Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede-Tweakers,

Ik ben op zoek naar een nieuw toetsenbord (ter vervanging van een Dell en een Logitech standaard toetsenbord).
Ik neig zelf naar de Logitech G110:
pricewatch: Logitech G110 Gaming Keyboard (Qwerty)

Maar deze leek me ook wel grappig:
pricewatch: Logitech Illuminated Keyboard (Qwerty)

Vereisten
Ik wil graag een toetsenbord met toetsen die er uitsteken, vind ik persoonlijk prettiger. Ook is verlichting in het toetsenbord een vereiste, het liefst meerdere kleuren, voor de keus. Ook is draad vereist.

Prijs
Maakt niet heel veel uit, het liefst onder de €100, maar geef gerust suggesties die daar overheen gaan,.

Hebben jullie nog suggesties en/of tips voor andere toetsenborden/de hier genoemde?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2011 16:13 ]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:12:
Ik wil graag een toetsenbord met toetsen die er uitsteken, vind ik persoonlijk prettiger.
Dan kun je die Illuminated wel vergeten. De toetsen daarvan zijn erg vlak. Zeker vergeleken met een G-serie.

Eigenlijk wijzen al je eisen op een G100. Welk ander tobo heeft er in kleuren verwisselbare backlit toetsen?

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:50
G110 heeft dat ook; zeer fijn toetsenbord, vooral omdat het nog 15*3 programmeerbare toetsen heeft.

Verwijderd

Topicstarter
De G110 heeft inderdaad de verlichte toetsen die kunnen wisselen, maar dit is niet zo'n hele belangrijke functie voor mij, dus als er nog een goede suggestie(s) is voor een bordje dat niet heeft (wel verlicht, maar niet verwisselbaar) dan maakt dat niet zoveel uit :)

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:05

Herman

FP ProMod
De G110 gebruik ik hier ook :) Prima toetsenbord alleen vond ik de lay-out even wennen. Grootste voordeel is dat er een geluidskaart in zit waardoor je de headphone en mic erin kunt stoppen. Weinig toetsenborden hebben dat. Ook de usb-aansluiting is wel handig. Toch vind ik de armrest wat kwetsbaar en goedkoop aanvoelen. In het begin piepte die ook als je de polsen erop legt. Maar verder is het m.i. een prima toetsenbord :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Verwijderd

Topicstarter
Dus G110 is beste keus? Dan gaan we die binnenkort even halen :), zal dan wel eventjes ervaringen delen :)

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Check deze even. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.mionix.net/datas/users/zibal_60_05_0.png

YouTube: Zibal 60 - Mechanical Gaming Keyboard from Mionix - YouTube

[ Voor 63% gewijzigd door TimMer op 11-08-2011 19:22 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Wat wil je ermee gaan doen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
@TimMer:
Erg mooi ding, alleen zitten er geloof ik geen macro-knoppen op als ik het zo zie, de G110 heeft dit wel en dat vindt ik wel een pluspunt. Kan van de Mionix ook geen prijzen in NL vinden :S

@Touchdomex:
Het meest voor de hand liggende wat mensen met hun toetsenborden doen: typen (en natuurlijk gamen).

Maar eventjes wat anders:Ik ga morgen met vakantie, dus zal niet (of amper) meer op dit forum zitten. Ik zie jullie hopelijk volgende week vrijdag weer terug :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2011 20:23 ]

Pagina: 1