Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• matk89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:04
Zojuist hier (Enschede) is hij afgeleverd!

Alleen 13:45 college :( Dus enkel even uitpakken, spelen komt vanavond wel ;)

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-11 22:24
Whoop whoop, m'n rMBP is er dan uiteindelijk!

Location Date Local Time Activity
My house, Netherlands 12/09/2013 2:35 PM Arrival scan
Utrecht, Netherlands 12/09/2013 6:48 A.M. Out For Delivery
12/09/2013 5:29 A.M. Arrival Scan

Moet wel zeggen dat het hele traject verschrikkelijk lang duurt, mag hopen dat dit niet de norm is.. wil namelijk ook een sleeve bestellen >__>

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:44

mvds

Totally awesome!

Ik ben zo blij als een klein kind met nieuw speelgoed :P

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Jaloers! Ik moet minimaal nog 2 dagen wachten. @ evernote, hoe lang heeft het in z'n totaal geduurd dan? Duurt het niet gewoon zo lang omdat je er de hele dag boven op zit? Als je iets besteld wat gewoon in NL op voorraad ligt, dan heb je het waarschijnlijk binnen 2 dagen.

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-11 16:23
Vandaag verzend bevestiging gekregen voor m'n iMac, heeft effe geduurt.. Maar dan komt het volgende mooie verhaal al weer aan. In de mail waar in staat dat hij verzonden is, stond letterlijk:

Verzonden: Wordt op 13/12/2013 geleverd via Expreslevering

Daar is juridisch gezien al niets meer tussen te krijgen. Vervolgens kijk ik op de volg pagina en geeft TNT aan dat ik hem pas op 16/12/2013 mag verwachten. Wie 'o wie heeft er gelijk, al met al niet echt een vlekkeloze eerste ervaring met Apple.

• Evernote
Nedra schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:56:
Jaloers! Ik moet minimaal nog 2 dagen wachten. @ evernote, hoe lang heeft het in z'n totaal geduurd dan? Duurt het niet gewoon zo lang omdat je er de hele dag boven op zit? Als je iets besteld wat gewoon in NL op voorraad ligt, dan heb je het waarschijnlijk binnen 2 dagen.
Besteld op 1 december, zat vast in China en in Polen door slecht weer.

Nu nog even wachten tot het 5 uur is en dan richting huis :9~

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 18:07
En bij deze mijn eerste post vanuit de 13" MBPr, hij is dus binnen!!

• FricoRico
smoken schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:37:
Gefeliciteerd! Mooie notebook is het, zo eentje komt er bij mij vast ook nog wel eens. Maar dan zeer zeker niet via de online store. Dan rij ik wel effe langs Amsterdam :+

• Hawk999
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-11 14:29
mvds schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:51:
Ik ben zo blij als een klein kind met nieuw speelgoed :P
_/-\o_

Hier exact hetzelfde. Ik heb de afgelopen dagen wat weinig tijd gehad om het allemaal uit te zoeken.
Erg gaaf allemaal.
smoken schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:37:
Heeft 'even' geduurd maar dan heb je ook wat. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Hawk999 op 09-12-2013 17:55 ]

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:44

mvds

Totally awesome!

Het eerste wat me opviel was hoe klein de trackpad is :P En natuurlijk de iMac zelf, wat is ie mooooiiiiiiiiii :P

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 18:07
Hawk999 schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:54:

[...]

Heeft 'even' geduurd maar dan heb je ook wat. :)
Het was het wachten meer dan waard!
Scherm staat nu op " meer werkruimte" , wow....dit is echt super in vergelijk tot de standaard resolutie van mijn vorige macbook! Super resolutie voor een 13" !

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 21:35
Pff, een hele dag (of toch bijna) verder en nog steeds geen nieuws over mijn rMBP. Ik begin nu toch wel te twijfelen of hij hier morgen afgeleverd gaat worden..

UPS zegt al heel de dag "Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast."
Volgens Apple zou hij wel morgen afgeleverd moeten worden, dan zou hij toch al ergens bij UPS moeten zijn opgedoken, lijkt mij? :)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• FricoRico
Wordt bij iedereen hier geleverd via UPS? Die van ij wordt via TNT geleverd, 'Levering per expresse' zoals TNT het noemt. Of zoals Apple hetzelf noemt 'Expreslevering'..

Vind om eerlijk te zijn een levering van een week nog best lang, vanuit China. Maar als ik jullie efficiente routes zie, dan snap ik het wel 8)7 Via Ierland en weer terug.

[ Voor 34% gewijzigd door FricoRico op 09-12-2013 20:53 ]

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Mijn iMac is eindelijk verzonden vanuit Shanghai! *O*
Levering staat geplanned voor de 16e :/ Dat is een stuk later dan de in eerste instantie aangegeven 9 tot 12 december :/ Nog een week geduld hebben.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-11 16:33

beerns

it is I, Leclerc

Nou, m'n laatste post in dit topic (denk ik), want de vaste bezorger van UPS (hier op m'n werk) heeft zojuist een dichte doos met een MacBook Pro afgeleverd. Alleen jammer dat ik nog moet werken...haha...
In ieder geval: hij is er.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

• FricoRico
Spike_wolf schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:18:
Mijn iMac is eindelijk verzonden vanuit Shanghai! *O*
Levering staat geplanned voor de 16e :/ Dat is een stuk later dan de in eerste instantie aangegeven 9 tot 12 december :/ Nog een week geduld hebben.
Yup bij mij hetzelfde, had ik hem maar een dag eerder besteld.. Want het Black Friday aanbod heeft me niets opgleverd 8)7 Overigens staat er in mijn Apple mail dat hij gelverd wordt op 13 december.. En hun hebben het niet eens over een verwachting.

[ Voor 12% gewijzigd door FricoRico op 10-12-2013 10:32 ]

Verwijderd

Gisteren mijn MBA besteld en leverdatum wordt op 16 december-18 dec geschat.

Kan niet wachten ;)

• Spike_wolf

Spike_wolf

FricoRico schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:31:
[...]

Yup bij mij hetzelfde, had ik hem maar een dag eerder besteld.. Want het Black Friday aanbod heeft me niets opgleverd 8)7 Overigens staat er in mijn Apple mail dat hij gelverd wordt op 13 december.. En hun hebben het niet eens over een verwachting.
Achteraf had ik ook liever 100 euro meer uit gegeven om hem een stuk eerder te ontvangen, maar ja, dat is altijd achteraf :P

Humankind… be both.

• FricoRico
Spike_wolf schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:40:
[...]

Achteraf had ik ook liever 100 euro meer uit gegeven om hem een stuk eerder te ontvangen, maar ja, dat is altijd achteraf :P
Ik heb als student geen extra korting gehad, dus ik voel me dubbel zo rot |:( Wordt jouw levering ook via de TNT verstuurd?

[ Voor 6% gewijzigd door FricoRico op 10-12-2013 10:46 ]

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:08:
De apple site is nog steeds afwezig

Het spijt ons.
Tot onze spijt heeft onze Bestelstatus-service het momenteel extreem druk. Probeer het later opnieuw.

Vanaf vroeg in de morgen tot nu, zou wel willen weten wat er is gebeurd.

Mijne zit nog steeds in Shanghai ...:( :( :(

Shanghai, China 08/12/2013 8:58 Slechte weersomstandigheden
Shanghai, China 07/12/2013 23:34 Exportscan
07/12/2013 17:47 Aankomstscan
07/12/2013 17:32 Vertrekscan
07/12/2013 15:18 Herkomstscan
China 07/12/2013 1:22 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Hoppa, binnen! Een dag eerder dan aangegeven!! Ik hoop dat die van jou er ook is!!

• Spike_wolf

Spike_wolf

FricoRico schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:44:
[...]

Ik heb als student geen extra korting gehad, dus ik voel me dubbel zo rot |:( Wordt jouw levering ook via de TNT verstuurd?
Dat is helemaal zuur inderdaad :P
Hier ook TNT.

Humankind… be both.

• FricoRico
Spike_wolf schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:00:
[...]

Dat is helemaal zuur inderdaad :P
Hier ook TNT.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga nog even contact opnemen met TNT vanmiddag. Je kan namelijk op afspraak ook op zaterdag laten leveren. Kost (geloof ik) niets extra's. Ik laat het je hier wel even weten hoe het verloopt.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Oh, please do :)

Humankind… be both.

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 21:35
De mijne is dan toch vandaag geleverd, zo'n 10 min geleden. :)

Succes aan alle wachtenden en tot binnen een paar jaar (in dit topic). ;)

[ Voor 5% gewijzigd door bibi2205 op 10-12-2013 12:44 ]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:01

Grin

Ride si sapis.

Ze hebben het maar druk met het leveren van de iMac's.
Een maand geleden waren ze in staat om binnen een week een CTO iMac uit te leveren:

Zondag 3 november 20:30
CTO 27" iMac besteld. i7 3.5GHz, 512GB SSD, 8GB intern, 780M 4GB.
Betaling via Rabobank iDeal, levering per express (10tje extra *zucht*).
Verwachte leverdatum: 8-12 november.

De status: Wachten op betaling (gaat immers via iDeal overschrijving op zondagavond)
We starten de klok!

Update maandag 4 november 09:00
Vanochtend eerste update: "Artikelen worden verwerkt."
De betaling is blijkbaar ontvangen, bedrag was gister direct afgeschreven.

Update woensdag 6 november 09:00
De status is nu verzet van "Artikelen worden verwerkt" naar "Verzending wordt voorbereid".
Verwachte leverdatum is nog steeds: 8-12 november.

Update woensdag 6 november 11:45
De status is nu verzet van "Verzending wordt voorbereid" naar "Verzonden"
Leverdatum is nu maandag 11 november ipv vrijdag 8 november.

Update woensdag 6 november 17:00
Mijn vraag: wat krijg je voor de optie expreslevering?
Het antwoord:
De leverdatum is ineens veranderd naar 7 november

Update donderdag 7 november 14:50
iMac is zojuist geleverd.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Spike_wolf

Spike_wolf

De geschatte levering is hier inmiddels bijgesteld naar aanstaande vrijdag, ipv maandag.

Humankind… be both.

• FricoRico
Spike_wolf schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:27:
De geschatte levering is hier inmiddels bijgesteld naar aanstaande vrijdag, ipv maandag.
Dat is wel apart, bij mij nog niet.. Wanneer is jouw bestelling verstuurd eigenlijk? Vandaag? Die van mij is gisteren verstuurd, in de middag.

• Spike_wolf

Spike_wolf

De mijne is vandaag verstuurd inderdaad en kreeg daarbij de 16e als verwachte leverdatum. Een paar uur later is deze verzet naar 13.

Humankind… be both.

• FricoRico
Hopen dat ze die van mij ook nog eerder bezorgen. Tot nu toe staat er nog de 16e, waar bevind jouw pakketje zich nu? :)

• Spike_wolf

Spike_wolf

Geen idee, de tracking data zegt nog niks. Zal dus nog wel in Shanghai liggen, of het Apple pand nog niet verlaten hebben.

[Edit]
Oh wacht, de eerste regel zegt "Origin Airport Terminal "
Daar zal hij dus liggen :P

[ Voor 28% gewijzigd door Spike_wolf op 10-12-2013 14:00 ]

Humankind… be both.

