Geachte Tweakers,
Ik ben onlangs begonnen met mijn eerste zelfbouw PC. Ik zal het uiteindelijk voornamelijk gebruiken voor browsen en Office, maar ook voor games, Photoshop e.d.
Omdat dit mijn eerste zelfbouw PC is, zou ik feedback van jullie zeer op prijs stellen. Vooral mbt de volgende onderdelen:
Ik heb de producten die ik kon vinden, gekoppeld aan dit topic, maar voor een uitgebreidere lijst kun je ook hier (Google docs) kijken.
Alvast heel erg bedankt voor jullie feedback
Ik ben onlangs begonnen met mijn eerste zelfbouw PC. Ik zal het uiteindelijk voornamelijk gebruiken voor browsen en Office, maar ook voor games, Photoshop e.d.
Omdat dit mijn eerste zelfbouw PC is, zou ik feedback van jullie zeer op prijs stellen. Vooral mbt de volgende onderdelen:
- Voeding: is dit genoeg, ook voor de lange termijn? Heb ik aan minder genoeg of zal ik meer nodig hebben?
- Videokaart: hier kan ik weinig wijs uit worden. Ik heb er wat geselecteerd op basis van grootte en snelheid van geheugen, snelheid gpu en prijs. Welke is volgens jullie de beste van de drie (of welke is beter voor een soortgelijke prijs)?
- Processor
Ik heb de producten die ik kon vinden, gekoppeld aan dit topic, maar voor een uitgebreidere lijst kun je ook hier (Google docs) kijken.
Alvast heel erg bedankt voor jullie feedback
[ Voor 0% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 16-08-2011 13:22 . Reden: hyperlink duidelijker gemaakt ]