Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Wixed
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-12-2024
Hai,

Ik ben nieuw in het flashen van roms etc en heb ben er vandaag in geslaagd om mijn Desire HD te rooten en Costum Rom (Android Revolution HD) op te installeren. Nu wil ik de mod installeren van de Sense 3.0 en had die gedownload van XDA forums. Het is een .zip file. Moet ik deze op dezelfde manier installeren als ik de ROM heb geinstalleerd? Dus via Rom Manager -> Install ROM from SD Card ? of is dit een andere manier?

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:47

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik verkies de handmatige manier : Open Rom Manager en kies reboot into recovery. Dan kies je "Install zip from SD card" en kies dan je .zip file en flash hem. Dan kies je reboot en je bent klaar. Een nandroid backup is wel aangeraden.

PS. Het is "Custom" rom niet costum ;)

Android developer & dürüm-liefhebber

• Wixed
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-12-2024
haha dankje ik zal eens proberen. :)

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo :)
Ik ga een slotje op dit topic gooien omdat het een basic vraag is die je zeer eenvoudig zelf had kunnen beantwoorden met de zoekfunctie hierboven in het [HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's
Volgende keer eerst zelf zoeken, dan pas een topic openen. Lees voor je een topic opent eerst eens Het algemeen beleid en De regels voor dit forum

[ Voor 33% gewijzigd door janvanduschoten op 16-08-2011 20:06 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.