Zojuist ook deze tablet besteld (bij Alternate.nl). Levertijd staat nu op 2 werkdagen, dus ik ben benieuwd hoe het e.e.a. gaat verlopen. Tevens heb ik aangegeven graag een 1653 te ontvangen. We zullen zien hoe het uitpakt.
Mijn tablet van Redcoon is net binnen en het is een 53
Hangt nu aan stroom en dan lekker aan de slag...
Hangt nu aan stroom en dan lekker aan de slag...
Ik heb ook mazzel, ben net terug bij mijn ouders en zie ook de nummers 1653 op m'n tab staan! (Bij Alternate.nl vandaan dus)
Dit hoort alleen in vraag& Aanbod thuis, niet hier.
[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2011 14:10 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Even een aanvulling op mijn vorige bericht
De Hannspad is hier zojuist afgeleverd. Afgelopen donderdag besteld en dus net ontvangen. Ik had om een 1653 gevraagd en die heb ik ook ontvangen.
De Hannspad is hier zojuist afgeleverd. Afgelopen donderdag besteld en dus net ontvangen. Ik had om een 1653 gevraagd en die heb ik ook ontvangen.
gisteravond besteld bij Alternate NL.. voor 189.90... kijk ik net opnieuw: 10 euro goedkoper
. Die prijsaanpassing staat zelfs nog niet in de pricewatch...
verder ben ik superbenieuwd!!
[ Voor 10% gewijzigd door zsparrow op 30-08-2011 11:59 ]
Dan zeg je toch dat je 10 euro terug wil, of anders de order wilt cancellen, zodat je m opnieuw kan bestellen?zsparrow schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:58:
gisteravond besteld bij Alternate NL.. voor 189.90... kijk ik net opnieuw: 10 euro goedkoper. Die prijsaanpassing staat zelfs nog niet in de pricewatch...
Net besteld bij Alternate.nl toch weer 10,- goedkoper dan gisteravond
Als opmerking de 1653 als model genoemd, dus hoop dat dit door komt.
Edit: Gisteravond al een mail naar Alternate gestuurd met de vraag welke ze hebben. Antwoord komt net binnen:
Geachte Heer/ Mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Het modelnummer eindigt op 1653
Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Edit: Gisteravond al een mail naar Alternate gestuurd met de vraag welke ze hebben. Antwoord komt net binnen:
Geachte Heer/ Mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
[ Voor 48% gewijzigd door Nowa op 30-08-2011 15:42 ]
43% of all statistics are worthless.
Top, ik ga hem morgen afhalen.Nowa schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:34:
Net besteld bij Alternate.nl toch weer 10,- goedkoper dan gisteravondAls opmerking de 1653 als model genoemd, dus hoop dat dit door komt.
Geachte Heer/ Mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
-
Ik heb het netjes gevraagd (dus zonder te zeggen dat ik de order anders zou cancellen (had ik toch niet gedaan)). Ik krijg 10 euro teruggestort!jroz2001 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:24:
[...]
Dan zeg je toch dat je 10 euro terug wil, of anders de order wilt cancellen, zodat je m opnieuw kan bestellen?
Heel netjes van Alternate!
Anoniem: 237382
Ik heb Alternate gemailt en ze storten bij mij ook gewoon 10 euro terug en ik heb een 53 gekregen!zsparrow schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:16:
[...]
Ik heb het netjes gevraagd (dus zonder te zeggen dat ik de order anders zou cancellen (had ik toch niet gedaan)). Ik krijg 10 euro teruggestort!
Heel netjes van Alternate!
Super service van Alternate
Net even bij Alternate eentje gehaald, het is een 1653. Hij ziet er prima uit, is nu aan het opladen en een nieuwe software versie 1.2.1 aan het downloaden. Wellicht zijn nu alle uitgeleverde tablets versie 1653?
[ Voor 15% gewijzigd door S2K op 31-08-2011 15:10 ]
Hier net online besteld bij Alternate.nl.
Nu wachten op de postbode
Nu wachten op de postbode
Nummer 2 besteld bij Alternate (nl dit keer). Vooraf de garantie dat het een 1653 is.
Ik ook een 53Anoniem: 237382 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:26:
[...]
Ik heb Alternate gemailt en ze storten bij mij ook gewoon 10 euro terug en ik heb een 53 gekregen!
Super service van Alternate
Gister besteld bij Alternate. Nu hopen dat de geschatte levertijd van 3-5 dagen klopt. 
Edit: Ik zie net dat de levertijd bij Alternate veranderd is naar op voorraad. Ben benieuwd of ik em dan eerder binnen heb
Edit: Ik zie net dat de levertijd bij Alternate veranderd is naar op voorraad. Ben benieuwd of ik em dan eerder binnen heb
[ Voor 42% gewijzigd door VulcanRaven op 06-09-2011 13:04 ]
Gister ochtend bij Alternate besteld. En hij ligt nu op mijn bureau op te laden. Super snel dus.
You only live once, so enjoy the ride.
Maandagavond laat bij Alternate.nl besteld, dinsdag verwerkt en dacht m vandaag binnen te hebben.
keek zonet op mijn track en tracé hebben die klojo's cijfers omgedraaid van mijn postcode. :x Dus hup bellen, wat blijkt, mijn klantnummer die ik heb gekregen was van iemand anders die lang geleden besteld had. Maar die klant woont ook niet in die woonplaats van verkeerde postcode.
Lekker bezig alternate, helemaal toppie
.
Die tjap van alternate postnl gebeld en pakketje word niet bezorgd (chauffeur was al onderweg en je zou maar net iemand hebben die t gewoon aanneemt). Ze gaan proberen de zending aan te passen en anders gaat ie terug naar alternate. Ik verwacht m deze week niet meer. Had me er zo op verheugd
keek zonet op mijn track en tracé hebben die klojo's cijfers omgedraaid van mijn postcode. :x Dus hup bellen, wat blijkt, mijn klantnummer die ik heb gekregen was van iemand anders die lang geleden besteld had. Maar die klant woont ook niet in die woonplaats van verkeerde postcode.
Lekker bezig alternate, helemaal toppie
Die tjap van alternate postnl gebeld en pakketje word niet bezorgd (chauffeur was al onderweg en je zou maar net iemand hebben die t gewoon aanneemt). Ze gaan proberen de zending aan te passen en anders gaat ie terug naar alternate. Ik verwacht m deze week niet meer. Had me er zo op verheugd
Maandagavond besteld bij Alternate. Woensdag 1e afleverpoging. Kon hem helaas niet in ontvangst nemen wegens afwezigheid. Maar vanmorgen heb ik hem alsnog ontvangen. 3 dagen levertijd dus.
vandaag besteld bij alternate,
staat nu op de site voor 15.00 besteld morgen in huis.
Dus hopenlijk vrijdag dit speeltje binnen, tevens erbij gezet dat ik graag de 1653 wil ontvangen.
we will see:)
staat nu op de site voor 15.00 besteld morgen in huis.
Dus hopenlijk vrijdag dit speeltje binnen, tevens erbij gezet dat ik graag de 1653 wil ontvangen.
we will see:)
Woensdag avond rond 11 uur besteld, net een mail gekregen dat hij verstuurd is. Dus morgen binnen:)
Lekker snelle levertijd dus!!
Lekker snelle levertijd dus!!
5 minuten geleden besteld. Hopelijk rond dinsdag binnen.
Anoniem: 411339
Deze avond besteld. Hopelijk is tie woensdag binnen. Alternate erg eenvoudig bestellen. 5 minuten werk.
Donderdag de 29e voor mijn broer besteld. Vrijdag de 30ste binnen via Alternate.
Ook om de 1653 gevraagd en deze netjes gekregen. Al vraag mij af of ze er wel eens naar kijken. kan maar zo zijn dat ze alleen maar de 1653 leveren...
Ook om de 1653 gevraagd en deze netjes gekregen. Al vraag mij af of ze er wel eens naar kijken. kan maar zo zijn dat ze alleen maar de 1653 leveren...
Anoniem: 349916
Dat is mooi. Ik heb er gisteren eentje besteld. Wel aangegeven dat ik een 1653 wilde.Anoniem: 411339 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:06:
Had een email gestuurd. Ze leveren nu alleen nog maar de 1653.
Maandag avond besteldAnoniem: 349916 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:07:
[...]
Dat is mooi. Ik heb er gisteren eentje besteld. Wel aangegeven dat ik een 1653 wilde.
Gister vroeg een bevestiging ontvangen dat order in behandeling is.
Helaas gister geen bericht dat order is verstuurd
Op de site staat voor 15 uur besteld is volgende dag thuis. Dan zou het dus vandaag binnen moeten komen.
Geen track and trace. Komt tie vandaag wel of niet?
Zelfde hier. Staat op mijn alternate dat ie nog niet verzonden is. Voor 1500 besteld gaat dus niet echt op.Anoniem: 411339 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:07:
[...]
Maandag avond besteld
Gister vroeg een bevestiging ontvangen dat order in behandeling is.
Helaas gister geen bericht dat order is verstuurd![]()
Op de site staat voor 15 uur besteld is volgende dag thuis. Dan zou het dus vandaag binnen moeten komen.
Geen track and trace. Komt tie vandaag wel of niet?![]()
![]()
Ik heb net even gebeld. Op mijn website staat 'status nog niet verzonden' maar volgens Alternate is er geen bestelling meer in behandeling. En dat hij dus al wel is verzondenAnoniem: 349916 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:53:
[...]
Zelfde hier. Staat op mijn alternate dat ie nog niet verzonden is. Voor 1500 besteld gaat dus niet echt op.
Heb door de gauwigheid niet verder gevraagd hoe het kan dat de website niet meer actueel is. En waarom ik geen track and trace heb gekregen. Mocht jij nog gaan bellen. Vraag dit dan even. Misschien hebben ze geen antwoord en dan weet je genoeg dat ze dus een 'nonsens' verhaal voorleggen.
Gisteren lag de site van alternate ook plat. Misschien dat er daarom iets niet goed gegaan is.
Iedereen een Hannspree aan het kopenAnoniem: 349916 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:44:
Gisteren lag de site van alternate ook plat. Misschien dat er daarom iets niet goed gegaan is.
Gaat nog druk worden bij Hannspree topic.
Net thuis gebeld....pakje is binnen. Dus ik neem aan bij jou ook.Anoniem: 349916 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:44:
Even met stock Rom spelen. En in het weekend het echte werk doen.....als het me lukt.
Ik weet het nog niet. probeer al heel de dag mijn vrouw te bellen, maar volgens mij is die met de buurman bezig ofzo.
Anoniem: 349916 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:31:
Ik weet het nog niet. probeer al heel de dag mijn vrouw te bellen, maar volgens mij is die met de buurman bezig ofzo.
Ik heb hem binnen en het is een 1653 gelukkig. Ben nu een backup aan het maken en ga daarna proberen om Hannstitan rom erop te smijten.
Voor ons einde topic hier. Ik zie je wel op de gewone Hannspree TopicAnoniem: 349916 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:05:
Ik heb hem binnen en het is een 1653 gelukkig. Ben nu een backup aan het maken en ga daarna proberen om Hannstitan rom erop te smijten.
Afgelopen weekend m'n pa de tablet laten zien. Moet er gelijk eentje voor hem bestellen bij alternate. :-)
zo heb hem ook besteld bij Alternate, het klopt dat ze alleen nog maar de Serienummers 1653 hebben, had even gebeld, en ze hebben er nog genoeg in voorraad. mooi dus
Klopt niet meer hoor dat ze bij Alternate alleen de 1653 hebben.
Ik heb ze gebeld en er naar gevraagd en ze zouden idd alleen de 1653 hebben volgens die medewerker die het ook nog eens ging na vragen om te dubbel checken.
Dus ik vroeg als ik hem bestel via internet krijg ik de 1653? Ja want dat is de enige die ze hebben.
Ik dus bestellen en wat krijg ik vandaag binnen? 1633..
Kan ik dus weer terugsturen.
Net nog even gebeld om te vragen hoe dat zit en die weten niet eens welke versies ze hebben dus dan heeft het ook geen zin om hem om te ruilen dus wordt het retourneren.
Verzendkosten terug krijgen wordt moeilijk krijg ik te horen omdat ik niet weet met wie ik heb gesproken. Toezeggingen van verkoopmedewerkers zijn dus persoonlijk en niet uit naam van Alternate?
Duur grapje zo, verzendkosten + retourkosten voor eigen rekening omdat alternate niet levert wat beloofd wordt.
En ja 1633 heeft idd een heel slecht scherm, je hoeft hem maar iets naar achter te houden en je ziet niks meer. Voor een tablet dus niet te doen.
Ik heb ze gebeld en er naar gevraagd en ze zouden idd alleen de 1653 hebben volgens die medewerker die het ook nog eens ging na vragen om te dubbel checken.
Dus ik vroeg als ik hem bestel via internet krijg ik de 1653? Ja want dat is de enige die ze hebben.
Ik dus bestellen en wat krijg ik vandaag binnen? 1633..
Kan ik dus weer terugsturen.
Net nog even gebeld om te vragen hoe dat zit en die weten niet eens welke versies ze hebben dus dan heeft het ook geen zin om hem om te ruilen dus wordt het retourneren.
Verzendkosten terug krijgen wordt moeilijk krijg ik te horen omdat ik niet weet met wie ik heb gesproken. Toezeggingen van verkoopmedewerkers zijn dus persoonlijk en niet uit naam van Alternate?
Duur grapje zo, verzendkosten + retourkosten voor eigen rekening omdat alternate niet levert wat beloofd wordt.
En ja 1633 heeft idd een heel slecht scherm, je hoeft hem maar iets naar achter te houden en je ziet niks meer. Voor een tablet dus niet te doen.
[ Voor 43% gewijzigd door jezzer op 10-11-2011 19:19 ]
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
En dat op je verjaardag. Begin er net een beetje over na te denken om er een aan te schaffen, dacht lekker makkelijk zo binnen Nederland. Maar als ze me niet eens een goede versie kunnen beloven begin ik toch echt te twijfelen...jezzer schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:42:
Klopt niet meer hoor dat ze bij Alternate alleen de 1653 hebben.
Ja ik baal er ook mega van, zeker omdat mij gewoon is verteld dat ze 100% alleen de 1653 heb en dat ik die ook krijg en vervolgens is het de 1633 die ik krijg en ben ik waarschijnlijk ook nog mijn verzendkosten kwijt en de retourkosten.. Idd geen leuk verjaardagscadeautje want het scherm wat in deze zit is gewoon niet acceptabel.-Tim- schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:28:
[...]
En dat op je verjaardag. Begin er net een beetje over na te denken om er een aan te schaffen, dacht lekker makkelijk zo binnen Nederland. Maar als ze me niet eens een goede versie kunnen beloven begin ik toch echt te twijfelen...
De 1653 heeft ook geen al te beste kijkhoek maar dat is alleen van 1 kant op zij, de 1653 heeft dat van onder dus dat is gewoon niet te doen je houdt zo een tablet altijd wel een beetje naar achter, zo is de vorm van je hand maar dan zie je dus niks..
Vind het gewoon belachelijk dat er zo moeilijk wordt gedaan over die verzendkosten, het is alternate die mij toezegd dat ze de 1653 hebben en toezenden niet een naam van een medewerker, het is alternate dat verantwoordelijk is voor de toezegging.
Ik zou het iig afraden om hem daar te bestellen, tenzij je hem gaat afhalen en het nummer op de doos kan kan controleren want wat ze telefonisch toezeggen klopt dus niet en als je de gok neemt, grote kans dat je verzendkosten + retourkosten kwijt bent.
Op zich hoort dat bij een gok maar als je het toegezegd krijgt is het geen gok. Maarjah, Alternate heeft dus de 1633 en die heeft een zeer slecht scherm
Heb je trouwens al eerder en 1653 gezien of gaat het puur op gevoel deze vergelijking? Geloof best dat er een ander scherm in zou zitten, maar voor deze prijs kan je wellicht in beide gevallen niet iets high-end vergelijkbaars vinden?
Ja gezien, 1653 heeft een veel beter scherm. De kijkhoeken zijn ook niet optimaal maar daar gaat het om de verticale hoek. De 1633 heeft een hele slechte kijkhoek op horizontaal vlak.
