Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

'[Tweakers.net V&A] Er is een reactie geplaatst' te generiek

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik heb vandaag toevallig 2 advertenties online gezet en laat de notificaties van nieuw geplaatste berichten op m'n mail binnenkomen.

Nu zet Gmail deze allemaal in 1 grote thread met de tekst in de nieuwe mail ingeklapt omdat deze teveel lijkt op de mail die een paar minuten eerder binnenkwam, toch zijn het mails van de 2 verschillende advertenties.

Bij de 'V&A reactie van $user: $advertentietitel' staat alles wel netjes gescheiden, staat de titel van de advertentie in het onderwerp en de inhoud van de mail. Bij de 'er is een reactie' een korte url zonder titel van de ad er in is het enige dat verschilt de laatste paar cijfers van de url.

Graag deze berichten van iets meer info voorzien, linkje naar de exacte reactie of een quote van de reactie zoals bij de tweakblogs DM's (als ik me goed herinner).

En om mijn punt kracht bij te zetten werd er net een reactie op m'n gallery geplaatst die in dezelfde mailthread geschoven werd, nu wel zichtbare tekst, maar met 2 pagina's reacties moest ik alsnog doorklikken naar de reactie zelf.

[ Voor 12% gewijzigd door Wiethoofd op 03-04-2011 15:51 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky