Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Automatische DM bij geplaatst V&A bericht

Pagina: 1
Acties:

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb de automatische DM aanstaan voor als er reacties worden geplaatst bij mijn V&A advertenties.
Helemaal top, zodoende hoef je nooit handmatig te kijken en krijg je dus een notificatie als er wat geplaatst is.

Bericht wat je dan automatisch via DM krijgt is onderstaande:

Beste CLB,

Iemand heeft een reactie geplaatst op je advertentie. Bekijk de reactie (en advertentie) hier:

http://tweakers.net/aanbod/XXXXXX

Groet, Tweakers.net

Zodoende weet je dus niet voor welk product er een bericht geplaatst is..
Nu is het natuurlijk een kwestie van erop klikken en hop je ziet het wel in de advertentie maar toch...
Zou er niet zoiets als onderstaands kunnen worden geregeld, zodat je gelijk ziet over welk product het gaat?

Beste CLB,

Iemand heeft een reactie geplaatst op je advertentie. Bekijk de reactie (en advertentie) hier:

V&A aangeboden: advertentie product x

Groet, Tweakers.net

Misschien een kleinigheidje en met 1 klik is het ook wel te zien, maar misschien is het heel simpel te fixen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Jep, die DM-melding kan inderdaad wel specifieker gemaakt worden

Intentionally left blank

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Nice Crisp, thanks!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit