• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-03 09:55

HANNspree Hannspad Levertijden - deel 1

1. Inhoud

1. Inhoud
2. Beschikbaarheid en prijzen
3. Centraal Hannspad topic

2. Beschikbaarheid en prijzen
De tablet is al enige tijd leverbaar maar is sinds kort drastisch in prijs verlaagd. Op dit moment ligt de laagste prijs rond de 170 euro.

UPDATE:

Alternate.nl heeft heeft de Hannspad nu ook op de site staan: Alternate.nl.

Ook is de Hannspad op voorraad bij Alternate.de, maar nu hij ook in de Nederlandse Alternate op voorraad is is het natuurlijk aantrekkelijker om hem daar te bestellen, omdat je met verzendkosten bij Duitsland ongeveer even goedkoop uit bent. En via NL is hij er sneller en heb je daar garantie, wat makkelijker is. En verschillende andere Nederlandse webshops, maar de prijs is daar een stuk hoger. Deze zijn te vinden in de pricewatch.

3. Centraal Hannspad topic
Voor algemene vragen over de Hansspad is er een centraal topic.

[Voor 33% gewijzigd door J0ey op 27-08-2011 23:01]

• J0ey
Geen probleem. :) Ik ben net zover als jij bent, ik ben aan het wachten op de mail terug op mijn bevestigingsmail..

• J0ey
Hm, heb jij al wel een bevestigingsmail gehad? Ik heb nog geen reactie op mijn verzendbevestiging.

• J0ey
jroz2001 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:14:
[...]

Op deze manier kunnen we hier wel tientallen sites gaan noemen. Misschien voor het overzicht alleen sites noemen die ook naar NL verzenden?
Mee eens, ik zal binnenkort een echt lijstje beginnen in de TS, alleen wil ik niet sites toevoegen waarbij het minimaal 1 maand duurt om te verzenden. Als jullie op en aanmerkingen hebben hoor ik die natuurlijk ook graag! :)

• J0ey
Mooi! Ik annuleer mijn order wel bij .de, zal het gelijk toevoegen aan de TS! :)

• J0ey
Waar zien jullie hoelang de levertijd is bij Alternate.nl?

[Voor 15% gewijzigd door J0ey op 15-08-2011 17:13]

• J0ey
Ah oké, bedankt. :) Nee, ik heb nog niet betaald.. Ik heb nog steeds geen reactie op mijn bevestiging (gelukkig).

Trouwens, nu staat er bij Alternate.nl: "Dit artikel wordt speciaal voor u besteld. Vermoedelijke levertijd: 3 Dagen."

[Voor 35% gewijzigd door J0ey op 15-08-2011 17:19]

• J0ey
Ik zou het gewoon zo laten als ik jou was, ik heb hem in ieder geval besteld bij Alternate.nl en betaald met iDeal, nu hopen dat ik hem deze week binnen heb..

• J0ey
Er staat ineens dat de Hannspad niet meer leverbaar is bij Alternate.nl.. Ik hoop niet dat dat ook is voor degene die al besteld zijn. :?

• J0ey
Bij Alternate.nl? Ik heb daar ook de bevestiging enzo gehad, hoop alleen dat ze nog wel verstuurd worden. :P

EDIT:

Ik had even een mailtje gestuurd, en blijkbaar komen ze daar vrijdag aan, en dan worden ze ook geleverd. ;)

[Voor 35% gewijzigd door J0ey op 16-08-2011 13:49]

• J0ey
Zoals in mijn edit staat komt de tablet vrijdag weer bij hun binnen, en wordt die dan ook verstuurd naar degene die hem alvast hebben besteld. :p

• J0ey
Mooi! Ik hoorde het van Alternate.nl ja, als alles volgens planning gaat wordt hij zaterdag aangeboden.

• J0ey
Einoël schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:25:
[...]

Ik heb zo juist nog even met Alternate gebeld. De persoon die ik aan de lijn kreeg, gaf aan dat er een probleem was met de leveringsvoorwaarden (??) en dat de tablet om die reden van de site is gehaald. Tevens gaf hij aan dat alle bestellingen die gisteravond nog gedaan zijn, geannuleerd zullen gaan worden.

Dit staat haaks op de berichten dat er vrijdag/zaterdag 10 geleverd zullen gaan worden.

Misschien zaterdag toch maar even naar Duitsland rijden om hem daar in de winkel af te halen. ;)
En ik kreeg weer door dat de tablet vrijdag binnenkomt en dan ook verstuurd wordt. Ik weet 't niet hoor, maar het verhaal lijkt mij wat vreemd omdat ze in Duitsland ook verkocht worden.

• J0ey
Bij mij staat ineens op de Alternate website:

Verzendinfo
Datum:
16.08.2011
Pakketnummer:
xxxxxxxxx
Transporteur:
Hermes
nog niet verzonden

Vreemd. :P

[Voor 21% gewijzigd door J0ey op 16-08-2011 19:35]

• J0ey
De mijne is verstuurd bij Alternate Nederland! Althans als ik de verzendmail mag geloven, nu hopen dat ik de 1653 krijg, heb 't wel als opmerking erbij gezet.

[Voor 5% gewijzigd door J0ey op 17-08-2011 12:37]

• J0ey
Weet je toevallig ook welke Alternate naar ons heeft opgestuurd?

• J0ey
Nee ik bedoel of Alternate NL de 1653 heeft verstuurd of een andere versie (als je dat ook hebt nagevraagd dan).. :p

[Voor 18% gewijzigd door J0ey op 17-08-2011 14:26]

• J0ey
Die van mij is verzonden ja.. Ik heb hem om 6 uur besteld de 15e.

• J0ey
Ik las net ook dat die bij Alternate.de uitverkocht is op XDA.

Werkt iemand zijn barcode al? Ik heb een 14 cijferige barcode gekregen ipv het standaard 3Sxxx, wel TNT verder.

• J0ey
En die werkt niet he? :/ Begin toch wel te twijfelen nu, heb maar even een mailtje gestuurd..

• J0ey
jroz2001 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 08:53:
Ik ben erachter. Op de pakbon stond al: vervoerder: Hermes.

Dus dat even uitgezocht, en uitgekomen op https://www.myhermes.de/wps/portal/PRIPS_DEU/SENDUNGSSTATUS

Daar werkt de code wel. Ik ben benieuwd of het pakketje vandaag aankomt...
Ah ja inderdaad, dat is bij mij ook zo. Ben bang dat het dan nog wel een paar dagen kan gaan duren. Bij mij staat 'ie nu op "Die Sendung wurde sortiert / DPD Germany"

EDIT:

Hoewel, ik zie op de DPD site dat mijn pakket op 16/08 voor het eerst aangemeld is, en verder staat hier: http://www.dpd.com/nl/Hom...en2/Looptijden-Calculator 1-2 dagen, dus er is wel kans dat ze vandaag komen.

[Voor 19% gewijzigd door J0ey op 18-08-2011 09:02]

• J0ey
jroz2001 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:11:
Waar zie jij dat op de DPD site? Als ik bovenin mijn nummer invul krijg ik geen resultaat.

Het kan natuurlijk prima zo zijn dat de DPD-bezorger straks de pakketjes ophaalt, en dan direct alle Hannspads gaat bezorgen. Ik weet niet welke afspraken Alternate met DPD heeft gemaakt.
Bij jou link staat met mijn code bovenaan: Datum der Paketschein-Erfassung 16.08.2011. En het is DPD, dus ik neem aan dat de calculator uit Nederland hetzelfde doet..

• J0ey
Zou ook nog kunnen ja, ach die ene dag maakt ook weinig meer uit, zou wel leuk zijn natuurlijk. :)

Wij hebben 'm maandag bij Alternate.nl besteld, maar blijkbaar komt die van ons ook gewoon uit Duitsland ja, via DPD ipv UPS.

• J0ey
jroz2001 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:08:
En de tablet is binnen!

Laatste melding op de site van Hermes is 'Die Sendung wurde sortiert / DPD Germany'. Dat wordt dus niet meer ge-update.

edit: En het is een 53! (Maar dat was al wel te verwachten)
Mooi voor je! Hier nog niets gezien, maar hopelijk komen ze vandaag nog..

EDIT: en ook binnen! Ook de -53 versie gelukkig! :D

[Voor 6% gewijzigd door J0ey op 18-08-2011 12:04]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee