Zojuist hier (Enschede) is hij afgeleverd!
Alleen 13:45 college
Dus enkel even uitpakken, spelen komt vanavond wel
Alleen 13:45 college
Besteld op 1 december, zat vast in China en in Polen door slecht weer.Nedra schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:56:
Jaloers! Ik moet minimaal nog 2 dagen wachten. @ evernote, hoe lang heeft het in z'n totaal geduurd dan? Duurt het niet gewoon zo lang omdat je er de hele dag boven op zit? Als je iets besteld wat gewoon in NL op voorraad ligt, dan heb je het waarschijnlijk binnen 2 dagen.
Gefeliciteerd! Mooie notebook is het, zo eentje komt er bij mij vast ook nog wel eens. Maar dan zeer zeker niet via de online store. Dan rij ik wel effe langs Amsterdamsmoken schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:37:
En bij deze mijn eerste post vanuit de 13" MBPr, hij is dus binnen!!
mvds schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:51:
Ik ben zo blij als een klein kind met nieuw speelgoed
Heeft 'even' geduurd maar dan heb je ook wat.smoken schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:37:
En bij deze mijn eerste post vanuit de 13" MBPr, hij is dus binnen!!
[ Voor 28% gewijzigd door Hawk999 op 09-12-2013 17:55 ]
Het was het wachten meer dan waard!Hawk999 schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:54:
[...]
Heeft 'even' geduurd maar dan heb je ook wat.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
[ Voor 34% gewijzigd door FricoRico op 09-12-2013 20:53 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Yup bij mij hetzelfde, had ik hem maar een dag eerder besteld.. Want het Black Friday aanbod heeft me niets opgleverdSpike_wolf schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:18:
Mijn iMac is eindelijk verzonden vanuit Shanghai!
Levering staat geplanned voor de 16eDat is een stuk later dan de in eerste instantie aangegeven 9 tot 12 december
Nog een week geduld hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door FricoRico op 10-12-2013 10:32 ]
Verwijderd
Achteraf had ik ook liever 100 euro meer uit gegeven om hem een stuk eerder te ontvangen, maar ja, dat is altijd achterafFricoRico schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:31:
[...]
Yup bij mij hetzelfde, had ik hem maar een dag eerder besteld.. Want het Black Friday aanbod heeft me niets opgleverdOverigens staat er in mijn Apple mail dat hij gelverd wordt op 13 december.. En hun hebben het niet eens over een verwachting.
Humankind… be both.
Ik heb als student geen extra korting gehad, dus ik voel me dubbel zo rotSpike_wolf schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:40:
[...]
Achteraf had ik ook liever 100 euro meer uit gegeven om hem een stuk eerder te ontvangen, maar ja, dat is altijd achteraf
[ Voor 6% gewijzigd door FricoRico op 10-12-2013 10:46 ]
Hoppa, binnen! Een dag eerder dan aangegeven!! Ik hoop dat die van jou er ook is!!Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:08:
De apple site is nog steeds afwezig
Het spijt ons.
Tot onze spijt heeft onze Bestelstatus-service het momenteel extreem druk. Probeer het later opnieuw.
Vanaf vroeg in de morgen tot nu, zou wel willen weten wat er is gebeurd.
Mijne zit nog steeds in Shanghai ...:(![]()
Shanghai, China 08/12/2013 8:58 Slechte weersomstandigheden
Shanghai, China 07/12/2013 23:34 Exportscan
07/12/2013 17:47 Aankomstscan
07/12/2013 17:32 Vertrekscan
07/12/2013 15:18 Herkomstscan
China 07/12/2013 1:22 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Dat is helemaal zuur inderdaadFricoRico schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:44:
[...]
Ik heb als student geen extra korting gehad, dus ik voel me dubbel zo rotWordt jouw levering ook via de TNT verstuurd?
Humankind… be both.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga nog even contact opnemen met TNT vanmiddag. Je kan namelijk op afspraak ook op zaterdag laten leveren. Kost (geloof ik) niets extra's. Ik laat het je hier wel even weten hoe het verloopt.Spike_wolf schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:00:
[...]
Dat is helemaal zuur inderdaad
Hier ook TNT.
Humankind… be both.
[ Voor 5% gewijzigd door bibi2205 op 10-12-2013 12:44 ]
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Ze hebben het maar druk met het leveren van de iMac's.
Humankind… be both.
Dat is wel apart, bij mij nog niet.. Wanneer is jouw bestelling verstuurd eigenlijk? Vandaag? Die van mij is gisteren verstuurd, in de middag.Spike_wolf schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:27:
De geschatte levering is hier inmiddels bijgesteld naar aanstaande vrijdag, ipv maandag.
Humankind… be both.
[ Voor 28% gewijzigd door Spike_wolf op 10-12-2013 14:00 ]
Humankind… be both.
[ Voor 30% gewijzigd door FricoRico op 11-12-2013 11:30 ]
Bij mij veranderde de status gisteren begin van de middag in "onderweg naar land van bestemming".FricoRico schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:35:
EDIT: Vandaag is mijn pakketje ineens in Arnhem gescanned. Maar de verwachte lever datum is nog steeds de 16e. Kan mij niet wijsmaken dat die nog 5 dagen in Nederland rond dwaalt
Humankind… be both.
Bij mij staat hij nog steeds op de 16e. Maar hij is al door de douane. Hij is vanaf Arnhem sinds 19.38 onderweg naar een nog onbekende locatie. Ik denk een depot in Rotterdam.Spike_wolf schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:29:
[...]
Bij mij veranderde de status gisteren begin van de middag in "onderweg naar land van bestemming".
Daar staat hij nu nog steeds op met nog steeds de 13e als verwachtte aflever datum.
Verwijderd
Hoop doet levenVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:12:
Ik heb zonet bericht gekregen dat mijn MBA verzonden is. De leverdatum staat op 18 december.
Zou ik niet stil mogen hopen dat ik hem maandag al zou hebben?
Humankind… be both.
Nee bij mij stond dat niet? Waar had dat moeten staan eigenlijk? Bij mij wordt die verwachte datum ook maar niet bijgesteld. En je kan mij echt niet vertellen dat het nu nog tot maandag moet durenSpike_wolf schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:18:
Heeft die tracking site bij jou ook niet aangegeven dat je '4-5 dagen' geen update hoeft te verwachten?
Dat heeft er bij mij wel een tijd bij gestaan. Inmiddels niet meer, maar verder is de status nog hetzelfde, vanaf het vliegveld in Shanghai onderweg naar lang van bestemming (zal wel een een kleine cessna zijn ofzo).
Humankind… be both.
[ Voor 41% gewijzigd door FricoRico op 12-12-2013 21:50 ]
Verwijderd
Humankind… be both.
Verwijderd
Ik hoop het voor je.Spike_wolf schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:24:
Mijn status staat sinds de 10 op 'In transit' vanaf het vliegveld in Shanghai. Beetje jammer dat er sinds dien geen updates meer gekomen zijn. De verwachte leverdatum is wel nog steeds vandaag. Ben benieuwd.
Humankind… be both.
Jemig, daar wordt je toch ook niet blij vanSpike_wolf schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:32:
Net maar even een TNT gebeld omdat die Track en Trace pagina gewoon niet lijkt te veranderen (en omdat ik ongeduldig ben). Maar de douane heeft hem even vast gehouden waardoor hij een connectie gemist heeft en pas maandag afgeleverd zal worden
Nouja, hoef ik in ieder geval niet meer bij elke vrachtwagen die ik hoor klaar te zijn om richting de voordeur te lopen...
Ik ben op het moment nog gewoon aan het werk op mijn 24" iMac uit '09, die doet zijn werk in princiepe nog prima, maar het was wel lekker geweest als ik hem vandaag binnen gehad zou hebben, maandag ben ik de hele dag weg dus moet ik even iemand anders regelen die hem aan neemt, dan kan hij van maandag op dinsdag al mijn gegevens over zetten, kan ik er dinsdag mee aan de slag...FricoRico schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:52:
[...]
Jemig, daar wordt je toch ook niet blij vanIk hoop dat je nog een desktop hebt staan ofzo. Dat had ik dus niet in die tijd.. Dan duurt een weekend heeeeeel lang
Sterkte in ieder geval, ik kan je vertellen dat de iMac wel echt het wachten waard was.
Wat een beest, zeker met een 780M.. Zelfs Mac ports zoals The Witcher 2 en Bioshock Infinite draaien soepel. Mega!!!
[ Voor 12% gewijzigd door Spike_wolf op 13-12-2013 12:59 ]
Humankind… be both.
[ Voor 7% gewijzigd door Precision op 15-12-2013 17:16 ]
Crisis? Koop slim op Dagoffer - Op zoek naar een tof cadeau?
Dat is wel balen, een erg lange tijd zonder updates.Precision schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:42:
Grr rMBP 13" 16GB ram besteld op 23 november tot op heden geen status
Nee het ding ligt nog steeds 14 kilometer verderop bij de TNT locatie.@spike_wolf hij is dus vrijdag niet meer geleverd neem ik aan?
Humankind… be both.
Verwijderd
Verwijderd
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/kerst-apple.htmlVerwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:50:
ik zie net op tv een reclame van Mediamarkt dat ze vreselijk grote kortingen op apple producten hebben.
echter als ik op hun site kijk zie ik er niets van![]()
weet iemand hier meer over? ben op zoek naar een goede prijs voor een 15" mbp
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Humankind… be both.
Wil zelf een iPhone 5S los aanschaffen moet zeggen dat ik niet echt warm word van € 5 korting.. tov de Apple store..
[ Voor 3% gewijzigd door Evernote op 17-12-2013 12:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
nee idd... dit gaat nergens meer overEvernote schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:49:
[...]
Wil zelf een iPhone 5S los aanschaffen moet zeggen dat ik niet echt warm word van € 5 korting.. tov de Apple store..
iPad Air, geen korting..
Op een Macbook scheelt dan wel een klein beetje, net alsof je hem met studentenkorting koopt. Jammer dit.
De verklaring heet Centralpoint. Ingewikkelder is het niet eigenlijk.supercell7 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:49:
Ik heb tijdens de Black Friday actie bij Centralpoint de high end 15" rMBP besteld, met een US layout toetsenbord. Heb gisteren gevraagd om een update van de order. Nu zeggen ze dat de leverancier (Apple dus) pas 27-12 mogelijk de laptop op voorraad heeft. Terwijl er op de Apple website de klaar voor verzending 2-4 werkdagen is wanneer je de rMBP configureerd met een US toetsenbord.
Hoe kan het dat ik nu al bijna 3 weken aan het wachten ben? En mogelijk zelf 4+ weken moet wachten?
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door muhda op 24-12-2013 00:32 ]
CTO / BTO het zelfde eigenlijk. Alleen ik dacht dat je ook in de Apple Store (Amsterdam) hardware en systemen met upgrade kon bestellen of dat ze al bepaalde configuraties klaar hadden staan.Richard! schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:08:
Ja, zoiets noemen ze een CTO.
Succes bij mij heeft het een maand (31 dagen) geduurd.muhda schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 00:31:
Vandaag, de Macbook Retina 13" besteld. De middelste model met 16GB Ram upgrade.
Moet rekening houden met 2 weken levertijd. Puur om de Ram upgrade.
Ik had de Apple Store gebeld, alleen daar kreeg ik te horen dat ze alleen 4GB en 8GB modellen verkopen?
Als je de upgrade wilt, dan moest je bestellen.
Crisis? Koop slim op Dagoffer - Op zoek naar een tof cadeau?
Een collega van mij moest er een weekje op wachten.Precision schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:44:
[...]
Succes bij mij heeft het een maand (31 dagen) geduurd.
[ Voor 6% gewijzigd door muhda op 30-12-2013 18:09 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Hoteldebotel op 31-12-2013 10:34 ]
[ Voor 32% gewijzigd door mprkooij op 18-01-2014 16:29 ]
Signature van nature
Ik heb laatst 9 dagen op een BTO moeten wachten. Bij jou duurt het nog wat langer maar na het verzenden gaat die Macbook naar nog best een aantal schakels.mprkooij schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:40:
Vorige week donderdag mijn Macbook Pro Retina 13" (eigen configuratie) besteld.
Nu staat er zending wordt voorbereid, en leverdatum 29-31 Januari.
Denkt iemand van jullie dat die leverdatum klopt? Aangezien hij morgen waarschijnlijk wordt verzonden. Dat zou namelijk betekenen dat het 6 dagen duurt.
Hoogstwaarschijnlijk komt die direct uit de fabriek, dat is nogal een eindje.mprkooij schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:40:
Vorige week donderdag mijn Macbook Pro Retina 13" (eigen configuratie) besteld.
Nu staat er zending wordt voorbereid, en leverdatum 29-31 Januari.
Denkt iemand van jullie dat die leverdatum klopt? Aangezien hij morgen waarschijnlijk wordt verzonden. Dat zou namelijk betekenen dat het 6 dagen duurt.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
[ Voor 146% gewijzigd door mprkooij op 25-01-2014 13:31 ]
[ Voor 43% gewijzigd door mprkooij op 27-01-2014 15:51 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Sircuri op 27-01-2014 15:55 ]
Signature van nature
Ligt eraan welke configuratie en of je een NL of US toetsenbord wilt. Natuurlijk moeten zij een configuratie die niet in de winkel is te zien bestellen, maar of je dan daar ook de btw van terug krijgt.. idk.Sircuri schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:46:
Ik heb besloten om bij MEdiaMarkt te shoppen aanstaande woensdag. Hebben die gewoon voorraad en kan ik dan gewoon een MacBook meekrijgen? Of wordt het een bestelling en krijg je die pas 4 weken later? De reden van de graag is namelijk dat ik niet weet of MEdiaMarkt überhaupt MacBooks op voorraad heeft of dat er enkel 2 a 3 op een tafel staan om te showen. Wie weet dat?
Bedankt alvast.
Meestal heeft de MediaMarkt een aantal op voorraad, dit zijn de standaard configuraties. Veel succes / plezier!Sircuri schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:46:
Ik heb besloten om bij MEdiaMarkt te shoppen aanstaande woensdag. Hebben die gewoon voorraad en kan ik dan gewoon een MacBook meekrijgen? Of wordt het een bestelling en krijg je die pas 4 weken later? De reden van de graag is namelijk dat ik niet weet of MEdiaMarkt überhaupt MacBooks op voorraad heeft of dat er enkel 2 a 3 op een tafel staan om te showen. Wie weet dat?
Bedankt alvast.
Aanvulling n.a.v. comment hieronder: wil standaard 13" met 8gb / 256gb / NL
An a day keeps the doctor away.
Signature van nature
Ga er maar van uit dat er een aantal zijn. Ik zou wel als eerste komen op woensdag avond. Anders zijn ze op.Sircuri schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:46:
Bedankt alvast.
Aanvulling n.a.v. comment hieronder: wil standaard 13" met 8gb / 256gb / NL
Goed dat je dat zegt. Ik zie nu pas in de folder dat het om 18:00 begint. Had ik er mooi om 10:00 uur gestaan woensdag.iwan_app schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:58:
[...]
Ga er maar van uit dat er een aantal zijn. Ik zou wel als eerste komen op woensdag avond. Anders zijn ze op.
Signature van nature
Wat ik uit eigen ervaring en directe omgeving weet is dat Apple stores als eerste voorraad krijgen. Op zich natuurlijk heel logisch. Ik vind de service vanuit Apple zeer goed. Winkels zoals Mediamarkt komen door hun omvang vaak op de tweede plaats.jvalks schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:22:
Even een algemene vraag. Iedereen besteld hier via de apple store, waarom niet gewoon via A-Mac bestellen? Is dit niet praktischer? Wat is hier eventueel een nadeel van? Ik wil binnenkort ook een iMac bestellen en zit echt te kijken wat nu handiger is... qua levertijd zal het niet uitmaken denk ik zo...
[ Voor 5% gewijzigd door iwan_app op 27-01-2014 22:48 ]
Seiki display via Amazon besteld. Binnen drie dagen in huis. Super goedkoop.dennissimeau schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:49:
Ik heb laatst mijn MacBook Retina gekocht bij Amac omdat ze daar 3 jaar garantie geven. Nu kreeg ik daar ook een training bij maar die heb ik niet nodig haha. Misschien mijn zusje maar eens langssturen.
Anyway, @iwan_app hoe ben je aan dat Seiki scherm gekomen? Was laatst aan het zoeken op internet hoe je zo'n ding hier kunt krijgen maar dat is nog best ingewikkeld volgensmij.
[ Voor 5% gewijzigd door iwan_app op 27-01-2014 22:53 ]
Signature van nature
Signature van nature
[ Voor 7% gewijzigd door mprkooij op 28-01-2014 18:51 ]
Verwijderd
Signature van nature
I call bullshit @ MM.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:18:
Beste lezers,
Ik ben nieuw hier en zag alle verhalen van andere. Ook ik heb bij de Mediamarkt besteld. Mijn configratie:
I7 - 3.5 GHZ
8 GB 1600MHZ RAM (upgrade ik zelf op tot 32GB)
256GB SSD
GTX-780M 4GB
Nu is het al een aantal weken geleden en iedere keer als ik bel zeggen ze wat anders: de ene medewerker vertelde mij dat het model in Nederland zou zijn en uiterlijk vorige week vrijdag in de MM binnen zou komen. Maar helaas we zijn alweer een week verder! Andere medewerkers zeggen allemaal: het kan wel een maand duren, het kan 2 maanden duren en zelfs 1 iemand vertelde mij dat dit wel 4 maanden kan duren.
Wie heeft er ervaring met het bestellen van een CTO (eigenlijk BTO) model bij de MediaMarkt?
Als ik de 2-4 werkdagen tot verzendklaar (volgens de apple site) aanhoudt en daarbij 6 werkdagen verzending bij optel dan zou mijn imac vandaag bij de MM moeten binnen gekomen zijn.
Gr.
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 00:39:
[...]
Omdat het duurste standaard model 1999 euro kost bij MM en ze geen CTO modellen in het systeem hebben staan heb ik dus nu het CTO model voor 1650 euro. Als het allemaal lukt... en op de bon staat netjes bij klantinformatie: CTO: ... ...
[...]
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq