Het wordt natuurlijk altijd gewaardeerd als we input krijgen over mogelijke dingen die niet zouden kloppen. Je kan dat melden in het eerder aangehaalde topic, of als er concreet persoonsinformatie in staat mailen naar pricewatch@
Zoals al gequote doen we regelmatig diepte controles. Om mezelf te herhalen uit andere topics: is het mogelijk een keer een review te plaatsen als winkel? Vast wel. Is het haalbaar dat te doen op een manier die werkelijk impact heeft op de score? Zeker niet.
En met het risico geblokkeerd te worden uit de PW, of een melding bij de ShopReview geplaatst te krijgen dat we de betrouwbaarheid niet kunnen garanderen, is er een flinke stok achter de deur.
Hoe we precies werken en met welke tools, ga ik niet uit de doeken doen. Ik denk wel dat veel mensen versteld zouden staan. Daarom is het zinnig winkels niet wijzer te maken. Wat betreft de eerder aangehaalde review, waren we er al naar aan het kijken. Er staat overigens ook gewoon in de tekst dat het de vrouw van is, wat op zich natuurlijk een mogelijkheid is.
Als we mensen aanspreken, moeten er wel duidelijke bewijzen liggen, en zeker als we een winkel sancties zouden willen opleggen, dan doe je dat niet enkel op basis van een stukje tekst wat hetzelfde is. Ik neem aan dat daar begrip voor is. Dat het opvalt... ja. En uiteraard graven we het dan ook na.
Verder is dit onderwerp, en ook de direct hierboven voorgestelde drempel al heel vaak bediscussieerd. Ik voel er eigenlijk weinig voor dat weer helemaal te herhalen. Gebruik even de search, dan kom je deze discussie en ook de antwoorden op drempels en dergelijke gewoon tegen