderdagavond op "ready for delivery" bij exp.o en heeft een requested delivery date van 9 juli 15:00... Had een uur geleden dus bij Apple afgeleverd moeten worden, maar aangezien hij nog niet eens onderweg is ben ik bang dat het vandaag niet meer gaat lukken :( Als het morgen wel lukt is hij op zn vroegst woensdag pas hier denk ik... Ik wordt ongeduldig :P

• Step

Step

step@tweakers.net#

lo3k schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:07:
Mijn rMBP staat al sinds donderdagavond op "ready for delivery" bij exp.o en heeft een requested delivery date van 9 juli 15:00... Had een uur geleden dus bij Apple afgeleverd moeten worden, maar aangezien hij nog niet eens onderweg is ben ik bang dat het vandaag niet meer gaat lukken :( Als het morgen wel lukt is hij op zn vroegst woensdag pas hier denk ik... Ik wordt ongeduldig :P
Ja itsme en ik hebben precies het zelfde, we hadden gehoopt dat er wat vooruitgang in had gezeten. ;(

• lo3k
@Step: Ik las het al hierboven ja. Vervelend wachten zo, als je niks ziet gebeuren. Wat is jullie verwachte berzorgdatum volgens bridgepoint? Mijne staat op 12 juli. (Besteld op 14 juni: 2,3Ghz rMBP met 16GB ram met NL toetsenbord. Er komt nog een €80 giftcard bij omdat ik hem via onderwijsstore heb besteld, dus moet ook nog samengevoegd worden.) Ik hoop nu op woensdag :P

• itsme
  • Niet online
12 juli inderdaad, besteld 12 juni (bankoverboeking)
Er moet ook nog een giftcard bij :)

2,6Ghz rMBP 8GB US toetsenbord.

Nothing to see here

• Eduardboon
Hoe werkt bridgepoint eigenlijk? Is dat traceren in de applestore of iets anders? Ik kan nooit inloggen via bridgepoint namelijk.

• _Piwi_
Eduardboon schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:40:
Hoe werkt bridgepoint eigenlijk? Is dat traceren in de applestore of iets anders? Ik kan nooit inloggen via bridgepoint namelijk.
Ga naar Apple.nl -> Account -> Bestelling traceren

• rdvl
lo3k schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:22:
@Step: Ik las het al hierboven ja. Vervelend wachten zo, als je niks ziet gebeuren. Wat is jullie verwachte berzorgdatum volgens bridgepoint? Mijne staat op 12 juli. (Besteld op 14 juni: 2,3Ghz rMBP met 16GB ram met NL toetsenbord. Er komt nog een €80 giftcard bij omdat ik hem via onderwijsstore heb besteld, dus moet ook nog samengevoegd worden.) Ik hoop nu op woensdag :P
Bij mij is het 10 Juli.

Ik heb 11 juni besteld 2,3 GHZ rMBP 8 GB met US toetsenbord en 80 euro giftcard :9~

• shadylog
rdvl schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:45:
[...]

Bij mij is het 10 Juli.

Ik heb 11 juni besteld 2,3 GHZ rMBP 8 GB met US toetsenbord en 80 euro giftcard :9~
Bij mij ook 11 juni besteld 2,3 GHZ rMBP 16 GB met US toetsenbord en 80 euro giftcard. Via de surfspot een korting gekregen en vandaar de giftcard.
Via overboeking betaalt en volgens mij pas de 14e was de betaling doorgevoerd..

Een vriend van me heeft via creditcard betaalde een dag later dan mij en die heeft vorige week de mac book retina 2.6ghz met 16gb binnen gekregen

• rdvl
shadylog schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:29:
[...]

Bij mij ook 11 juni besteld 2,3 GHZ rMBP 16 GB met US toetsenbord en 80 euro giftcard. Via de surfspot een korting gekregen en vandaar de giftcard.
Via overboeking betaalt en volgens mij pas de 14e was de betaling doorgevoerd..

Een vriend van me heeft via creditcard betaalde een dag later dan mij en die heeft vorige week de mac book retina 2.6ghz met 16gb binnen gekregen
Ik heb ook per overschrijving betaald. Bedrag was ook de 14e binnen

Verwijderd

Ik heb nu eigenlijk spijt dat ik niet met creditcard betaald heb, maar mijn kaart kon de grootte van het bedrag niet aan. :(

• shadylog
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:32:
Ik heb nu eigenlijk spijt dat ik niet met creditcard betaald heb, maar mijn kaart kon de grootte van het bedrag niet aan. :(
Iedereen inclusief Femme heeft er last van, heb nog maar van 2 mensen ofzo gelezen tot nu in dit topic dat ze met CC betaalde voor de retina :)

Edit: Zojuist even UPS gecheckt en 1 van de drie paketten (de 4.3kilo pakket) is "In transit en op tijd":
Afbeeldingslocatie: http://shadylog.com/Screenshot-1.png

Edit 2:
Als jullie vinden dat ik teveel spam moeten jullie het zeggen hoor.

[ Voor 24% gewijzigd door shadylog op 09-07-2012 17:57 ]

• rdvl
Haha nee hoor, we zijn allemaal volgens mij net zo "Zenuwachtig" en kunnen niet wachten om aan de slag te kunnen.

Hier inderdaad ook pakketje van 4.1 KG in transit :)

Hopelijk wordt hij 's avonds geleverd en anders zal ik hem woensdag moeten ophalen in het distributie centrum!

• Samplex
  • Laatst online: 12:23
Eindelijk voortgang alleen veranderd er niks meer bij UPS:

Vestiging Datum Lokale Tijd Activiteit
Shanghai, China 09/07/2012 18:27 Exportscan
Shanghai, China 07/07/2012 19:10 Aankomstscan
07/07/2012 16:40 Vertrekscan
07/07/2012 13:30 Herkomstscan
China 07/07/2012 1:14 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Verwijderd

Mijne kwam normaal de 16e aan, maar blijkbaar komt UPS morgen al. Kan niet wachten!!

Verwijderd

Lijkt op de mijne :)
shadylog schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:49:
[...]

Iedereen inclusief Femme heeft er last van, heb nog maar van 2 mensen ofzo gelezen tot nu in dit topic dat ze met CC betaalde voor de retina :)

Edit: Zojuist even UPS gecheckt en 1 van de drie paketten (de 4.3kilo pakket) is "In transit en op tijd":
[afbeelding]

Edit 2:
Als jullie vinden dat ik teveel spam moeten jullie het zeggen hoor.

• rdvl
UPS levert normaal niet bij de buren af, maar als ze een briefje op de deur hebben of ze bij de buren willen afleveren, doen ze dat dan?

Verwijderd

rdvl schreef op maandag 09 juli 2012 @ 18:55:
UPS levert normaal niet bij de buren af, maar als ze een briefje op de deur hebben of ze bij de buren willen afleveren, doen ze dat dan?
Hoogstwaarschijnlijk niet, aangezien Apple vereist dat je tekent voor ontvangst. (Vrij logisch natuurlijk gezien de waarde)

Verwijderd

Hier komen ze altijd rond een uur of drie, moet ik dan toevallig even snel de deur uit, hang ik een papiertje dat ik zo terug ben. Wachten ze vaak ff.

Verwijderd

hoe werkt dat statusupdate van apple sowieso? is het gewoon *common sense*?

• itsme
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 19:02:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk niet, aangezien Apple vereist dat je tekent voor ontvangst. (Vrij logisch natuurlijk gezien de waarde)
Aan de andere kant hoef je je niet te legitimeren, beetje krom maar goed.

Nothing to see here

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik moest mij bij aflevering van mijn MBA wel legitimeren. Mevrouw UPS had meerdere gevallen gehad waarbij ze achteraf moest gaan bewijzen dat ze wel bij het juiste adres had afgeleverd, waardoor ze dit nu zelf eigenlijk standaard deed bij pakketen van Apple.

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Ik heb de nieuwe MacBook Air 13" besteld. De betaling ging een beetje langzaam, had donderdag betaald, en vanochtend was de betaling pas binnen (ik zit bij Rabobank en Apple ook). Nu zie ik dat het pakketje is afgeleverd aan UPS, maar ik kan het pakketje niet traceren, UPS herkent het nummer niet. Ik gebruik het nummer dat Apple me gaf: "Trackingsnummer vervoerder", correct right?

Be the change you want to see in the world

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-11 18:28
Yes, hij is binnen! Stock rMBP besteld op 12 juni (en betaald met CC), vandaag geleverd. Nu aan het genieten van het prachtige scherm - het wachten meer dan waard!

• itsme
  • Niet online
Muthas schreef op maandag 09 juli 2012 @ 19:56:
Ik moest mij bij aflevering van mijn MBA wel legitimeren. Mevrouw UPS had meerdere gevallen gehad waarbij ze achteraf moest gaan bewijzen dat ze wel bij het juiste adres had afgeleverd, waardoor ze dit nu zelf eigenlijk standaard deed bij pakketen van Apple.
Vreemd, vorige ik heb week de rMBP van een collega ontvangen en vroeg nog of ik me moest legitimeren. Niet nodig dus, daarop vroeg hij mijn naam nadat ik tekende, waarop ik antwoorde dat is de vraag en m heb bedankt :P

Nothing to see here

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-11 18:19

WTM

Hier ook een trackingnummer.

Balen, heb morgen een afspraak om 14:00 .... tot 17:00. Zul je net zien dat die UPS kerels dan komen. Aan de andere kant, bent vrij dichtbij op dat moment. Ik ga een briefje opplakken met het adres waar ik dan ben. (3 minuten verderop :-). Hopelijk willen ze dat doen).

• Step

Step

step@tweakers.net#

itsme schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:26:
12 juli inderdaad, besteld 12 juni (bankoverboeking)
Er moet ook nog een giftcard bij :)

2,6Ghz rMBP 8GB US toetsenbord.
@lo3k:
Ik heb een stock 2.3 MBP met US layout en 80 euro giftcard besteld. 14 juni besteld, 18 juni betaling over zag ik. Levering staat op bridgepoint op 12 juli. Had gehoopt dat we een onverwachte meevaller zouden krijgen, zoals ik die wel eerder heb ervaren. :P

Verwijderd

Hmm wilde het macbook pro topic checken en kreeg deze malware melding... jullie ook?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/459877/Screen%20Shot%202012-07-09%20at%2021.18.36.png

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Who would 've thought :). GoT gehijacked!

Be the change you want to see in the world

• Muldert
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11 22:21
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:21:
Hmm wilde het macbook pro topic checken en kreeg deze malware melding... jullie ook?
[afbeelding]
Nee. Alles oke hier.

• Step

Step

step@tweakers.net#

Ik kreeg dit ook op Google Chrome. Wellicht een advertentie?

Verwijderd

weird, heb het alleen als ik daar naar de laatste page wil gaan en niet in een ander topic

• shadylog
Samplex schreef op maandag 09 juli 2012 @ 18:15:
Eindelijk voortgang alleen veranderd er niks meer bij UPS:

Vestiging Datum Lokale Tijd Activiteit
Shanghai, China 09/07/2012 18:27 Exportscan
Shanghai, China 07/07/2012 19:10 Aankomstscan
07/07/2012 16:40 Vertrekscan
07/07/2012 13:30 Herkomstscan
China 07/07/2012 1:14 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Vreemd dat hij nog in china is. Wat zegt expeditors? Enige wat ik kan bedenken is dat UPS hem verzend vanuit china naar nederland.
vistu schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:02:
Yes, hij is binnen! Stock rMBP besteld op 12 juni (en betaald met CC), vandaag geleverd. Nu aan het genieten van het prachtige scherm - het wachten meer dan waard!
Veel plezier!

Verwijderd

Yes!
>>07/10/2012 4:50 A.M. Out For Delivery

• lo3k
hmm hier nog steeds:
Ready for Delivery - #4394985101

• Step

Step

step@tweakers.net#

lo3k schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 08:17:
hmm hier nog steeds:
Ready for Delivery - #4394985101
Ja hier het zelfde, we zitten ook in hetzelfde bootje. Vervelend dat het lijkt alsof ze het hele weekend en de maandag niets hebben gedaan.

• lo3k
Yes... Maargoed, de dag is net begonnen... Ik hou nog hoop dat er vandaag nog een vrachtwagen / bestelbus zal rijden ;)

Ik had trouwens wel vrijdag al de nota ontvangen...

[ Voor 18% gewijzigd door lo3k op 10-07-2012 08:27 ]

• Step

Step

step@tweakers.net#

Ja ik had afgelopen weekend ook de nota al ontvangen. Toch staat 12 juli voor de leverdatum, hoop toch wel dat ie morgen komt (vandaag zal het wel niets worden anders hadden we wel iets van UPS gezien van dat ze 'em ontvangen hebben).

• lo3k
Vandaag sowieso niet inderdaad. Volgens mij liggen ze nog in Amsterdam, van daaruit worden ze vandaag hopelijk naar Flextronics (distributiepunt Apple) verzonden (dat is de status out for delivery voor zover ik begrijp). En met een beetje geluk worden ze dan vanavond (maar wss morgen) van daauit overgedragen aan ups.

• Step

Step

step@tweakers.net#

Zucht dat wordt weer de hele dag refreshen van de status. :P

• Intercity
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-11 22:09
Ik ben zeer benieuwd of ze de 20ste wel gaan halen voor mijn rMPB, hij moet namelijk ook nog langs Tilburg voor samenvoeging met de coupon van de Back to school-actie...

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/w14qit.png

• lo3k
@Step:
Services Completed: Delivered - #4394985101

Zojuist status update! Blijkbaar is hij toch gisteren nog afgeleverd!
Wie weet is hij ook al aan UPS overgedragen!

Mailbox in de gaten houden dan maar :)

• Step

Step

step@tweakers.net#

Ja gloeiende ik zie 't, zo erger je dood en zo vindt je het toch wel weer erg spannend! :)

bridgepoint geeft nu ook het volgende aan:
Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid.

:)

[ Voor 36% gewijzigd door Step op 10-07-2012 09:18 . Reden: Toevoeging bridgepoint. ]

• itsme
  • Niet online
lo3k schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:07:
@Step:
Services Completed: Delivered - #4394985101

Zojuist status update! Blijkbaar is hij toch gisteren nog afgeleverd!
Wie weet is hij ook al aan UPS overgedragen!

Mailbox in de gaten houden dan maar :)
Mooi, ik was al bang voor verdere vertraging ;)

Nothing to see here

Verwijderd

Als ik het zo lees mogen ze dan vandaag wel de status aanpassen... :/
Intercity schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:04:
Ik ben zeer benieuwd of ze de 20ste wel gaan halen voor mijn rMPB, hij moet namelijk ook nog langs Tilburg voor samenvoeging met de coupon van de Back to school-actie...

[afbeelding]

• _Piwi_
De mijne is onderweg met UPS =) Benieuwd hoelaat ze komen

• Intercity
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-11 22:09
@djefmo Anders wordt het inderdaad behoorlijk krap (dat is het nu al volgens mij — maar ik weet niet hoeveel tijd er normaliter tussen ‘Verzending wordt voorbereid’ en ‘Verzonden’ zit — wellicht loopt dat ook sterk uiteen). Als er vrijdag nog steeds niets veranderd is aan de status bel ik ze wel even op, want het lijkt me dan uitgesloten dat ze het dan nog gaan halen.

Verwijderd

wordt dus morgen uitleveren
Step schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:16:
Ja gloeiende ik zie 't, zo erger je dood en zo vindt je het toch wel weer erg spannend! :)

bridgepoint geeft nu ook het volgende aan:
Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid.

:)

Verwijderd

@Intercity
Normaliter (als producten op voorraad zijn), zit er tussen 'verzending wordt voorbereid' en 'verzonden' hooguit een paar uur. Dit is in ieder geval bij mij het geval geweest toen ik de 15' sleeve en nog wat kabeltjes vanuit de shop bestelde (vorige week). Dat lijkt me een goed plan inderdaad.
We horen graag wanneer je bestelstatus is aangepast :).

• rdvl
Ik heb een raar iets bij UPS

Pakketje met cadeaubon staat de volgende status: In voertuig voor aflevering vandaag
Pakketje met macbook staat de volgende status: In transit: op tijd

En nu? zit de macbook niet in de wagen?

• _Piwi_
rdvl schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:47:
Ik heb een raar iets bij UPS

Pakketje met cadeaubon staat de volgende status: In voertuig voor aflevering vandaag
Pakketje met macbook staat de volgende status: In transit: op tijd

En nu? zit de macbook niet in de wagen?
Hier idem, maar als je het nummer aanklikt staat er bij mij dat hij gewoon onderweg is

• Step

Step

step@tweakers.net#

Mijn status is op bridgepoint inmiddels weer aangepast naar:
Onderweg naar klant – verzending op schema

Maar nog niets bekend over de vervoerder. :/

Ook is de datum aangepast naar vandaag!

/edit: en nu weer aangepast naar 12 juli... ;(

[ Voor 22% gewijzigd door Step op 10-07-2012 11:20 . Reden: Datum aangepast ]

• lo3k
Bij mij staat ie ook nog op 12 juli, status bij bridgepoint staat wel op:
"Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid"

Weet eerlijk gezegd niet waar deze eerder op stond...

• BreeeZe
  • Laatst online: 12:48

BreeeZe

Devt

Eindelijk, "verzending wordt voorbereid" :)
18-06 besteld (2.3/16/256) met een verwachte datum van 17-07 / 23-07.

• itsme
  • Niet online
Onderweg naar klant stond er eerder ook al, dat is niet aangepast volgens mij

Nothing to see here

Verwijderd

Sweet!
Hopen dat die van mij (19-06) morgen de deur uit gaat :)
BreeeZe schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:28:
Eindelijk, "verzending wordt voorbereid" :)
18-06 besteld (2.3/16/256) met een verwachte datum van 17-07 / 23-07.

• Step

Step

step@tweakers.net#

itsme schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:29:
Onderweg naar klant stond er eerder ook al, dat is niet aangepast volgens mij
Zoals je in mijn vorige berichten kon lezen was het bij mij wel aangepast (zo paranoïde ben ik wel :P).

• shadylog
UPS busje voor de deur, brengt ie een ander pakketje langs voor mijn buurman. Toen reed ie door :(
Kan dat? Dat UPS niet per straat afhandelt? Lijkt mij zo raar.

Verwijderd

Zal wel meer dan een busje op pad zijn :)
shadylog schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:34:
UPS busje voor de deur, brengt ie een ander pakketje langs voor mijn buurman. Toen reed ie door :(
Kan dat? Dat UPS niet per straat afhandelt? Lijkt mij zo raar.
Pagina: 1 ... 8 ... 56 Laatste