• FricoRico
Das wel apart, mijne ligt sinds gisteren ochtend al op Shanghai Airport. Geen beweging geregistreerd, misschien vanavond een update dat die ergens in de buurt ligt. Ik wacht nog wel even met bellen en klagen.

EDIT: Vandaag is mijn pakketje ineens in Arnhem gescanned. Maar de verwachte lever datum is nog steeds de 16e. Kan mij niet wijsmaken dat die nog 5 dagen in Nederland rond dwaalt

[ Voor 30% gewijzigd door FricoRico op 11-12-2013 11:30 ]

Verwijderd

Besteld op maandag 9 dec . Vandaag klaar voor verzending.

Leverdatum 16-18 dec

• Spike_wolf

Spike_wolf

FricoRico schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:35:
EDIT: Vandaag is mijn pakketje ineens in Arnhem gescanned. Maar de verwachte lever datum is nog steeds de 16e. Kan mij niet wijsmaken dat die nog 5 dagen in Nederland rond dwaalt
Bij mij veranderde de status gisteren begin van de middag in "onderweg naar land van bestemming".
Daar staat hij nu nog steeds op met nog steeds de 13e als verwachtte aflever datum.

Humankind… be both.

• FricoRico
Spike_wolf schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:29:
[...]

Bij mij veranderde de status gisteren begin van de middag in "onderweg naar land van bestemming".
Daar staat hij nu nog steeds op met nog steeds de 13e als verwachtte aflever datum.
Bij mij staat hij nog steeds op de 16e. Maar hij is al door de douane. Hij is vanaf Arnhem sinds 19.38 onderweg naar een nog onbekende locatie. Ik denk een depot in Rotterdam.

Het zou nu toch echt wel voor het weekend moeten gebeuren. Heb vandaag contact gehad met de TNT, de man aan de telefoon zei: "Mits we vrijdag de bestelling door de douane hebben, kan ik er voor zorgen om hem vrijdag zelfs nog te leveren. Al zou het halverwege de dag pas gebeuren".

Eindelijk weer een desktop in het weekend. Programmeren op een 13" ultrabook is niet ideaal te noemen voor de ergonomie.

Verwijderd

Ik heb zonet bericht gekregen dat mijn MBA verzonden is. De leverdatum staat op 18 december.

Zou ik niet stil mogen hopen dat ik hem maandag al zou hebben?

• FricoRico
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:12:
Ik heb zonet bericht gekregen dat mijn MBA verzonden is. De leverdatum staat op 18 december.

Zou ik niet stil mogen hopen dat ik hem maandag al zou hebben?
Hoop doet leven :P Mijn pakketje ligt in Den Haag nu, en dat is slechts 15km van mijn woonplaats af. Toch staat de levering nog steeds op 16 december verwacht.

Stiekem hoop ik toch echt op vandaag, maar ik vind dat de TNT Express tracking pagina nog wat verbetering kan gebruiken. Vaak heb je het idee dat er helemaal geen voortgang is, en dan ineens zie je dat je pakketje al de halve wereld heeft gezien. |:( Nu staat hij sinds vanmorgen heel vroeg al op "Leidschendam Shipment Received At Tnt Location" en huidige status "In Transit" maar dat "In Transit" staat overal.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Heeft die tracking site bij jou ook niet aangegeven dat je '4-5 dagen' geen update hoeft te verwachten? :P
Dat heeft er bij mij wel een tijd bij gestaan. Inmiddels niet meer, maar verder is de status nog hetzelfde, vanaf het vliegveld in Shanghai onderweg naar lang van bestemming (zal wel een een kleine cessna zijn ofzo :P ).

Humankind… be both.

• FricoRico
Spike_wolf schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:18:
Heeft die tracking site bij jou ook niet aangegeven dat je '4-5 dagen' geen update hoeft te verwachten? :P
Dat heeft er bij mij wel een tijd bij gestaan. Inmiddels niet meer, maar verder is de status nog hetzelfde, vanaf het vliegveld in Shanghai onderweg naar lang van bestemming (zal wel een een kleine cessna zijn ofzo :P ).
Nee bij mij stond dat niet? Waar had dat moeten staan eigenlijk? Bij mij wordt die verwachte datum ook maar niet bijgesteld. En je kan mij echt niet vertellen dat het nu nog tot maandag moet duren :F.

Rare gasten bij die TNT :P

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het stond hier achter "verzonden" geloof ik, maar dat weet ik niet meer zeker.
Het traceer systeem van ze is van wat ik zo zie niet het meest geavanceerde inderdaad. Ik heb verder geen ervaring met hun systeem dus ik weet niet of dat alleen voor bestellingen van veraf zo is, maar bij FedEx, UPS en Post NL zit het toch een stuk netter in elkaar.

Humankind… be both.

• FricoRico
Ik heb net bericht gekregen dat het pakketje onderweg is naar mijn huis. Daar zit iemand er op te wachten. Dus ik heb hem alsnog vandaag! :D Gelukkig maar, kon het wachten al bijna niet meer aan :P

EDIT: En inderdaad is hij vanmiddag aangenomen thuis. Zit ik dan op m'n werk :P Straks snel opruimen en met 200 naar huis :+

EDIT2: Zie hier, mijn eerste Tweakers post vanaf mijn nieuwe iMac. Succes iedereen die nog zit te wachten op zijn/haar bestelling!

[ Voor 41% gewijzigd door FricoRico op 12-12-2013 21:50 ]

Verwijderd

Mijn MBA staat nu in Keulen en de verwachte datum is met een dag vervroegd ( dinsdag dus)

Maar daar kan wel nog een dag af, hoop ik dan :p

• Spike_wolf

Spike_wolf

Mijn status staat sinds de 10 op 'In transit' vanaf het vliegveld in Shanghai. Beetje jammer dat er sinds dien geen updates meer gekomen zijn. De verwachte leverdatum is wel nog steeds vandaag. Ben benieuwd.

Humankind… be both.

Verwijderd

Spike_wolf schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:24:
Mijn status staat sinds de 10 op 'In transit' vanaf het vliegveld in Shanghai. Beetje jammer dat er sinds dien geen updates meer gekomen zijn. De verwachte leverdatum is wel nog steeds vandaag. Ben benieuwd.
Ik hoop het voor je.

Bij mij is hij eigenlijk maar 4 uurtjes rijden verwijderd van me. Maar toch zal ik wss nog tot na het weekend moeten wachten :'(

• Spike_wolf

Spike_wolf

Net maar even een TNT gebeld omdat die Track en Trace pagina gewoon niet lijkt te veranderen (en omdat ik ongeduldig ben :P ). Maar de douane heeft hem even vast gehouden waardoor hij een connectie gemist heeft en pas maandag afgeleverd zal worden -O-

Nouja, hoef ik in ieder geval niet meer bij elke vrachtwagen die ik hoor klaar te zijn om richting de voordeur te lopen...

Humankind… be both.

• FricoRico
Spike_wolf schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:32:
Net maar even een TNT gebeld omdat die Track en Trace pagina gewoon niet lijkt te veranderen (en omdat ik ongeduldig ben :P ). Maar de douane heeft hem even vast gehouden waardoor hij een connectie gemist heeft en pas maandag afgeleverd zal worden -O-

Nouja, hoef ik in ieder geval niet meer bij elke vrachtwagen die ik hoor klaar te zijn om richting de voordeur te lopen...
Jemig, daar wordt je toch ook niet blij van 8)7 Ik hoop dat je nog een desktop hebt staan ofzo. Dat had ik dus niet in die tijd.. Dan duurt een weekend heeeeeel lang |:( Sterkte in ieder geval, ik kan je vertellen dat de iMac wel echt het wachten waard was.

Wat een beest, zeker met een 780M.. Zelfs Mac ports zoals The Witcher 2 en Bioshock Infinite draaien soepel. Mega!!!

• Spike_wolf

Spike_wolf

FricoRico schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:52:
[...]

Jemig, daar wordt je toch ook niet blij van 8)7 Ik hoop dat je nog een desktop hebt staan ofzo. Dat had ik dus niet in die tijd.. Dan duurt een weekend heeeeeel lang |:( Sterkte in ieder geval, ik kan je vertellen dat de iMac wel echt het wachten waard was.

Wat een beest, zeker met een 780M.. Zelfs Mac ports zoals The Witcher 2 en Bioshock Infinite draaien soepel. Mega!!!
Ik ben op het moment nog gewoon aan het werk op mijn 24" iMac uit '09, die doet zijn werk in princiepe nog prima, maar het was wel lekker geweest als ik hem vandaag binnen gehad zou hebben, maandag ben ik de hele dag weg dus moet ik even iemand anders regelen die hem aan neemt, dan kan hij van maandag op dinsdag al mijn gegevens over zetten, kan ik er dinsdag mee aan de slag...
Wel erg jammer dan de 16e een stuk later is dan 10-12 wat in eerste instantie de planning was. Maargoed, dat krijg je natuurlijk rond de feestdagen.

Twee andere bestellingen doen er nu ook ongeveer een maand over inplaats van 4 dagen om hier te komen :X

[Edit]
Ik zie net dat 7 minuten nadat ik TNT gebeld heb (5 minuten nadat ik opgehangen heb) de Track en Trace status wel veranderd is naar aangekomen in Arhem, en daar ook weer vertrokken (lever datum is nog steeds vandaag).
Zou dat puur toeval zijn of zou die status die gozer aan de telefoon een schop gekregen hebben? :P

[ Voor 12% gewijzigd door Spike_wolf op 13-12-2013 12:59 ]

Humankind… be both.

• Precision
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-08 21:08
Grr rMBP 13" 16GB ram besteld op 23 november tot op heden geen status :(
@spike_wolf hij is dus vrijdag niet meer geleverd neem ik aan?

[ Voor 7% gewijzigd door Precision op 15-12-2013 17:16 ]

Crisis? Koop slim op Dagoffer - Op zoek naar een tof cadeau?

• Spike_wolf

Spike_wolf

Precision schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:42:
Grr rMBP 13" 16GB ram besteld op 23 november tot op heden geen status :(
Dat is wel balen, een erg lange tijd zonder updates.
@spike_wolf hij is dus vrijdag niet meer geleverd neem ik aan?
Nee het ding ligt nog steeds 14 kilometer verderop bij de TNT locatie.
Ik heb maar even geregeld dat iemand hem hier thuis morgen voor me kan aannemen, kan ik als ik morgen rond 22:00 thuis ben de migration assistent starten en hem 's nachts alle zut van de oude naar de nieuwe iMac laten kopiëren. Kan ik er dingsdag mee aan de slag :)

Humankind… be both.

Verwijderd

Vol ongeduld nog hier :p (morgen is D-day).

Wel bizar als ik de tracking gegevens er op na ga:

Shanghai, China (12 dec)=>Incheon, Korea, Republic (13dec) => Koln, Germany (13 dec) =>Almaty, Kazakhstan (13 dec) =>Warsaw, Poland (13 dec) => Koln, Germany (13 dec)

Op dezelfde dag van Keulen naar Kazachstan en Polen om dan terug in Keulen te belanden...

Verwijderd

ik zie net op tv een reclame van Mediamarkt dat ze vreselijk grote kortingen op apple producten hebben.

echter als ik op hun site kijk zie ik er niets van :|

weet iemand hier meer over? ben op zoek naar een goede prijs voor een 15" mbp

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:30

Trackerfire

BTC HODLER

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:50:
ik zie net op tv een reclame van Mediamarkt dat ze vreselijk grote kortingen op apple producten hebben.

echter als ik op hun site kijk zie ik er niets van :|

weet iemand hier meer over? ben op zoek naar een goede prijs voor een 15" mbp
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/kerst-apple.html

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Spike_wolf

Spike_wolf

En hij is vanmiddag rond 16:00 uur dan eindelijk bezorgd! *O*
Hij staat nu leuk al mijn gegevens van de oude naar de nieuwe iMac te kopiëren, hij schat nog 10 uur nodig te hebben, morgen ochtend dus maar spelen.

Humankind… be both.

Verwijderd

UPS is hier!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/89HANHg.gif

• Evernote
Wil zelf een iPhone 5S los aanschaffen moet zeggen dat ik niet echt warm word van € 5 korting.. tov de Apple store..

iPad Air, geen korting..

Op een Macbook scheelt dan wel een klein beetje, net alsof je hem met studentenkorting koopt. Jammer dit.

[ Voor 3% gewijzigd door Evernote op 17-12-2013 12:50 ]

Verwijderd

Via Apple store een Imac 21,5 met fusion drive besteld. Levering via UPS binnen een week.
Heb nog gekeken of je de optie "Fusion drive" als optie bij Apple resellers kunt bestellen. Niet dus.

Verwijderd

Evernote schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:49:
[...]

Wil zelf een iPhone 5S los aanschaffen moet zeggen dat ik niet echt warm word van € 5 korting.. tov de Apple store..

iPad Air, geen korting..

Op een Macbook scheelt dan wel een klein beetje, net alsof je hem met studentenkorting koopt. Jammer dit.
nee idd... dit gaat nergens meer over

• supercell7
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-03-2019
Ik heb tijdens de Black Friday actie bij Centralpoint de high end 15" rMBP besteld, met een US layout toetsenbord. Heb gisteren gevraagd om een update van de order. Nu zeggen ze dat de leverancier (Apple dus) pas 27-12 mogelijk de laptop op voorraad heeft. Terwijl er op de Apple website de klaar voor verzending 2-4 werkdagen is wanneer je de rMBP configureerd met een US toetsenbord.

Hoe kan het dat ik nu al bijna 3 weken aan het wachten ben? En mogelijk zelf 4+ weken moet wachten?

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

supercell7 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:49:
Ik heb tijdens de Black Friday actie bij Centralpoint de high end 15" rMBP besteld, met een US layout toetsenbord. Heb gisteren gevraagd om een update van de order. Nu zeggen ze dat de leverancier (Apple dus) pas 27-12 mogelijk de laptop op voorraad heeft. Terwijl er op de Apple website de klaar voor verzending 2-4 werkdagen is wanneer je de rMBP configureerd met een US toetsenbord.

Hoe kan het dat ik nu al bijna 3 weken aan het wachten ben? En mogelijk zelf 4+ weken moet wachten?
De verklaring heet Centralpoint. Ingewikkelder is het niet eigenlijk. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Verwijderd

Man man, al van 9 november mijn BTO MBPr besteld (QWERTY en 16 GB RAM) bij Switch Gent, en hij is er nog altijd niet... :'(

• trance_god
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-12-2024
Macbook Pro Retina 15" 16 GB

Best snel, Apple zelf gaf 23 Dec als indicatie.
13 December besteld en binnen 1 week binnen . Nice!!!

Location Date Local Time Activity
Eindhoven, Netherlands 19/12/2013 14:30 Delivered
19/12/2013 7:14 Out for Delivery
19/12/2013 6:00 Destination Scan
19/12/2013 5:20 Arrival Scan

Koeln, Germany 19/12/2013 2:29 Departure Scan
19/12/2013 1:25 Import Scan
Koeln, Germany 18/12/2013 23:25 Arrival Scan

Warsaw, Poland 18/12/2013 21:18 Departure Scan
18/12/2013 19:31 Arrival Scan

Almaty, Kazakhstan 18/12/2013 18:26 Departure Scan
18/12/2013 15:26 Arrival Scan

Incheon, Korea, Republic of 18/12/2013 12:29 Departure Scan
18/12/2013 7:34 Arrival Scan

Shanghai, China 18/12/2013 5:02 Departure Scan
Shanghai, China 17/12/2013 20:52 Export Scan

17/12/2013 16:45 Arrival Scan
17/12/2013 16:30 Departure Scan
17/12/2013 16:14 Origin Scan
China 17/12/2013 23:31 Order Processed: Ready for UPS

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 10:17
Preparing for shipment, hoe lang duurt dat ongeveer?
En de standaard Macbooks, worden die ook vanuit China verstuurd?

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:57

muhda

Time & Space traveler

Vandaag, de Macbook Retina 13" besteld. De middelste model met 16GB Ram upgrade.
Moet rekening houden met 2 weken levertijd. Puur om de Ram upgrade.

Ik had de Apple Store gebeld, alleen daar kreeg ik te horen dat ze alleen 4GB en 8GB modellen verkopen?
Als je de upgrade wilt, dan moest je bestellen.

[ Voor 4% gewijzigd door muhda op 24-12-2013 00:32 ]

• Richard!
  • Laatst online: 24-07-2023
Ja, zoiets noemen ze een CTO.

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

• muhda

muhda

Time & Space traveler

CTO / BTO het zelfde eigenlijk. Alleen ik dacht dat je ook in de Apple Store (Amsterdam) hardware en systemen met upgrade kon bestellen of dat ze al bepaalde configuraties klaar hadden staan.

• Precision
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-08 21:08
muhda schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 00:31:
Vandaag, de Macbook Retina 13" besteld. De middelste model met 16GB Ram upgrade.
Moet rekening houden met 2 weken levertijd. Puur om de Ram upgrade.

Ik had de Apple Store gebeld, alleen daar kreeg ik te horen dat ze alleen 4GB en 8GB modellen verkopen?
Als je de upgrade wilt, dan moest je bestellen.
Succes bij mij heeft het een maand (31 dagen) geduurd.

Crisis? Koop slim op Dagoffer - Op zoek naar een tof cadeau?

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Precision schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:44:
[...]
Succes bij mij heeft het een maand (31 dagen) geduurd.
Een collega van mij moest er een weekje op wachten.
Ik moet er wel bij zeggen het was de duurste Macbook Retina 13" Model en met alle upgrades.

Update:

Vandaag op 30-12-13, geleverd.

[ Voor 6% gewijzigd door muhda op 30-12-2013 18:09 ]

• Hoteldebotel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-11 12:56
Zojuist een 13" retina MBP 8GB - 256GB besteld via de website met studentenkorting :) Ben benieuwd hoe lang het duurt tot de levering!

De status staat nu op: "Actie vereist: In afwachting van betaling" Klaar voor verzending: 3 - 5 business days. Geleverd: 07 Jan, 2014 - 09 Jan, 2014 door Standaardlevering

[ Voor 22% gewijzigd door Hoteldebotel op 31-12-2013 10:34 ]

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-11 14:39
Ik heb donderdag een THUNDERBOLT GIGABIT ETHERNET ADAPTER besteld op hun webshop. Bij status staat nog steeds "TILBURG".
Het traceernummer is gewoon 10 cijfers. Kan ik het niet op de voet volgen? Het moet verstuurd worden naar België btw.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:09
Donderdag een 13" retina MBP 16GB - 256GB besteld via bankoverschrijving.

De status staat helaas nog op "Er wordt gewacht op een betaling"

Iemand die weet of de banken ook vandaag nog geld overmaken naar een andere bank? Of wordt dat niet gedaan in het weekend?

:(

[ Voor 32% gewijzigd door mprkooij op 18-01-2014 16:29 ]

• willemvdvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
ik wil graag een 13 inch retina 16GB - 256GB / us layout bestellen.
Heb deze nodig voor 1 maart, iemand enig idee of Chinees nieuwjaar en de daarbij behorende vakantie effect heeft op geplaatste orders? Is het verstandig om de laptop alvast deze week wellicht te bestellen?

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik zou gewoon kijken wat de shop aangeeft als levertijd. Ik begrijp juist dat deze aardig in de goede richting zijn.
Daarnaast, waarom wil je wachten met bestellen? Heb je een beter gevoel wanneer je morgen besteld i.p.v. vandaag :)

Signature van nature

• willemvdvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Twijfel of ik wellicht gebruik wil maken van de BTW dagen bij MM.
Deze beginnen op de 29ste Chinees nieuwjaar is ook rond die tijd.
Heb een max budget van 1570 euro, des te meer ik kan krijgen voor dat geld des te beter ;-)

• mprkooij
Vorige week donderdag mijn Macbook Pro Retina 13" (eigen configuratie) besteld.

Nu staat er zending wordt voorbereid, en leverdatum 29-31 Januari.

Denkt iemand van jullie dat die leverdatum klopt? Aangezien hij morgen waarschijnlijk wordt verzonden. Dat zou namelijk betekenen dat het 6 dagen duurt.

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:19
mprkooij schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:40:

Denkt iemand van jullie dat die leverdatum klopt? Aangezien hij morgen waarschijnlijk wordt verzonden. Dat zou namelijk betekenen dat het 6 dagen duurt.
Ik heb laatst 9 dagen op een BTO moeten wachten. Bij jou duurt het nog wat langer maar na het verzenden gaat die Macbook naar nog best een aantal schakels.

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-11 12:32
mprkooij schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:40:

Hoogstwaarschijnlijk komt die direct uit de fabriek, dat is nogal een eindje. :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• mprkooij
Hij is onderweg!

Heb de UPS code binnen!

Zit nu in Shanghai :)

[ Voor 146% gewijzigd door mprkooij op 25-01-2014 13:31 ]

• mprkooij
UPDATE!!

Afbeeldingslocatie: http://static.afbeeldinguploaden.nl/1401/57762/xJS0.PNG

Hij zit wel lang vast in Keulen zeg :?

Geplande aflevering:

Dinsdag, 28/01/2014, Voor het einde van de dag

Zou misschien ook Maandag kunnen worden aangezien hij nu in Duitsland zit?

UPDATE:

Nog steeds in Keulen.... :o

[ Voor 43% gewijzigd door mprkooij op 27-01-2014 15:51 ]

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik heb besloten om bij MEdiaMarkt te shoppen aanstaande woensdag. Hebben die gewoon voorraad en kan ik dan gewoon een MacBook meekrijgen? Of wordt het een bestelling en krijg je die pas 4 weken later? De reden van de graag is namelijk dat ik niet weet of MEdiaMarkt überhaupt MacBooks op voorraad heeft of dat er enkel 2 a 3 op een tafel staan om te showen. Wie weet dat?
Bedankt alvast.
Aanvulling n.a.v. comment hieronder: wil standaard 13" met 8gb / 256gb / NL

[ Voor 9% gewijzigd door Sircuri op 27-01-2014 15:55 ]

Signature van nature

• mprkooij
Sircuri schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:46:
Ik heb besloten om bij MEdiaMarkt te shoppen aanstaande woensdag. Hebben die gewoon voorraad en kan ik dan gewoon een MacBook meekrijgen? Of wordt het een bestelling en krijg je die pas 4 weken later? De reden van de graag is namelijk dat ik niet weet of MEdiaMarkt überhaupt MacBooks op voorraad heeft of dat er enkel 2 a 3 op een tafel staan om te showen. Wie weet dat?
Bedankt alvast.
Ligt eraan welke configuratie en of je een NL of US toetsenbord wilt. Natuurlijk moeten zij een configuratie die niet in de winkel is te zien bestellen, maar of je dan daar ook de btw van terug krijgt.. idk.

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Bedankt alvast.
Meestal heeft de MediaMarkt een aantal op voorraad, dit zijn de standaard configuraties. Veel succes / plezier! :)

An  a day keeps the doctor away.

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ga het nodig hebben. Dit wordt mijn eerste niet-windows computer die ik ga kopen. Ipad en iphone bevallen uitstekend. Helaas zal ik wel moeten virtualiseren of bootcamp gaan gebruiken, omdat ik visual studio nodig heb voor werk.

Signature van nature

• iwan_app
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-10 18:59
Bedankt alvast.
Ga er maar van uit dat er een aantal zijn. Ik zou wel als eerste komen op woensdag avond. Anders zijn ze op.

• iwan_app
Vrijdag avond onderstaande Mac Pro besteld. Ben alleen erg benieuwd hoe lang het duurt voordat hij geleverd wordt.

3,5GHz 6-core
12GB DDR 3
256GB PCIe flashopslag
Twee AMD FirePro 300

Geheugen bestel ik via Ebay. Dan aansluiten op mijn 4K Seiki display.

Ik kan niet wachten. Zeker niet als ik bedenk dat het wel eens Maart zou kunnen worden.

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

iwan_app schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:58:
[...]

Ga er maar van uit dat er een aantal zijn. Ik zou wel als eerste komen op woensdag avond. Anders zijn ze op.
Goed dat je dat zegt. Ik zie nu pas in de folder dat het om 18:00 begint. Had ik er mooi om 10:00 uur gestaan woensdag.

Signature van nature

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11 10:52
Even een algemene vraag. Iedereen besteld hier via de apple store, waarom niet gewoon via A-Mac bestellen? Is dit niet praktischer? Wat is hier eventueel een nadeel van? Ik wil binnenkort ook een iMac bestellen en zit echt te kijken wat nu handiger is... qua levertijd zal het niet uitmaken denk ik zo...

• mprkooij
Als het niet zal uitmaken in levertijden waarom zou je dan niet bij de Apple Store bestellen en wel bij de A-Mac?

• iwan_app
jvalks schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:22:
Even een algemene vraag. Iedereen besteld hier via de apple store, waarom niet gewoon via A-Mac bestellen? Is dit niet praktischer? Wat is hier eventueel een nadeel van? Ik wil binnenkort ook een iMac bestellen en zit echt te kijken wat nu handiger is... qua levertijd zal het niet uitmaken denk ik zo...
Wat ik uit eigen ervaring en directe omgeving weet is dat Apple stores als eerste voorraad krijgen. Op zich natuurlijk heel logisch. Ik vind de service vanuit Apple zeer goed. Winkels zoals Mediamarkt komen door hun omvang vaak op de tweede plaats.

[ Voor 5% gewijzigd door iwan_app op 27-01-2014 22:48 ]

• dennissimeau
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-11 16:10
Ik heb laatst mijn MacBook Retina gekocht bij Amac omdat ze daar 3 jaar garantie geven. Nu kreeg ik daar ook een training bij maar die heb ik niet nodig haha. Misschien mijn zusje maar eens langssturen.

Anyway, @iwan_app hoe ben je aan dat Seiki scherm gekomen? Was laatst aan het zoeken op internet hoe je zo'n ding hier kunt krijgen maar dat is nog best ingewikkeld volgensmij.

• iwan_app
dennissimeau schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:49:
Ik heb laatst mijn MacBook Retina gekocht bij Amac omdat ze daar 3 jaar garantie geven. Nu kreeg ik daar ook een training bij maar die heb ik niet nodig haha. Misschien mijn zusje maar eens langssturen.

Anyway, @iwan_app hoe ben je aan dat Seiki scherm gekomen? Was laatst aan het zoeken op internet hoe je zo'n ding hier kunt krijgen maar dat is nog best ingewikkeld volgensmij.
Seiki display via Amazon besteld. Binnen drie dagen in huis. Super goedkoop.

Houd er wel rekening mee dat het display maximaal 30Hz @ 4K aankan.

[ Voor 5% gewijzigd door iwan_app op 27-01-2014 22:53 ]

• dennissimeau
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-11 16:10
Amazon USA? $499 = ±€365. Dat is echt spotgoedkoop inderdaad! Vraag me alleen af hoe dat dan zit met shipping en tax.

Dat 'ie 30Hz@4K had, had ik inderdaad al vernomen. Maar ach, voor die prijs.

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

In principe ben je zelf verantwoordelijk voor het importeren en dus het afdragen van btw. Als de douane je mist, heb je geluk.

Signature van nature

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Kreeg tip van MediaMarkt medewerker om gebruik te maken van de 14 dagen laagste prijs garantie. ik heb hem dus nu al gekocht en tik dit bericht vanaf mijn gloednieuwe macbook pro 13".
ben helemaal in mijn nopjes. Mijn eerste niet-windows pc.

deze week nog eens terug om de BTW terug te krijgen.

Signature van nature

• mprkooij
Vandaag wordt mijn laptop ''bezorgd''.

Rotterdam 28/01/2014 6:39 Bestemmingsscan
28/01/2014 6:30 Aankomstscan
Koeln, Germany 28/01/2014 2:38 Vertrekscan
Koeln, Germany 25/01/2014 2:40 Importscan
Koeln, Germany 24/01/2014 23:27Aankomstscan

Zit nog steeds te wachten...

Heb van Apple een SMS gekregen dat vandaag de speciale dag was dat hij bezorgd zou worden...

Tot nu toe nog geen UPS bus gezien....

OH MY GOD! Hij is binnen, wat een top ding!

[ Voor 7% gewijzigd door mprkooij op 28-01-2014 18:51 ]

Verwijderd

Beste lezers,

Ik ben nieuw hier en zag alle verhalen van andere. Ook ik heb bij de Mediamarkt besteld. Mijn configratie:
I7 - 3.5 GHZ
8 GB 1600MHZ RAM (upgrade ik zelf op tot 32GB)
256GB SSD
GTX-780M 4GB

Nu is het al een aantal weken geleden en iedere keer als ik bel zeggen ze wat anders: de ene medewerker vertelde mij dat het model in Nederland zou zijn en uiterlijk vorige week vrijdag in de MM binnen zou komen. Maar helaas we zijn alweer een week verder! Andere medewerkers zeggen allemaal: het kan wel een maand duren, het kan 2 maanden duren en zelfs 1 iemand vertelde mij dat dit wel 4 maanden kan duren.

Wie heeft er ervaring met het bestellen van een CTO (eigenlijk BTO) model bij de MediaMarkt?
Als ik de 2-4 werkdagen tot verzendklaar (volgens de apple site) aanhoudt en daarbij 6 werkdagen verzending bij optel dan zou mijn imac vandaag bij de MM moeten binnen gekomen zijn.

Gr.

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Jij hebt nu kennelijk de ervaring. Zou voor mij reden zijn om niet via MEdiaMarkt een CTO model aan te schaffen.

Signature van nature

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:18:
Beste lezers,

Ik ben nieuw hier en zag alle verhalen van andere. Ook ik heb bij de Mediamarkt besteld. Mijn configratie:
I7 - 3.5 GHZ
8 GB 1600MHZ RAM (upgrade ik zelf op tot 32GB)
256GB SSD
GTX-780M 4GB

Nu is het al een aantal weken geleden en iedere keer als ik bel zeggen ze wat anders: de ene medewerker vertelde mij dat het model in Nederland zou zijn en uiterlijk vorige week vrijdag in de MM binnen zou komen. Maar helaas we zijn alweer een week verder! Andere medewerkers zeggen allemaal: het kan wel een maand duren, het kan 2 maanden duren en zelfs 1 iemand vertelde mij dat dit wel 4 maanden kan duren.

Wie heeft er ervaring met het bestellen van een CTO (eigenlijk BTO) model bij de MediaMarkt?
Als ik de 2-4 werkdagen tot verzendklaar (volgens de apple site) aanhoudt en daarbij 6 werkdagen verzending bij optel dan zou mijn imac vandaag bij de MM moeten binnen gekomen zijn.

Gr.
I call bullshit @ MM.
Deze configuratie (alleen dan met 512GB SSD) heb ik bij Apple besteld op zondagavond 3 november en is donderdagmiddag 7 november geleverd. Waarom het bij de MM dan maanden zou moeten duren... :?
Mijn advies: vandaag de bestelling afzeggen @ MM en bestellen bij Apple. Dan heb je rond volgende week woensdag je nieuwe iMac.

• RvH photo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:39
Ik heb ook een cto imac bij mediamarkt besteld en met de btw mijn bon laten omzetten. Ze zeiden dat het 2 tot 6 weken zou duren. Vind het best lang en hoop op sneller.

Verwijderd

Dankjewel voor jullie reactie's. Zoals @Rvh photo ook al zei: ik heb de btw korting ontvangen en zelfs meer! Omdat het duurste standaard model 1999 euro kost bij MM en ze geen CTO modellen in het systeem hebben staan heb ik dus nu het CTO model voor 1650 euro. Als het allemaal lukt... en op de bon staat netjes bij klantinformatie: CTO: ... ...

Dus dit model met 1000 euro korting is het het wachten wel waard hoop ik!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 00:39:
[...]
Omdat het duurste standaard model 1999 euro kost bij MM en ze geen CTO modellen in het systeem hebben staan heb ik dus nu het CTO model voor 1650 euro. Als het allemaal lukt... en op de bon staat netjes bij klantinformatie: CTO: ... ...
[...]
:?
Hier begrijp ik echt helemaal niks van. Of zoals Yoda het zou zeggen: sense, you make non of it. ;)

Verwijderd

Ik zal het je even uitleggen:P
MM heeft een bepaald assortiment in de computer staan. CTO modellen staan hier niet tussen. Dus als je een CTO model besteld moeten ze een bon maken met een product erop wat het eigenlijk helemaal niet is. Wat doen ze: ze pakken het duurste imac model in hun systeem (27 inch, i5, 2gb video, 1tb hdd) van 1999 euro. Ze veranderen de prijs naar de CTO prijs van het CTO model (2600 euro of dergelijke).
Ze zetten bij klantinformatie neer dat het om een CTO model gaat en de configratie.

Wat doet het blonde grietje achter de servicebalie: ze toets doodleuk het artikelnummer op de bon in, ziet van: 1999 voor: 1650 en past de bon aan maar zet wel precies dezelfde klantinformatie erop.

Ik wordt dus gebeld als het CTO model binnen komt, betaal met mijn aangepaste bon bij de kassa en loop daarna naar de afhaalbalie om ze vervolgens op de klantinformatie te wijzen en te zeggen dat ik dit CTO model kom ophalen.

Snap je hem:P
Pagina: 1 ... 24 ... 56 Laatste