Je moet het zo zien, de Tablet hou je in je hand en als je de 1633 recht voor je snufferd houd zie je het beeld goed. Laat je hem echt een ongelovelijk klein stukje naar achter hellen (wat voor tablet gebruik normaal is) dan zie je negatief beeld. Dat werkt dus niet.
De 1653 heeft dit niet, die heeft dat alleen bij van op zij kijken maar niet zo extreem en van op zij kijken doe je niet zo gauw, alleen mensen die mee willen kijken.
Maar de 1633 daar heb je dus zelf ook last van
(off topic)
In Nederland is voor deze prijs nog 1 high end tablet te krijgen, de ViewSonic ViewPad 10s bij de dixons, paar tientjes duurder maar met webcam en die kan je eerst bekijken in de winkel zelf.
Je moet het zo zien, de Tablet hou je in je hand en als je de 1633 recht voor je snufferd houd zie je het beeld goed. Laat je hem echt een ongelovelijk klein stukje naar achter hellen (wat voor tablet gebruik normaal is) dan zie je negatief beeld. Dat werkt dus niet.
De 1653 heeft dit niet, die heeft dat alleen bij van op zij kijken maar niet zo extreem en van op zij kijken doe je niet zo gauw, alleen mensen die mee willen kijken.
Maar de 1633 daar heb je dus zelf ook last van
(off topic)
In Nederland is voor deze prijs nog 1 high end tablet te krijgen, de ViewSonic ViewPad 10s bij de dixons, paar tientjes duurder maar met webcam en die kan je eerst bekijken in de winkel zelf.
Hoe zie je of het een 1633 of 1653 scherm is?
Heb zelf ook even een email naar Alternate gestuurd.
Maar ik krijg niet een echt duidelijk antwoord
Ga er vanuit dat ze alleen de SN10T1130R1653 nog hebben.
Zo als ik las in het andere topic, dus dat wordt ff bestellen.
Geachte medewerker Alternate.
Via Tweakers.net kwam ik er achter dat u de hannspad met 2 soorten serienummers verkoopt. (SN10T1130R1653 & SN10T1130R1633) Nu ben ik op zoek naar de Hannspad met het serienummer SN10T1130R1653 omdat deze veel beter kijk hoek bied.
Nu is mijn vraag als u deze nog heeft en zo ja deze nadrukkelijk voor mij kunt laten inpakken.
Zo dat ik niet de SN10T1130R1633 binnen krijg. en het als nog terug moet sturen vanwege de zeer slechte kijk hoek.
Met Vriendelijk groet
Antwoord terug.
Bedankt voor uw bericht.
Wij verkopen de HANNspree HANNSpad met serienummer SN10T1130R1653
Met vriendelijke groet,
Verkoopmedewerker Business to Consumer
Maar ik krijg niet een echt duidelijk antwoord
Ga er vanuit dat ze alleen de SN10T1130R1653 nog hebben.
Zo als ik las in het andere topic, dus dat wordt ff bestellen.
Geachte medewerker Alternate.
Via Tweakers.net kwam ik er achter dat u de hannspad met 2 soorten serienummers verkoopt. (SN10T1130R1653 & SN10T1130R1633) Nu ben ik op zoek naar de Hannspad met het serienummer SN10T1130R1653 omdat deze veel beter kijk hoek bied.
Nu is mijn vraag als u deze nog heeft en zo ja deze nadrukkelijk voor mij kunt laten inpakken.
Zo dat ik niet de SN10T1130R1633 binnen krijg. en het als nog terug moet sturen vanwege de zeer slechte kijk hoek.
Met Vriendelijk groet
Antwoord terug.
Bedankt voor uw bericht.
Wij verkopen de HANNspree HANNSpad met serienummer SN10T1130R1653
Met vriendelijke groet,
Verkoopmedewerker Business to Consumer
Ik heb, zonder daar expliciet naar te vragen ook de 1653 aangekregen. Opluchting dus.
Zo juist besteld en is nu in behandeling.
Merk ook dat ik niet online kan mee kijken, omdat ik geen klantnummer heb.
Oude facturen heb ik ook niet dus ja
Merk ook dat ik niet online kan mee kijken, omdat ik geen klantnummer heb.
Oude facturen heb ik ook niet dus ja
[ Voor 59% gewijzigd door ReinsNL op 14-11-2011 11:40 ]
De tablet is binnen
Maar wel een een 1633.
Communicatie daar kennen ze waarschijnlijk niet.
Want zelf na een email en het duidelijk bij de opmerking melden doen ze het verkeerd.
Maar goed de persoon voor wie tablet is bedoeld is er mee tevreden dus dan is het goed.
Zelf vind ik het scherm ook wel goed, en snap daarom ook niet wat er zo slecht aan is.
Maar wel een een 1633.
Communicatie daar kennen ze waarschijnlijk niet.
Want zelf na een email en het duidelijk bij de opmerking melden doen ze het verkeerd.
Maar goed de persoon voor wie tablet is bedoeld is er mee tevreden dus dan is het goed.
Zelf vind ik het scherm ook wel goed, en snap daarom ook niet wat er zo slecht aan is.
Ik heb ook aangegeven bij Alternate dat ik een 1653 wilde maar ze hebben toch een 1633 gestuurd.
Het is dus niet altijd zeker dat je de 1653 ook krijgt. Al moet ik zeggen dat het scherm niet superslecht is, alleen als je hem naar achter kantelt op landscape mode zie je dat de kijkhoek niet optimaal is. Ik vind het iig wel meevallen.
Het is dus niet altijd zeker dat je de 1653 ook krijgt. Al moet ik zeggen dat het scherm niet superslecht is, alleen als je hem naar achter kantelt op landscape mode zie je dat de kijkhoek niet optimaal is. Ik vind het iig wel meevallen.
Zie wel dat hij bij alternate nu 229 is geworden. En dat terwijl ik juist van plan was zo'n ding aan te schaffen 
edit: ook Alternate.de heeft er 229 van gemaakt...

edit: ook Alternate.de heeft er 229 van gemaakt...
[ Voor 19% gewijzigd door MikeyMan op 16-11-2011 10:08 ]
Dat is inderdaad vervelend, de prijs is veranderd naar 229,-.
Nu maar op zoek naar een ander kerstkado...
Nu maar op zoek naar een ander kerstkado...
Precies mijn idee... Vond de Hannspad vooral vanwegen zijn prijs aantrekkelijk als kerstcadeau voor m'n vriendin. Maar met deze prijs komen andere tablets al snel in zicht natuurlijk.
Je kunt m voor € 205,- nog bij Azerty halen.
Iknow, maar daarmee komt ie wel in het vaarwater van de Viewsonic en Archos modellen.ReinsNL schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:09:
Je kunt m voor € 205,- nog bij Azerty halen.
Ik denk dat ik toch voor de tweedehands moet gaan.. Er staan er nu 3 in vraag en aanbod voor een redelijke prijs.
Azerty levert niet meer, ik krijg net een mailtje van ze. Ongeveer een week geleden besteld maar de leverancier heeft ze niet meer.
Erg jammer.
Erg jammer.
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Nu staat Redcoon erbij in de Pricewatch, helaas bestaat het product niet op de site, foutje van Tweakers.net lijkt me dus..
Anoniem: 370409
Halluuw allemaal
Ik was van plan deze tablet te bestellen bij alternate.nl ... Nu is mijn vraag heeft iemand nog een 33 binnen gekregen ipv. 53 ?
Ik kan deze tablet bij geen chinese shop vinden. Het is toch een chinese tablet?
@knud, bedankt
@knud, bedankt
[ Voor 10% gewijzigd door Cabo op 18-12-2011 17:31 ]
Nee, het is een duits merk. Wellicht wel afgeleid van een Chinees OEM product.
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Hannspree is wel degelijk een Chinees bedrijf (Shanghai). EU holding zit in Venlo en het EH HQ net over de grens bij Düsseldorf.
Ok, vandaag mijn derde Hannspad van Alternate ontvangen (ik bestel ze voor vrienden en familie) en het is de eerste keer dat ik een 1633 ontvang. De vorige leveringen van Alternate waren 1635´s. Vanavond even testen, flashen en gebruiken (in een willekeurige volgorde).
vandaag in de aanbieding bij Alternate, de 1633
Wie de geschiedenis niet kent, is gedoemd ze te herhalen.
Ik heb hem besteld en gisteren binnen gekregen en jawel de ....... 1653.........Creep schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:08:
vandaag in de aanbieding bij Alternate, de 1633
Het blijkt, uit betrouwbare bron, dat zelfs de importeur niet weet welk type er in de zending zit.
Voor mij hetzelfde. Donderdag ook gewoon gegokt en de Alternate aanbieding besteld (180 euro). Bij mij viel vrijdag ook de 1653 op de mat. Ik moet zeggen een erg leuke tablet voor dat geld!j.h.kroese schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 11:50:
[...]
Ik heb hem besteld en gisteren binnen gekregen en jawel de ....... 1653.........
Het blijkt, uit betrouwbare bron, dat zelfs de importeur niet weet welk type er in de zending zit.
Edit @ hieronder: Bij de aanbieding afgelopen week schijnen ze ook gezegd te hebben dat het de 1633 betrof. Echter hebben ik en enkele anderen toen gewoon een 1653 gekregen. Lijkt wel of ze geen garanties kunnen/durven doen en daarom maar het minst populaire model noemen?
[ Voor 21% gewijzigd door Yodah op 12-01-2012 14:49 ]
Net gemailed met Alternate en Afuture.
Alternate antwoord dat zij de 1633 uitleveren. Afuture heeft van de leverancier te horen gekregen dat zij niet weten welke versie er uitgeleverd wordt.
Alternate antwoord dat zij de 1633 uitleveren. Afuture heeft van de leverancier te horen gekregen dat zij niet weten welke versie er uitgeleverd wordt.
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
heb zelf ook bij Alternate zo'n Hannspad besteld en heb een 1653 ontvangen.
Maar ja die bleek defect. Teruggestuurd, wachten, vervolgens weer terug ontvangen vanuit de repair maar nog steeds zelfde probleem, vertrouwen in product is weg dus nu maar verzoek tot credit ingediend, product nogmaals teruggestuurd naar leverancier na klantenservice gebeld te hebben uiteraard.
Hoe low-budget het product ook is, 't behoort natuurlijk wel gewoon goed te functioneren.
Erg jammer, maar wel zo netjes van Alternate dat ik daarom kon kiezen om 't aankoopbedrag+gemaakte verzendkosten dan maar teruggestort te krijgen.
Maar ja die bleek defect. Teruggestuurd, wachten, vervolgens weer terug ontvangen vanuit de repair maar nog steeds zelfde probleem, vertrouwen in product is weg dus nu maar verzoek tot credit ingediend, product nogmaals teruggestuurd naar leverancier na klantenservice gebeld te hebben uiteraard.
Hoe low-budget het product ook is, 't behoort natuurlijk wel gewoon goed te functioneren.
Erg jammer, maar wel zo netjes van Alternate dat ik daarom kon kiezen om 't aankoopbedrag+gemaakte verzendkosten dan maar teruggestort te krijgen.
[ Voor 77% gewijzigd door PaulX op 12-02-2012 15:28 ]
ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)
Tablet een paar maanden geleden gekocht als cadeau bij Alternate, de 1653. Nu wil ik voor iemand anders er ook een halen, maar kan geen een winkel meer vinden die hem verkoopt?
Iemand een idee? Alternate en Azerty hebben hem niet meer volgens mij?
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Ik zoek deze tablet ook weet iemand nog een winkel de deze verkoopt?Aesculapius schreef op zondag 12 februari 2012 @ 15:03:
Tablet een paar maanden geleden gekocht als cadeau bij Alternate, de 1653. Nu wil ik voor iemand anders er ook een halen, maar kan geen een winkel meer vinden die hem verkoopt?
Op marktplaats is nog wel een advertentie te vinden van CM computers in emmen http://computer-software....&fs=1&thumb_click=1#photo
Afgezien van deze zijn het alleen maar een aantal tweedehansjes
Afgezien van deze zijn het alleen maar een aantal tweedehansjes
CM computers heb ik gemaild. Ze hebben er 3 op voorraad en alle drie een 1633 versie.