Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-11 21:01
Heb een 2.9/460/512 grijs besteld 19-11, helaas nog op artikelen worden verwerkt, verwachte levering is 22-29 dec. Ben wel zo snugger geweest om wat adapters bij te laten voegen... not. Of heeft dat niet meer dan 1 dag vertraging als gevolg zoals dat vroeger was? Vriend van me heeft namelijk zelfde in donkere kleur en die is 1 dag eerder.

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:39
Farside schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:35:
[...]

Hier dezelfde config besteld bij Centralpoint op 19-11, maar nog niks gehoord.. hmm ben benieuwd..
Vanmiddag binnen gekregen, de adapter moet ik nog krijgen.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik vaker geklaagd heb. Dit omdat ik behoorlijk in de stress zat qua deadlines met stage/school en geen werkbare laptop heb.

Is trouwens geleverd met Postnl.

[ Voor 25% gewijzigd door Lucky0wn op 15-12-2016 00:35 ]

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-11 14:54
Lucky0wn schreef op donderdag 15 december 2016 @ 00:31:
[...]

Vanmiddag binnen gekregen, de adapter moet ik nog krijgen.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik vaker geklaagd heb. Dit omdat ik behoorlijk in de stress zat qua deadlines met stage/school en geen werkbare laptop heb.

Is trouwens geleverd met Postnl.
Wel vreemd dat ik wel al m'n adapter heb dan. Je zou denken dat ze die eerst opsturen naar de klanten die hun MacBook al hebben.

• Lucky0wn
ZoRr0 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:40:
[...]

Wel vreemd dat ik wel al m'n adapter heb dan. Je zou denken dat ze die eerst opsturen naar de klanten die hun MacBook al hebben.
Gelukkig 4 collega's die de mpb ook al hebben, voor de time machine terug te zetten kon ik een adapter van hun lenen :)

Verwijderd

ZoRr0 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:40:
[...]

Adapter heb ik ook al, alleen van de MacBook nog geen spoor. :'(

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Campusshop heeft al meerdere keren de levertijd veranderd van minder dan 5 dagen na meer dan 2 weken.

Reactie van campusshop van deze ween
" Helaas is er momenteel nog niets zinnigs over te zeggen.
Dit komt onder andere omdat je een nieuw model Apple besteld heb.

Deze is door Apple voor zover ons bekend ook nog nergens geleverd in Nederland
En het is dus ook Apple die de levertijd reeds enkel keren aangepast heeft.
Zodra er wat beschikbaarheid komt zul je wel omdat je er vroeg bij was bijna direct een systeem geleverd krijgen
We hopen dat dit niet meer lang zal duren"

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-11 08:09
Ik vind het nog wel gek dat alle bedrijven blijven wijzen naar Apple. Tuurlijk Apple is onduidelijk, maar zet dan niet op je site "leverbaar in 10 dagen" of iets vergelijkbaar. Wees dan eerlijk en zeg het kan langer duren dan 4 weken.

• Paragon93
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
marineII7 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:56:
Ik vind het nog wel gek dat alle bedrijven blijven wijzen naar Apple. Tuurlijk Apple is onduidelijk, maar zet dan niet op je site "leverbaar in 10 dagen" of iets vergelijkbaar. Wees dan eerlijk en zeg het kan langer duren dan 4 weken.
En dan stapt iedereen natuurlijk naar de concurrent.. 8)7 Zo snugger zijn ze natuurlijk wel.
De gemiddelde mens selecteert toch elke keer op prijs en levertijd. (logisch)
Ze schatten de levertijd gewoon in op (bijvoorbeeld) 4/7 weken, als je dan gaat adverteren met 7 weken loop je zomaar de helft van je klanten mis in de eerste periode.

Mijn order (15"/460/512/SG/US) bij Apple is trouwens gisteravond veranderd in Preparing for shipment.
Iemand indicatie hoe lang het dan nog ongeveer duurt?

[ Voor 10% gewijzigd door Paragon93 op 15-12-2016 10:02 ]

Trust me, I'm an engineer

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Paragon93 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:59:
[...]

Mijn order (15"/460/512/SG/US) bij Apple is trouwens gisteravond veranderd in Preparing for shipment.
Dat gebeurde bij mij eergisteravond en gisteren is hij veranderd in Shipped en heb ik een track&trace code van DHL (die het nog niet doet omdat die pas werkt als de laptop in Nederland is...). Apple zegt hem op de 21e te leveren nu, dus grote kans dat de jouwe dan de 22e komt denk ik.

• gijsheg
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-04 21:01
DR.V schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:47:
Campusshop heeft al meerdere keren de levertijd veranderd van minder dan 5 dagen na meer dan 2 weken.

Reactie van campusshop van deze ween
" Helaas is er momenteel nog niets zinnigs over te zeggen.
Dit komt onder andere omdat je een nieuw model Apple besteld heb.

Deze is door Apple voor zover ons bekend ook nog nergens geleverd in Nederland
En het is dus ook Apple die de levertijd reeds enkel keren aangepast heeft.
Zodra er wat beschikbaarheid komt zul je wel omdat je er vroeg bij was bijna direct een systeem geleverd krijgen
We hopen dat dit niet meer lang zal duren"
Klopt, krijg de zelfde reactie, nergens geleverd slaat alleen nergens op, vriend van mij heeft bij Apple besteld en heeft zijn 15" al meer dan 2 halve week binnen !!

Waardeloos dat wij zolang moeten wachten.

Update: levertijd weer aangepast vandaag van verwacht over 1 dag naar 15 dagen???

Verwijderd

Ik heb ook maar eens even gebeld met centralpoint.

besteld het instapmodel 15'' met bar op 18 nov.

Reactie was: " wij leveren alles op volgorde van bestelling, dat er later bestelde identieke bestellingen al uitgeleverd zijn, is niet mogelijk".

Voor het gesprek stond ik op verwachte levering 11 jan, erna opeens op 1 feb en vanochtend op 19 dec. interessant.

Verwijderd

wat wel logisch is dat apple suppliers die onder de door apple "advies" prijs verkopen misschien iets langzamer leverd. (10% korting is heel veel op apple produkten)

begrijp me goed: ik zit ook maar te wachten en wachten is iritant.

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 19:00
Paragon93 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:59:
[...]

Bij mij 4 dagen, maar daar zat een weekend tussen 8-dec verzonden 12-dec bezorgd.

• la12
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-11-2024
Ook besteld via campusshop.nl

Gaat hier om de 15 inch mbp instapper met touchbar spacegrey

Ik heb al 3 keer gebeld met hun en elke keer schuiven ze de levertijd een week op.
De laatste keer dat ik belde (zaterdag 10 december) wisten ze de verkoopafdeling niet wanneer er geleverd werd.
Daarna een mail gehad met:
"Echter hebben ze vanuit Apple nog niet te horen gekregen wanneer deze vracht binnen gaat komen. Deze heeft blijkbaar vertraging opgelopen. Ik ga de bestelling monitoren zodat ik meerdere keren per dag kijk of hier een update van is binnengekomen."

Alleen nog geen update gehad tot nu toe

[ Voor 5% gewijzigd door la12 op 15-12-2016 11:25 . Reden: wel handig om te weten om welke mbp het gaat ]

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Zijn er überhaupt al mensen die hun CTO 15" Macbook uitgeleverd hebben gekregen?

Ik heb op 4 november een 15" Instapmodel met 512GB besteld via mijn werk, nog niks geleverd gekregen. Niet dat ik hem dit jaar nog verwacht gezien het feit dat de laatste twee weken van het jaar het meest slecht uitgeleverd wordt door Apple.

[ Voor 4% gewijzigd door Richard! op 15-12-2016 11:40 ]

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:58:
Ik heb ook maar eens even gebeld met centralpoint.

besteld het instapmodel 15'' met bar op 18 nov.

Reactie was: " wij leveren alles op volgorde van bestelling, dat er later bestelde identieke bestellingen al uitgeleverd zijn, is niet mogelijk".

Voor het gesprek stond ik op verwachte levering 11 jan, erna opeens op 1 feb en vanochtend op 19 dec. interessant.
23ste besteld, blijft bij mij op 11-1 staan verspringt soms naar 1-2 of 2-2

• ZoRr0
Vanochtend was het door mij bestelde model (15" 512GB, 455, SG) bij CP op voorraad. Meteen contact gezocht en gevraagd wanneer ik 'm kan verwachten. Ik krijg hierover als het goed is vandaag een mail. Het lijkt dus de goede kant op te gaan.

Verwijderd

ZoRr0 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:39:
Vanochtend was het door mij bestelde model (15" 512GB, 455, SG) bij CP op voorraad. Meteen contact gezocht en gevraagd wanneer ik 'm kan verwachten. Ik krijg hierover als het goed is vandaag een mail. Het lijkt dus de goede kant op te gaan.
Zeiden ze tegen mij eergisteren ook, ik wacht nog op de mail.

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:39
Wat is de reden dat jullie überhaupt bij een reseller hebben besteld en niet gewoon bij Apple?
Dat is eigenlijk de enige die altijd juiste tijden kan afgeven, alle resellers zijn net zo afhankelijk als de normale consument en dan hoor ik liever een correct verhaal bij Apple vandaan.
Het is ook nog eens beter geregeld met garantie en support.

Verwijderd

GeeMoney schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:16:
Wat is de reden dat jullie überhaupt bij een reseller hebben besteld en niet gewoon bij Apple?
Dat is eigenlijk de enige die altijd juiste tijden kan afgeven, alle resellers zijn net zo afhankelijk als de normale consument en dan hoor ik liever een correct verhaal bij Apple vandaan.
Het is ook nog eens beter geregeld met garantie en support.
Scheelde mij 285 euro en een gratis adapter ;)

• Paragon93
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:18:
[...]

Scheelde mij 285 euro en een gratis adapter ;)
Bij Apple bestellen met speciale edu site zorgde voor 10% (ipv standaard 8% edu) korting.
Was dus ongeveer 310 euro goedkoper bij Apple :)

Verwijderd

Paragon93 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:28:
[...]

Bij Apple bestellen met speciale edu site zorgde voor 10% (ipv standaard 8% edu) korting.
Was dus ongeveer 310 euro goedkoper bij Apple :)
ik heb de instap van 2699, dus meer dan 10% korting 8)7 . En student ben ik al een tijdje niet meer _/-\o_

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-11 22:09
Bij de Amac is de garantie stukken beter geregeld ;)

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-11 08:54
Hoe is de voorraad bij de Apple Store de laatste paar dagen?

• jeroen11
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-11 15:09
maarten22 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:52:
Hoe is de voorraad bij de Apple Store de laatste paar dagen?
Kijkend naar iStocknow blijven de touchbar modellen slecht leverbaar, in heel Europa. Den Haag heeft momenteel als enige een 15" 256GB. De non-touch 13" is wel ruim voorradig, en de touchbar modellen zijn in Japan en de VS wel goed op voorraad, daar komen ze meer binnen lijkt het.

• Farside
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-11-2022
Mijn "verwachte verzenddatum" bij Centralpoint staat nu op 16-12. Het zal toch niet?... :P

• Jacovo
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-11-2023
Farside schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:24:
Mijn "verwachte verzenddatum" bij Centralpoint staat nu op 16-12. Het zal toch niet?... :P
Wanneer en wat had je besteld? Die vsn mij staat nog op 19-12 voor de 15 inch CTO.

Verwijderd

Farside schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:24:
Mijne nu weer op 2-2, wordt meerdere keren per dag aangepast. 7(8)7

• neonite
  • Laatst online: 13-11 12:01
Uit de tijd dat ik nog werkte bij een webshop, weet ik dat centralpoint de grootste dozenschuiver van Nederland is en geen eigen magazijn heeft. Al het input van levertijd en voorraad is afkomstig van de status bij de distribiteur en daar hebben ze zelf nauwelijks invloed op. Wellicht dat de schakelingen tussen de distribiteuren met Macbooks daar een rol in spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door neonite op 15-12-2016 20:21 ]

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 23:32
Ik heb op 29 november een 13" MBP met TB besteld in de online Apple Store. De levering staat nu op 21 Dec - 3 Jan.

Het gaat om een BTO order met i7, 16GB en 512GB SSD.

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11 10:45
Het gaat allemaal niet van harte lees ik al. Iedereen is een eeuwigheid aan het wachten.
Zelf ook nog altijd aan het wachten. Verzenddatum staat nog op 22 dec-29dec.

Hou me hart vast, ben bang dat ze dit nooit gaat lukken in dat tijdslot...
Weet iemand wanneer de status wordt gewijzigd? Wat zijn daar de richtlijnen van? Oftewel wie kan me even informatie geven over het bestelproces bij Apple.

Ik vermoed eigenlijk dat de status pas aangepast wordt als hij in nederland is aangekomen.
Klopt dat?

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-11 07:42
Chris89 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 21:52:
Het gaat allemaal niet van harte lees ik al. Iedereen is een eeuwigheid aan het wachten.
Zelf ook nog altijd aan het wachten. Verzenddatum staat nog op 22 dec-29dec.

Hou me hart vast, ben bang dat ze dit nooit gaat lukken in dat tijdslot...
Weet iemand wanneer de status wordt gewijzigd? Wat zijn daar de richtlijnen van? Oftewel wie kan me even informatie geven over het bestelproces bij Apple.

Ik vermoed eigenlijk dat de status pas aangepast wordt als hij in nederland is aangekomen.
Klopt dat?
Als de status naar 'verzonden' gaat staat de machine nog in China. Dan duurt het nog wel even.

• Chris89
Gaan ze waarschijnlijk niet lukken in 2 weken? Dat hij bij thuis staat...

Verwijderd

ZiSE schreef op donderdag 15 december 2016 @ 22:50:
[...]

Als de status naar 'verzonden' gaat staat de machine nog in China. Dan duurt het nog wel even.
Ongeveer 4 werkdagen duurt het na de status verzonden

Verwijderd

van centralpoint ook net een bevestiging en track&trace code ontvangen. en ik zag net op hun site dat ze de prijs weer opgeschroefd hebben naar de apple "advies" prijs.

• gijsheg
la12 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:19:
Ook besteld via campusshop.nl

Gaat hier om de 15 inch mbp instapper met touchbar spacegrey

Ik heb al 3 keer gebeld met hun en elke keer schuiven ze de levertijd een week op.
De laatste keer dat ik belde (zaterdag 10 december) wisten ze de verkoopafdeling niet wanneer er geleverd werd.
Daarna een mail gehad met:
"Echter hebben ze vanuit Apple nog niet te horen gekregen wanneer deze vracht binnen gaat komen. Deze heeft blijkbaar vertraging opgelopen. Ik ga de bestelling monitoren zodat ik meerdere keren per dag kijk of hier een update van is binnengekomen."

Alleen nog geen update gehad tot nu toe
Ik heb het zelfse verhaal! Ook bij campusshop.nl besteld ! 15"/ zilver 2e na instap.

Ze verplaatsen de afgelopen 4 weken de leverdatum elke keer al met een week en het zelfse excuus dat ze je op de hoogte houden terwijl ik er tot nu toe vaak achteraan moet omdat ze me niet updaten.

Wrs duurt het langer dan de aangegeven datum!

• cedrix5
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-11 19:17
Die van mij is om 23:55 naar "processed at sorting facility Amsterdam" gegaan. Volgens apple heb ik hem maandag, volgens deze thread morgen. Kan ik daar op hopen of zal het voor na het weekend zijn?

Verwijderd

cedrix5 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 01:08:
Die van mij is om 23:55 naar "processed at sorting facility Amsterdam" gegaan. Volgens apple heb ik hem maandag, volgens deze thread morgen. Kan ik daar op hopen of zal het voor na het weekend zijn?
Wanneer is die van jou verzonden?

• cedrix5
Dinsdag 13 september 15:30 kreeg ik de "shipment picked up" code van DHL.

Gaat om een 15" 2.6/512/450 bto versie in zilver.

Edit: Bij de apple store staat de geschatte levering op 14 december nu 8)7
Ben benieuwd

[ Voor 53% gewijzigd door cedrix5 op 16-12-2016 01:30 ]

• Lowdown99
  • Laatst online: 06-01-2022
12-11 besteld, vandaag komt ie binnen. Een paar dagen voor schema. BTO 13/grey/TB/16g/1TB. Netjes gedaan. Wel rechtstreeks bij Apple besteld.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-11 23:21
Martijn schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:22:
Hier op 28 november een 13/512/16 besteld, stond gisteren nog op 3 januari, vandaag op 21-29 december. Het begint op te schieten!
Vannacht naar 'verzending wordt voorbereid' gegaan, hoe lang duurt het dan gemiddeld voor ie op Verzonden komt?

• Paragon93
  • Niet online
Martijn schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:48:
[...]

Vannacht naar 'verzending wordt voorbereid' gegaan, hoe lang duurt het dan gemiddeld voor ie op Verzonden komt?
Bij mij duurde dat iets minder dan 24 uur.
Gisteren naar verzonden verandert maar geschatte levertijd is 27 december...
Zit dus 12 dagen tussen verzonden en levering? 8)7
Geschatte levering was voor het verzenden 14-20 december, is er dus 7/13 dagen bij gekomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Paragon93 op 16-12-2016 09:11 ]

• Martijn
Paragon93 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:06:
[...]

Bij mij duurde dat iets minder dan 24 uur.
Gisteren naar verzonden verandert maar geschatte levertijd is 27 december...
Zit dus 12 dagen tussen verzonden en levering? 8)7
Geschatte levering was voor het verzenden 14-20 december, is er dus 7/13 dagen bij gekomen.
Vanaf verzendmoment is mijn ervaring dat het er soms al in 4-5 dagen is, dus wellicht valt het mee. Hoop dat mijne vandaag naar Verzonden gaat in ieder geval :D.

• Farside
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-11-2022
Mijn centralpoint bestelling is gisteravond verzonden! (15" basismodel). Hopelijk vandaag door DHL geleverd.
Besteld op 19-11.

[ Voor 8% gewijzigd door Farside op 16-12-2016 09:49 ]

• Nevik88
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-11 16:21
Mijn centralpoint bestelling is van de 20e naar de 26e verschoven.

• Jacovo
Nevik88 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:23:
Mijn centralpoint bestelling is van de 20e naar de 26e verschoven.
Die van mij van 19-12 naar 27-12. Moest er wel om vragen. Wordt niet bijgewerkt in mijn account.

Verwijderd

Jacovo schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:15:
[...]

Die van mij van 19-12 naar 27-12. Moest er wel om vragen. Wordt niet bijgewerkt in mijn account.
Ze roepen maar wat, ze hebben totaal geen inzicht wat er geleverd gaat worden en wanneer. Ze krijgen door wat er morgen geleverd gaat worden en verder niets.

• Xilantof
  • Laatst online: 08:47

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Mijn bij Apple bestelde 15" 2,6/512/460 besteld op 25-11 is nog altijd onbewogen... verwachtte levering staat nog altijd op 21-12 tot 3-1

Fotonerd

Verwijderd

Farside schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:22:
Mijn centralpoint bestelling is gisteravond verzonden! (15" basismodel). Hopelijk vandaag door DHL geleverd.
Besteld op 19-11.
mijn bestelling bij cp is ook gisteravond naar verzonden gegaan. ik heb net dhl gebeld en de bestelling wordt nog vanmiddag aangeboden bij me. binnen 24u dus.

Verwijderd

cedrix5 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 01:12:
Dinsdag 13 september 15:30 kreeg ik de "shipment picked up" code van DHL.

Gaat om een 15" 2.6/512/450 bto versie in zilver.

Edit: Bij de apple store staat de geschatte levering op 14 december nu 8)7
Ben benieuwd
Komt de macbook nog binnen vandaag?
Ik kreeg een dag na jou de shipment picked up code van DHL. Nu staat er op de track een trace site alleen woensdag 14-12 shipment information received.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:07:
[...]

mijn bestelling bij cp is ook gisteravond naar verzonden gegaan. ik heb net dhl gebeld en de bestelling wordt nog vanmiddag aangeboden bij me. binnen 24u dus.
Wanneer en wat heb je besteld?

• cedrix5
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:11:
[...]

Komt de macbook nog binnen vandaag?
Ik kreeg een dag na jou de shipment picked up code van DHL. Nu staat er op de track een trace site alleen woensdag 14-12 shipment information received.
Hij staat sinds 7:58 op "Arrived at delivery facility EINDHOVEN"

Had DHL even gebeld, zou hem vandaag nog krijgen, maar ze weten niet hoe laat. Dat zou om 14 uur bekend zijn.

Ik zag gisteren een vrouw op een elektrische fiets-bestelwagen (dat is de beste beschrijving haha) DHL pakketjes bezorgen rond 18 uur, dus neem aan dat zoiets rond dezelfde tijd weer langs komt vandaag. Woon in de binnenstad van Eindhoven.

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:23

GforceNL

Out of memory....

op de site van DHL parcel kun je per dag en wijk de tijdsvakken zien.

<Zinloze tekst hier>

• cedrix5
GforceNL schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:19:
op de site van DHL parcel kun je per dag en wijk de tijdsvakken zien.
Ja had die al gecheckt, maar voor mijn postcode was het 9-15 of 18-21. Zeer ruim dus, neem aan dat hij tussen 18 en 21 komt gezien de tracking nog niet is geupdate.

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:23

GforceNL

Out of memory....

cedrix5 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:20:
[...]

Ja had die al gecheckt, maar voor mijn postcode was het 9-15 of 18-21. Zeer ruim dus, neem aan dat hij tussen 18 en 21 komt gezien de tracking nog niet is geupdate.
Die kans is inderdaad vrij groot. Kun je tussen 3 en 6 nog gauw een boodschapje doen.

<Zinloze tekst hier>

• cedrix5
GforceNL schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:22:
[...]

Die kans is inderdaad vrij groot. Kun je tussen 3 en 6 nog gauw een boodschapje doen.
Ja klopt, maar gelukkig heb ik nog 13 huisgenoten die voor mij de deur kunnen bewaken 8)

DHL levert ook op zaterdag trouwens, dus voor diegene waarvan de shipping 1 dag na mij kwam, dik kans dat je hem morgen al hebt. Vanavond even letten op die update vanuit Amsterdam.

Verwijderd

cedrix5 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:31:
[...]

Ja klopt, maar gelukkig heb ik nog 13 huisgenoten die voor mij de deur kunnen bewaken 8)

DHL levert ook op zaterdag trouwens, dus voor diegene waarvan de shipping 1 dag na mij kwam, dik kans dat je hem morgen al hebt. Vanavond even letten op die update vanuit Amsterdam.
Ga ik zeker doen >:) Hij kan morgen tussen 9 en 13:00 komen

• Jacovo
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:19:
[...]

Ze roepen maar wat, ze hebben totaal geen inzicht wat er geleverd gaat worden en wanneer. Ze krijgen door wat er morgen geleverd gaat worden en verder niets.
Nog even gebeld en m'n ongenoegen van de gecommuniceerde levertijd van c.a. 10 dagen uitgesproken. De medewerker van CP gaf aan dat uit de laatste communicatie van Apple richting CP als reseller staat dat er een week vertraging op backorders is ontstaan. Ondanks koffiedik kijken op de exacte leverdatum kun je er wel vanuit gaan dat het langer gaat duren.

Ook nog gevraagd waarom ze de levertijd op de website niet aanpassen, maar dat is, netzoals de vertraging, allemaal het vingertje richting Apple. Central Point doet volgens hun wat ze beloven. Voor mij de laatste bestelling daar. Ik vind het maar misleidend :(

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:34:
[...]

Ga ik zeker doen >:) Hij kan morgen tussen 9 en 13:00 komen
DHL Parcel komt ook op zaterdag. DHL Express alleen op werkdagen, Apple verstuurd enkel met de Express tak.

Verwijderd

Rub147 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:43:
[...]

DHL Parcel komt ook op zaterdag. DHL Express alleen op werkdagen, Apple verstuurd enkel met de Express tak.
Na al dat wachten kan ik ook wel wachten tot maandag haha

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-11 22:42

verbraakje

🚦

Op 2 december de 15 inch 2.6ghz 512gb en de 460 bto besteld. Zojuist versprongen naar verzending wordt voorbereid. Ziet er naar uit dat hij in het begin van mijn timeframe binnen gaat komen 22 december / 3 januari

edit Space gray :P

[ Voor 5% gewijzigd door verbraakje op 16-12-2016 13:10 ]

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

• Paragon93
  • Niet online
verbraakje schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:10:
Op 2 december de 15 inch 2.6ghz 512gb en de 460 bto besteld. Zojuist versprongen naar verzending wordt voorbereid. Ziet er naar uit dat hij in het begin van mijn timeframe binnen gaat komen 22 december / 3 januari

edit Space gray :P
Bestel je dezelfde configuratie als ik, bijna een maand later, en krijg je hem bijna gelijk. :?

• Zornar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-01 00:27
Zojuist is de status van mijn bestelling naar "Preparing for Shipment" gegaan. Het betreft een 15' 2.6/512SSD/460 SG. Nu maar voor het raam hangen :9

• Lejavh
Inmiddels weer iemand bij de Amac gesproken (Hoofdkantoor). Ze gaven vanmiddag aan dat de BTO's waarschijnlijk pas eind januari binnenkomen.... Lekker balen als je al hebt aanbetaald en er dus moeilijk onderuit kan komen.

Zit al sinds 31 oktober te wachten (en ben waarschijnlijk niet de enige), en links en recht van mij krijgen anderen die elders besteld hebben zijn of haar MacBook al wel binnen.

• Martijn
Lejavh schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:24:
Inmiddels weer iemand bij de Amac gesproken (Hoofdkantoor). Ze gaven vanmiddag aan dat de BTO's waarschijnlijk pas eind januari binnenkomen.... Lekker balen als je al hebt aanbetaald en er dus moeilijk onderuit kan komen.

Zit al sinds 31 oktober te wachten (en ben waarschijnlijk niet de enige), en links en recht van mij krijgen anderen die elders besteld hebben zijn of haar MacBook al wel binnen.
Weer een bewijs voor mij dat dit soort resellers niks toevoegen. Waarom niet gewoon online bestellen? ALLE service kan gewoon met Apple geregeld worden, dus waar heb je anno 2016/2017 nog een winkel voor nodig behalve voor het 'kijken'...

• la12
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-11-2024
Net iemand van campusshop gesproken. De 15 inch instap werd vandaag verwacht bij hun. Echter is deze nog niet geleverd vanuit Apple.
Waarschijnlijk zou deze nog steeds vandaag binnen komen maar reken er maar niet op

• Lejavh
Martijn schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 15:54:
[...]

Weer een bewijs voor mij dat dit soort resellers niks toevoegen. Waarom niet gewoon online bestellen? ALLE service kan gewoon met Apple geregeld worden, dus waar heb je anno 2016/2017 nog een winkel voor nodig behalve voor het 'kijken'...
Feit is wel dat de service van de Amac in de meeste gevallen net iets beter is. Ze bieden daarnaast ook 3jr garantie. Maarja.. die levertijd :F

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-11 17:32
Vandaag mijn 15' 2.6/512SSD/460 SG binnen gekregen, 29 november in de edu store besteld, best netjes!

[ Voor 8% gewijzigd door Je Moeder op 16-12-2016 16:23 ]

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

• Xilantof

Xilantof

Zornar schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:36:
Zojuist is de status van mijn bestelling naar "Preparing for Shipment" gegaan. Het betreft een 15' 2.6/512SSD/460 SG. Nu maar voor het raam hangen :9
Idem! zelfde config, 25-11 besteld.
Raveon schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:23:
Vandaag mijn 15' 2.6/512SSD/460 SG binnen gekregen, 29 november in de edu store besteld, best netjes!
Bijzonder... Zelfde config. Ook daar besteld, 4 dagen eerder en mijne is nu "voorbereid voor verzending".

[ Voor 35% gewijzigd door Xilantof op 16-12-2016 17:05 ]

Fotonerd

• gijsheg
la12 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 15:54:
Net iemand van campusshop gesproken. De 15 inch instap werd vandaag verwacht bij hun. Echter is deze nog niet geleverd vanuit Apple.
Waarschijnlijk zou deze nog steeds vandaag binnen komen maar reken er maar niet op
Leuk verhaal van campusshop maar zook gaat het bij mij al 4 weken!
:( helaas

• Martijn
Martijn schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:48:
[...]

En hij is dispatched!! 28 november besteld, en 22 december zal ie er zijn volgens huidige planning. Initieel was dat 3 januari, dus prima gedaan Apple :D.

• neonite
Ben net opgebeld door Apple, en door productieproblemen met de 460 zijn de leveringen van dit model vertraagd. Mijn oorspronkelijke leverdatum was 16/21-12 maar is nu verplaatst tot na de kerst.

Fraai detail, een vriend die dezelfde 12 uur later had besteld krijgt hem wel binnen maandag, schijnbaar werken ze de backorders niet op chronologische volgorde af

• Matmc
  • Laatst online: 13-06-2021
Woensdag ochtend (eindelijk) status verandert naar verzonden.

13" tb instap model
Azerty

Besteld: 28/10 Apple store online (al 7weken aan het wachten..)

• Lucky0wn
Zo en mijn adapter van Centralpoint is zojuist ook verzonden! Heel veel succes met wachten en hoop dat jullie je bestelling snel krijgen!

• verbraakje

verbraakje

🚦

neonite schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 18:12:
Ben net opgebeld door Apple, en door productieproblemen met de 460 zijn de leveringen van dit model vertraagd. Mijn oorspronkelijke leverdatum was 16/21-12 maar is nu verplaatst tot na de kerst.

Fraai detail, een vriend die dezelfde 12 uur later had besteld krijgt hem wel binnen maandag, schijnbaar werken ze de backorders niet op chronologische volgorde af
Idd heel vreemd aangezien ik hem op 2 december heb besteld en ze nu mijn bestelling aan het voorbereiden zijn.

• Dalike
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-11 21:38
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:18:
[...]

Die van mij is net verzonden :). En komt de 20e aan.Op welke site moet je de track en trace invoeren DHL zeker?
Net sms gehad dat ze maandag binnenkomt :D
Dus jij zal de komende dagen ook een sms krijgen ;-)

• Nevik88
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-11 16:21
Jacovo schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:15:
[...]

Hier ook hoor, geen bijwerking in het account. Ik start de chat ook bij ze op met het idee "Dit wordt toch niks".

Verwijderd

Dalike schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:15:
[...]

Net sms gehad dat ze maandag binnenkomt :D
Dus jij zal de komende dagen ook een sms krijgen ;-)
Dat is goed om te horen,
Die van mij is nu in eindhoven en moet nog worden opgehaald worden door DHL ik denk dat ze maandag of dinsdag komt!

Verwijderd

15 inch instap met touchbar geleverd door cp. besreld 18 nov. gebeld gister .... et voila

• Zornar
Xilantof schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:04:
[...]

Idem! zelfde config, 25-11 besteld.

[...]

Bijzonder... Zelfde config. Ook daar besteld, 4 dagen eerder en mijne is nu "voorbereid voor verzending".
Ik ben benieuwd wanneer we hem kunnen verwachten. Met een beetje geluk volgende week donderdag/vrijdag?

• Chris89
Paragon93 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:32:
[...]

Bestel je dezelfde configuratie als ik, bijna een maand later, en krijg je hem bijna gelijk. :?
Uhh hier 2,7/512/460 zilver besteld op de 27ste maar nog niet op status verzenden maar artikelen worden verwerkt.

Leverdatum 22-29 december.

Gaat dus lekker...

[ Voor 3% gewijzigd door Chris89 op 16-12-2016 22:21 ]

• verbraakje

verbraakje

🚦

Chris89 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 22:20:
[...]

Uhh hier 2,7/512/460 zilver besteld op de 27ste maar nog niet op status verzenden maar artikelen worden verwerkt.

Leverdatum 22-29 december.

Gaat dus lekker...
Zilver is schaars op dit moment
https://www.hollandgold.nl/koersen/zilverkoers.html

• Chris89
Whaha wat een reactie 😝
Status is gewijzigd op voorbereiden tot verzenden 👌

• Takezo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-11 15:00
Gisteren is de bestelstatus van mijn MBP 13'' TB (BTO) opeens veranderd van "verwachte levering op 3 januari" naar "verzonden, verwachte levering op 22 december". Toch nog op tijd voor onder de kerstboom :) Ik had eind november bij Apple store besteld.

• Xilantof

Xilantof

Zornar schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:25:
[...]

Ik ben benieuwd wanneer we hem kunnen verwachten. Met een beetje geluk volgende week donderdag/vrijdag?
Vrijdag zou top zijn, dan ben ik toch vrij en kan ik hem opwachten :*)

Fotonerd

• neonite
Net opgebeld door Apple en 100 euro compensatie gekregen, toch wel netjes.

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11 15:14
Dat is zeker wel netjes inderdaad.

It's dogged that does it

• Zornar
Xilantof schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 11:46:
[...]

Vrijdag zou top zijn, dan ben ik toch vrij en kan ik hem opwachten :*)
Mijn order is zojuist van p4s naar shipped gegaan!

• verbraakje

verbraakje

🚦

Zornar schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 19:12:
[...]

Mijne ook! Helaas pas de 27ste verwachte aankomst

• Chris89
verbraakje schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 20:15:
[...]

De mijne nog op voorbereiden voor verzenden... gisteren wijzigde hij ook pas rond 24:00 uur

• Zornar
[...]

Hmm, ik zie nergens een verwachte aankomst aan. Alleen staat er dat ze in Eindhoven de verzendinformatie ontvangen hebben..

• verbraakje

verbraakje

🚦

Als ik op de volg zending knop druk krijg ik de verwachte aankomst datum.

• Xilantof

Xilantof

Zornar schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 19:12:
[...]

[...]

Hier ook schipper met de 27e als datum. De T&T doet het nog niet... Hoop stiekem toch op vóór de kerst...

Fotonerd

• Zornar
verbraakje schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 21:31:
Als ik op de volg zending knop druk krijg ik de verwachte aankomst datum.
Ik probeerde het eerst via mobile, maar dan wordt je direct naar de DHL pagina doorgestuurd. Bij mij geeft hij ook aan:

Status Onderweg naar klant – verzending op schema
Gesch. levering 27 december 2016

Ik hoop dat ze het voor de zekerheid ruim aangeven, en dan evengoed volgende week bezorgd wordt :P Lijkt me vreemd als de macbooks 10 dagen nodig hebben.. :-(

• Chris89
Shit nog steeds op voorbereiden voor verzenden. Hoe moeilijk is het om dat ding in een doos te doen 😑

• verbraakje

verbraakje

🚦

Zornar schreef op zondag 18 december 2016 @ 08:46:
[...]

Ik probeerde het eerst via mobile, maar dan wordt je direct naar de DHL pagina doorgestuurd. Bij mij geeft hij ook aan:

Status Onderweg naar klant – verzending op schema
Gesch. levering 27 december 2016

Ik hoop dat ze het voor de zekerheid ruim aangeven, en dan evengoed volgende week bezorgd wordt :P Lijkt me vreemd als de macbooks 10 dagen nodig hebben.. :-(
Best eens kans op. Ik zie dat ze eerst alles naar Amsterdam vliegen. Dan met de vrachtwagen naar Eindhoven brengen. Vanuit daar versturen ze naar de rest van Europa. Nu zou dat zomaar een paar dagen (en daardoor evt voor kerst) eerder kunnen zijn. Zodra je een melding krijgt dat hij in Eindhoven is op maandag of dinsdag kunnen we zomaar eens geluk hebben. Maar blijft wishfull thinking.

Bij DHL Kan je je aanmelding voor live updates.

• Masou
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-06 11:31
Eindelijk P4S! Hoe lang duurt het gemiddeld vanaf hier? Hij moet uiteindelijk bezorgd worden in Amsterdam.

Verwijderd

Masou schreef op maandag 19 december 2016 @ 08:35:
Eindelijk P4S! Hoe lang duurt het gemiddeld vanaf hier? Hij moet uiteindelijk bezorgd worden in Amsterdam.
Ongeveer 5 werkdagen.

• ZoRr0
Vandaag wordt mijn MacBook (15" 512GB/455 SG) eindelijk bezorgd. Besteld bij CentralPoint op 23 november.

Verwijderd

Vandaag wordt mijn macbook pro (2,6, 256gb, 450 SG) 25 november besteld bij de edu store. Ze is nu in het aflevercentrum.
Pagina: 1 ... 32 ... 56 Laatste