Toon posts:

Mac Os X Snow Leopard op windows pc installeren !>help<?

Pagina: 1
Acties:
  • 469 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik wil graag proberen om op mijn windows pc mac te draaien voor compilaties te maken met video's. Nu heb ik het een en ander bij elkaar gesprokkeld. Namelijk VMware laatste build en Versie van Mac os X Snow Leopard die hiermee compatible is. Nu volg ik alle stappen van zo'n instalatie video op you..., maar nu komt er ineens te voorschijn dat de CPU door de gastgebruiker wordt gebruikt ofzoiets en dient uitgeschakeld te worden. Nu weet ik hier niet zoveel van af. Zouden jullie mij verder willen helpen. Als er nog bepaalde gegevens nodig zijn hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Wel een beetje weinig info. Wat voor pc heb je, specs. CPU/GPU/RAM.

Met welke onderdelen en configuratie heb je het VM getracht tot stand te brengen ?
er is hier echt super veel online over te vinden.

Overigens zoals hieronder wordt vermeldt zal je GPU het grootste probleem zijn en videobewerking virtueel een no go worden.

[ Voor 23% gewijzigd door Greatsword op 16-08-2011 11:31 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-10 17:52

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Hou er rekening mee dat videobewerking onder VMWare niet bepaald soepel zal gaan en potentieel zelfs zo traag dat het onwerkbaar wordt. Ik ben ooit begonnen met OSX in VMWare en later heb ik een echte Mac gekocht. Daar zit toch wel een wereld van (performance) verschil in.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-10 21:20
Videocompilaties klussen in een VM gaat je niet bevallen, dat kan ik je alvast vertellen. Je hebt drie opties; OSX native gaan draaien, een Mac kopen, of Windows editing software zoeken. OSX in een VM onder Windows wil je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
UIt jullie ervaringen te lezen ga ik het nu liever niet meer proberen. ik zoek wel een alternatief.

topic kan gesloten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Er staan aardig wat Pro's in de V&A, wellicht iets om te overwegen.

Succes !

http://tweakers.net/aanbo...4EiBUWZyam-mXlKVnmlOTm1AA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:44
Zonde, wanneer je goede specificaties hebt voor OS X, dan kun je gewoon OS X op je PC proberen te installeren. (Hackintosh). OS X draait dan bijna net als op een Mac, mits goed geïnstalleerd / geconfigureerd! Je kan het alleen wel het beste op een aparte HD doen.

Welke specificaties heb je? + graag screenshot van het 1e en 3e tabje van CPUZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Denk dat een dergelijke ingreep voor de TS iets te hoog gegrepen is aangezien hij al enigszins moeite ondervind met het werkend krijgen van een VM.

desalnietemin kan hij natuurlijk altijd een bezoekje wagen aan het topic.

[OSx86] Installatie ervaringen & discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 19:27

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

GoT is geen helpdesk, dus een "HELP!" topic heeft hier niet zo gek veel kans ;) Als je niet zelf de moeite gaat doen om o.a. [OSx86] Installatie ervaringen & discussie door te lezen, kan je beter gewoon een Mac kopen, dan hoef je je ook niet in te spannen om er OS X op te krijgen.

Launching containers into space

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.